Ik wel, dat persoon helaas niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 07:12 schreef Vampier het volgende:
Je zit thuis omdat je niet met je baas kan opschieten?!?!?
WTF DUDE!! Ooit van communiceren gehoord?
Je wordt betaald om te werken niet om een sociale vriendenkring op te bouwen. Godver... wat jij doet moet ik hier eens in de VS doen... eens kijken hoe snel je buiten ligt met je gebrek aan ruggengraat.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 07:13 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik wel, dat persoon helaas niet.
We zaten er eerst met z'n vieren, nu zit ze alleen.
Alleen de directie ziet het niet, of wil het niet zien.
Ja, neem contact op met P&O en de bedrijfsarts. Dan laat je in ieder geval je goede wil zien.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 06:31 schreef fotostarter het volgende:
Ik begrijp je volledig.
Helaas is het allemaal wat moeilijker als ik het omschrijf, omdat ik liever niet alles zo het internet opgooi.
Het verhaal wat ik in de OP omschrijf komt wel overeen met hetgeen wat er daadwerkelijk speelt.
Van P&o werken ze dinsdags pas, maar kan ik niet direct de bedrijfsarts zelf bellen voor een nieuwe afspraak?
Of zal dat qua loon inhouding weinig uitmaken?
Ok doe ikquote:Op zaterdag 24 mei 2008 07:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, neem contact op met P&O en de bedrijfsarts. Dan laat je in ieder geval je goede wil zien.
Ben bang dat ik hier niets mee bereijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 07:45 schreef simmu het volgende:
je kan proberen contact op te nemen maandag met het uwv, die gaan ook over problemen met ziekte.
Ach... ik ben gewoon te goed geintegreerd hier om een Nederlandse opstelling te kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 07:19 schreef fotostarter het volgende:
Lamzak? Gezien je postgeschiedenis, neem ik je maar niet te serieus.
Maargoed, terug naar het werk is geen optie, omdat de bedrijfsleider mij en de rest daar niet meer wilt hebben.
Een ander filiaal is ook geen oplossing. Dit heeft ze ook door gegeven aan de hogere heren.
Laat ze mij maar ontslaan dan, en ander werk, daar ben ik al mee bezig.
Gebrek aan ruggengraat en je onderschrift![]()
Je weet toch helemaal niet wat er speelt in het geval van TS. Ik vindt het onnodig om hier maar iedereen te lopen afzeiken zoals jij en nog enkele lui hier doen. Je kunt je bijvoorbeeld beter ziekmelden ipv je leiding gevende uit te schelden/een klap verkopen/ in elkaar rammen of nog erger , dan zit je dieper in de shit, en geloof me , er zijn situaties (ook in mijn loopbaan geweest) waar je neiging krijgt tot eerder omschreven actiesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik vind TS ook een lamstraalKolere zeg, thuis gaan zitten uit je neus vreten omdat je je leidinggevende niet mag.
Is dat simpel, of is dat simpel?
Nogmaals, ik zet het hele verhaal hier niet neer.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik vind TS ook een lamstraalKolere zeg, thuis gaan zitten uit je neus vreten omdat je je leidinggevende niet mag.
Is dat simpel, of is dat simpel?
waar lees jij dat ts weigert te werken? ik lees toch echt dattie best wil, maar dat de leiding op het werk stevig aan het kutten is. ah well; begrijpend lezen is ook een vak tegenwoordigquote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Mja, dan ook niet gaan klagen dat je niet betaald krijgt he? Lijkt me nogal logisch als je weigert te werken.
Wrijf de slaap eens uit je ogen, en lees het dan nog eens.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Mja, dan ook niet gaan klagen dat je niet betaald krijgt he? Lijkt me nogal logisch als je weigert te werken.
Wat ben jij vervelend aan het drammen, zeg. TS zegt toch dat hij hier het hele verhaal niet neer wil zetten en dat is zijn goed recht. Hou dan eens op hem op zo'n bijzonder vervelende manier tot verantwoording te roepen. Die is hij ons en jou al helemaal niet schuldig.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:59 schreef Lightning_NL het volgende:
Je bent niet welkom. Dus je bent ontslagen? Wat is het nou?
Hoe weet je dat niet welkom bent? Ben je uberhaupt wel langsgeweest? Je werkt daar toch nog? Waarom ga je niet gewoon naar je werk, en ga je je ding doen?
Vind het maar een vaag verhaal, en het is moeilijk een beeld te scheppen zonder dat je daadwerkelijke toedracht weet. Maar: je "hoorde dat..' Dat vind ik altijd zo vaag. Niet op je werk komen, maar wel horen dat.. Via via..?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:06 schreef fotostarter het volgende:
[..]En thuis zitten? Ik wilde best terug, alleen hoorde ik dat ze ons niet meer wilde hebben daar, dus ja...
Dan blijft het deels nog steeds de fout van TS omdat TS niet zijn werkgever heeft geprobeerd te corrigerenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:45 schreef er1969 het volgende:
[..]
In dit geval is het allemaal de schuld van de werkgever want als TS een half jaar geleden een adreswijziging heeft doorgegeven heeft het bedrijf waar TS werkt zijn administratie gewoon niet op orde. Zij zijn dus de lamstralen in dit verhaal.
Ik ook. Wat een mentaliteit zeg. Wegblijven maar ondertussen wel geld willen vangen en de Baas je ziekenfondspremie laten doorbetalen. Wees blij dat hij al geen eis heeft neergelegd om te komen werken en zo niet,opzegging van je contract wegens een verstoorde werk-relatie heeft aangekaart. Er zijn zo anderen voor jouw plaats gevonden die wel willen werken en niet die instelling hebben van Oh,moeilijk,blijf maar thuis .quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:09 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja sorry. Ik heb iets tegen dit soort attitudes van mensen.
En ik heb iets tegen jouw troll-gedrag.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:09 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja sorry. Ik heb iets tegen dit soort attitudes van mensen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee
Oh wacht, dit is jouw topic![]()
Of het is niet zo en jij ziet het verkeerd.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 07:13 schreef fotostarter het volgende:
Alleen de directie ziet het niet, of wil het niet zien.
Of je leest het topic door voordat je een reactie plaatst die kant nog wal raaktquote:Op zondag 25 mei 2008 21:45 schreef 700MB het volgende:
[..]
Of het is niet zo en jij ziet het verkeerd.
da's mooi snelquote:Op maandag 26 mei 2008 14:39 schreef fotostarter het volgende:
Dankjewel.
a.s Donderdag al sollicitatiegesprek
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's mooi snel
hoop dat het wat voor je is
Dat is toch logisch rocketscientistquote:Op maandag 26 mei 2008 23:41 schreef MoneyTalks het volgende:
Grappig dat je nu ineens wel kan werken
Tyf eens op zeg. Je weet helemaal niet wat er heeft gespeeld. Oordeel er dan ook niet over.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:41 schreef MoneyTalks het volgende:
Grappig dat je nu ineens wel kan werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |