abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57906220
Uhhu!
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
pi_57906954
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:24 schreef arneaux het volgende:

Een Ipod die pretendeert random nummers af te spelen als je 'm op shuffle nummers zet maar tóch al-tijd dezelfde nummers terugkomen.
Ah, dat doet dus niet alleen mijn Ipod. Heb enkele nummer van Norah Jones die áltijd langskomen bij Shuffle. Snap er geen hout van waarom juist die. Nummers zijn ondertussen verwijderd, als er nog iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel herhaling, op herhaling, op herhaling. Sky Radio + Aero Classic Rock zijn voor mij verboden radiozenders. Ondanks de goeie muziek van classic, ik wordt gek van de herhalingen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 12:34:47 #153
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_57907895
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ah, dat doet dus niet alleen mijn Ipod. Heb enkele nummer van Norah Jones die áltijd langskomen bij Shuffle. Snap er geen hout van waarom juist die. Nummers zijn ondertussen verwijderd, als er nog iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel herhaling, op herhaling, op herhaling. Sky Radio + Aero Classic Rock zijn voor mij verboden radiozenders. Ondanks de goeie muziek van classic, ik wordt gek van de herhalingen.
Ik heb datzelfde met Winamp ja. Nummers die ik al 1000x gehoord heb hoor ik steeds weer. Heb ik eens wat nieuws in mijn playlist staan, draait het programma die nooit..
Don't let my username fool you...
  Moderator dinsdag 8 april 2008 @ 13:12:21 #154
9859 crew  Karina
Woman
pi_57908561
- Mensen de geluid maken als ze eten (slurpen en smakken);
- Mensen die iets beloven en vervolgens dit niet doen
- Mensen die geld lenen en het niet terug geven zonder dat je er naar hebt gevraagd
- Trage websites
- Slome mensen in de supermarkt
- Reclames en astrotime en dat soort gelul op tv
- Dr Phil
- Aso's in Groeten uit de Rimboe
- Geroddel
- Collega die de hele tijd met zijn muis zit te scrollen
etc etc
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 8 april 2008 @ 13:22:18 #155
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_57908746
cassieres die tijdens het scannen van je boodschappen rustig achterstevoren tegen de kassamiep achter zich verhalen over het weekend ophangt

automobilisten die niet weten wat ze willen, afslaan of toch maar niet? Stoppen of toch door oranje? dat soort lui

kids die hun muziek zonder oordopjes luisteren en denken dat niemand er iets van durft te zeggen...

en met stip, mensen die te lui zijn om even een balkje tussen hun eigen en jouw boodschappen te leggen..

[ Bericht 9% gewijzigd door littledrummergirl op 08-04-2008 13:34:02 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:00:43 #156
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_57909528
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:

en met stip, mensen die te lui zijn om even een balkje tussen hun eigen en jouw boodschappen te leggen..
nou ik leg m er dan ook niet, dan rekent die voorgaande persoon mijn boodschappen ook maar af , dat schud diegene wel wakker denk..

ergernissen top 6

- uber vrolijke collega's die om half 3 op donderdag al beginnen met de vrijdagavond borrel
- jongeren zonder manieren (incluis dus de muziek, de straattaal)
- buren zonder manieren, om half 11 nog even een klopboor in de muur, 4 avondenen aan een stuk
- katten
- de bejaarden van tegenwoordig
- klanten die niet kunnen lezen
pi_57911842
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:00 schreef Swiffer het volgende:

- klanten die niet kunnen lezen in het algemeen
Zo klopt het wel.
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
pi_57912240
-Mensen die mij proberen uit te leggen hoe iets zit terwijl ik er meer vanaf weet dan hen.
-Mensen die de trein in proberen te rennen en staan te duwen voordat de mensen eruit zijn.. als kleuters elkaar opzij duwen om te kunnen zitten.
-Iets belangrijks kwijt zijn
-Kinderen, gruwelijk irritant.

Edit;

Vergat er nog 1 :
-Gelovigen die mij proberen te overtuigen dat god bestaat. Tja die staat voor je neus.
Lambo of Rekt
pi_57912519
- Mensen die niet weten waarvoor de slootjes tussen akkers voor dienen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_57912830
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
cassieres die tijdens het scannen van je boodschappen rustig achterstevoren tegen de kassamiep achter zich verhalen over het weekend ophangt
Gebeurt dat nou serieus? Bedoel, er worden weleens grappen over gemaakt (Najib Amhali, De vliegende panters) maar heb het zelf nooit meegemaakt dat een kassamiep dat doet. Hier zitten gewoon kassamiepen die je boodschappen doorscannen en waar je je geld aan geeft.
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:53:20 #161
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_57913534
Alicia Keys met haar kut plaat!..

Oh,oh,oh, ohhhhhhhhhhhhh!!..

Aaaaaarrrrrrgggghhhhhhhhhh!!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:59:00 #162
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_57913646
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Gebeurt dat nou serieus? Bedoel, er worden weleens grappen over gemaakt (Najib Amhali, De vliegende panters) maar heb het zelf nooit meegemaakt dat een kassamiep dat doet. Hier zitten gewoon kassamiepen die je boodschappen doorscannen en waar je je geld aan geeft.
Ja, die bestaan echt helaas...
Don't let my username fool you...
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:05:27 #163
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_57913781
mensen voor je op een drukke en doorgaande weg die bijvoorbeeld een niemendallerig woonerf-weggetje willen inslaan en dan nog OP die doorgaande weg al ongeveer gaan stilstaan en met een tempo van 2 centimeter per week de bocht maken, omdat ze eens rustig willen kijken waar ze nou in 's hemelsnaam terechtkomen. Al meermaals meegemaakt dat ik er bijna achterop zat en er nog ternauwernood omheen kon manouvreren; maak gewoon met normaal tempo die bocht en rem dan af, dan heb je nog tijd en ruimte genoeg om je te orienteren.

hondengeblaf. Dat dwingerige allesoverheersende hemeltergende kutgeluid, het is met afstand het achterlijkste geluid dat een dier kan produceren.

jankende kinderen. Het meest achterlijke geluid FULL STOP.

jonge ouders die net kinderen hebben. De hele wereld moet stoppen met draaien, iedereen moet zijn leven on hold zetten want zij hebben nu kinderen.

Fossiele mensen die zo traag als menselijk mogelijk voor je voeten blijven sloffen, midden op het pad zodat je er niet ff langs kan schieten. Als je het dan uiteindelijk voor elkaar krijgt met je meest zoetgevooisde stem tot ze door te dringen dat je er langs wil, draaien ze zich tergend langzaam om om eens te kijken wat er allemaal gebeurt... "ow... moet... je... er... lááhááángs? dan... zal... ik... eens... aan... de ... kááánt gaaaannnn...."
je wenst ze dan toch ter plekke een stel klemmende hartkleppen toe. ik wel iig.

[ Bericht 18% gewijzigd door Garisson72 op 08-04-2008 17:12:34 ]
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_57913925
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ga maar eens naar de C1000 vriend

Hoewel ze het bij de Plus ook wel eens flikken
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:17:25 #165
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_57914058
'Mijn smaak is beter de die van jou'-discussies mbt bier, muziekstijl en kleding

Mensen die niet doorwerken of consequent alles slordig achterlaten.
pi_57914162
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:11 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Ga maar eens naar de C1000 vriend

Hoewel ze het bij de Plus ook wel eens flikken
Het is de C1000, en de Golff...en de Aldi...en de Action.
En geen enkele niet-met-werk-bezig-zijnde-kassamiepen te vinden.
pi_57914232
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het is de C1000, en de Golff...en de Aldi...en de Action.
En geen enkele niet-met-werk-bezig-zijnde-kassamiepen te vinden.
Jij woont vast in een goede, nette buurt dan
pi_57914672
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:26 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Jij woont vast in een goede, nette buurt dan
Yeah, right. , een, klein dorpje in Zeeland. Ons treinvervoer ligt er een maand uit. Das niet bepaald een nette of goede buurt

Nog een ergernis: groeperingen die op 1 hoop worden gegooid. Zoals Breezers, Gothics, MBO-ers, VMBO-ers, allochtonen, etc etc.
En ohja: SBS 6.
pi_57914935
-Links tuig(nouja, de foute zegmaar, zure mennekes en die milieubewuste vrouwen met okselhaar )
-Mensen die alleen maar ZEIKEN
-Nederland
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_57915057
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:08 schreef Jac0bus het volgende:

-Nederland
Dat valt natuurlijk wel op te lossen.
pi_57915357
- Meisjes die je boos aan blijven kijken in de trein of je nu vriendelijk teruglacht of niet; veelal meisjes met oilily sjaaltjes
- oilily sjaaltjes of andere 'lekker vrolijke' sjaaltjes die hun hoofd pofferig doen lijken
- ouders die niet op hun nazaat letten en boos worden als je ze bijna omverrijdt..ja duhhh
- midlife mannen die zichzelf nog heen jong&trendy vinden "je lijkt me een wellustig meisje"
pi_57915516
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:08 schreef Jac0bus het volgende:
-Mensen die alleen maar ZEIKEN

Eh.. kijk eens waar je nu post vriend?
pi_57917165
Oh en ook: mensen die in een discussie niks zelf verzinnen maar alleen maar uitgekauwde meningen van een ander nabauwen en dan denken dat ze iets slims zeggen en gelijk hebben omdat ze het niet zelf bedacht hebben (en dan ook nog vaak iets wat compleet uit zijn verband gerukt is als "ja, maar je weet nooit of een vlinder in China, in Polen een orkaan veroorzaakt uiteindelijk met zijn vleugelslag!" en dan met zo'n uitgestreken kop zichtbaar denken "wat ben IK diep he? he?")
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_57917295
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:00 schreef Mwanatabu het volgende:
(en dan ook nog vaak iets wat compleet uit zijn verband gerukt is als "ja, maar je weet nooit of een vlinder in China, in Polen een orkaan veroorzaakt uiteindelijk met zijn vleugelslag!" en dan met zo'n uitgestreken kop zichtbaar denken "wat ben IK diep he? he?")
Ik heb zo'n klasgenoot. Heerlijk.
pi_57918020
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 21:34 schreef Pinball het volgende:
Ik stoor me aan mensen die me irriteren.

En aan mensen die 'irriteren aan' schrijven.
Ik stoor/irriteer/erger me aan taalnazi's. Sieg heil!

En vrouwen (aka hoeren, sletten, bitches) met hoge hakken. *TAK*TAK*TAK*TAK*TAK*TAK*TAK* als ze voorbij lopen. Tyfus irritant. Ga eens dood ofzo.

[ Bericht 20% gewijzigd door SharQueDo op 08-04-2008 20:44:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')