Ah, dat doet dus niet alleen mijn Ipod. Heb enkele nummer van Norah Jones die áltijd langskomen bij Shuffle. Snap er geen hout van waarom juist die.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:24 schreef arneaux het volgende:
Een Ipod die pretendeert random nummers af te spelen als je 'm op shuffle nummers zet maar tóch al-tijd dezelfde nummers terugkomen.
Ik heb datzelfde met Winamp ja. Nummers die ik al 1000x gehoord heb hoor ik steeds weer. Heb ik eens wat nieuws in mijn playlist staan, draait het programma die nooit..quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, dat doet dus niet alleen mijn Ipod. Heb enkele nummer van Norah Jones die áltijd langskomen bij Shuffle. Snap er geen hout van waarom juist die.Nummers zijn ondertussen verwijderd, als er nog iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel herhaling, op herhaling, op herhaling. Sky Radio + Aero Classic Rock zijn voor mij verboden radiozenders. Ondanks de goeie muziek van classic, ik wordt gek van de herhalingen.
nou ik leg m er dan ook niet, dan rekent die voorgaande persoon mijn boodschappen ook maar af , dat schud diegene wel wakker denk..quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
en met stip, mensen die te lui zijn om even een balkje tussen hun eigen en jouw boodschappen te leggen..
Zo klopt het wel.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:00 schreef Swiffer het volgende:
- klanten die niet kunnen lezen in het algemeen
Gebeurt dat nou serieus? Bedoel, er worden weleens grappen over gemaakt (Najib Amhali, De vliegende panters) maar heb het zelf nooit meegemaakt dat een kassamiep dat doet. Hier zitten gewoon kassamiepen die je boodschappen doorscannen en waar je je geld aan geeft.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
cassieres die tijdens het scannen van je boodschappen rustig achterstevoren tegen de kassamiep achter zich verhalen over het weekend ophangt
Ja, die bestaan echt helaas...quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gebeurt dat nou serieus? Bedoel, er worden weleens grappen over gemaakt (Najib Amhali, De vliegende panters) maar heb het zelf nooit meegemaakt dat een kassamiep dat doet. Hier zitten gewoon kassamiepen die je boodschappen doorscannen en waar je je geld aan geeft.
Ga maar eens naar de C1000 vriendquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gebeurt dat nou serieus? Bedoel, er worden weleens grappen over gemaakt (Najib Amhali, De vliegende panters) maar heb het zelf nooit meegemaakt dat een kassamiep dat doet. Hier zitten gewoon kassamiepen die je boodschappen doorscannen en waar je je geld aan geeft.
Het is de C1000, en de Golff...en de Aldi...en de Action.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:11 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ga maar eens naar de C1000 vriend![]()
Hoewel ze het bij de Plus ook wel eens flikken
Jij woont vast in een goede, nette buurt danquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is de C1000, en de Golff...en de Aldi...en de Action.![]()
En geen enkele niet-met-werk-bezig-zijnde-kassamiepen te vinden.
Yeah, right.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:26 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Jij woont vast in een goede, nette buurt dan
Ik heb zo'n klasgenoot. Heerlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:00 schreef Mwanatabu het volgende:
(en dan ook nog vaak iets wat compleet uit zijn verband gerukt is als "ja, maar je weet nooit of een vlinder in China, in Polen een orkaan veroorzaakt uiteindelijk met zijn vleugelslag!" en dan met zo'n uitgestreken kop zichtbaar denken "wat ben IK diep he? he?")
Ik stoor/irriteer/erger me aan taalnazi's. Sieg heil!quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:34 schreef Pinball het volgende:
Ik stoor me aan mensen die me irriteren.
En aan mensen die 'irriteren aan' schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |