idd, hoge hakken, zo gruwelijk irritantquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik stoor/irriteer/erger me aan taalnazi's. Sieg heil!
En vrouwen (aka hoeren, sletten, bitches) met hoge hakken. *TAK*TAK*TAK*TAK*TAK*TAK*TAK* als ze voorbij lopen. Tyfus irritant.Ga eens dood ofzo.
Waarom fiets je niet gewoon tussen hen in?quote:Op woensdag 9 april 2008 01:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Zag vandaag weer een stelletje hand in hand fietsen, krijg dan altijd de neiging om ze de fiets af te trappen.
Ik fiets niet, ik loop of ik rij.quote:Op woensdag 9 april 2008 01:36 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Waarom fiets je niet gewoon tussen hen in?
Is er geen gewone trap meer dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 02:11 schreef Fakkan het volgende:
Ik weet niet of het eerder gezegd is, maar ik erger mij aan mensen die naast elkaar stil gaan staan op de roltrap wanneer ik moet rennen om de trein te pakken.
Die 1e: Opvoeren die dingen dat ken hendig.quote:Op woensdag 9 april 2008 02:23 schreef nattermann het volgende:
-45 km-wagentjes
-friet/patatdiscussie
-klanten:r
-mensen die achterdochtig zijn
Wtf is daar nou weer mis mee?quote:Op woensdag 9 april 2008 01:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Zag vandaag weer een stelletje hand in hand fietsen, krijg dan altijd de neiging om ze de fiets af te trappen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Automobilisten die enorm treuzelen bij stoplichten waardoor zij net wel door het weer rood wordende licht schieten en ik daardoor moet wachten. Dan kan ik het wel uitschreeuwen van kwaadheid. Je kunt me niet bozer krijgen.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:07 schreef Paaskonijn het volgende:
- Mensen die niet weten waarvoor de slootjes tussen akkers voor dienen
Heb de zin aantal keer gelezen maar begrijp hm nog niet. Wat betekent dit in hemelsnaam?quote:Op woensdag 9 april 2008 01:14 schreef On het volgende:
Mensen die nummers als bomen zijn relaxed de shit vinden.
Die bestaan? Kinderwagens voor 4 kinderen, oke, maar voor 12quote:Op woensdag 9 april 2008 07:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]![]()
Ohja nog 1;
-als je op de markt loop en mensen staan daar met een 12persoonskinderwagen die godsgruwelijk langzaam lopen en het liefst midden in het gangpad stil gaan staan om te kijken "naar die oh zo leuke kraampjes"laat lekker die kinderen thuis ofzo
Het is patat. Sterf, kutwaal.quote:Op woensdag 9 april 2008 02:27 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die 1e: Opvoeren die dingen dat ken hendig.
Die 2e: Het is patates frites
Die 3e: Lastige klanten met vriendelijk gebaar naar de concurrent sturen
Die 4e: Paranoia wordt vaak veroorzaakt door overmatig gebruik van niet lichaamseigen stoffen.
er is een liedje dat "bomen zijn relaxt" heet, en er is iemand die mensen die dat nummer tof vinden, irritant vind.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb de zin aantal keer gelezen maar begrijp hm nog niet. Wat betekent dit in hemelsnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |