Ik bel m'n luchtgekoelde oom! Misschien weet hij het.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:18 schreef HPoi het volgende:
Hallo luitjes,
Ik heb een groot probleem. Mijn kever staat hier op de oprit zonder dat ie op contact staat, zonder sleutels erin en de startmotor slaat zo nu en dan spontaan aan!
oll:
Wats aan het handje? Help!
PS: het betreft een kever
Stuur er af.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:37 schreef HPoi het volgende:
Er zit ergens iets niet goed bij het contact. Als ik aan draadjes trek gaat ie aan. Maar weet niet hoe ik erbij kan.
Dankje.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Stuur er af.
Ruitensproeierhandel met mechanisme er af.
Welk bouwjaar?
Kan iets schelen per jaar (niet zo gek voor een auto die 60 jaar in productie is geweest).
Ik parkeer altijd in zijn vrij + handremquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:48 schreef AlphaOmega het volgende:
Dan moet je hem zeker uit de versnelling zetten als je hem parkeert.... gevaarlijk.... weet je zeker dat het de startmotor is?
Kan gesoldeerd zijn, anders met stekkers. Hangt er wat omquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:54 schreef HPoi het volgende:
[..]
Dankje.
Ben nu bezig het stuur eraf aan het halen.
Ruitensproeier is bij mij een knop.![]()
Ik heb een 1200 uit 1975.
Er zit verder niets in een auto dat spontaan er voor kan zorgen dat de motor start.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:48 schreef AlphaOmega het volgende:
Dan moet je hem zeker uit de versnelling zetten als je hem parkeert.... gevaarlijk.... weet je zeker dat het de startmotor is?
Dat klinkt meer als een defecte bendix.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:07 schreef gias het volgende:
het zou ook aan de bedrading bij de startmotor kunnen liggen.
ontkoppel iig je accu, anders draait je start motor zeker in de soep.
ik heb het probleem ook gehad en met een nieuwe startmotor was het verholpen. In mijn geval ging de startmotor wel draaien, maar nam de motor zelf niet mee. hij draaide dus op volle toeren, zonder enige belasting.
Kom je zondag nog naar Rijperkerk?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:06 schreef HPoi het volgende:
Hij start nu niet meer vanzelfMaar als ik aan een draad friemel die in het contactslot zit gaat de startmotor lopen..... Zit dus iets los in het contact................
Nee, is wat te ver weg voor mij.quote:
Hehe, ik moest ook 2x lezen voor de 20 eurocent viel.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef erikkll het volgende:
Ohhh. kreeg je het hele contactslot er niet uit door stuurslotIk dacht dat het stuurslot het starten van de startmotor veroorzaakte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |