Zihier mijn lijstje
- Mijn smakkende zusje
'Ja, maar iedereen in mijn klas doet het ook'
- Wanhopige bejaarden in de flat
Zij staan van 2 tot 5 in het portiek te hangen en drukken pas op het 'open' knopje als je je sleutel
om wilt draaien in het sleutelgat.
Zij zien je aankomen en gaan met zijn allen voor het schuifdeurtje van het portiek staan om te kijken waar je naaroe gaat.
In de zomer staan ze VOOR de schuifdeur waardoor je er neit door kunt met de kinderwagen/scootmobiel/rollator/verzinmaarwat. Ook normale mensen kunnen er niet langs
Ze beginnen te zeiken als je een grote muil opzet, maar ze beginnen ook te zeiken als je stil bent. En als je normaal praat horen ze je niet
Ze lopen me elke dag uit te lachen en waarom weet ik nog steeds niet.
Ze pesten me. Nouja, pesten, het lijkt er in ieder geval op.
Ze kunnen niet eens fatsoenlijk 'hallo' zeggen als je voorbij komt lopen en 'hallo' tegen ze zegt.
- Smakkende mensen.
Dit keer niet mijn smakkende zusje, maar mensen in het algemeen
- Mensen die roekeloos rijden
Waardoor de bestuurder van de auto waar je in zit keihard moet remmen.
- Huppels
Ze staan me niet aan
-Wannabe Scene kids
Ze denken dat ze scene zjn op die foto's, maar het toch niet zijn.
- Emo's
Bah
- School
Ik heb er niks te doen.
- Moeders die bepaalde kledingstukken verkeerd neerlegt
Zo een onderbroek van mn zusje van 3 in mijn la, een broek van haarzelf in mijn kast, een shirt van mij in haar kast (helaas, plan mislukt ma), een beha in mijn zusjes' kamer (ze slapen allebei op 1 kamer en hebben beide nog geen beha nodig

) en ga zo maar door
- Chagrijnige stiefvader
Hij reageert op me af als ik een verkeerde opmerking maak. Ziehier als voorbeeld onderstaande dialoog:
Hij zet (karne)melk neer.
Ik; Thanks.
Hij: Wat nou thanks?
Ik: Is dat jouw melk dan?
Hij JA!!!
Ik: Sorry hoor.
Hij: Pak je eigen melk dan.
Ik: Ik hoef geen melk. Ik dacht alleen dat die melk voor mij was.
Hij: Die melk is niet van jou!! (met geirriteerde stem). dus jij wilt geen melk als je zelf moet pakken en als het wle wordt gepakt wil je het wel?
Ik : Nee, ik hoef helemaal geen melk. Het kon toch zijn dat je dat niet wist.
Ik krijg een trap voor mn poten en krijg een klap voor mn kop, vervolgens krijg ik te horen dat ik naar mn kamer moet oppleuren.
- Geirriteerde vriendinnen
Omdat ik zeg dat het me niks boeit dat het gevaarlijk kan zijn als je om de 2 weken ongesteld wordt.
Tja dan ga ik dood, so what. Niemand zal me missen.
Omdat ik ze wijs op een spelfout/spreekfout.
- Bepaalde personen
Omdat de een een grote vissenuil heeft en de ander een monsterlijk lelijke kop. Om maar even iets te noemen.
- Zusje die keihard 'AAAAAAAAAA' roept als het haar niet zint.
- Jankende zusjes/kinderen
Spreekt voor zich
- Youtube
Duurt wel een kwartier voordat een liedje is geladen
- Explorer.exe
Die moet ik afsluiten anders komn er allemaal popups in beeld

Dan laadt iexplore.exe (internet) ook niet meer goed
Op mijn broers account: Dan moet ik iexplore.exe na 5 minuten afsluiten omdat ie niet meer werkt, en als ik explorer.exe afsluit doet ie het de hele avond
- Iexplore.exe
Is internet Explorer te noemen en heeft nogal wat kuren bij mij.
Moet afsluiten na een fout
Blijft op dezelfde site staan, als ik 5 minuten niet actief ben geweest
Zie bij explorer.exe voor nog meer fouten
- Mensen die op straat geen nederlands praten
Spreekt voorzich
- OV dat niet op tijd rijdt
Komt helaas te veel voor bij de RET, bijna ele keer as ik met de bus ergens naartoe ga, en dat is eenmaal in de twee weken.
- Mentor die denkt dat je verschrikkelijk stil bent
En je dus naar een maatschappelijk werker stuurt terwijl iemand anders in de klas nog stiller is dan mij, met bijna niemand praat en daar niet naartoe hoeft. ben daar ook weer weggestuurd omdat die vent mij wel sociaal genoeg vond.
- Mensen met taalfouten zoals 'hun gaan', 'die ding(etje)' enz.
Ik denk dat dit wel genoeg klachten zijn. Natuurlijk zijn er meer, maar dan wordt dit een beetje lang.