Mja, ik ben nogal verlegen als het op meisjes aankomt. Over 4 weken gaan we wel samen een weekend weg met de vereniging. Misschien kan ik dan wat dichter bij haar komen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:39 schreef ruud.nl het volgende:
Vraag of ze zin heeft om een keer met z'n tweetjes wat te gaan drinken, of ergens een hapje eten ofzo.
Het gaat mij niet om het vrijen met haar, ik zoek gewoon iemand om van te houden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:43 schreef Hpzone het volgende:
Ga erop in, en over twee maanden mogen we je neukverklaring lezen.
dat dus.. gewoon n beetje lef hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:47 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is het ergste wat er kan gebeuren als je haar vraagt dit weekend iets samen te gaan doen?
Ze kan nee zeggen. - Dat is toch niet zo'n ramp? Uithuilen en opnieuw beginnen.
Ze kan gaan lachen. - Kutwijf en snel vergeten.
Ze kan je voor gek gaan zetten bij anderen. - Daarmee staat ze zelf nog meer voor lul. Dus.
Ze kan ook ja zeggen!
Wat houdt je tegen?
Misschien moet ik er nog even wat bij vertellen, om het verhaal wat duidelijker te maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:47 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is het ergste wat er kan gebeuren als je haar vraagt dit weekend iets samen te gaan doen?
Ze kan je voor gek gaan zetten bij anderen. - Daarmee staat ze zelf nog meer voor lul. Dus.
Ze kan ook ja zeggen!
Wat houdt je tegen?
Sinds wanneer ben je meteen hoteldebotelverliefd op iemand als je diegene meevraagd? Je kunt iemand ook een interessant individu vinden of gewoon aardig. Niemand zegt dat jij verliefd bent op haar.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:41 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Mja, ik ben nogal verlegen als het op meisjes aankomt. Over 4 weken gaan we wel samen een weekend weg met de vereniging. Misschien kan ik dan wat dichter bij haar komen.
Maar komt dat niet meteen vreemd over als ik haar mee uit vraag? Dat ze meteen weet dat ik haar leuk vind. En straks zij mij niet, dan loop ik meteen een blauwtje
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ohja, wacht niet te lang met vragen. DAn is het juiste moment voorbij en kan je het vergeten.
En dan weet haar haar vader het. Wat dan? Die man is ook jong geweest hoor. Ga er maar vanuit dat hij vroeger net zo'n onzeker jongetje was als jij.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:50 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Misschien moet ik er nog even wat bij vertellen, om het verhaal wat duidelijker te maken.
De vereniging waar ik bij zit, daar zitten ook: Haar vader/zus bij. Dat maakt het iets complexer denk ik voor mezelf.
Ze kan nee zeggen - Vader weet het meteen bla bla bla
Ze kan gaan lachen - Snel vergeten gaat wat moeilijk bij eenzelfde vereniging etc
Ze kan je voor gek zetten - Staat ze zelf voor lul? wHY?
Eens! Met belangrijke toevoegingen: Ik loop liever een blauwtje dan met eelt op zijn ziel, wie zichzelf spaart eindigt immers al gauw als postzegelquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ze kan ook ja zeggen!
Wat houdt je tegen?
Ja, en diep in mijn hart weet ik dat iedereen gelijk heeft en daarbij lijkt het heel simpel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:02 schreef markmywords het volgende:
ik snap je niet zo heel goed, aan de ene kant wil je daten aangezien het anders een onbereikbare liefde wordt. Maar je ziet bij het daten eigenlijk alleen de donkere kant van het verhaal.
Een date staat niet gelijk aan een liefdesverklaring, een avondje gezellig wat eten en een filmpje bij een van jullie of naar de bios (of iets originelers) kan ook gewoon spontaan overkomen. give it a shot!
Mja, ik ben gewoonquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Eens! Met belangrijke toevoegingen: Ik loop liever een blauwtje dan met eelt op zijn ziel, wie zichzelf spaart eindigt immers al gauw als postzegel
Ik ben ook een denker. Maar waarom ben je bang een blauwtje te laten. Als je een denker bent, zou je moeten rationaliseren en dus weten dat het minder erg is om een blauwtje te lopen dan het niet geprobeerd te hebben. Als je dat weet zul je ook niet dichtklappen als zij nee zou zeggen. Omdat je het gevoel zal hebben dat je het iig geprobeerd hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:08 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Mja, ik ben gewoon
1. Bang om een blauwtje te lopen
2. Als het wat wordt sla ik dicht
3. De gevolgen als het later uitgaat
Ja, ik ben een denker. En het lijkt bij mij niet echt makkelijk om spontaan gewoon verliefd te worden.
En nee, ik vind haar erg leuk. Maar verliefd ben ik nog niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |