<Tekst over ergenissen>quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Neuh. Ik heb KLB immers.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:37 schreef FokYouTwo het volgende:
[..]
<Tekst over ergenissen>
Als eens gedacht om je uitbarstingen eens met een psychiater te bespreken
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:42 schreef Slappy het volgende:
Asociale rijders en gewoon alle asociale mensen.
Hang jongeren
Haha, ja, herkenbaar!!quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:46 schreef BrandX het volgende:
- mijn lijf als iets niet functioneert zoals het moet, helemaal als het schijnbaar zonder echte reden is. Zoals nu mijn knie bijv. Ik ben dan echt gewoon gruwelijk boos op mijn lijf, heb dan gewoon echt ruzie ermee, compleet met dialogen van binnen dat 'ie niet moet zeiken en het gewoon maar moet doen, had 'ie maar niet mijn knie moeten worden'![]()
Daarover gesproken...quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:11 schreef HeaRt_woRm het volgende:
De buurvrouw van hieronder, vreselijke stem, en ze kan krijsen pfew...Plakband op d'r mond
![]()
Mensen die in het openbaar even buitenlands gaan praten, oprotten
Puber. No doubt about it.quote:
Mensen die hun post niet nakijken voor het posten...quote:Op zondag 6 april 2008 00:53 schreef zaans_boefje het volgende:
Kleding waarop bloemtjes zijn afgebeeld![]()
Oja herkenbaarquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:46 schreef BrandX het volgende:
ik kan me vreselijk ergeren aan:
- mijn lijf als iets niet functioneert zoals het moet, helemaal als het schijnbaar zonder echte reden is. Zoals nu mijn knie bijv. Ik ben dan echt gewoon gruwelijk boos op mijn lijf, heb dan gewoon echt ruzie ermee, compleet met dialogen van binnen dat 'ie niet moet zeiken en het gewoon maar moet doen, had 'ie maar niet mijn knie moeten worden'
Maar je had 'm toch gekochtquote:Op zondag 6 april 2008 01:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Er is hier al regelmatig een medicijnstrip door de kamer gevlogen en ik heb ook eens in een kwade bui op een strip staan stampen.
-Mensen die bijv. een zak chips of snoep hebben en daar mee zeer irritant gaan kraken enzo, zonder redenquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:12 schreef CasB het volgende:
- Jeugd die niet gewoon kan praten maar per se moet schreeuwen
- Zeikgesprekken van wijven. Het is altijd overdreven, het gaat nergens over, en het is ook nooit hun schuld, het eeuwige roddelen, etc.
quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 12:00 schreef musicfreakyme het volgende:
Mensen die als ze iets afrekenen, pas hun portomonee opzoeken als ze het bedrag gehoord hebben.
En dat ze dan eerst 6 tassen door moeten voor ze hun portomonnee gevonden hebben.
Je weet toch dat je dat ding nodig hebt? Dus in plaats van dat je eerst 5 minuten kijkt hoe het kassameisje alles over de scan haalt, had je je porto er in principe al bij kunnen zoeken...
Dat is een goeie iddquote:Op zondag 6 april 2008 12:00 schreef musicfreakyme het volgende:
Mensen die als ze iets afrekenen, pas hun portomonee opzoeken als ze het bedrag gehoord hebben.
En dat ze dan eerst 6 tassen door moeten voor ze hun portomonnee gevonden hebben.
Je weet toch dat je dat ding nodig hebt? Dus in plaats van dat je eerst 5 minuten kijkt hoe het kassameisje alles over de scan haalt, had je je porto er in principe al bij kunnen zoeken...
Mensen met een gebrek aan algemene ontwikkelingquote:Op zondag 6 april 2008 12:21 schreef VonHinten het volgende:
Naïeve mensen![]()
Domme mensen![]()
Een combinatie van die twee![]()
Oh ja, dat ook. Dat je tegenover iemand zit die blijkt te denken dat Suriname in Afrika ligt, intergraatsie de schuld van de fundalementischtische marrokanen is en dat boeken lezen raar is.quote:Op zondag 6 april 2008 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mensen met een gebrek aan algemene ontwikkeling.
Mensen die doen alsof hele normale woorden 'moeilijk' of 'duur' zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mensen met een gebrek aan algemene ontwikkeling.
Psychiater..maar deze heeft ook een hoger uurtariefquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb KLB immers.
Wat is beter, psychiater of psycholoog?
Zo heb ik ook een hekel aan mensen die onnodig moeilijke woorden gebruiken om interessant te doen.quote:Op zondag 6 april 2008 12:45 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Mensen die doen alsof hele normale woorden 'moeilijk' of 'duur' zijn.
VH: " ....opkalefateren."
Ander: "WTFOpkale-watte? Gebruik normale woorden!"
Of mensen die ontzettend onbeschoft en brutaal gaan doen als ze in een vreemde omgeving zijn, enkel omdat ze onzeker zijn. 'k Heb dan plaatsvervangende schaamte tot op het bót
Nou moet ik toegeven dat als ik alcohol opheb, er nog wel eens een sport van wil maken om in 'recensietaal' te spreken.quote:Op zondag 6 april 2008 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo heb ik ook een hekel aan mensen die onnodig moeilijke woorden gebruiken om interessant te doen.
Laatst iemand die de woorden: "masculair" en "feminien" gebruikte. Nu snap ik, als neerlandica, nog wel wat ze bedoelt, maar haar vriend heeft MBO 3 niveau en die heeft dus geen flauw idee wat ze bedoelt. Wat is er dan het nut van om die woorden te gebruiken? Wat is überhaupt het nut van "masculair" zeggen ipv "mannelijk"?.
Oja dat is ook erg!quote:Op zondag 6 april 2008 13:58 schreef Lllaura het volgende:
Aan m'n handen moeten wassen met m'n jas aan. Bijvoorbeeld bij wc's in tankstations. Het ergste is als ik er ook nog een natte mouw aan overhoud. Ik haat natte mouwen.
En dan met hun kinderwagens op het fietspad lopen enzoquote:Op zondag 6 april 2008 16:54 schreef Teije het volgende:
Van die jonge ouders, die denken dat ze sinds ze een kind hebben de regels niet meer voor hun opgaan.
Ik kan dus érg slecht tegen dit soort types, die gast wéét gewoon dat jequote:Op zondag 6 april 2008 00:17 schreef RadioSlut het volgende:
- Chagrijnige stiefvader
Hij reageert op me af als ik een verkeerde opmerking maak. Ziehier als voorbeeld onderstaande dialoog:
Hij zet (karne)melk neer.
Ik; Thanks.
Hij: Wat nou thanks?
Ik: Is dat jouw melk dan?
Hij JA!!!
Ik: Sorry hoor.
Hij: Pak je eigen melk dan.
Ik: Ik hoef geen melk. Ik dacht alleen dat die melk voor mij was.
Hij: Die melk is niet van jou!! (met geirriteerde stem). dus jij wilt geen melk als je zelf moet pakken en als het wle wordt gepakt wil je het wel?
Ik : Nee, ik hoef helemaal geen melk. Het kon toch zijn dat je dat niet wist.
Ik krijg een trap voor mn poten en krijg een klap voor mn kop, vervolgens krijg ik te horen dat ik naar mn kamer moet oppleuren.
...met de rijstwafel op nr. 1. Hoe kóm je erop dat te gaan zitten vreten terwijl je weet dat het voor de hele coupé te ruiken isquote:Op zondag 6 april 2008 17:42 schreef Reflectionne het volgende:
Mensen die stinkende dingen eten in het ov
OMG, die kenden we nog niet.:')quote:Op zondag 6 april 2008 18:12 schreef Metalfreak het volgende:
- Met stip op 1: inhalende vrachtwagens. Echt, die chauffeurs kunnen het bloed onder m'n nagels vandaan halen als ze hun vrachtwagen weer in één keer naar links gooien terwijl jij daar aankomt. Alleen maar omdat zij misschien wel 2km/h harder rijden dan die andere vrachtwagen.
Daar dacht ik aan toen ik mijn ergenis schreef, is me vanochtend overkomen namelijkquote:Op zondag 6 april 2008 17:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
...met de rijstwafel op nr. 1. Hoe kóm je erop dat te gaan zitten vreten terwijl je weet dat het voor de hele coupé te ruiken is
alleen sbs6 kijkers wten in and outs over joran , normaal mensch geeft daat geen aandacht aan, dus jij ergert je aan nromale mensen?quote:Op zondag 6 april 2008 18:12 schreef Metalfreak het volgende:
eden.
- Mensen die helemaal niets over actuele gebeurtenissen weten. Van die mensen die nog durven te vragen "Joran wie???" o.i.d.
Als je daar gaat koffiedrinken mag je namens mij ook heel lief proberen te zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 17:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik kan dus érg slecht tegen dit soort types, die gast wéét gewoon dat je
als meisje niet veel kan (of wil) terugdoen en maakt daar misbruik van.![]()
Wat een minne rat zeg, ik kan me hier echt verschrikkelijk over opwinden!
Mag ik een keer op de koffie komen, ik beloof dat ik lief zal proberen te zijn..
quote:Op zondag 6 april 2008 19:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
alleen sbs6 kijkers wten in and outs over joran , normaal mensch geeft daat geen aandacht aan, dus jij ergert je aan nromale mensen?
Ja idd, van die mensen die altijd iets meteen het extreemste hebben. Vertel je hoe snel jij liep, dan liepen zij al met 9 maanden. Kan jouw dochter aardig puzzelen, dan is hun zoon met 3 al toe aan tafereeltjes van minstens 1000 stukjes terwijl ze allaaaang fietsen zonder zijwieltjes...op een eenwieler. Mis jij de bus ergens in de Alpen, dan zaten zij wekenlang in de Himalaya vast in een Nepalees dorp op een dieet van ranzige yakboterthee tijdens de meest gruwelijke moesson van de eeuw. Krijg jij opslag, dan krijgen zij een gratificatie van 3 maanden extra salaris, een bos bloemen en een circusvoorstelling van de baas, de baas zijn dochter als huwelijkskandidaat plus de 67 belangrijkste klanten alsmede een trip in de Discovery naar de Hubble-telescoop. Allemaal omdat zij zo bijzonder zijnquote:Op zondag 6 april 2008 19:32 schreef On het volgende:
mensen die zich altijd aanstellen en als ik eens iets heb mij meteen willen overtreffen.
Verdomd als het niet waar is. Da's Mehmet, mijn overbuurman!quote:Op zondag 6 april 2008 19:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja idd, van die mensen die altijd iets meteen het extreemste hebben. Vertel je hoe snel jij liep, dan liepen zij al met 9 maanden. Kan jouw dochter aardig puzzelen, dan is hun zoon met 3 al toe aan tafereeltjes van minstens 1000 stukjes terwijl ze allaaaang fietsen zonder zijwieltjes...op een eenwieler. Mis jij de bus ergens in de Alpen, dan zaten zij wekenlang in de Himalaya vast in een Nepalees dorp op een dieet van ranzige yakboterthee tijdens de meest gruwelijke moesson van de eeuw. Krijg jij opslag, dan krijgen zij een gratificatie van 3 maanden extra salaris, een bos bloemen en een circusvoorstelling van de baas, de baas zijn dochter als huwelijkskandidaat plus de 67 belangrijkste klanten alsmede een trip in de Discovery naar de Hubble-telescoop. Allemaal omdat zij zo bijzonder zijn
Wat zul jij een zwaar bestaan hebben.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Dingen waar je echt giftig om wordt. Ik bedoel niet de standaard ergernissen als regen of lange rijen bij de kassa... Ik erger me overal wel aan maar onderstaand springen er echt uit en zijn het noemen waard (waarschijnlijk zijn deze boze uitbarstingen symptomen van stress, zou best kunnen):
- een mes wat van m'n bord op de grond valt en daardoor tevens wat eten meeneemt. Buitensporig woest word ik daarom.
- Automobilisten die enorm treuzelen bij stoplichten waardoor zij net wel door het weer rood wordende licht schieten en ik daardoor moet wachten. Dan kan ik het wel uitschreeuwen van kwaadheid. Je kunt me niet bozer krijgen.
- De browser Opera icm Fok. Hele lappen tekst getypt en dan klik ik ter afsluiting nog op een smilie, hup alle tekst weg. Ook niet meer met Ctrl-Z terug te halen. Is ook goed voor een erg harde klap op het toetsenbord.
- Mensen die met je meechauffeuren. Heel irritant. Wel eens gedreigd diegene de auto uit te gooien zodat 'ie maar verder moest treinen ofzo. Irrationele reactie was dat.
- (YouTube) filmpjes die ineens te traag beginnen te laden waardoor de meuk steeds maar gebufferd word en kijken niet goed wil. Kan ik me enorm aan ergeren.
Wat zijn de jouwe? Dus niet normale ergernissen maar die die er echt een beetje uitspringen, die een beetje irrationeel zijn.
JA DE TT IS FOUT: vervang 'irriteert' door 'ergert'. Ik kan het niet meer aanpassen.
Hahaha, de frustratie. Kon je de pil er niet met een mes uitsnijden?quote:Op zondag 6 april 2008 01:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oja herkenbaar
Medicijnen die in een strip zitten met van die hele grote blaasjes en hele kleine pilletjes zodat je ze er nauwelijks uit kunt krijgen omdat je ze niet fatsoenlijk door kunt drukken. Woest kan ik daar van worden!
Er is hier al regelmatig een medicijnstrip door de kamer gevlogen en ik heb ook eens in een kwade bui op een strip staan stampen.
"Je gaat er goddomme uit kutpil!"![]()
![]()
Mensen die ezelsoren maken in boeken. Het kan me niet schelen of het je eigen boek is of een geleend boek uit de bieb. Pak gewoon een boekenlegger of desnoods een boodschappenbriefje![]()
Mensen die zonder eerst te proeven een lading zout over hun eten gooien.
Dan heb ik er ook nog een.quote:Op zondag 6 april 2008 19:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja idd, van die mensen die altijd iets meteen het extreemste hebben. Vertel je hoe snel jij liep, dan liepen zij al met 9 maanden. Kan jouw dochter aardig puzzelen, dan is hun zoon met 3 al toe aan tafereeltjes van minstens 1000 stukjes terwijl ze allaaaang fietsen zonder zijwieltjes...op een eenwieler. Mis jij de bus ergens in de Alpen, dan zaten zij wekenlang in de Himalaya vast in een Nepalees dorp op een dieet van ranzige yakboterthee tijdens de meest gruwelijke moesson van de eeuw. Krijg jij opslag, dan krijgen zij een gratificatie van 3 maanden extra salaris, een bos bloemen en een circusvoorstelling van de baas, de baas zijn dochter als huwelijkskandidaat plus de 67 belangrijkste klanten alsmede een trip in de Discovery naar de Hubble-telescoop. Allemaal omdat zij zo bijzonder zijn
Hoi.quote:Op maandag 7 april 2008 18:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dan heb ik er ook nog een.
Mensen die mijn zoon onderschatten. Mensen die beweren dat ik zwaar overdrijf wanneer ik het over hem heb. Die beweren dat het juist fijn is zo'n zoon te hebben en die verdomme beweren dat ik geen recht heb van spreken. Mensen die het nodig vinden me te 'sussen', zo van 'ja ik geloof je wel hoor'.
Want als je een kind heb dat niet goed kan leren of wat achterloopt is dat echt waar veel erger dan een kind die op z'n 9e al klaar is met de basisschool, die zonder m'n toestemming Frans en Spaans voorgeschoteld kreeg en die tienen haalt voor wiskunde en die zich verveelt in de klas. Die zonder mijn toestemming een groep 8 cito-toets heeft gedaan en VWO scoorde. 'Mevrouw hij kan zo naar het VWO', zijn leraar keek me blij aan. Ik vroeg hem of hij gek geworden was, een kind van net 10 naar het VWO sturen![]()
En nog erger, ook nog eens drie-voudig tenniskampioen zijn, alles winnen. 'Ja je zal hem wel achter de vodden gezeten hebben', echt ik kots op die mensen. Het is zo moeilijk te geloven dat het kind op eigen kracht dit bereikt heeft blijkbaar, want 'een kind kan gewoon niet slim en goed in sport zijn'. Ze kunnen allemaal m'n reet kussen
Dit is echt ernstig... mensen moeten duss heel de dag hun mobiel bij hun dragen om jouw behoefte tot communicatie te voldoen?quote:Op maandag 7 april 2008 18:10 schreef NED het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die hun mobiel niet opnemen.
Kijk ik snap best als je aan het werk bent dat je iemand ff wegdrukt ofzo, maar als je gewoon vrij hebt, NEEM GODVERDOMME DIE KUTTELEFOON DAN OP!!!!!! AAARGRGRGHHH!!!![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Ja dat kan wel maar niet met een rode waas van frustratie voor je ogenquote:Op zondag 6 april 2008 20:18 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Hahaha, de frustratie. Kon je de pil er niet met een mes uitsnijden?
Tis wel belachelijk dat het zo kut gaat.
quote:Dat tweede doe ik altijd. Niet bij een boek van iemand anders, maar wel eigen.Vind dat gewoon praktisch, heb je verder niks bij nodig wat eruit kan floepen.
Dat derde doet een vriendin altijd. "'Ik heb er al aardg wat z..' en dan heeft ze haar bord al een behoorlijke zout beurt gegeven.
Als je niet bereikbaar wil zijn neem je of geen mobiel, of je zet hem uit.quote:Op maandag 7 april 2008 19:22 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dit is echt ernstig... mensen moeten duss heel de dag hun mobiel bij hun dragen om jouw behoefte tot communicatie te voldoen?
Misschien zaten ze op de wc?quote:Op maandag 7 april 2008 18:10 schreef NED het volgende:
Kijk ik snap best als je aan het werk bent dat je iemand ff wegdrukt ofzo, maar als je gewoon vrij hebt, NEEM GODVERDOMME DIE KUTTELEFOON DAN OP!!!!!! AAARGRGRGHHH!!!![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Van wie? Mss wil diegene alleen bellen wanneer het hem uitkomt.quote:Op maandag 7 april 2008 19:36 schreef NED het volgende:
[..]
Als je niet bereikbaar wil zijn neem je of geen mobiel, of je zet hem uit.
Ik erger me aan mensen die vinden dat ik mijn telefoon 24/7 aan moet hebben staan.quote:Op maandag 7 april 2008 18:10 schreef NED het volgende:
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Tjee...dat klinkt bijna als een luxe-probleem. Bedoel, je hoort indd. eerder die verhalen van: Mijn zoon/dochter heeft moeite met dit, dat, zus en zo. Maar begrijp dat jouw zoon juist heel goed is in leren etc.quote:Op maandag 7 april 2008 18:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dan heb ik er ook nog een.
Mensen die mijn zoon onderschatten. Mensen die beweren dat ik zwaar overdrijf wanneer ik het over hem heb. Die beweren dat het juist fijn is zo'n zoon te hebben en die verdomme beweren dat ik geen recht heb van spreken. Mensen die het nodig vinden me te 'sussen', zo van 'ja ik geloof je wel hoor'.
Want als je een kind heb dat niet goed kan leren of wat achterloopt is dat echt waar veel erger dan een kind die op z'n 9e al klaar is met de basisschool, die zonder m'n toestemming Frans en Spaans voorgeschoteld kreeg en die tienen haalt voor wiskunde en die zich verveelt in de klas. Die zonder mijn toestemming een groep 8 cito-toets heeft gedaan en VWO scoorde. 'Mevrouw hij kan zo naar het VWO', zijn leraar keek me blij aan. Ik vroeg hem of hij gek geworden was, een kind van net 10 naar het VWO sturen![]()
En nog erger, ook nog eens drie-voudig tenniskampioen zijn, alles winnen. 'Ja je zal hem wel achter de vodden gezeten hebben', echt ik kots op die mensen. Het is zo moeilijk te geloven dat het kind op eigen kracht dit bereikt heeft blijkbaar, want 'een kind kan gewoon niet slim en goed in sport zijn'. Ze kunnen allemaal m'n reet kussen
quote:Op maandag 7 april 2008 22:12 schreef cryotek het volgende:
Openbaar Vervoer in het algemeen :R
Schreeuwende kinderen :R
Even voor de duidelijkheid. Je hoeft hem neit aan te hebben staan.quote:Op maandag 7 april 2008 19:56 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die vinden dat ik mijn telefoon 24/7 aan moet hebben staan.
Verbeterdquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:41 schreef Joeriii het volgende:
Vouwfietsen in het OV. Optyfen met die dingen.
Dat betekent waarschijnlijk dat ze alleen joú niet willen spreken.quote:Op maandag 7 april 2008 23:12 schreef NED het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Je hoeft hem neit aan te hebben staan.
Als ik iemand bel en hij staat uit dan begrijp ik best dat het waarschijnlijk slecht uitkomt.
Ik bedoelde eik meer dat je iemand belt en die drukt je dan weg naar de voicemail zegmaar.
Dát vind ik kut. Ik bedoel wel tijd hebben om mij weg te drukken, maar geen tijd hebben om hem van te voren gewoon even uit te zetten
Daarom erger ik me er ook zo aanquote:Op dinsdag 8 april 2008 07:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat betekent waarschijnlijk dat ze alleen joú niet willen spreken.
Ah, dat doet dus niet alleen mijn Ipod. Heb enkele nummer van Norah Jones die áltijd langskomen bij Shuffle. Snap er geen hout van waarom juist die.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:24 schreef arneaux het volgende:
Een Ipod die pretendeert random nummers af te spelen als je 'm op shuffle nummers zet maar tóch al-tijd dezelfde nummers terugkomen.
Ik heb datzelfde met Winamp ja. Nummers die ik al 1000x gehoord heb hoor ik steeds weer. Heb ik eens wat nieuws in mijn playlist staan, draait het programma die nooit..quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, dat doet dus niet alleen mijn Ipod. Heb enkele nummer van Norah Jones die áltijd langskomen bij Shuffle. Snap er geen hout van waarom juist die.Nummers zijn ondertussen verwijderd, als er nog iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel herhaling, op herhaling, op herhaling. Sky Radio + Aero Classic Rock zijn voor mij verboden radiozenders. Ondanks de goeie muziek van classic, ik wordt gek van de herhalingen.
nou ik leg m er dan ook niet, dan rekent die voorgaande persoon mijn boodschappen ook maar af , dat schud diegene wel wakker denk..quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
en met stip, mensen die te lui zijn om even een balkje tussen hun eigen en jouw boodschappen te leggen..
Zo klopt het wel.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:00 schreef Swiffer het volgende:
- klanten die niet kunnen lezen in het algemeen
Gebeurt dat nou serieus? Bedoel, er worden weleens grappen over gemaakt (Najib Amhali, De vliegende panters) maar heb het zelf nooit meegemaakt dat een kassamiep dat doet. Hier zitten gewoon kassamiepen die je boodschappen doorscannen en waar je je geld aan geeft.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
cassieres die tijdens het scannen van je boodschappen rustig achterstevoren tegen de kassamiep achter zich verhalen over het weekend ophangt
Ja, die bestaan echt helaas...quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gebeurt dat nou serieus? Bedoel, er worden weleens grappen over gemaakt (Najib Amhali, De vliegende panters) maar heb het zelf nooit meegemaakt dat een kassamiep dat doet. Hier zitten gewoon kassamiepen die je boodschappen doorscannen en waar je je geld aan geeft.
Ga maar eens naar de C1000 vriendquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gebeurt dat nou serieus? Bedoel, er worden weleens grappen over gemaakt (Najib Amhali, De vliegende panters) maar heb het zelf nooit meegemaakt dat een kassamiep dat doet. Hier zitten gewoon kassamiepen die je boodschappen doorscannen en waar je je geld aan geeft.
Het is de C1000, en de Golff...en de Aldi...en de Action.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:11 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ga maar eens naar de C1000 vriend![]()
Hoewel ze het bij de Plus ook wel eens flikken
Jij woont vast in een goede, nette buurt danquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is de C1000, en de Golff...en de Aldi...en de Action.![]()
En geen enkele niet-met-werk-bezig-zijnde-kassamiepen te vinden.
Yeah, right.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:26 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Jij woont vast in een goede, nette buurt dan
Ik heb zo'n klasgenoot. Heerlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:00 schreef Mwanatabu het volgende:
(en dan ook nog vaak iets wat compleet uit zijn verband gerukt is als "ja, maar je weet nooit of een vlinder in China, in Polen een orkaan veroorzaakt uiteindelijk met zijn vleugelslag!" en dan met zo'n uitgestreken kop zichtbaar denken "wat ben IK diep he? he?")
Ik stoor/irriteer/erger me aan taalnazi's. Sieg heil!quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:34 schreef Pinball het volgende:
Ik stoor me aan mensen die me irriteren.
En aan mensen die 'irriteren aan' schrijven.
idd, hoge hakken, zo gruwelijk irritantquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik stoor/irriteer/erger me aan taalnazi's. Sieg heil!
En vrouwen (aka hoeren, sletten, bitches) met hoge hakken. *TAK*TAK*TAK*TAK*TAK*TAK*TAK* als ze voorbij lopen. Tyfus irritant.Ga eens dood ofzo.
Waarom fiets je niet gewoon tussen hen in?quote:Op woensdag 9 april 2008 01:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Zag vandaag weer een stelletje hand in hand fietsen, krijg dan altijd de neiging om ze de fiets af te trappen.
Ik fiets niet, ik loop of ik rij.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:36 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Waarom fiets je niet gewoon tussen hen in?
Is er geen gewone trap meer dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 02:11 schreef Fakkan het volgende:
Ik weet niet of het eerder gezegd is, maar ik erger mij aan mensen die naast elkaar stil gaan staan op de roltrap wanneer ik moet rennen om de trein te pakken.
Die 1e: Opvoeren die dingen dat ken hendig.quote:Op woensdag 9 april 2008 02:23 schreef nattermann het volgende:
-45 km-wagentjes
-friet/patatdiscussie
-klanten:r
-mensen die achterdochtig zijn
Wtf is daar nou weer mis mee?quote:Op woensdag 9 april 2008 01:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Zag vandaag weer een stelletje hand in hand fietsen, krijg dan altijd de neiging om ze de fiets af te trappen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Automobilisten die enorm treuzelen bij stoplichten waardoor zij net wel door het weer rood wordende licht schieten en ik daardoor moet wachten. Dan kan ik het wel uitschreeuwen van kwaadheid. Je kunt me niet bozer krijgen.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:07 schreef Paaskonijn het volgende:
- Mensen die niet weten waarvoor de slootjes tussen akkers voor dienen
Heb de zin aantal keer gelezen maar begrijp hm nog niet. Wat betekent dit in hemelsnaam?quote:Op woensdag 9 april 2008 01:14 schreef On het volgende:
Mensen die nummers als bomen zijn relaxed de shit vinden.
Die bestaan? Kinderwagens voor 4 kinderen, oke, maar voor 12quote:Op woensdag 9 april 2008 07:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]![]()
Ohja nog 1;
-als je op de markt loop en mensen staan daar met een 12persoonskinderwagen die godsgruwelijk langzaam lopen en het liefst midden in het gangpad stil gaan staan om te kijken "naar die oh zo leuke kraampjes"laat lekker die kinderen thuis ofzo
Het is patat. Sterf, kutwaal.quote:Op woensdag 9 april 2008 02:27 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die 1e: Opvoeren die dingen dat ken hendig.
Die 2e: Het is patates frites
Die 3e: Lastige klanten met vriendelijk gebaar naar de concurrent sturen
Die 4e: Paranoia wordt vaak veroorzaakt door overmatig gebruik van niet lichaamseigen stoffen.
er is een liedje dat "bomen zijn relaxt" heet, en er is iemand die mensen die dat nummer tof vinden, irritant vind.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb de zin aantal keer gelezen maar begrijp hm nog niet. Wat betekent dit in hemelsnaam?
zuchtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen die woorden gebruiken die niet bestaan.quote:Op woensdag 9 april 2008 05:46 schreef Syb-rund. het volgende:
-mensen die ''problemen'' hebben en voortdurend om aandacht blijven memmen zonder het op te lossen.
mem (de; memmen; memmetje)quote:Op woensdag 9 april 2008 12:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
mensen die woorden gebruiken die niet bestaan.
Taalnazi's, sieg h.. oh, hebben we al gehad.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
mensen die woorden gebruiken die niet bestaan.
Mensen die 1337sp43k op het internets gebruiken. Omfglolbbq.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:20 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
mem (de; memmen; memmetje)
1 (informeel) borst
n00b
Een foto van iets niet bestaands?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:21 schreef Garisson72 het volgende:
heb jij toevallig een fotootje ofzo bij de hand met een voorbeeld van zulke memmen, om één en ander te illustreren? dan heb ik er ff een beeld bij.
het is 1337sp34k, n00b!!!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:22 schreef SharQueDo het volgende:
Mensen die 1337sp43k op het internets gebruiken. Omfglolbbq.
* K3quote:Op woensdag 9 april 2008 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
blauwe schildjes als je eerste ligt met mario kart
dus als ik in de door mij gequote post het woord 'memmen' goed vertaal, krijgen we:quote:
ik snap 't nog steeds nie.quote:Op woensdag 9 april 2008 05:46 schreef Syb-rund. het volgende:
-mensen die ''problemen'' hebben en voortdurend om aandacht blijven tieten zonder het op te lossen.
omg stfu n00b, lololololol1111 eye h4xx0rz j00!!11quote:
ieeeuuuuwwwww!!!quote:
Ik ook niet, maar tieten zijn altijd goed.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dus als ik in de door mij gequote post het woord 'memmen' goed vertaal, krijgen we:
[..]
ik snap 't nog steeds nie.
Mensen die aan het einde van de roltrap stil gaan staan om te overleggen welke kant ze opgaan.quote:Op woensdag 9 april 2008 02:11 schreef Fakkan het volgende:
Ik weet niet of het eerder gezegd is, maar ik erger mij aan mensen die naast elkaar stil gaan staan op de roltrap wanneer ik moet rennen om de trein te pakken.
Mensen die bij het eerste zonnestraaltje al op teenslippers rondlopen.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:34 schreef _Arual_ het volgende:
- Mensen die nu bij het eerste zonnestraaltje al gaan mekkeren dat het 'echt superwarm' is, of erger nog, achter glas beweren dat ze het bloedheet hebben.
Flashback!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
blauwe schildjes als je eerste ligt met mario kart
Sowieso, mensen die uitgebreid gaan overleggen welke kant ze opgaan. Ga gewoon ergens heen. Het is niet van levensbelang ofzo.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:37 schreef Jordy-B het volgende:
Mensen die aan het einde van de roltrap stil gaan staan om te overleggen welke kant ze opgaan.
net weer eentje. online wedstrijd, ik lag voor en was bijna bij de finish. rij ik in een stuk gras waardoor ik binnen 2 seconden door 9 anderen wordt ingehaaldquote:Op woensdag 9 april 2008 13:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Flashback!![]()
Maare, wees dan ook niet zo goed dat je voorop rijdt.![]()
Sowieso Mario Kart ergernissen: elke 5 seconden omver gegooid worden óf ergens tegenaan knallen wat je niet had voorzien.Of, na veel pijn en moeite op 1 komen en dan omver geknald worden of ergens tegenaan knallen.
Of een broertje hebben die na veel pijn en moeite neergeknald ís en alsnog op 1 kwam, net voor jou over de finish.
- woorden als 'knurft'.quote:
Maawwwrrrrquote:Op woensdag 9 april 2008 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
- woorden als 'knurft'.
- mensen die woorden als 'knurft' gebruiken.
- mensen die woorden als 'knurft' uitspreken met een Gooische ewwrrRRRR.
- de Gooische ewwrrRRRR is zijn algemeenheid.
Ellendig ja. Ik voel met je mee!quote:Op woensdag 9 april 2008 14:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
net weer eentje. online wedstrijd, ik lag voor en was bijna bij de finish. rij ik in een stuk gras waardoor ik binnen 2 seconden door 9 anderen wordt ingehaald
nee, ik geloof het nietquote:Op woensdag 9 april 2008 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
je hebt toch niet toevallig een Gooische ewwwrrrRRR ook nog hè?
Ja Koos Spee heeft gezegd dat dat niet hoeft omdat een rotonde in feite een weg is met alleen naar rechts afslaande wegen. Maar ik doe het wel, voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef marc1982 het volgende:
Heerlijk topic
eigen bijdrage :
Automobilisten die hun linker knipperlicht aanzetten op het moment dat ze een rotonde op gaan die ze 3/4, 2/3 of zelfs maar voor de helft nemen![]()
Als je meer dan de helft van de rotonde rijd moet dit ook. Tenminste, is mij altijd aangeleerd tijdens mijn rijlessen.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef marc1982 het volgende:
Heerlijk topic
eigen bijdrage :
Automobilisten die hun linker knipperlicht aanzetten op het moment dat ze een rotonde op gaan die ze 3/4, 2/3 of zelfs maar voor de helft nemen![]()
Wat zou de wereld dan leeg zijn. Maar wel perfect.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef Agorias het volgende:
Ik erger mij aan mensen die zich overal aan ergeren. Ophangen die lui. Oh wat zou de wereld toch mooi zijn zonder.
Ik hoorde laatst van iemand die nu met rijlessen bezig was dat het schijnbaar niet meer verplicht zou zijn... Ik doe het ook altijd, het geeft toch wat duidelijkheid voor de andere weggebruikers en het is me ook zo aangeleerd, wel zo netjes.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:25 schreef Operc het volgende:
[..]
Als je meer dan de helft van de rotonde rijd moet dit ook. Tenminste, is mij altijd aangeleerd tijdens mijn rijlessen.
En als je linksaf wil?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
voor rechtsaf: direct knipper naar rechts uit
Voor rechtdoor: knipper naar rechts voorbij afslag 1/4
Voor rechtsaf: knipper naar links, voorbij afslag 1/4 knippers uit, en voorbij afslag 2/4 knipper uit naar rechts.
Duidelijker kan het dacht ik niet.
Je tieten over een aantal jaar.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:08 schreef Soempie het volgende:
Aan alles wat afzakt. Sokken, bh-bandjes en hengsels van tassen bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
zuchtMaar het zijn toch wel frietjes hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaargh, walgelijk. Van die studentes met zo'n schelle harde kutstem die de meest waardeloze gesprekken voeren. Vooral als ze dan ook nog eens Leiden komen en ´TOP!´ zeggenquote:Overarticulerende studentikoze meeloop kutjes in de trein & bus. "Jaaaah echt waar!!! oooh helemaal leuk!!! jaaaa hardstikke leuk.. jaaaahhh..." "Jaaaa we gaan zeker wat afspreken maar absoluut naaa de 19e want volgende week heb ik tentameeeennss"
Onze AH heeft parkeerplekken die gereserveerd zijn voor ouders met kinderenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:11 schreef Agiath het volgende:
Parkeerplekken voor gehandicapten
Er is al zo weinig parkeerplek hier, ik vind het gewoon asociaal
Inderdaad, werken in een kledingwinkel is echt slecht voor je bloeddrukquote:Op donderdag 10 april 2008 18:06 schreef akaeenkutwijf het volgende:
-Mensen die in de winkel mijn pasopgeruimde afdeling overhoop halen (dan ontplof ik van binnen)
die zijn natuurlijk ook gehandicapt..quote:Op donderdag 10 april 2008 15:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Onze AH heeft parkeerplekken die gereserveerd zijn voor ouders met kinderen
Eens. En dan heel overdreven de ewwr uitspreken en de hele tijd interessant doen met hoeveel ze wel niet door Nederland reizen en waar ze allemaal mensen kennen.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:48 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Aaargh, walgelijk. Van die studentes met zo'n schelle harde kutstem die de meest waardeloze gesprekken voeren. Vooral als ze dan ook nog eens Leiden komen en ´TOP!´ zeggen
Dit forumonderdeel was dan overbodig.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:18 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wat zou de wereld dan leeg zijn. Maar wel perfect.
Ik moet zeggen dat Sky Radio de laatste maanden een stuk minder irritant is. Voorheen was het de meest saaie zender in de ether, maar de laatste tijd hebben ze duidelijk meer variatie in muziekstijlen in plaats van alleen maar achtergrondmuziek.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:57 schreef JeroenV het volgende:
SKY RADIO!
En ook dat als je aangekleed bent en dan ga je in de badkamer je haar stylz doen en ja hoor dan stap je in iets nats moet je weer nieuwe sokken aandoenquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:41 schreef SZRR het volgende:
- mensen die je telefoon 1 x laten overgaan in de hoop dat je terugbelt
- mensen die op het laatste moment afbellen of gewoon niet op komen dagen als je een afspraak hebt
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:14 schreef Lushy het volgende:
Ligfietsen.
Als ik vanaf mijn fiets over mijn schouder kijk of er iets achter me rijdt, verwacht ik niet dat ik ook nog eens naar beneden moet kijken omdat daar wel eens zo'n gele pleurisbanaan kan rijden met zo'n alternatieve grasduinen-veertiger erin
Mensen op racefietsen die met een gangetje van veertig over het fietspad scheuren, tal van verkeersregels (met name voorrangsregels) aan hun laars lappen en vaak ook nog eens enorm opgefokt zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:03 schreef Gitanki het volgende:
- Mensen die hun honden (het liefst 15 honden per persoon) uitlaten op een fietspad terwijl je net met je racefiets lekker doorkachelt en het nog net op tijd ziet aankomen.
Dat dus. En ze denken ook nog vaak dat ze niet op het fietspad hoeven te fietsen. Ik hoop dat die mensen even niet opletten, en met hun kop in de greppel belanden.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Mensen op racefietsen die met een gangetje van veertig over het fietspad scheuren, tal van verkeersregels (met name voorrangsregels) aan hun laars lappen en vaak ook nog eens enorm opgefokt zijn.
Ze mogen best fietsen, maar niet op een manier dat de openbare weg voor hen alleen is. En zelfs dat vind ik niet zo'n punt, maar ze zijn heel vaak ontzettend opgefokt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat dus. En ze denken ook nog vaak dat ze niet op het fietspad hoeven te fietsen. Ik hoop dat die mensen even niet opletten, en met hun kop in de greppel belanden.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:04 schreef Isegrim het volgende:
- Oude mensen op die fiets die onwijs langzaam in het midden van het fietspad fietsen.
Ik vind hem leuk!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er is een liedje dat "bomen zijn relaxt" heet, en er is iemand die mensen die dat nummer tof vinden, irritant vind.
Dat vind ik ook zo vreselijk. Zoals die ene vrouw die een tijdje geleden in het nieuws kwam omdat ze zogenaamd opgelicht zou zijn door iemand die wel een behandeling wilde betalen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
Mijn grootste ergernis: meisjes met eetstoornissen. Nou ken ik er geen persoonlijk maar als ik zo iemand op tv zie ofzo denk ik echt AAARGH STEL JE #*&^$#*^$ NIET ZO AAN EN EET GEWOON. Het zal best dat ze er niks aan kunnen doen, maar om de een of andere reden kan ik er echt geen begrip voor opbrengen.
da's een fietsbel.quote:
Hhehee, hoe kan ik nou verpakkingen vergeten! Dat gaat hier ook nooit goed. Vooral niet van die harde plastic verpakkingen, waar altijd leuke dingen inzitten zoals koptelefoons, iPodgadgets, voicerecorders en meer van dat soort speelgoed. Je wíl er niet mee smijten, maar nadat je je hand wéér hebt opengehaald aan zo'n kuttig randje, is het verdomd moeilijk om je in te houden.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:43 schreef Stali het volgende:
Oja, ergernissen bij het leven, heb nl. niet zo heel erg veel geduld.
·
Plastic verpakkingen met rollen tape. Zo lullig om een paar lampen gekocht te hebben om daarna minstens een uur te moeten gaan uitpakken. Of laatst een wasrek wat per spijltje ingesealed bleek… dan moet ik me echt inhouden om niet uit drift het hele rek aan gort te trappen.
quote:Op zondag 13 april 2008 00:23 schreef Insomaniac het volgende:
dan wil ik niet bediend worden door een grafbek.
aargh... ik HAAT dat...quote:Op zondag 13 april 2008 00:23 schreef Insomaniac het volgende:
Sowieso alle standaard kantoorgrappen.
Volgens mij heb je echt een kutavond gehadquote:Op zondag 13 april 2008 00:39 schreef pepu het volgende:
Een ober in een restaurant die sterke zweetlucht heeft
Vuil bestek
Een vrouw met zweetlucht of slechte adem + vuile onderbroek
Dronken mensen die niet meer behoorlijk kunnen praten
Chronische ruziemakers
Hahaha: bovendien was ze ongesteld...quote:Op zondag 13 april 2008 00:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt een kutavond gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |