Je bent daar helemaal niet mee bezig! Je bent bezig te Fokken!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:20 schreef RitseB het volgende:
Ik ben voor nederlands bezig met een mondeling betoog.
Gelukkig dat het niet schriftelijk is. Je taalfouten zijn echt schokkend.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:20 schreef RitseB het volgende:
Ik ben voor nederlands bezig met een mondeling betoog.
Jouw grammatica is anders ook niet om over naar huis te schrijvenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:36 schreef Twarres het volgende:
[..]
Gelukkig dat het niet schriftelijk is. Je taalfouten zijn echt schokkend.
OT:
Tuurlijk is het zo dat (kleine) kinderen opgefokt raken van het spelen van een game als Gears of War. Dit spel is echter nooit bedoeld voor dat publiek. Wat dus belangrijker is, is dat de ouders beter opletten op wat hun kinderen spelen en hier ook met de aanschaf mee rekening houden. Leer die consoles kennen als ouder zijnde, want er zit een ouderslot op.
Oftewel verbied die geweldadige games niet, maar die onkundige ouders!
psst. Dat grapje is al 5 keer gedaan in 10 reacties......quote:
Klopt, maar ik hoef hier ook geen betoog over te houden. Ook weegt dit ene foutje niet op tegen het structureel verkeerd schrijven van diverse woorden. Als er 1 of 2 taalfouten in hadden gestaan, had je mij niet gehoord.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:38 schreef Seneca het volgende:
[..]
Jouw grammatica is anders ook niet om over naar huis te schrijven
Ik ben het met je eens hoor, maar zo'n prachtig staaltje van jezelf pwnen kon ik gewoon niet onbenut latenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:48 schreef Twarres het volgende:
[..]
Klopt, maar ik hoef hier ook geen betoog over te houden. Ook weegt dit ene foutje niet op tegen het structureel verkeerd schrijven van diverse woorden. Als er 1 of 2 taalfouten in hadden gestaan, had je mij niet gehoord.
Verder ook leuk dat je diep ingaat op de door mij aangevoerde argumenten of ben je het met me eens, maar moest je me gewoon even op m'n nummer zetten?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:06 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar zo'n prachtig staaltje van jezelf pwnen kon ik gewoon niet onbenut laten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |