zuchtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen die woorden gebruiken die niet bestaan.quote:Op woensdag 9 april 2008 05:46 schreef Syb-rund. het volgende:
-mensen die ''problemen'' hebben en voortdurend om aandacht blijven memmen zonder het op te lossen.
mem (de; memmen; memmetje)quote:Op woensdag 9 april 2008 12:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
mensen die woorden gebruiken die niet bestaan.
Taalnazi's, sieg h.. oh, hebben we al gehad.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
mensen die woorden gebruiken die niet bestaan.
Mensen die 1337sp43k op het internets gebruiken. Omfglolbbq.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:20 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
mem (de; memmen; memmetje)
1 (informeel) borst
n00b
Een foto van iets niet bestaands?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:21 schreef Garisson72 het volgende:
heb jij toevallig een fotootje ofzo bij de hand met een voorbeeld van zulke memmen, om één en ander te illustreren? dan heb ik er ff een beeld bij.
het is 1337sp34k, n00b!!!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:22 schreef SharQueDo het volgende:
Mensen die 1337sp43k op het internets gebruiken. Omfglolbbq.
* K3quote:Op woensdag 9 april 2008 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
blauwe schildjes als je eerste ligt met mario kart
dus als ik in de door mij gequote post het woord 'memmen' goed vertaal, krijgen we:quote:
ik snap 't nog steeds nie.quote:Op woensdag 9 april 2008 05:46 schreef Syb-rund. het volgende:
-mensen die ''problemen'' hebben en voortdurend om aandacht blijven tieten zonder het op te lossen.
omg stfu n00b, lololololol1111 eye h4xx0rz j00!!11quote:
ieeeuuuuwwwww!!!quote:
Ik ook niet, maar tieten zijn altijd goed.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dus als ik in de door mij gequote post het woord 'memmen' goed vertaal, krijgen we:
[..]
ik snap 't nog steeds nie.
Mensen die aan het einde van de roltrap stil gaan staan om te overleggen welke kant ze opgaan.quote:Op woensdag 9 april 2008 02:11 schreef Fakkan het volgende:
Ik weet niet of het eerder gezegd is, maar ik erger mij aan mensen die naast elkaar stil gaan staan op de roltrap wanneer ik moet rennen om de trein te pakken.
Mensen die bij het eerste zonnestraaltje al op teenslippers rondlopen.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:34 schreef _Arual_ het volgende:
- Mensen die nu bij het eerste zonnestraaltje al gaan mekkeren dat het 'echt superwarm' is, of erger nog, achter glas beweren dat ze het bloedheet hebben.
Flashback!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
blauwe schildjes als je eerste ligt met mario kart
Sowieso, mensen die uitgebreid gaan overleggen welke kant ze opgaan. Ga gewoon ergens heen. Het is niet van levensbelang ofzo.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:37 schreef Jordy-B het volgende:
Mensen die aan het einde van de roltrap stil gaan staan om te overleggen welke kant ze opgaan.
net weer eentje. online wedstrijd, ik lag voor en was bijna bij de finish. rij ik in een stuk gras waardoor ik binnen 2 seconden door 9 anderen wordt ingehaaldquote:Op woensdag 9 april 2008 13:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Flashback!![]()
Maare, wees dan ook niet zo goed dat je voorop rijdt.![]()
Sowieso Mario Kart ergernissen: elke 5 seconden omver gegooid worden óf ergens tegenaan knallen wat je niet had voorzien.Of, na veel pijn en moeite op 1 komen en dan omver geknald worden of ergens tegenaan knallen.
Of een broertje hebben die na veel pijn en moeite neergeknald ís en alsnog op 1 kwam, net voor jou over de finish.
- woorden als 'knurft'.quote:
Maawwwrrrrquote:Op woensdag 9 april 2008 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
- woorden als 'knurft'.
- mensen die woorden als 'knurft' gebruiken.
- mensen die woorden als 'knurft' uitspreken met een Gooische ewwrrRRRR.
- de Gooische ewwrrRRRR is zijn algemeenheid.
Ellendig ja. Ik voel met je mee!quote:Op woensdag 9 april 2008 14:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
net weer eentje. online wedstrijd, ik lag voor en was bijna bij de finish. rij ik in een stuk gras waardoor ik binnen 2 seconden door 9 anderen wordt ingehaald
nee, ik geloof het nietquote:Op woensdag 9 april 2008 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
je hebt toch niet toevallig een Gooische ewwwrrrRRR ook nog hè?
Ja Koos Spee heeft gezegd dat dat niet hoeft omdat een rotonde in feite een weg is met alleen naar rechts afslaande wegen. Maar ik doe het wel, voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef marc1982 het volgende:
Heerlijk topic
eigen bijdrage :
Automobilisten die hun linker knipperlicht aanzetten op het moment dat ze een rotonde op gaan die ze 3/4, 2/3 of zelfs maar voor de helft nemen![]()
Als je meer dan de helft van de rotonde rijd moet dit ook. Tenminste, is mij altijd aangeleerd tijdens mijn rijlessen.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef marc1982 het volgende:
Heerlijk topic
eigen bijdrage :
Automobilisten die hun linker knipperlicht aanzetten op het moment dat ze een rotonde op gaan die ze 3/4, 2/3 of zelfs maar voor de helft nemen![]()
Wat zou de wereld dan leeg zijn. Maar wel perfect.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef Agorias het volgende:
Ik erger mij aan mensen die zich overal aan ergeren. Ophangen die lui. Oh wat zou de wereld toch mooi zijn zonder.
Ik hoorde laatst van iemand die nu met rijlessen bezig was dat het schijnbaar niet meer verplicht zou zijn... Ik doe het ook altijd, het geeft toch wat duidelijkheid voor de andere weggebruikers en het is me ook zo aangeleerd, wel zo netjes.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:25 schreef Operc het volgende:
[..]
Als je meer dan de helft van de rotonde rijd moet dit ook. Tenminste, is mij altijd aangeleerd tijdens mijn rijlessen.
En als je linksaf wil?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
voor rechtsaf: direct knipper naar rechts uit
Voor rechtdoor: knipper naar rechts voorbij afslag 1/4
Voor rechtsaf: knipper naar links, voorbij afslag 1/4 knippers uit, en voorbij afslag 2/4 knipper uit naar rechts.
Duidelijker kan het dacht ik niet.
Je tieten over een aantal jaar.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:08 schreef Soempie het volgende:
Aan alles wat afzakt. Sokken, bh-bandjes en hengsels van tassen bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
zuchtMaar het zijn toch wel frietjes hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |