abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57931302
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:02 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Het is patat.
FRIET!
pi_57931370
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:04 schreef Deliah het volgende:

[..]

FRIET!
zucht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 april 2008 @ 12:10:10 #203
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_57931447
Kinderwagens in de spits in het OV. Bus zit al propvol, komt er weer zo'n wagentje die er ook weer bij moet .
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 9 april 2008 @ 12:18:52 #204
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_57931647
quote:
Op woensdag 9 april 2008 05:46 schreef Syb-rund. het volgende:
-mensen die ''problemen'' hebben en voortdurend om aandacht blijven memmen zonder het op te lossen.
mensen die woorden gebruiken die niet bestaan.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_57931677
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:18 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

mem (de; memmen; memmetje)
1 (informeel) borst

n00b
  woensdag 9 april 2008 @ 12:21:31 #206
94676 Garisson72
pi_57931708
heb jij toevallig een fotootje ofzo bij de hand met een voorbeeld van zulke memmen, om één en ander te illustreren? dan heb ik er ff een beeld bij.
pi_57931724
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:18 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Taalnazi's, sieg h.. oh, hebben we al gehad.
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:20 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

mem (de; memmen; memmetje)
1 (informeel) borst

n00b
Mensen die 1337sp43k op het internets gebruiken. Omfglolbbq.
pi_57931779
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:21 schreef Garisson72 het volgende:
heb jij toevallig een fotootje ofzo bij de hand met een voorbeeld van zulke memmen, om één en ander te illustreren? dan heb ik er ff een beeld bij.
Een foto van iets niet bestaands?

pi_57931797
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:22 schreef SharQueDo het volgende:

gehuil

* Mensen met aids
  woensdag 9 april 2008 @ 12:25:01 #210
94676 Garisson72
pi_57931803
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:22 schreef SharQueDo het volgende:
Mensen die 1337sp43k op het internets gebruiken. Omfglolbbq.
het is 1337sp34k, n00b!!!
  Donald Duck held woensdag 9 april 2008 @ 12:25:46 #211
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57931818
blauwe schildjes als je eerste ligt met mario kart
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57931820
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:25 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

pi_57931826
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
* K3
  woensdag 9 april 2008 @ 12:29:33 #214
94676 Garisson72
pi_57931910
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:24 schreef Quickie_Butt het volgende:
Een foto van iets niet bestaands?
dus als ik in de door mij gequote post het woord 'memmen' goed vertaal, krijgen we:
quote:
Op woensdag 9 april 2008 05:46 schreef Syb-rund. het volgende:
-mensen die ''problemen'' hebben en voortdurend om aandacht blijven tieten zonder het op te lossen.
ik snap 't nog steeds nie.
  Donald Duck held woensdag 9 april 2008 @ 12:32:06 #215
46149 __Saviour__
pi_57931957
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:26 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

* K3
nou
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_57931994
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:25 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

omg stfu n00b, lololololol1111 eye h4xx0rz j00!!11

quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:24 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

* Mensen met aids
ieeeuuuuwwwww!!!
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:29 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dus als ik in de door mij gequote post het woord 'memmen' goed vertaal, krijgen we:
[..]

ik snap 't nog steeds nie.
Ik ook niet, maar tieten zijn altijd goed.
pi_57932017
- Mensen die eerst bij een pinautomaat geld halen, en vervolgens aan de kassa moeilijk doen met contant geld, terwijl je in de betreffende winkel óók kunt pinnen.

- Miniatuurwinkelwagentjes die door kinderen gebruikt worden als racewagens. Mijn enkels moeten nog wat langer mee.

- Supermarkten die dingen in de aanbieding doen, en vervolgens op maandagmiddag al door hun voorraad heen zijn.

- TNT post. Boeken worden met geweld door de brievenbus gestampt en raken daarbij beschadigd, post half uit de brievenbus laten hangen terwijl het regent (mijn nieuwe arbeidsovereenkomst, wat doe je?!), in de winter maar één keer per week de post komen bezorgen of post gewoon achterover drukken.

- Mensen die nu bij het eerste zonnestraaltje al gaan mekkeren dat het 'echt superwarm' is, of erger nog, achter glas beweren dat ze het bloedheet hebben.
pi_57932092
quote:
Op woensdag 9 april 2008 02:11 schreef Fakkan het volgende:
Ik weet niet of het eerder gezegd is, maar ik erger mij aan mensen die naast elkaar stil gaan staan op de roltrap wanneer ik moet rennen om de trein te pakken.
Mensen die aan het einde van de roltrap stil gaan staan om te overleggen welke kant ze opgaan.
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:34 schreef _Arual_ het volgende:
- Mensen die nu bij het eerste zonnestraaltje al gaan mekkeren dat het 'echt superwarm' is, of erger nog, achter glas beweren dat ze het bloedheet hebben.
Mensen die bij het eerste zonnestraaltje al op teenslippers rondlopen.

Mensen die te laat richting aangeven op rotondes. Net even iets irritanter dan mensen die helemaal geen richting aangeven (al kan je vaak aan de auto al zien dat ze geen richting aan gaan geven), maar vooral mensen die richting aangeven om eraf te gaan en vervolgens op de rotonde blijven rijden (mensen die met richting naar rechts de rotonde op komen rijden en vervolgens linksaf gaan).

Mensen die hun auto er nog net even voor drukken, zodat je op de rem moet...

Mensen die niet begrijpen dat inhalen een stuk makkelijker en veiliger is als je meer dan een halve meter afstand achter je voorganger houdt.

[ Bericht 27% gewijzigd door Jordy-B op 09-04-2008 12:46:06 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_57933904
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Flashback!

Maare, wees dan ook niet zo goed dat je voorop rijdt.

Sowieso Mario Kart ergernissen: elke 5 seconden omver gegooid worden óf ergens tegenaan knallen wat je niet had voorzien. Of, na veel pijn en moeite op 1 komen en dan omver geknald worden of ergens tegenaan knallen.
Of een broertje hebben die na veel pijn en moeite neergeknald ís en alsnog op 1 kwam, net voor jou over de finish.
pi_57933955
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:37 schreef Jordy-B het volgende:

Mensen die aan het einde van de roltrap stil gaan staan om te overleggen welke kant ze opgaan.
Sowieso, mensen die uitgebreid gaan overleggen welke kant ze opgaan. Ga gewoon ergens heen. Het is niet van levensbelang ofzo.
Van de week met mijn ouders en zus op het strand met de hond. Gaan die 3 overleggen of we links, of rechts zullen gaan Potverdrie, ga gewoon óf naar links, óf gewoon naar rechts. Wat maakt het nou uit?
pi_57934230
Mensen die tandenknarsen.
En kraaktasjes.
  Donald Duck held woensdag 9 april 2008 @ 14:59:25 #222
46149 __Saviour__
pi_57935191
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:58 schreef vencodark het volgende:

[..]

Flashback!

Maare, wees dan ook niet zo goed dat je voorop rijdt.

Sowieso Mario Kart ergernissen: elke 5 seconden omver gegooid worden óf ergens tegenaan knallen wat je niet had voorzien. Of, na veel pijn en moeite op 1 komen en dan omver geknald worden of ergens tegenaan knallen.
Of een broertje hebben die na veel pijn en moeite neergeknald ís en alsnog op 1 kwam, net voor jou over de finish.
net weer eentje. online wedstrijd, ik lag voor en was bijna bij de finish. rij ik in een stuk gras waardoor ik binnen 2 seconden door 9 anderen wordt ingehaald
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_57935396
Wilders-volgelingen.

Kunnen blijkbaar niet zelf denken en doorzien niet wat voor schade Wilders aanricht en dat hij juist het tegenovergestelde bereikt. Dankzij Wilders is er nu een Islam-partij in de maak.

Verder zijn ze erger dan Islamitische-extremisten. Want ze geloven heilig in hun Grote Leider en weigeren de dialoog aan te gaan.
pi_57935511
-Mensen die geen beslissing kunnen maken over triviale dingen. Kies gewoon en blijf niet dralen.

-Automobilisten die motorrijders expres de weg versperren in de file. Jaloezie ten top.

-Niet op de hoogte gehouden worden van belangrijke zaken en dan te laat horen: Oh wist je dat nog niet?

-Onopgevoede kinderen (waaronder krijsend en graaiend grut in winkels en pubers die stoer proberen te doen).

-Nieuwe gebouwen die zo lelijk zijn dat ze niet misstaan als kerncentrale in Tsetjenie. Welke knurft keurt zo iets goed?

-Dingen die uberhaupt slecht ontworpen zijn. Investeer in onderzoek naar de bruikbaarheid!
  woensdag 9 april 2008 @ 15:28:56 #225
94676 Garisson72
pi_57935759
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:16 schreef octopussy het volgende:
Welke knurft keurt zo iets goed?
- woorden als 'knurft'.
- mensen die woorden als 'knurft' gebruiken.
- mensen die woorden als 'knurft' uitspreken met een Gooische ewwrrRRRR.
- de Gooische ewwrrRRRR is zijn algemeenheid.
pi_57935785
Oja, vandaag werd ik er weer aan herinnert, ik heb een hekel aan:

Goedkope mensen die bijna gaan duwen en ander onbeschoft gedrag gaan vertonen als er ergens een sale is. Heel hebberig door alles heen graaien en zorgen dat niemand anders de mogelijkheid krijgt om ook iets bekijken.
pi_57935845
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:28 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

- woorden als 'knurft'.
- mensen die woorden als 'knurft' gebruiken.
- mensen die woorden als 'knurft' uitspreken met een Gooische ewwrrRRRR.
- de Gooische ewwrrRRRR is zijn algemeenheid.

Maawwwrrrr ik weet geen ander treffend woord hiervoor
  woensdag 9 april 2008 @ 15:38:44 #228
94676 Garisson72
pi_57935999
je hebt toch niet toevallig een Gooische ewwwrrrRRR ook nog hè?
pi_57936159
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:59 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

net weer eentje. online wedstrijd, ik lag voor en was bijna bij de finish. rij ik in een stuk gras waardoor ik binnen 2 seconden door 9 anderen wordt ingehaald
Ellendig ja. Ik voel met je mee!
pi_57936246
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
je hebt toch niet toevallig een Gooische ewwwrrrRRR ook nog hè?
nee, ik geloof het niet

ik heb wel op een kakschool gezeten dus ik ken je klacht

Waar ik me trouwens ook behoorlijk aan kan ergeren is het standaard zeurderigde geknepen stemgeluid van Amerikaanse vrouwen met een zuidelijk accent.
pi_57937920
Ik erger mij aan mensen die zich overal aan ergeren. Ophangen die lui. Oh wat zou de wereld toch mooi zijn zonder .
  woensdag 9 april 2008 @ 17:14:16 #232
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_57937928
Heerlijk topic

eigen bijdrage :
Automobilisten die hun linker knipperlicht aanzetten op het moment dat ze een rotonde op gaan die ze 3/4, 2/3 of zelfs maar voor de helft nemen
dus...
pi_57938123
op het station: Mensen die net voor een roltrap stil gaan staan om te bedenken of ze die roltrap wel moeten hebben en er zo voor zorgen dat er niemand langs kan.

Zelfde geld voor het einde van een roltrap, mensen die bovenaan de roltrap niet weten waar ze heen moeten en je er dus ongeveer tegenaan loopt omdat je er niet langs kunt en de roltrap je wel die richting op duwt.
  woensdag 9 april 2008 @ 17:25:01 #234
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_57938129
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef marc1982 het volgende:
Heerlijk topic

eigen bijdrage :
Automobilisten die hun linker knipperlicht aanzetten op het moment dat ze een rotonde op gaan die ze 3/4, 2/3 of zelfs maar voor de helft nemen
Ja Koos Spee heeft gezegd dat dat niet hoeft omdat een rotonde in feite een weg is met alleen naar rechts afslaande wegen. Maar ik doe het wel, voor de duidelijkheid.
Voor rechtsaf: direct knipper naar rechts uit
Voor rechtdoor: knipper naar rechts voorbij afslag 1/4
Voor rechtsaf: knipper naar links, voorbij afslag 1/4 knippers uit, en voorbij afslag 2/4 knipper uit naar rechts.
Duidelijker kan het dacht ik niet.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_57938142
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef marc1982 het volgende:
Heerlijk topic

eigen bijdrage :
Als je meer dan de helft van de rotonde rijd moet dit ook. Tenminste, is mij altijd aangeleerd tijdens mijn rijlessen.
  woensdag 9 april 2008 @ 17:33:51 #236
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_57938266
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 22:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De mensheid!
pi_57939046
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef Agorias het volgende:
Ik erger mij aan mensen die zich overal aan ergeren. Ophangen die lui. Oh wat zou de wereld toch mooi zijn zonder .
Wat zou de wereld dan leeg zijn. Maar wel perfect.
  woensdag 9 april 2008 @ 18:40:33 #238
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_57939533
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:25 schreef Operc het volgende:

[..]

Als je meer dan de helft van de rotonde rijd moet dit ook. Tenminste, is mij altijd aangeleerd tijdens mijn rijlessen.
Ik hoorde laatst van iemand die nu met rijlessen bezig was dat het schijnbaar niet meer verplicht zou zijn... Ik doe het ook altijd, het geeft toch wat duidelijkheid voor de andere weggebruikers en het is me ook zo aangeleerd, wel zo netjes.
Don't let my username fool you...
pi_57940031
1. Bejaarden op de snelweg die rijgedrag tentoonspreiden alsof het nog 1930 is en er 3 auto's op de weg rijden. Afpakken dat rijbewijs!! Ga maar lekker thuis zitten wachten op de dood.

2. Bejaarden die uitgebreid en tergend langzaam boodschappen gaan doen rond 18.00, als ik, en met mij duizenden anderen die zich kapotwerken voor hún AOW, gebroken uit mijn werk kom en nog even snel naar de supermarkt wil. Supermarktverbod voor bejaarden tijdens de spits!!

3. Bejaarden in het algemeen.
[X] Gechikt
[ ] Ongeschikt
pi_57941245
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
voor rechtsaf: direct knipper naar rechts uit
Voor rechtdoor: knipper naar rechts voorbij afslag 1/4
Voor rechtsaf: knipper naar links, voorbij afslag 1/4 knippers uit, en voorbij afslag 2/4 knipper uit naar rechts.
Duidelijker kan het dacht ik niet.
En als je linksaf wil?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 10 april 2008 @ 10:08:09 #241
30252 Soempie
Procreating
pi_57951611
Aan alles wat afzakt. Sokken, bh-bandjes en hengsels van tassen bijvoorbeeld.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 10 april 2008 @ 10:31:00 #242
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_57952105
Ouders die niet op hun kinderen letten in winkels. Laatst nog bij De Slegte: kinderen racen op zaterdagmiddag met krukjes-op-wieltjes door de drukke winkel en rijden iemand tegen zijn enkels. Ouders staan ondertussen doodgemoedereerd boeken te bekijken en zeggen uiteraard niks.

Kassamedewerksters die voor je uberhaupt hebt kunnen zeggen 'Nee ik wil gen tasje' je zooi al ingepakt hebben.

Een ergernisje van vroeger toen ik nog wel es met de bus ging: mensen die niet doorlopen naar achter als ze moeten staan in de bus. Zelfs als de chauffeur het drie keer heeft gevraagd.

En verder de gebruikelijke ergernissen over de wegwerkzaamheden in Tilburg die blijkbaar allemaal tegelijk uitgevoerd moeten worden, waardoor het al maanden een puinhoop is.
pi_57954956
*Het openbaar vervoer (10x erger dan een file op zijn tijd, en nog duur ook)
*Overheid instanties, verzekeringen, banken, internetproviders, nutsbedrijven (zelfs iets simpels als een verhuizing begrijpen ze niet)
*Schreeuwende rennende kinderen in winkels voor grote mensen en openbare gebouwen niet zijnde scholen
*Bejaarden die de hele dag tijd hebben om boodschappen te doen, maar massaal om half 6 gaan als jij je hebt gehaast uit je werk waar je de hele dag hebt gezwoegd en zodoende bekaf bent en hebt gehaast om nog snel wat ingredienten te halen voor je verdiende nog te bereiden maaltijd. En dan nog langzaam zijn ook, treuzel treuzel. Mens ga om 10 uur 's ochtends of zo, doe ik ook als ik vrij ben.
*Voordringende bejaarden in de supermarkt (verdient een aparte vermelding), en dan zeer verontwaardigd zijn "jeugd van tegenwoordig geblaat" als je er iets van zegt
*Mensen die verhalen tegen je afsteken waar je niet geinteresseerd in bent en dat ook duidelijk laat merken, maar die gewoon door blijven gaan met praten tegen je. Volgens mij houden zij heel erg van hun eigen stem of zo
*oh ja, en de gooise rrrrrwwww natuurlijk niet te vergeten
*oh! nog een: Kinderwagens en buggy's (of is het buggies) Mensen zetten ze op de meest onmogelijke plaatsen neer, en denken dat als je een kinderwagen of buggy duwt dat je dan opeen moet gaan slenteren ...... irritant!

[ Bericht 5% gewijzigd door Punica-oase op 10-04-2008 13:24:14 ]
De verfrissende Punica-oase!
pi_57955069
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:08 schreef Soempie het volgende:
Aan alles wat afzakt. Sokken, bh-bandjes en hengsels van tassen bijvoorbeeld.
Je tieten over een aantal jaar.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_57955190
Oja, ergernissen bij het leven, heb nl. niet zo heel erg veel geduld.

·
Plastic verpakkingen met rollen tape. Zo lullig om een paar lampen gekocht te hebben om daarna minstens een uur te moeten gaan uitpakken. Of laatst een wasrek wat per spijltje ingesealed bleek… dan moet ik me echt inhouden om niet uit drift het hele rek aan gort te trappen.

Computers of andere apparaten die niet doen wat ze zouden moeten doen.

Op schone net aangetrokken lichte kleding binnen tien minuten wel iets morsen…

Bij prachtig weer lekker met een boek buiten gaan zitten maar dan die eeuwige wind er wel voor zorgt dat je als een gek de bladzijden vast moet houden en tegelijkertijd pieken haar uit je ogen moet vegen….

Mensen die eten en daarbij voortdurend met het bestek tegen de tanden klakken zorgen ook altijd wel voor wat innerlijke razernij.

Een pak koffie openmaken waarbij altijd het aanrecht vol koffiekrum komt te liggen en in een vaatdoekje gaan zitten.

Sowieso glibberige vaatdoekjes vastpakken… brrr

Collega’s die de hele goegemeente op CC zetten wanneer ze een andere collega erbij kunnen lappen op een onzinnig iets.

Het geluid van mensen die soep slurpen of appels eten... dan moet ik echt even weggaan.
  donderdag 10 april 2008 @ 13:42:52 #246
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_57956454
In het Hotel/Resort waar ik nu zit vanmorgen weer zo een typisch Hollandse stem tegengekomen van een jengelend jochie: " Mam maar dit lust ik niet,tis allemaal raar eten. Ik wil een frikandel en friet van Japie "
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
  Moderator donderdag 10 april 2008 @ 13:48:46 #247
9859 crew  Karina
Woman
pi_57956588
Mensen die het stoer vinden om in elke zin een Engels woord te gebruiken en dan bij voorkeur van die kutwoorden zoals "homies" "ho's" en dergelijke.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_57957096
Parkeerplekken voor gehandicapten

Er is al zo weinig parkeerplek hier, ik vind het gewoon asociaal
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_57957107
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

zucht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het zijn toch wel frietjes hoor.
pi_57957343
Mannen in een rode broek
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_57957860
quote:
Overarticulerende studentikoze meeloop kutjes in de trein & bus. "Jaaaah echt waar!!! oooh helemaal leuk!!! jaaaa hardstikke leuk.. jaaaahhh..." "Jaaaa we gaan zeker wat afspreken maar absoluut naaa de 19e want volgende week heb ik tentameeeennss"
Aaargh, walgelijk. Van die studentes met zo'n schelle harde kutstem die de meest waardeloze gesprekken voeren. Vooral als ze dan ook nog eens Leiden komen en ´TOP!´ zeggen
pi_57959041
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:11 schreef Agiath het volgende:
Parkeerplekken voor gehandicapten

Er is al zo weinig parkeerplek hier, ik vind het gewoon asociaal
Onze AH heeft parkeerplekken die gereserveerd zijn voor ouders met kinderen
  donderdag 10 april 2008 @ 17:31:32 #253
94676 Garisson72
pi_57961228
en wat nou als je daar parkeert zonder dat je kinderen hebt? moet je die kinderen uberhaupt ook bij je hebben trouwens?
en hoe gaan ze controleren of jij kinderen hebt dan? als je terugkomt zonder kids en er staat iemand ook echt te 'controleren' dan zijn ze toch net weggelopen ofzo...
pi_57961899
-Van die extreem bij elkaar vloekende outfits
-Alles wat enigzins bij onsmakelijk in de buurt komt
-Mensen die otnzettend langzaam lopen en rijden
-Mensen die in de winkel mijn pasopgeruimde afdeling overhoop halen (dan ontplof ik van binnen)
-Huppelkutjes die zo ontzettend dom giechelen dat ik bijmezelf denk dalijk flikkeren hun hersens eruit
-En nog veel meer...maar dan ben ik morgen nog aan het typen
Who said cinderella was a fairytale? Any whore can lose her shoe.
I love your smile and your eyes... Damn I'm good at telling lies!
pi_57961955
Downloads die na 3 uur wachten op 98% stoppen
pi_57976341
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:06 schreef akaeenkutwijf het volgende:
-Mensen die in de winkel mijn pasopgeruimde afdeling overhoop halen (dan ontplof ik van binnen)
Inderdaad, werken in een kledingwinkel is echt slecht voor je bloeddruk
pi_57976417
Bejaarden die inparkeren en dan tegen je auto aan knallen!

Ja, dat had ik ja.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 11 april 2008 @ 12:40:55 #258
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_57979745
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:43 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Onze AH heeft parkeerplekken die gereserveerd zijn voor ouders met kinderen
die zijn natuurlijk ook gehandicapt..
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_57981311
Ik ben net bijna aangereden op de fiets toen ik wilde oversteken en voorrang had. Het ergste is nog dat de chauffeur ging toeteren, zo van ' moet je maar beter opletten'. Stiekem hoop ik dat ik een keer word geschept en de chauffeur aan de kant gaat zodat ik hem morsdood kan slaan. Waar ik mij aan erger: klote chauffeurs in Amsterdam die de verkeersregels aan hun laars lappen en geen voorrang verlenen.
pi_57983044
tijdens het stofzuigen maar eens hier over nagedacht:
- Mensen die naar hun werk fietsen en denken dat ze wielrenner zijn (vooral dat ze schreeuwen ipv een bel kopen)
-Invalideautotjes op het fietspad...
-Extreem gestressde mensen
-De PVV
-PVV stemmers
-Rita Verdonk
-Heel trots op Nederland... achtelijke partij
-Hugo Borst ... blegh smerig persoon
-De houding van Nederlanders tegenover de Islam, asociaal lopen doen moet een alleenrecht van de Nederlanders zelf zijn ????
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_57983100
Invalidewagens zijn sowieso irritant. Ze horen niet op het fietspad en eigenlijk ook niet op de openbare weg. Gewoon afschaffen die dingen...
pi_57983162
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:48 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Aaargh, walgelijk. Van die studentes met zo'n schelle harde kutstem die de meest waardeloze gesprekken voeren. Vooral als ze dan ook nog eens Leiden komen en ´TOP!´ zeggen
Eens. En dan heel overdreven de ewwr uitspreken en de hele tijd interessant doen met hoeveel ze wel niet door Nederland reizen en waar ze allemaal mensen kennen.
pi_57990694
Ligfietsen.

Als ik vanaf mijn fiets over mijn schouder kijk of er iets achter me rijdt, verwacht ik niet dat ik ook nog eens naar beneden moet kijken omdat daar wel eens zo'n gele pleurisbanaan kan rijden met zo'n alternatieve grasduinen-veertiger erin
[X] Gechikt
[ ] Ongeschikt
pi_57991768
SKY RADIO!
Kleffe mensen in de winkel of in het openbaar. Get a room.
Kutmuziek te luid uit een telefoon.
Mensen die tegen je aan gaan praten om 6 uur in de ochtend als je nog even wakker wilt worden.
'Grappige' opmerkingen van mijn pa.
De laptop die weer eens heeeel sloom is of vastloopt.
Croqs, baaaah
Breezerkutjes
Mensen in het OV die op zoek gaan naar een zitplek als de trein al vol zit in de spits.
Blanken die denken zwart te zijn en zich zo gedragen.
Muggen
pi_57993413
Ook even een lijstje maken . lekker klagen

- domme mensen
- mensen zonder eigen mening
- radiozenders zoals 538, skyradio
- top 40 "muziek"
- kutprogramma's op tv
- vrouwen met laarzen over de spijkerbroek met bijbehorende bontkraag
- te weinig geld
- verveling
- wind tegen
- negers/ whiggers/ breezers in 't ov met rapmuziek...
pi_57996878
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:18 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Wat zou de wereld dan leeg zijn. Maar wel perfect.
Dit forumonderdeel was dan overbodig.

Ow nee hij staat niet in KLB.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2008 03:31:01 ]
pi_57998553
Moslims die niet willen integreren.
pi_58000896
- mensen die niet goed kunnen spellen, denk aan -d, -t, -dt, in plaats van dan als gebruiken e.d. en dan ook nog koppig blijven volhouden ook al leg je ze uit dat het anders moet
- mensen die tijdens het uitgaan ruzie zoeken om niks
- kleine (vaak allochtone) jongetjes van +- 12 jaar met gigantische grootheidswaan
- onredelijke ouders
- ouders die elke avond om 9 uur de modem uitzetten, vaak terwijl je net een boeiend gesprek op msn hebt (voor zover dat mogelijk is dan)
- mensen die je telefoon 1 x laten overgaan in de hoop dat je terugbelt
- mensen die op het laatste moment afbellen of gewoon niet op komen dagen als je een afspraak hebt
- (vaak allochtone) jongens die je naroepen, als je niet reageert ben je een "kankerhoertjuh" e.d.

dus over het algemeen, mensen.
you have to kiss a lot of frogs to find your prince
pi_58000966
oja, en typisch vrouwengezeik.
you have to kiss a lot of frogs to find your prince
  zaterdag 12 april 2008 @ 14:21:21 #270
69994 seto
-|||--------|||-
pi_58002789
Als je met je arm ergens op leunt en het is nat.

Dat natte gevoel dan op je shirt/overhemd ARGH, heb dan echt zin om iets omver te schoppen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 12 april 2008 @ 14:22:22 #271
190045 PoeK
The Poekster
pi_58002812
- Polen.
Poekie O+
pi_58005126
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 21:57 schreef JeroenV het volgende:
SKY RADIO!
Ik moet zeggen dat Sky Radio de laatste maanden een stuk minder irritant is. Voorheen was het de meest saaie zender in de ether, maar de laatste tijd hebben ze duidelijk meer variatie in muziekstijlen in plaats van alleen maar achtergrondmuziek.

Er komen zelfs gitaarsolo's voorbij!
pi_58005342
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:41 schreef SZRR het volgende:
- mensen die je telefoon 1 x laten overgaan in de hoop dat je terugbelt
- mensen die op het laatste moment afbellen of gewoon niet op komen dagen als je een afspraak hebt
En ook dat als je aangekleed bent en dan ga je in de badkamer je haar stylz doen en ja hoor dan stap je in iets nats moet je weer nieuwe sokken aandoen
pi_58005715
- Dat petjesvolk, met (meestal een VW Golf) dat vaak rijdt alsof ze in Polen zijn, pluspunt is dat veel van hen zichzelf om een boom vouwen, minpunt is dat ze vaker onschuldigen tot schroot rijden.

- Mensen die onder invloed van drank/ drugs autorijden

- Mensen die onder invloed van drank/drugs dingen doen waar ze daarna spijt van hebben, maar dan hardleers zijn en het dan vervolgens opnieuw doen

- klapperende waterleidingen

- Mensen die denken dat alle moslims slecht zijn en zich niet kunnen aanpassen aan onze maatschappij

- Mensen die hun honden (het liefst 15 honden per persoon) uitlaten op een fietspad terwijl je net met je racefiets lekker doorkachelt en het nog net op tijd ziet aankomen.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  zaterdag 12 april 2008 @ 17:14:46 #275
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_58005894
Wielrenners op de openbare weg
Tics van je petten.
  zaterdag 12 april 2008 @ 17:20:15 #276
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_58005993
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 21:14 schreef Lushy het volgende:
Ligfietsen.

Als ik vanaf mijn fiets over mijn schouder kijk of er iets achter me rijdt, verwacht ik niet dat ik ook nog eens naar beneden moet kijken omdat daar wel eens zo'n gele pleurisbanaan kan rijden met zo'n alternatieve grasduinen-veertiger erin

Terechte klacht.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_58011516
- helpdeskmedewerkers die niet luisteren en je klacht verkeerd opschrijven, zodat het allemaal nog langer duurt
- TomTom die er soms wel 10 minuten over doet om verbinding te krijgen. En dan maar op de gok gaan rijden, want je kunt er moeilijk op gaan wachten. De fix die dit moet verhelpen werkt niet.
- iemand in mijn omgeving is dyslextisch en al kan hij er 100% niets aan doen, het is soms zo vervelend. Wanneer hij een mail stuurt, moet ik praktisch ieder woord uitspellen, zodat het leesbaar verzonden wordt.
pi_58011979
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 17:03 schreef Gitanki het volgende:
- Mensen die hun honden (het liefst 15 honden per persoon) uitlaten op een fietspad terwijl je net met je racefiets lekker doorkachelt en het nog net op tijd ziet aankomen.
Mensen op racefietsen die met een gangetje van veertig over het fietspad scheuren, tal van verkeersregels (met name voorrangsregels) aan hun laars lappen en vaak ook nog eens enorm opgefokt zijn.
  zaterdag 12 april 2008 @ 22:36:50 #279
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_58012096
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Mensen op racefietsen die met een gangetje van veertig over het fietspad scheuren, tal van verkeersregels (met name voorrangsregels) aan hun laars lappen en vaak ook nog eens enorm opgefokt zijn.
Dat dus. En ze denken ook nog vaak dat ze niet op het fietspad hoeven te fietsen. Ik hoop dat die mensen even niet opletten, en met hun kop in de greppel belanden.
Tics van je petten.
pi_58012340
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:36 schreef nattermann het volgende:

[..]

Dat dus. En ze denken ook nog vaak dat ze niet op het fietspad hoeven te fietsen. Ik hoop dat die mensen even niet opletten, en met hun kop in de greppel belanden.
Ze mogen best fietsen, maar niet op een manier dat de openbare weg voor hen alleen is. En zelfs dat vind ik niet zo'n punt, maar ze zijn heel vaak ontzettend opgefokt.

Eind vorig jaar zag ik toch iets idioots. Gebeurde bij een splitsing van het fietspad. Reed een oud opaatje (langzaam) op de splitsing af, netjes de hand uitgestoken om linksaf te gaan. Komt er met een noodgang zo'n racefietser van achteren, probeert er voorlangs te knallen om rechtsaf te gaan en rijdt zowat die ouwe kerel van de sokken. Dus dat opaatje schrikt zich een tweede pacemaker en roept hem na dat 'ie uit moet kijken. Niet zo verwonderlijk.

Gaat die racert vol op de rem, springt al kankerend van z'n fiets (valt van z'n fiets, want een van die clipjes ging niet los ), rent terug en douwt zo die opa van z'n fiets. Reden? Meneer had al tig kilometer gefietst.

Als je zo driftig wordt van fietsen, koop dan een hometrainer, in plaats van er andere mensen mee lastig te vallen.
pi_58012493
Mijn grootste ergernis: meisjes met eetstoornissen. Nou ken ik er geen persoonlijk maar als ik zo iemand op tv zie ofzo denk ik echt AAARGH STEL JE #*&^$#*^$ NIET ZO AAN EN EET GEWOON . Het zal best dat ze er niks aan kunnen doen, maar om de een of andere reden kan ik er echt geen begrip voor opbrengen.
pi_58012568
- Oude mensen op die fiets die onwijs langzaam in het midden van het fietspad fietsen.
- Mensen die denken dat ze alleen zijn in de supermarkt of in de wereld.
- Opgefokte jonge gastjes die denken dat ze alles kunnen maken en die nog nooit van fatsoen gehoord hebben.
pi_58012673
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:04 schreef Isegrim het volgende:
- Oude mensen op die fiets die onwijs langzaam in het midden van het fietspad fietsen.
pi_58013518
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

er is een liedje dat "bomen zijn relaxt" heet, en er is iemand die mensen die dat nummer tof vinden, irritant vind.

Ik vind hem leuk!
There is no love sincerer than the love of food.
  Donald Duck held zondag 13 april 2008 @ 00:00:17 #285
46149 __Saviour__
pi_58013577
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
Mijn grootste ergernis: meisjes met eetstoornissen. Nou ken ik er geen persoonlijk maar als ik zo iemand op tv zie ofzo denk ik echt AAARGH STEL JE #*&^$#*^$ NIET ZO AAN EN EET GEWOON . Het zal best dat ze er niks aan kunnen doen, maar om de een of andere reden kan ik er echt geen begrip voor opbrengen.
Dat vind ik ook zo vreselijk. Zoals die ene vrouw die een tijdje geleden in het nieuws kwam omdat ze zogenaamd opgelicht zou zijn door iemand die wel een behandeling wilde betalen.
Hoe haar verhaal werd gebracht zeg, absurd en weerzinwekkend. Alsof ze in een terminaal stadium van kanker verkeerde en o zo zielig was.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_58013656
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:10 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_58013750
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:04 schreef Isegrim het volgende:

[..]

da's een fietsbel.
pi_58013796
Oh ik zie het nu pas. Dacht dat het een ballon was.
  Donald Duck held zondag 13 april 2008 @ 00:14:18 #289
46149 __Saviour__
pi_58013817
ik zag er ook al niks in. ik dacht eerder aan een skippybal of sambabal ofzo
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_58013837
Het is wél een leuke meisjesfietsbel.
pi_58013969
- Lekker uit eten gaan en dan bediend worden door een of ander chagrijnig mokkel die haar werk haat. Het is ook een kutbaan, maar ik kom daar voor ontspanning en een leuke avond, dan wil ik niet bediend worden door een grafbek. Sowieso is service in ons mooie landje vaak ver te zoeken.

- Boter. Vooral op van die voorverpakte broodjes, je neemt nietsvermoedend een hap en voor je het weet loop je te kokhalzen omdat er boter op zit.

- Mensen die het maar raar vinden dat je geen boter lust en alsnog boter op je brood smeren. .

- Mensen die zeiken over mijn sigaretten. Zolang jij geen last hebt van mijn rook (en niemand heeft last van mijn rook, daar zorg ik wel voor) moet jij gewoon je teringbek houden en lijdzaam toekijken hoe ik passief zelfmoord pleeg. .

- Huishouden. Ik erger me aan de rommel in huis en ga dan al vloekend en scheldend opruimen, waardoor de ergernis alleen maar toeneemt.

- Versierd worden door kansloze (dronken) mannen die maar niet aftaaien.

- De volgende taalfouten;
* 'is' in plaats van 'eens'
* werdt, ik wordt, misleidt etc
Zelf maak ik ook wel eens taalfoutje, maar als je bovengenoemde voorbeelden fout doet, dan wíl je het gewoon niet snappen. Mails met dat soort fouten neem ik ook niet in behandeling, helemaal niet als het zakelijke mails zijn.

- Collega's die 'goedenmiddag' zeggen als je om 9.30 begint. Sowieso alle standaard kantoorgrappen. DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD! Ik ben een keer ook gewoon weer weggegaan.
-> "Goedenmiddag "
<- "Oh, is het alweer middag, tijd om naar huis te gaan. ."

Helaas ben ik iemand die zich sowieso snel ergert, maar het zal me niet verbazen als er ooit een dode valt bij een van de bovenstaande punten.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_58014021
In de categorie taalfouten: mits en tenzij omdraaien. Ik heb een collega die dat consequent doet en blijft doen. Maar goed, dat mens kan ook nog geen boodschappenbriefje foutloos schrijven, niet best.
pi_58014099
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:43 schreef Stali het volgende:
Oja, ergernissen bij het leven, heb nl. niet zo heel erg veel geduld.

·
Plastic verpakkingen met rollen tape. Zo lullig om een paar lampen gekocht te hebben om daarna minstens een uur te moeten gaan uitpakken. Of laatst een wasrek wat per spijltje ingesealed bleek… dan moet ik me echt inhouden om niet uit drift het hele rek aan gort te trappen.
Hhehee, hoe kan ik nou verpakkingen vergeten! Dat gaat hier ook nooit goed. Vooral niet van die harde plastic verpakkingen, waar altijd leuke dingen inzitten zoals koptelefoons, iPodgadgets, voicerecorders en meer van dat soort speelgoed. Je wíl er niet mee smijten, maar nadat je je hand wéér hebt opengehaald aan zo'n kuttig randje, is het verdomd moeilijk om je in te houden.

Ook kleine verpakkingen zijn een bron van ongekende frustratie. Van die enkel verpakte koffiekoekjes, met een kleine inkeping waarlangs je dan moet scheuren. WERKT! NIET! !
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_58014147
Mensen die hun werk niet leuk vinden maar het toch blijven doen. Zowel vanuit collegiaal oogpunt als vanuit oogpunt als klant. Ongeïnteresseerd winkelpersoneel of bedienend personeel, vre-se-lijk. Is wel echt iets Nederlands. In winkels van Turken of in bijvoorbeeld de VS word je altijd wél vriendelijk geholpen. Sowieso, in de VS weten ze nog wat klantenservice is.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 april 2008 @ 00:35:12 #295
862 Arcee
Look closer
pi_58014149
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:23 schreef Insomaniac het volgende:
dan wil ik niet bediend worden door een grafbek.

Oh, en alleen extreem stoere meiden lusten geen boter.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_58014160
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:23 schreef Insomaniac het volgende:
Sowieso alle standaard kantoorgrappen.
aargh... ik HAAT dat...
pi_58014167
Als ik zo'n standaard kantoorgrap hoor, denk ik aan Office Space en is mijn dag weer goed.
  zondag 13 april 2008 @ 00:39:23 #298
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_58014207
Een ober in een restaurant die sterke zweetlucht heeft

Vuil bestek

Een vrouw met zweetlucht of slechte adem + vuile onderbroek

Dronken mensen die niet meer behoorlijk kunnen praten

Chronische ruziemakers

Rokers voordat ik klaar ben met mijn ontbijt

Plakstikkers die moeilijk te verwijderen zijn
pi_58014264
Mensen die geen meter extra willen lopen en op een druk moment op zoek gaan naar dat ene parkeerplekje helemaal vooraan - wat er uiteraard niet is, waardoor je irritant lang rondjes rijdt op zoek naar dat op een na beste plekje....waarna je na lang rondrijden maar genoegen neemt met een plek waar je tien minuten geleden al langs reed. Ik kan er ècht niet tegen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 13 april 2008 @ 00:44:39 #300
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_58014295
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:39 schreef pepu het volgende:
Een ober in een restaurant die sterke zweetlucht heeft

Vuil bestek

Een vrouw met zweetlucht of slechte adem + vuile onderbroek

Dronken mensen die niet meer behoorlijk kunnen praten

Chronische ruziemakers
Volgens mij heb je echt een kutavond gehad