het begint bij het begin.. de allochtonen gaan het nu laten escalerenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Volgens mij dagen die noord-afrikanen toch echt die zogenaamde skinheads uit meki
Moet jij niet de frontpage zo "neutraal mogelijk" gaan modereren.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Volgens mij dagen die noord-afrikanen toch echt die zogenaamde skinheads uit meki
Nee, nee, nee dat zie je verkeerd. Zij zijn geen moslims en dienen dus afgeslacht te worden, dat is dus reden genoeg en uitdaging an sich.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zoek de betekenis van Hooligans en skinheads op.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, nee, nee dat zie je verkeerd. Zij zijn geen moslims en dienen dus afgeslacht te worden, dat is dus reden genoeg en uitdaging an sich.
Waarvoor zeg je dan later : De beginselen voor een skinhead bestaat alleen uit racisme...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Skinheads hebben overal een imago als racisten. daar kan ik niks aan doen.
Dat/die was/waren er al lang voordat de PVV er was hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Die imago krijg je van PVV. en die vooroordelen heb je aangeleerd door PVV.
nu sla je je eigen ruiten in,nu kunnen ze zeggen ''Marokkanen hebben overal een criminele reputatie,kan ik ook niets aan doen''quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Skinheads hebben overal een imago als racisten. daar kan ik niks aan doen.
Is clubliefde hoger/lager in rang dan liefde voor een profeet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:00 schreef Meki het volgende:
[..]
zoek de betekenis van Hooligans en skinheads op.
Nee absoluut niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarvoor zeg je dan later : De beginselen voor een skinhead bestaat alleen uit racisme...
Dat is toch hypocriet gelul van je?
nu sla je je eigen ruiten in,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:03 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nu sla je je eigen ruiten in,nu kunnen ze zeggen ''Marokkanen hebben overal een criminele reputatie,kan ik ook niets aan doen''
idioot.
Op deze kinderachtige vraag kan ik als volwassenen man geen antwoord gevenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is clubliefde hoger/lager in rang dan liefde voor een profeet?
Wil het niet tot je doordringen dat een skinhead iets anders is dan een racist,ken heel veel skinheads die absoluut geen racisten zijn...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:07 schreef Meki het volgende:
[..]
nu sla je je eigen ruiten in,
1.Skinheads vormen geen bevolkinsgroep
2.Vooroordelen is bij ook ver te zoeken.. je zou je moeten schamen.
skinheads gebruiken vaak symbolen die betrekking hebben op groeperingen zoals de Ku Klux Klan, Combat 18 (militante en vaak zelfs terroristisch genoemde vleugel van de groepering Blood & Honour), en andere extreemrechtse en racistische groeperingen. Meer frequent gezien en herkend zijn de referenties naar nazi-Duitsland en Adolf Hitler. Zo zijn er de swastika of hakenkruis en al zijn moderne varianten (aangezien het vertoon van de swastika in veel landen verboden is),
Het spijt me dat ik het zeg hoor, maar als ik een willekeurige "grote" stad pak, bv Utrecht en ik zie groepjes van een aantal mensen met bekende bondkraagjes provercerend gedrag vertonen, dan denk ik niet dat ze allemaal een fijn dagje vrij hebben genomen van het werk om gezellig met de homies wat te kwekkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Die imago krijg je van PVV. en die vooroordelen heb je aangeleerd door PVV.
Ik heb het ook niet ontkend en heb nooit gezegd dat er problemen zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:10 schreef duckes het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik het zeg hoor, maar als ik een willekeurige "grote" stad pak, bv Utrecht en ik zie groepjes van een aantal mensen met bekende bondkraagjes provercerend gedrag vertonen, dan denk ik niet dat ze allemaal een fijn dagje vrij hebben genomen van het werk om gezellig met de homies wat te kwekken
+1 Scherpquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Je titel is verkeerd om, lees je bron nog maar eens na...
Nou prima, oppakken die hele boel ! Maar ga nou asjeblieft niet een kant kiezen door te zeggen die skinheads blablabla.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:14 schreef Meki het volgende:
De politie neemt de dreiging zeer ernstig en zal vrijdagavond massaal aanwezig zijn aan het stadion en het metrostation Sint-Guido. Het is er al de hele week onrustig nadat zondag supporters van Anderlecht en allochtone jongeren op de vuist gingen. Die laatsten zouden belaagd zijn door skinheads
Nogmaals de derde poging elke relschopper dient aangepakt te worden. Maar pak gelijk de kern van het probleem en door de aanleiding. daar gat het mij omquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:17 schreef duckes het volgende:
[..]
Nou prima, oppakken die hele boel ! Maar ga nou asjeblieft niet een kant kiezen door te zeggen die skinheads blablabla.
Lees de eerste zin eens van je bron: Noord-Afrikaanse jongeren uit Brussel hebben via internet opgeroepen om 'af te rekenen met blanke supporters van de voetbalclub Anderlecht.' De Brusselse politie is in opperste paraatheid gebracht.
jezus enorme faalhaasquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:58 schreef Meki het volgende:
[..]
het begint bij het begin.. de allochtonen gaan het nu laten escaleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |