Dit dus, laat ze toch lekker.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:17 schreef Snakey het volgende:
Ze staan in ieder geval lekker dicht tegen elkaar aan dus nemen veel minder plek in.
Niet zo zeiken dus.
Ik heb volgens mij ooit jou banner gezienquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:19 schreef Nosh het volgende:
'Vanochtend'.
Dus je hebt de godganse dag die frustratie staan opbouwen, om het er nu in één keer uit te laten reutelen met dit best wel treurige topic?
Sure sucks to be you.
What the fuck is dat nou weer?!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:14 schreef F04 het volgende:
..gezecht..
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:32 schreef DonJuanDeMarco het volgende:
[..]
What the fuck is dat nou weer?!
Ja echt erg zeg dat 2 mensen van elkaar houden. Ik zie liever dat ze elkaar de hersens inslaan of met een bomgordel om in de bus staan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:14 schreef F04 het volgende:
Pffff
Stond ik vanochtend weer in die te drukke bus, staat er een heftig tongzoenend stel pal naast me te kwijlen.
Dus ik was maar snel ergens anders gaan staan want dit hoef ik natuurlijk niet te zien. Ook andere mensen ergerden zich aan het stel, want er werd van alles tegen hen gezecht maar geven geen gehoor.
Klacht: stel dat loopt te tongzoenen in een overvolle bus, met kwijl en al.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:39 schreef MacKniver het volgende:
Buschauffeurs die op zulke momenten hard aftrekken of opremmen vind ik dan prachtig
Kan wel zijn, maar tongzoenen in een bus is gewoon nergens voor nodig.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja echt erg zeg dat 2 mensen van elkaar houden. Ik zie liever dat ze elkaar de hersens inslaan of met een bomgordel om in de bus staan.
Tjeez [afbeelding]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:45 schreef The_Warrior_Elite_2008 het volgende:
Er naast gaan staan en flink rukken. Lekker dat kwijl op je pik laten vallen waardoor je hand lekker glijdt. Dan spuiten over hun tongen heen, jeweetz.
oja en dan natuurlijk nog je vinger in je aars stoppen en de hele boel onder schijten.
Lijkt me dus ook geluid bijzitten?quote:Klacht: stel dat loopt te tongzoenen in een overvolle bus, met kwijl en al.
Inderdaad. En kom a.u.b. niet met die lege opmerkingen van "jaloezie"quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar tongzoenen in een bus is gewoon nergens voor nodig.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:26 schreef zquing het volgende:
neem een vriending
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En dan na maanden hard zwoegen ("goeiemoggel, Juffrouw Jannie") en de kas van Balkenellende spekken, eindelijk gezwellig met je vriending op vakantie... Met het vliegtuig van transvertragia naar de zon om daar een beetje aan het strand te liggen en te barbeknoeien... Niet zo gezond, maar dan neem je maar een SAS-week... Schijt aan Sonja [Bakker], woeahahah.
Lazer op met je kantoorhumor-kutwoordgrapjes.
Kortom; ze waren niet ouder dan een jaar of 16. Je lekker afzetten tegen de maatschappij, dat zal ze namelijk wel lerenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:55 schreef zuiderbuur het volgende:
Zo staan tongzoenen in die bus is tongzoenen om te kunnen zeggen : "kijk ons eens stoer tongzoenen terwijl we ons niets aantrekken van jullie"
Het is vaak een verkapt-ik-KAN-(eindeijk) zoenen-actie jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:55 schreef zuiderbuur het volgende:
Zo staan tongzoenen in die bus is tongzoenen om te kunnen zeggen : "kijk ons eens stoer tongzoenen terwijl we ons niets aantrekken van jullie"
Dat zou zo'n vervelende rit een fijn en verfrissend einde geven, de hele tijd zijn ze lekker arrogant en dan stapt de vader van één van hen op of zoquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef Grimm het volgende:
Gister stonden er een stel te bekkluiven voor het meisjes huis ( aanname ) en de pa stond achter het raam te gebaren dat ze als de sodemieter binnen moest komen
laat een scheet (aka silent killer) in hun gezicht. Dat zal ze wel stoppen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:55 schreef zuiderbuur het volgende:
Paint?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:45 schreef The_Warrior_Elite_2008 het volgende:
Er naast gaan staan en flink rukken. Lekker dat kwijl op je pik laten vallen waardoor je hand lekker glijdt. Dan spuiten over hun tongen heen, jeweetz.
oja en dan natuurlijk nog je vinger in je aars stoppen en de hele boel onder schijten.
Dat wilde ik zeggenquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:17 schreef Snakey het volgende:
Ze staan in ieder geval lekker dicht tegen elkaar aan dus nemen veel minder plek in.
Niet zo zeiken dus.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:24 schreef Theroin. het volgende:
Verkapt 'ik-wil-ook-hevig-en-kwijlend-tongen-in-een-overvolle-bus'-topique.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |