Van mij dag dat ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:48 schreef LasTeR het volgende:
Studioline Remix is wel een redelijk product als ik mijn broer mag geloven.
Je kan een potje wax altijd meenemen om je haren bij te werken als je ermee zit. En anders die Studioline Remix proberen, die werkt goed!quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:05 schreef moby92 het volgende:
Foto'tje dan maar
[ afbeelding ]
Het enige wat ik voor handen heb. Hier zit het best redelijk, mja.. op het einde van de dag zit het ofcourse een stuk slechter.
Als je dik haar kun je het beter niet lang laten groeien vind ik zelf. Ik heb het zelf ook, mijn haar heeft een keer een tondeuse gesloopt bij de kapper.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:42 schreef moby92 het volgende:
Ja klopt! Ik heb behoorlijk dik haar, ik laat het ook altijd uitdunnen bij de kapper.
Dat dus! Als ik bijna naar de kapper ga is mijn haar ongeveer zo lang als bij jou op de foto, en dan is het top. Als je niet te veel gebruikt dan wordt het niet te hard, maar het blijft wel gewoon goed zitten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:38 schreef daftme het volgende:
Titan gel, blauwe potten, van die reclame dat ze de vormen van hun haar in et dak van de auto maken... kost je wel 5 euro de pot, en smeer er niet teveel in, want dan krijg je een roos-achtig effect. allemaal witte schilfertjes als je met je handen door je haar gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |