abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:20:27 #1
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_58937142
Ik ben voor nederlands bezig met een mondeling betoog. En een van de stellingen die we kunnen kiezen is : gewelddadige games moeten aan banden worden gelegd. Ik ben natuurlijk tegen. Nou had ik de volgende vraag. Wat vinden jullie er nou eigenlijk van. Wat zijn voor julile de argumenten voor/tegen om zoon soort wet goed te keuren of af te keuren.

Ik vind dat zoon verbod onzin is want, het huidige systeem is in princiepe genoeg om te voorkomen dat te geweldadige games aan kinderen worden verkocht. Ik denk dus dat het zelf reguleerende meganischme van de games industrie genoeg is.

ook vind ik extra regulatie onzin omdat het verband tussen geweld en geweldadige games nooit echt is aangetoond. Als je een beetje zoekt op internet kom je verschillende artikelen tegen over het verband tussen geweld en games. Van de mainstream press ( in GTA moet je hoertjes doodknuppelen terwijl je in een gestolen auto een politie agent dood rijdt) tot de media die er verstand van hebben zoals tweakers.

nou wat denken jullie er van ?

R.
Do androids dream of electric sheep?
pi_58937196
Zoon? Ja vader!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:23:43 #3
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_58937209
Waarom zou je zoons verbieden ?
zzz
pi_58937227
Er is geen enkele correlatie aangetoond tussen het spelen van gewelddadige games en het plegen van geweldsdelicten, dus ik zeg: verbieden die hap!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_58937228
(Dubbel)
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_58937248
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:20 schreef RitseB het volgende:
Ik ben voor nederlands bezig met een mondeling betoog.
Je bent daar helemaal niet mee bezig! Je bent bezig te Fokken!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:36:41 #7
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_58937482
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:20 schreef RitseB het volgende:
Ik ben voor nederlands bezig met een mondeling betoog.
Gelukkig dat het niet schriftelijk is. Je taalfouten zijn echt schokkend.

OT:
Tuurlijk is het zo dat (kleine) kinderen opgefokt raken van het spelen van een game als Gears of War. Dit spel is echter nooit bedoeld voor dat publiek. Wat dus belangrijker is, is dat de ouders beter opletten op wat hun kinderen spelen en hier ook met de aanschaf mee rekening houden. Leer die consoles kennen als ouder zijnde, want er zit een ouderslot op.

Oftewel verbied die geweldadige games niet, maar die onkundige ouders!
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
pi_58937492
In ieder geval is het maar goed dat je mondeling moet... dan kun je het misschien nog redden...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_58937531
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:36 schreef Twarres het volgende:

[..]

Gelukkig dat het niet schriftelijk is. Je taalfouten zijn echt schokkend.

OT:
Tuurlijk is het zo dat (kleine) kinderen opgefokt raken van het spelen van een game als Gears of War. Dit spel is echter nooit bedoeld voor dat publiek. Wat dus belangrijker is, is dat de ouders beter opletten op wat hun kinderen spelen en hier ook met de aanschaf mee rekening houden. Leer die consoles kennen als ouder zijnde, want er zit een ouderslot op.

Oftewel verbied die geweldadige games niet, maar die onkundige ouders!
Jouw grammatica is anders ook niet om over naar huis te schrijven
pi_58937613
Spellingnazi's in [GAM], de wonderen zijn de wereld nog niet uit
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:44:15 #11
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_58937651
Ik denk dat ze beter fora kunnen verbieden eigenlijk, daar worden mensen veel gefrustreerder en agressiever van
zzz
  dinsdag 27 mei 2008 @ 12:08:02 #12
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_58938142
waarom wil je zoons verbieden?
je oogst wat je zaait
pi_58938281
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 12:08 schreef Amokzaaier het volgende:
waarom wil je zoons verbieden?
psst. Dat grapje is al 5 keer gedaan in 10 reacties......
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  dinsdag 27 mei 2008 @ 12:48:19 #14
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_58939048
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:38 schreef Seneca het volgende:

[..]

Jouw grammatica is anders ook niet om over naar huis te schrijven
Klopt, maar ik hoef hier ook geen betoog over te houden. Ook weegt dit ene foutje niet op tegen het structureel verkeerd schrijven van diverse woorden. Als er 1 of 2 taalfouten in hadden gestaan, had je mij niet gehoord.

Verder ook leuk dat je diep ingaat op de door mij aangevoerde argumenten of ben je het met me eens, maar moest je me gewoon even op m'n nummer zetten?
Das ist nou einmal zo...
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:24:58 #15
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58942724
Ik word van games als Football Manager of The Incredible Machine agressiever dan van Call of Duty of Assassins Creed.
Vanwege de frustratiefactor denk ik.
pi_58944893
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 12:48 schreef Twarres het volgende:

[..]

Klopt, maar ik hoef hier ook geen betoog over te houden. Ook weegt dit ene foutje niet op tegen het structureel verkeerd schrijven van diverse woorden. Als er 1 of 2 taalfouten in hadden gestaan, had je mij niet gehoord.

Verder ook leuk dat je diep ingaat op de door mij aangevoerde argumenten of ben je het met me eens, maar moest je me gewoon even op m'n nummer zetten?
Ik ben het met je eens hoor, maar zo'n prachtig staaltje van jezelf pwnen kon ik gewoon niet onbenut laten
  dinsdag 27 mei 2008 @ 18:06:16 #17
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_58945987
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 17:06 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor, maar zo'n prachtig staaltje van jezelf pwnen kon ik gewoon niet onbenut laten

Ik blijf het houden op een tikfout.
Das ist nou einmal zo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')