Mja, ik ben nogal verlegen als het op meisjes aankomt. Over 4 weken gaan we wel samen een weekend weg met de vereniging. Misschien kan ik dan wat dichter bij haar komen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:39 schreef ruud.nl het volgende:
Vraag of ze zin heeft om een keer met z'n tweetjes wat te gaan drinken, of ergens een hapje eten ofzo.
Het gaat mij niet om het vrijen met haar, ik zoek gewoon iemand om van te houden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:43 schreef Hpzone het volgende:
Ga erop in, en over twee maanden mogen we je neukverklaring lezen.
dat dus.. gewoon n beetje lef hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:47 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is het ergste wat er kan gebeuren als je haar vraagt dit weekend iets samen te gaan doen?
Ze kan nee zeggen. - Dat is toch niet zo'n ramp? Uithuilen en opnieuw beginnen.
Ze kan gaan lachen. - Kutwijf en snel vergeten.
Ze kan je voor gek gaan zetten bij anderen. - Daarmee staat ze zelf nog meer voor lul. Dus.
Ze kan ook ja zeggen!
Wat houdt je tegen?
Misschien moet ik er nog even wat bij vertellen, om het verhaal wat duidelijker te maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:47 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is het ergste wat er kan gebeuren als je haar vraagt dit weekend iets samen te gaan doen?
Ze kan je voor gek gaan zetten bij anderen. - Daarmee staat ze zelf nog meer voor lul. Dus.
Ze kan ook ja zeggen!
Wat houdt je tegen?
Sinds wanneer ben je meteen hoteldebotelverliefd op iemand als je diegene meevraagd? Je kunt iemand ook een interessant individu vinden of gewoon aardig. Niemand zegt dat jij verliefd bent op haar.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:41 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Mja, ik ben nogal verlegen als het op meisjes aankomt. Over 4 weken gaan we wel samen een weekend weg met de vereniging. Misschien kan ik dan wat dichter bij haar komen.
Maar komt dat niet meteen vreemd over als ik haar mee uit vraag? Dat ze meteen weet dat ik haar leuk vind. En straks zij mij niet, dan loop ik meteen een blauwtje
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ohja, wacht niet te lang met vragen. DAn is het juiste moment voorbij en kan je het vergeten.
En dan weet haar haar vader het. Wat dan? Die man is ook jong geweest hoor. Ga er maar vanuit dat hij vroeger net zo'n onzeker jongetje was als jij.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:50 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Misschien moet ik er nog even wat bij vertellen, om het verhaal wat duidelijker te maken.
De vereniging waar ik bij zit, daar zitten ook: Haar vader/zus bij. Dat maakt het iets complexer denk ik voor mezelf.
Ze kan nee zeggen - Vader weet het meteen bla bla bla
Ze kan gaan lachen - Snel vergeten gaat wat moeilijk bij eenzelfde vereniging etc
Ze kan je voor gek zetten - Staat ze zelf voor lul? wHY?
Eens! Met belangrijke toevoegingen: Ik loop liever een blauwtje dan met eelt op zijn ziel, wie zichzelf spaart eindigt immers al gauw als postzegelquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ze kan ook ja zeggen!
Wat houdt je tegen?
Ja, en diep in mijn hart weet ik dat iedereen gelijk heeft en daarbij lijkt het heel simpel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:02 schreef markmywords het volgende:
ik snap je niet zo heel goed, aan de ene kant wil je daten aangezien het anders een onbereikbare liefde wordt. Maar je ziet bij het daten eigenlijk alleen de donkere kant van het verhaal.
Een date staat niet gelijk aan een liefdesverklaring, een avondje gezellig wat eten en een filmpje bij een van jullie of naar de bios (of iets originelers) kan ook gewoon spontaan overkomen. give it a shot!
Mja, ik ben gewoonquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Eens! Met belangrijke toevoegingen: Ik loop liever een blauwtje dan met eelt op zijn ziel, wie zichzelf spaart eindigt immers al gauw als postzegel
Ik ben ook een denker. Maar waarom ben je bang een blauwtje te laten. Als je een denker bent, zou je moeten rationaliseren en dus weten dat het minder erg is om een blauwtje te lopen dan het niet geprobeerd te hebben. Als je dat weet zul je ook niet dichtklappen als zij nee zou zeggen. Omdat je het gevoel zal hebben dat je het iig geprobeerd hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:08 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Mja, ik ben gewoon
1. Bang om een blauwtje te lopen
2. Als het wat wordt sla ik dicht
3. De gevolgen als het later uitgaat
Ja, ik ben een denker. En het lijkt bij mij niet echt makkelijk om spontaan gewoon verliefd te worden.
En nee, ik vind haar erg leuk. Maar verliefd ben ik nog niet..
Nee, heb haar mobiele nummer niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:23 schreef G.Fawkes het volgende:
Heb je haar telefoonnummer? Zo ja: sms haar. Dan kan je niet meer terug en misschien krijg je dan spontaan een ruggegraat...
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:52 schreef TietvliegNL het volgende:
Wees gewoon jezelf, en doe wat je doen moet!! doe het geen waar je je goed bij voelt, en als ze je afkraakt, heb er schijt aan, vrouwe genoeg op de wereld;)
anders dan geef je me even je msn adres en w8woord dan regel ik het even voor je. Ik heb zo het gevoel dat het jou niet gaat lukkenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:33 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Nee, heb haar mobiele nummer niet.
Msn wel, laatst ook voor het eerst in jaren met haar via Msn gepraat.
( Ja, inderdaad sinds jaren)
Ik zie haar morgen weer, zal ik haar gewoon vragen? Zal ik het durven?
Misschien iets meer verbergen en vragen of ze samen verenigings-genoten met ons meegaat?
Of echt een afspraakje maken met z'n 2en?
Er zijn drie mogelijkheden:quote:
Ja, dat zal ze ongetwijfeld leuk vindenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:41 schreef swarmahoer het volgende:
via hyves kan je dr tel nr misschien vinden....
en gewoon n keer naar de film gaan ofzo
Als ze dat niet leuk vindt dan moet ze haar nummer niet op internet zetten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:42 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ja, dat zal ze ongetwijfeld leuk vinden
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Er zijn drie mogelijkheden:
A. Je doet niets --> het wordt niets
B. Je maakt er werk van --> ze blijkt niet geïnteresseerd --> het wordt niets
C. Je maakt er werk van --> ze vindt je leuk --> jullie worden
Ik heb haar mail al, je had even beter moeten lezenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:05 schreef Frosting het volgende:
Vraag gewoon haar email adres via Hyves ofzo. En dan lekker chatten, kun je ook veilig thuis achter je pc'tje haar mee uit vragen.
Gewoon, heb je zin om wat een keer af te spreken?
Als je een antwoord krijgt van ik heb druk, etc dan is het niks. En als ze je leuk vindt dan hapt ze van zelf wel..
Kom op!!
Of jij moet gewoon overgaan op actie! Lui wammes. Do it!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:42 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ik heb haar mail al, je had even beter moeten lezen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon overgaan op actie! Lui wammes. Do it!
okéquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon overgaan op actie! Lui wammes. Do it!
Goed argumentquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:21 schreef EasyDakota het volgende:
Je noemt jezelf 'vrijgezellig' ipv 'vrijgezel'. Je verdient haar per definitie dus al niet.
Bij voorbaat kansloos. Je maakt je te druk; hou op een het je een zier te laten schelen en zie dan verder.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:41 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Mja, ik ben nogal verlegen als het op meisjes aankomt. Over 4 weken gaan we wel samen een weekend weg met de vereniging. Misschien kan ik dan wat dichter bij haar komen.
Maar komt dat niet meteen vreemd over als ik haar mee uit vraag? Dat ze meteen weet dat ik haar leuk vind. En straks zij mij niet, dan loop ik meteen een blauwtje
En je vrienden zien die tekens wel? Of ook niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:15 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Jullie hebben gelijk, en ik weet het.
Het is alleen de stap waar ik overheen moet denk ik zelf.
Maar dat is iets wat ik zelf zal moeten doen, lijkt me..
Ik had alleen graag al een soort van 'bevestiging' gehad, dat ze me wel ziet zitten.
Dat zou het makkelijker maken, maar haar 'tekens' zijn niet echt te begrijpen voor mij
Nou, ik werd er laatst door iemand op geattendeerd. Dus blijkbaar welquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:23 schreef Rutteke het volgende:
[..]
En je vrienden zien die tekens wel? Of ook niet?
Dan verzamel maar veel moed, drink wat biertjes en vraag haarquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:42 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Nou, ik werd er laatst door iemand op geattendeerd. Dus blijkbaar wel
Wanneer ga je het doen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Zal ik gewoon een slok jenever nemen voordat ik haar vraag?
Of zal ze het doorhebben
Dude, als je er rustiger van wordt moet je dat gewoon doen. Het is niet alsof je dan meteen naar een zuiplap ruikt. Ben wel benieuwd naar de uitkomst overigens. Tip: bookmark dit topic even dan kun je er later nog eens om lachen (mits positieve uitkomst natuurlijk)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Zal ik gewoon een slok jenever nemen voordat ik haar vraag?
Of zal ze het doorhebben
Hahah, goeie tipquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:45 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Dude, als je er rustiger van wordt moet je dat gewoon doen. Het is niet alsof je dan meteen naar een zuiplap ruikt. Ben wel benieuwd naar de uitkomst overigens. Tip: bookmark dit topic even dan kun je er later nog eens om lachen (mits positieve uitkomst natuurlijk)
Misschien denkt dat meisje wel dat jij al 4 jaar verliefd bent en nu pas durft uit te vragenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Mag ik dan nog een algemene vraag stellen.
Kijk, wij kennen elkaar al een tijdje zeg maar.
Maar ik was nooit echt spraakzaam/geinteresseerd in haar.
Zou je het als meisje niet raar vinden dat dan iemand je opeens mee vraagd, aangezien
je eerst nooit contact heb gehad verder?
nee, dat is niet raar. Nu verzin je zelf allemaal randvoorwaarden en dat moet je niet gaan doen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Zou je het als meisje niet raar vinden dat dan iemand je opeens mee vraagd, aangezien
Nee, geen randvoorwaarde, dan heb ik me weer eens verkeerd uitgedrukt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:07 schreef Logitik het volgende:
[..]
nee, dat is niet raar. Nu verzin je zelf allemaal randvoorwaarden en dat moet je niet gaan doen natuurlijk
je krabbelt terug!! en je stelt wel randvoorwaardenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Neuh...leuk geprobeerd, maar niet echt een goed excuus om er onderuit te komen...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:30 schreef Karammel het volgende:
Waarom zou ze ineens vragen om mee te gaan naar jullie vaste kroeg? Dat geeft in ieder geval aan dat ze het leuk vind in jullie aanwezigheid. Uiteindelijk heb jij daar veel met haar staan praten. De anderen hadden geen oog voor haar en als ik me niet vergis had zij ook geen oog voor de anderen daar. Ook geef je aan dat ze je arm vaak aanraakte tijdens het gesprek. Dit geeft ook al aan dat ze je ziet zitten. Hoewel dat wat makkelijker gaat als ze wat gedronken had.[/] ( We dronken beide cola'tjes hoor)
Ook hoor je van een vriend dat zij naar jou aan het kijken was en dat ze je wel leuk lijkt te vinden. [b]Waarom zou die vriend daar ineens mee komen? ( Omdat hij wel vaker mensen voor lul zet?) Weet hij dat je haar leuk vind? Het lijkt er verdacht veel op dat ze je wel leuk vind.
Je weet heel goed wat je moet doen. Vraag inderdaad of ze eens een terrasje wil pakken of iets dergelijks. Lastig als je daar niet zo ervaren in bent, maar je moet er niet te veel over nadenken. Wat kan er nou gebeuren? Stel ze heeft geen interresse... Dat zou jammer zijn, maar meer ook niet. Het maakt verder ook niets uit dat ze familie in de de vereniging heeft zitten. Dat staat hier helemaal naast. Ga geen redenen bedenken waarom je niets zou moeten doen. Die kan je altijd wel bedenken. Ga er gewoon voor. Je kan het!
En laat even weten hoe de date was...
Ja, het was niet de bedoeling om over te komen als een terugkrabbelaar hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:04 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Neuh...leuk geprobeerd, maar niet echt een goed excuus om er onderuit te komen...
En mocht het helpen; ik heb hetzelfde meegemaakt...vier jaar dezelfde opleiding doen, de eerste drie jaar nooit ook maar een woord met elkaar gewisseld. Tot dit jaar. En nu hebben we iets. Alleen ben ik dan wel een stukje ouder dan jij.Regardless, het klinkt allemaal goed, dus gewoon voor gaan. Haar meevragen om samen iets te drinken, is niet hetzelfde als een aanzoek, voor haar zijn er ook nog genoeg manieren om subtiel aan te geven als ze níet geïnteresseerd is, zonder dat jij meteen gezichtsverlies hoeft te lijden. Maar eerlijk, ik denk dat het allemaal wel goed zal komen, zolang je maar wel iets doet.
Hoezo precies?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:46 schreef Lápiz het volgende:
Okee kerel, zo mag ik het horen! En wacht niet met vragen tot na dat algemene uitje dat jullie binnenkort hebben, zorg dat je het daarvóór al gedaan hebt.
Daarom dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef skadhd het volgende:
Omdat je anders te lang hebt gewacht.
Ze is nu net met jullie mee gegaan naar de kroeg.
Nu is je kans!
De volgende keer vraag je gewoon casual of ze zin heeft om wat te gaan drinken.
Punt!
GO BOY!
Gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:26 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik heb vandaag er op gelet, of ze naar me kijkt.
Hoe ze naar me kijkt en of iets mij opviel etc.
Antwoord:
Verder gaan we zaterdag de stad in met wat 'wederzijdse' vrienden.
Geen date nog, maar wel wat vooruitgang.
Misschien moet ik meteen even wat rechtzetten.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:27 schreef Karammel het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op.
Je maakt er in ieder geval werk van.
Maar wel dé kans om haar te laten weten dat je haar wel ziet zitten en misschien zélf een date te regelen!!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:29 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Misschien moet ik meteen even wat rechtzetten.
Anders denken jullie weer dat ik het geregeld heb.
Dat 'uitje' met 'wederzijdse' vrienden, is enigszinds geregiseerd door anderen én mij
Dus niet dat ik haar gevraagd heb ofzo, iemand was me in alle haast voor zeg maar..
Inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:37 schreef Rutteke het volgende:
[..]
Maar wel dé kans om haar te laten weten dat je haar wel ziet zitten en misschien zélf een date te regelen!!!
Nou hup! Meespelen dan!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Inderdaad
Daar ben ik me ook van bewust
Ik zal dan ook zeker mijn best gaan doen, en ben eerlijk gezegd niet meer 'bang' om afgekeurd te worden door haar. Zoals vandaag had ik het idee dat ze een spelletje met me zat te spelen. Niet negatief, maar wel steeds proberen mijn aandacht te trekken![]()
Tja dat ligt er denkik alleen maar aan wat voor meisje het is..quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:55 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik ben een hele tijd heel stil en rustig geweest. Maar nu is dat steeds minder, begin
wat meer los te komen lijkt het. Dat komt sinds ik op kamers ben gegaan in ****.
Maar nu wil ik iig niet als ik bij haar ben komend weeken, overkomen als iemand die alleen
maar 'leuk' is met bier op etc. Is het een idee om niets te drinken? Want ik kan wel degelijk los
komen hoor![]()
In een dronken bui neemt ze me toch niet serieus
so true!quote:
Hmm, je hebt gelijk. BTW: Ben geen ongelovelijke zuipschuit hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 01:18 schreef m-niki het volgende:
[..]
so true!
en ik snap niet dat je steeds zegt: ze moet niet denken dat ik alleen met bier op leuk ben..
ben je dan zo'n zuipschuit?
iedereen is minder geremd met alcohol op, ook al na 2 of 3 biertjes, dat is een neveneffect van alcohol, niks mis mee, tenzij je 20 biertjes op hebt en enorm ongeremd bent...dan is het niet leuk meer.
je moet nooit voor anderen gaan denken (I know, makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch)
Hehe dan zal ze het wel door hebben dat je haar ook leuk vind. Dus als ze volgende keer je aandacht komt zoeken zit het wel goed denkquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:26 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik heb vandaag er op gelet, of ze naar me kijkt.
Hoe ze naar me kijkt en of iets mij opviel etc.
Antwoord:
Verder gaan we zaterdag de stad in met wat 'wederzijdse' vrienden.
Geen date nog, maar wel wat vooruitgang.
Ja, probleem is dat ze wel altijd ( nu ik er ook even over nadenk ) naar mij toe is gekomen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:30 schreef MPLO het volgende:
[..]
Hehe dan zal ze het wel door hebben dat je haar ook leuk vind. Dus als ze volgende keer je aandacht komt zoeken zit het wel goed denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |