auwquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:58 schreef Beroepsgokker het volgende:
Hij is ooit aan onderzoek geworpen (toen hij 12 was) en daaruit bleek dat hij een vorm van faalangst heeft.
Kennen we deze vorm van sowieso alquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:02 schreef Amokzaaier het volgende:
komt zozo een stuk minder voor dan bij rebellen waar ze hen tegen moeten beschermen..
Waarom dat dan? Los van de taalfouten lijkt het me een heel herkenbaar probleem van een jonge mens (man of vrouw).quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh, hier stoorde ik mij net aan: Ziet ze het in me zitten?
Ziet ze wat in je zitten?quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh, hier stoorde ik mij net aan: Ziet ze het in me zitten?
sowieso geschreven als zouzo bedoel ik hè?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die Grieken weten hoe ze moeten drinken!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 06:55 schreef Vampier het volgende:
ik zie het hier ook in de buurt... mensen die hun baby laten zwemmen die vervolgend de hele zooi onderschijt (in het water) en dan moet er weer een opruimer komen... ik betaal goverdomme al genoeg fee's om de zooi hier op pijl te houden.
Reactie daarop:quote:Op woensdag 28 mei 2008 @ 10:26 schreef Menneke85 het volgende:
Ik heb nog zo gezegt......GEEN BOMMETJE!!!
waar JanPiraat zich ook nog even mee bemoeit:quote:Op woensdag 28 mei 2008 @ 10:28 schreef Dr.E.I.Kipping het volgende:
[..]
"gezegt"![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 @ 10:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het woordenboek is jou bijbel ??![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Los van de taalfouten lijkt het me een heel herkenbaar probleem van een jonge mens (man of vrouw).
Een heiger-rijger!quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:50 schreef zoeperzazke het volgende:
het is totaal offtopic en toch moest ik aan dit topic denken toen ik hem zag.....
[ afbeelding ]
De stad van de rijzende zonquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:19 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]
...
Ik verstuur alleen op zaterdag (want ik werk fulltime in een andere stad met lange rijstijd)
...
Gelukkig maarquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:25 schreef Sirmixalot het volgende:
bij ons in het dorp heb je wel redelijk omgangbare agente die je wel eens gewoon alleen maar de helft laten betalen.
d en s tik ik ook vaak, niet echt spannend dus.. en die pijl? tja ach.. ik geloof best dat als je jaren niet in Nederland geweest bent dat een automatisme is wat je fout gaat doen.quote:Op woensdag 28 mei 200809:55 schreef Wombcat het volgende:
Leuke oproep:
Achter gesteld volk help de civilasatie omzeep
En uit dat topic:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |