gelukkig is het niet kansloos om 3e rangs DJ te zijn zonder Labelquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:26 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen met een bril en een slecht gebit
Kansloos voor de maatschappij gewoon
Ik heb geen slecht gebit. Vroeger kon ik gewoon niet zo goed van een schommel afspringen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:26 schreef de_boswachter het volgende:
Schommelsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:29 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ik heb geen slecht gebit. Vroeger kon ik gewoon niet zo goed van een schommel afspringen.
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:29 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ik heb geen slecht gebit. Vroeger kon ik gewoon niet zo goed van een schommel afspringen.
Mensen die verhalen verzinnen dat hun mobiel onder de wielen van de auto is gelegd terwijl je je schijven verfde. En oja: Jij bent toch die bekende DJ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:26 schreef de_boswachter het volgende:
Lang niet gesproken, broeder van het licht!quote:
Gasturbine is machtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Lang niet gesproken, broeder van het licht!
beverton = macht x macht˛quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:54 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Mensen die verhalen verzinnen dat hun mobiel onder de wielen van de auto is gelegd terwijl je je schijven verfde. En oja: Jij bent toch die bekende DJ?
Me carriere, jewaids.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |