Vind het maar een vaag verhaal, en het is moeilijk een beeld te scheppen zonder dat je daadwerkelijke toedracht weet. Maar: je "hoorde dat..' Dat vind ik altijd zo vaag. Niet op je werk komen, maar wel horen dat.. Via via..?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:06 schreef fotostarter het volgende:
[..]En thuis zitten? Ik wilde best terug, alleen hoorde ik dat ze ons niet meer wilde hebben daar, dus ja...
Dan blijft het deels nog steeds de fout van TS omdat TS niet zijn werkgever heeft geprobeerd te corrigerenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:45 schreef er1969 het volgende:
[..]
In dit geval is het allemaal de schuld van de werkgever want als TS een half jaar geleden een adreswijziging heeft doorgegeven heeft het bedrijf waar TS werkt zijn administratie gewoon niet op orde. Zij zijn dus de lamstralen in dit verhaal.
Ik ook. Wat een mentaliteit zeg. Wegblijven maar ondertussen wel geld willen vangen en de Baas je ziekenfondspremie laten doorbetalen. Wees blij dat hij al geen eis heeft neergelegd om te komen werken en zo niet,opzegging van je contract wegens een verstoorde werk-relatie heeft aangekaart. Er zijn zo anderen voor jouw plaats gevonden die wel willen werken en niet die instelling hebben van Oh,moeilijk,blijf maar thuis .quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:09 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja sorry. Ik heb iets tegen dit soort attitudes van mensen.
En ik heb iets tegen jouw troll-gedrag.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:09 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja sorry. Ik heb iets tegen dit soort attitudes van mensen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee
Oh wacht, dit is jouw topic![]()
Of het is niet zo en jij ziet het verkeerd.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 07:13 schreef fotostarter het volgende:
Alleen de directie ziet het niet, of wil het niet zien.
Of je leest het topic door voordat je een reactie plaatst die kant nog wal raaktquote:Op zondag 25 mei 2008 21:45 schreef 700MB het volgende:
[..]
Of het is niet zo en jij ziet het verkeerd.
da's mooi snelquote:Op maandag 26 mei 2008 14:39 schreef fotostarter het volgende:
Dankjewel.
a.s Donderdag al sollicitatiegesprek
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's mooi snel
hoop dat het wat voor je is
Dat is toch logisch rocketscientistquote:Op maandag 26 mei 2008 23:41 schreef MoneyTalks het volgende:
Grappig dat je nu ineens wel kan werken
Tyf eens op zeg. Je weet helemaal niet wat er heeft gespeeld. Oordeel er dan ook niet over.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:41 schreef MoneyTalks het volgende:
Grappig dat je nu ineens wel kan werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |