abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58882605
Een lang verhaal....

Wie kan mij advies geven wat ik hier mee aan moet.

Doordat ik tot mijn 16e tijdens mijn jeugd geestelijk en lichamelijk mishandeld ben,
steken zo langzamerhand in mijn ogen behoorlijke problemen op.

Nadat ik 16 was heb ik een vriendin leren kennen waarbij ik al reeds snel ben ingetrokken, daar
is niks mis mee, totdat ik 22 was en zij door een auto-ongeluk is omgekomen.

Daarna zijn er nog wel relaties geweest die niet echt lang duurde, en vaak ook mijn neus gestoten heb.

Nu is het zo, dat er weer iets nieuws in mijn leven is gekomen (nou-ja nieuws niet, ik ken haar al vanaf
de Middelbare school)

Ik ben zelfstandig-ondernemer geweest en nog een aantal klanten heb ik nog goed contact mee.
Daarbij heb ik haar weer ontmoet.
Eerst moest ik niks van haar weten ivm vroeger, maar doordat ze toch lef had om te vragen of ik voor haar wat
wilde doen, ik heb toen mijn hand over mijn hart gestreken, van kom op meid ik help je wel.

Op een avond was ik bij haar en ze heeft van alles opgebiegd, en dat ze spijt had wat vroeger betreft.
Echter de volgende dag tijdens mijn werk, had ik een voor mij een klote gevoel en een dag later sloegen de
vlammen de pan uit (verliefd dus) echter zij is pas voor de 2e keer gescheiden en de zelfde avond vroeg ze al
half huilend of ik klaar was voor een relatie, ik heb nee gezecht, niet om mij maar om haar, Mijn intuitie vondt/vindt
dat ze eerst dat moet verwerken.

Een week later weer bij haar langs geweest (met verborgen vlinders) om niet te laten merken dat er van mijn kant
wel gevoelens zijn, weer de zelfde vraag/antwoord.

Echter ik zelf zat/zit er wel erg mee, ik ben bij een van mijn klanten langs gegaan, waar ik haar ontmoet heb en
verteld dat ik gek wordt van mijn gevoeldens, toen kreeg ik te horen dat zij het wel wilde proberen.
De vlinders werden op dat moment minder, zodat het voor mij weer beheersbaar is.

Nu bijna een maand later, op een avond had zij een bepaalde muziekstuk gedownload en ik maakte daar
een opmerking over van "Wie is de gelukkige", en toen was ik het niet.
Ze gaf met naam en toenaam aan dat er een ander is en het weekeinde naar toe zou gaan en dan wist ze of
ze er al aan toe was om een nieuwe relatie aan te gaan, echter ze is niet geweest.

Op dat moment was het voor mij even een bijl in mijn rug.
hafijn,weer een nacht niet geslapen

Aangezien mijn rugzak die ik reeds heb, is het voor mij moeilijk om aan te geven wat ik voor iemand voel.

Wat nu ??
  zaterdag 24 mei 2008 @ 20:12:20 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58882816
rugzak afdoen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_58882848
Makkelijk gezecht dan gedaan, gelieve alleen serieuze antwoorden...
  zaterdag 24 mei 2008 @ 20:17:17 #4
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_58882902
Men zegt weleens dat resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst zijn, maar in dit geval zeg ik : RUN LIKE HELL!

Twee keer gescheiden en nét na de tweede scheiding weer in een relatie willen springen is mijns inziens meer een opvulling van een leegte dan dat het echte liefde is en dat het een basis voor een goede relatie betreft.

Dit argument wordt nog eens kracht bij gezet door het feit dat ze, na een maand geen aandacht van jou, meteen al "gevoelens" voor een ander heeft.

Conclusie: vergeet haar. Destructief als je ermee door gaat.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_58883207
Ik ga met Lotusss mee in deze.

Je verhaal is erg warrig. De gebeurtenissen in jou verleden spelen eigenlijk geen rol in deze situatie. Het gaat nu even om mevrouw. Ze heeft net een scheiding achter de rug. Het lijkt er inderdaad op of ze nu de leegte op wil vullen. Jou verleden met haar snap ik neit helemaal. Het komt op mij over alsof je haar in eerste instantie niets vond, omdat ze je in het verleden slecht zou hebben behandeld. Je hebt haar toen een kans gegeven en bent verliefd geworden. Of begrijp ik het nou helemaal verkeerd? Ze is trouwens ook een zakenpartner van je. Heeft ze door jou in te palmen een goede deal weten te sluiten? Liefde maakt blind dus je weet maar nooit.

Ik zou er niet aan beginnen. Ze heeft nu ook alweer een oogje op een ander. Vergeet haar.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  PR/Manusje van alles zaterdag 24 mei 2008 @ 20:39:52 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_58883369
Dat mens gaat met iedereen mee die haar maar aandacht geeft lijkt het.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_58883641
Mijn verleden heeft totaal niks te maken met haar,
echter wel hoe je in de maatschappij dingen naar voren kan brengen.
Voor mij is het moeilijk genoeg om aan te geven wat mijn gevoelens betreft.
pi_58883761
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 20:32 schreef Karammel het volgende:

Het komt op mij over alsof je haar in eerste instantie niets vond, omdat ze je in het verleden slecht zou hebben behandeld. Je hebt haar toen een kans gegeven en bent verliefd geworden. Of begrijp ik het nou helemaal verkeerd? Ze is trouwens ook een zakenpartner van je. Heeft ze door jou in te palmen een goede deal weten te sluiten? Liefde maakt blind dus je weet maar nooit.

Ik zou er niet aan beginnen. Ze heeft nu ook alweer een oogje op een ander. Vergeet haar.
Ze is geen zakenpartner, ik had haar bij een van mijn klanten ontmoet.
Echter ik laat me nooit door verliefdheid verleiden, alles nog altijd beheerst.
pi_58884309
She has moved on, en bovendien is ze misschien wel desperate. Zijn meestal vrouwen die veel aandacht eisen in een relatie.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:17:12 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58886354
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 20:14 schreef bennyhill het volgende:
Makkelijk gezecht dan gedaan, gelieve alleen serieuze antwoorden...
dat was een heel serieus antwoord omdat jij het aanhaalt en het bij dit probleem betrekt en het in P&P plaatst en niet in R&L.

De situatie an sich is niet vreemd maar misschien wel lastig idd, maar iedereen heeft daar wel ervaring mee. De dame in kwestie is al 2 keer gescheiden en wilde meteen weer door, wees blij dat ze een ander heeft gekozen anders was je nummer 3 geworden...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 24 mei 2008 @ 23:50:26 #11
81237 releaze
best of both worlds
pi_58889474
maar waarom zou jij het wel / niet willen proberen, afgezien van allerlei omstandigheden die met haar te maken hebben? Waar ben jij bang voor?
pi_58890100
Te vaak mijn neus gestoten met verkeerde vrouwen.

Daardoor kijk ik ook eens de kat uit de boom
pi_58890236
Man, dit wil je dus gewoon echt niet he. That woman is trouble walking.
pi_58890456
Als ik zo goed nadenk wat er in die tussentijd allemaal gebeurd is, NNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Zij valt voor mij ook onder het hoofdstuk de verkeerde vrouw

EEEEXXXIITT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')