Een lang verhaal....
Wie kan mij advies geven wat ik hier mee aan moet.
Doordat ik tot mijn 16e tijdens mijn jeugd geestelijk en lichamelijk mishandeld ben,
steken zo langzamerhand in mijn ogen behoorlijke problemen op.
Nadat ik 16 was heb ik een vriendin leren kennen waarbij ik al reeds snel ben ingetrokken, daar
is niks mis mee, totdat ik 22 was en zij door een auto-ongeluk is omgekomen.
Daarna zijn er nog wel relaties geweest die niet echt lang duurde, en vaak ook mijn neus gestoten heb.
Nu is het zo, dat er weer iets nieuws in mijn leven is gekomen (nou-ja nieuws niet, ik ken haar al vanaf
de Middelbare school)
Ik ben zelfstandig-ondernemer geweest en nog een aantal klanten heb ik nog goed contact mee.
Daarbij heb ik haar weer ontmoet.
Eerst moest ik niks van haar weten ivm vroeger, maar doordat ze toch lef had om te vragen of ik voor haar wat
wilde doen, ik heb toen mijn hand over mijn hart gestreken, van kom op meid ik help je wel.
Op een avond was ik bij haar en ze heeft van alles opgebiegd, en dat ze spijt had wat vroeger betreft.
Echter de volgende dag tijdens mijn werk, had ik een voor mij een klote gevoel en een dag later sloegen de
vlammen de pan uit (verliefd dus) echter zij is pas voor de 2e keer gescheiden en de zelfde avond vroeg ze al
half huilend of ik klaar was voor een relatie, ik heb nee gezecht, niet om mij maar om haar, Mijn intuitie vondt/vindt
dat ze eerst dat moet verwerken.
Een week later weer bij haar langs geweest (met verborgen vlinders) om niet te laten merken dat er van mijn kant
wel gevoelens zijn, weer de zelfde vraag/antwoord.
Echter ik zelf zat/zit er wel erg mee, ik ben bij een van mijn klanten langs gegaan, waar ik haar ontmoet heb en
verteld dat ik gek wordt van mijn gevoeldens, toen kreeg ik te horen dat zij het wel wilde proberen.
De vlinders werden op dat moment minder, zodat het voor mij weer beheersbaar is.
Nu bijna een maand later, op een avond had zij een bepaalde muziekstuk gedownload en ik maakte daar
een opmerking over van "Wie is de gelukkige", en toen was ik het niet.
Ze gaf met naam en toenaam aan dat er een ander is en het weekeinde naar toe zou gaan en dan wist ze of
ze er al aan toe was om een nieuwe relatie aan te gaan, echter ze is niet geweest.
Op dat moment was het voor mij even een bijl in mijn rug.
hafijn,weer een nacht niet geslapen
Aangezien mijn rugzak die ik reeds heb, is het voor mij moeilijk om aan te geven wat ik voor iemand voel.
Wat nu ??