abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 april 2008 @ 17:20:15 #276
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_58005993
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 21:14 schreef Lushy het volgende:
Ligfietsen.

Als ik vanaf mijn fiets over mijn schouder kijk of er iets achter me rijdt, verwacht ik niet dat ik ook nog eens naar beneden moet kijken omdat daar wel eens zo'n gele pleurisbanaan kan rijden met zo'n alternatieve grasduinen-veertiger erin

Terechte klacht.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_58011516
- helpdeskmedewerkers die niet luisteren en je klacht verkeerd opschrijven, zodat het allemaal nog langer duurt
- TomTom die er soms wel 10 minuten over doet om verbinding te krijgen. En dan maar op de gok gaan rijden, want je kunt er moeilijk op gaan wachten. De fix die dit moet verhelpen werkt niet.
- iemand in mijn omgeving is dyslextisch en al kan hij er 100% niets aan doen, het is soms zo vervelend. Wanneer hij een mail stuurt, moet ik praktisch ieder woord uitspellen, zodat het leesbaar verzonden wordt.
pi_58011979
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 17:03 schreef Gitanki het volgende:
- Mensen die hun honden (het liefst 15 honden per persoon) uitlaten op een fietspad terwijl je net met je racefiets lekker doorkachelt en het nog net op tijd ziet aankomen.
Mensen op racefietsen die met een gangetje van veertig over het fietspad scheuren, tal van verkeersregels (met name voorrangsregels) aan hun laars lappen en vaak ook nog eens enorm opgefokt zijn.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 12 april 2008 @ 22:36:50 #279
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_58012096
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Mensen op racefietsen die met een gangetje van veertig over het fietspad scheuren, tal van verkeersregels (met name voorrangsregels) aan hun laars lappen en vaak ook nog eens enorm opgefokt zijn.
Dat dus. En ze denken ook nog vaak dat ze niet op het fietspad hoeven te fietsen. Ik hoop dat die mensen even niet opletten, en met hun kop in de greppel belanden.
Tics van je petten.
pi_58012340
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:36 schreef nattermann het volgende:

[..]

Dat dus. En ze denken ook nog vaak dat ze niet op het fietspad hoeven te fietsen. Ik hoop dat die mensen even niet opletten, en met hun kop in de greppel belanden.
Ze mogen best fietsen, maar niet op een manier dat de openbare weg voor hen alleen is. En zelfs dat vind ik niet zo'n punt, maar ze zijn heel vaak ontzettend opgefokt.

Eind vorig jaar zag ik toch iets idioots. Gebeurde bij een splitsing van het fietspad. Reed een oud opaatje (langzaam) op de splitsing af, netjes de hand uitgestoken om linksaf te gaan. Komt er met een noodgang zo'n racefietser van achteren, probeert er voorlangs te knallen om rechtsaf te gaan en rijdt zowat die ouwe kerel van de sokken. Dus dat opaatje schrikt zich een tweede pacemaker en roept hem na dat 'ie uit moet kijken. Niet zo verwonderlijk.

Gaat die racert vol op de rem, springt al kankerend van z'n fiets (valt van z'n fiets, want een van die clipjes ging niet los ), rent terug en douwt zo die opa van z'n fiets. Reden? Meneer had al tig kilometer gefietst.

Als je zo driftig wordt van fietsen, koop dan een hometrainer, in plaats van er andere mensen mee lastig te vallen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_58012493
Mijn grootste ergernis: meisjes met eetstoornissen. Nou ken ik er geen persoonlijk maar als ik zo iemand op tv zie ofzo denk ik echt AAARGH STEL JE #*&^$#*^$ NIET ZO AAN EN EET GEWOON . Het zal best dat ze er niks aan kunnen doen, maar om de een of andere reden kan ik er echt geen begrip voor opbrengen.
pi_58012568
- Oude mensen op die fiets die onwijs langzaam in het midden van het fietspad fietsen.
- Mensen die denken dat ze alleen zijn in de supermarkt of in de wereld.
- Opgefokte jonge gastjes die denken dat ze alles kunnen maken en die nog nooit van fatsoen gehoord hebben.
pi_58012673
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:04 schreef Isegrim het volgende:
- Oude mensen op die fiets die onwijs langzaam in het midden van het fietspad fietsen.
pi_58013518
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

er is een liedje dat "bomen zijn relaxt" heet, en er is iemand die mensen die dat nummer tof vinden, irritant vind.

Ik vind hem leuk!
There is no love sincerer than the love of food.
  Donald Duck held zondag 13 april 2008 @ 00:00:17 #285
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_58013577
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
Mijn grootste ergernis: meisjes met eetstoornissen. Nou ken ik er geen persoonlijk maar als ik zo iemand op tv zie ofzo denk ik echt AAARGH STEL JE #*&^$#*^$ NIET ZO AAN EN EET GEWOON . Het zal best dat ze er niks aan kunnen doen, maar om de een of andere reden kan ik er echt geen begrip voor opbrengen.
Dat vind ik ook zo vreselijk. Zoals die ene vrouw die een tijdje geleden in het nieuws kwam omdat ze zogenaamd opgelicht zou zijn door iemand die wel een behandeling wilde betalen.
Hoe haar verhaal werd gebracht zeg, absurd en weerzinwekkend. Alsof ze in een terminaal stadium van kanker verkeerde en o zo zielig was.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_58013656
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:10 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_58013750
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:04 schreef Isegrim het volgende:

[..]

da's een fietsbel.
pi_58013796
Oh ik zie het nu pas. Dacht dat het een ballon was.
  Donald Duck held zondag 13 april 2008 @ 00:14:18 #289
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_58013817
ik zag er ook al niks in. ik dacht eerder aan een skippybal of sambabal ofzo
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_58013837
Het is wél een leuke meisjesfietsbel.
pi_58013969
- Lekker uit eten gaan en dan bediend worden door een of ander chagrijnig mokkel die haar werk haat. Het is ook een kutbaan, maar ik kom daar voor ontspanning en een leuke avond, dan wil ik niet bediend worden door een grafbek. Sowieso is service in ons mooie landje vaak ver te zoeken.

- Boter. Vooral op van die voorverpakte broodjes, je neemt nietsvermoedend een hap en voor je het weet loop je te kokhalzen omdat er boter op zit.

- Mensen die het maar raar vinden dat je geen boter lust en alsnog boter op je brood smeren. .

- Mensen die zeiken over mijn sigaretten. Zolang jij geen last hebt van mijn rook (en niemand heeft last van mijn rook, daar zorg ik wel voor) moet jij gewoon je teringbek houden en lijdzaam toekijken hoe ik passief zelfmoord pleeg. .

- Huishouden. Ik erger me aan de rommel in huis en ga dan al vloekend en scheldend opruimen, waardoor de ergernis alleen maar toeneemt.

- Versierd worden door kansloze (dronken) mannen die maar niet aftaaien.

- De volgende taalfouten;
* 'is' in plaats van 'eens'
* werdt, ik wordt, misleidt etc
Zelf maak ik ook wel eens taalfoutje, maar als je bovengenoemde voorbeelden fout doet, dan wíl je het gewoon niet snappen. Mails met dat soort fouten neem ik ook niet in behandeling, helemaal niet als het zakelijke mails zijn.

- Collega's die 'goedenmiddag' zeggen als je om 9.30 begint. Sowieso alle standaard kantoorgrappen. DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD! Ik ben een keer ook gewoon weer weggegaan.
-> "Goedenmiddag "
<- "Oh, is het alweer middag, tijd om naar huis te gaan. ."

Helaas ben ik iemand die zich sowieso snel ergert, maar het zal me niet verbazen als er ooit een dode valt bij een van de bovenstaande punten.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_58014021
In de categorie taalfouten: mits en tenzij omdraaien. Ik heb een collega die dat consequent doet en blijft doen. Maar goed, dat mens kan ook nog geen boodschappenbriefje foutloos schrijven, niet best.
pi_58014099
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:43 schreef Stali het volgende:
Oja, ergernissen bij het leven, heb nl. niet zo heel erg veel geduld.

·
Plastic verpakkingen met rollen tape. Zo lullig om een paar lampen gekocht te hebben om daarna minstens een uur te moeten gaan uitpakken. Of laatst een wasrek wat per spijltje ingesealed bleek… dan moet ik me echt inhouden om niet uit drift het hele rek aan gort te trappen.
Hhehee, hoe kan ik nou verpakkingen vergeten! Dat gaat hier ook nooit goed. Vooral niet van die harde plastic verpakkingen, waar altijd leuke dingen inzitten zoals koptelefoons, iPodgadgets, voicerecorders en meer van dat soort speelgoed. Je wíl er niet mee smijten, maar nadat je je hand wéér hebt opengehaald aan zo'n kuttig randje, is het verdomd moeilijk om je in te houden.

Ook kleine verpakkingen zijn een bron van ongekende frustratie. Van die enkel verpakte koffiekoekjes, met een kleine inkeping waarlangs je dan moet scheuren. WERKT! NIET! !
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_58014147
Mensen die hun werk niet leuk vinden maar het toch blijven doen. Zowel vanuit collegiaal oogpunt als vanuit oogpunt als klant. Ongeïnteresseerd winkelpersoneel of bedienend personeel, vre-se-lijk. Is wel echt iets Nederlands. In winkels van Turken of in bijvoorbeeld de VS word je altijd wél vriendelijk geholpen. Sowieso, in de VS weten ze nog wat klantenservice is.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 april 2008 @ 00:35:12 #295
862 Arcee
Look closer
pi_58014149
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:23 schreef Insomaniac het volgende:
dan wil ik niet bediend worden door een grafbek.

Oh, en alleen extreem stoere meiden lusten geen boter.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_58014160
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:23 schreef Insomaniac het volgende:
Sowieso alle standaard kantoorgrappen.
aargh... ik HAAT dat...
pi_58014167
Als ik zo'n standaard kantoorgrap hoor, denk ik aan Office Space en is mijn dag weer goed.
  zondag 13 april 2008 @ 00:39:23 #298
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_58014207
Een ober in een restaurant die sterke zweetlucht heeft

Vuil bestek

Een vrouw met zweetlucht of slechte adem + vuile onderbroek

Dronken mensen die niet meer behoorlijk kunnen praten

Chronische ruziemakers

Rokers voordat ik klaar ben met mijn ontbijt

Plakstikkers die moeilijk te verwijderen zijn
pi_58014264
Mensen die geen meter extra willen lopen en op een druk moment op zoek gaan naar dat ene parkeerplekje helemaal vooraan - wat er uiteraard niet is, waardoor je irritant lang rondjes rijdt op zoek naar dat op een na beste plekje....waarna je na lang rondrijden maar genoegen neemt met een plek waar je tien minuten geleden al langs reed. Ik kan er ècht niet tegen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 13 april 2008 @ 00:44:39 #300
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_58014295
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:39 schreef pepu het volgende:
Een ober in een restaurant die sterke zweetlucht heeft

Vuil bestek

Een vrouw met zweetlucht of slechte adem + vuile onderbroek

Dronken mensen die niet meer behoorlijk kunnen praten

Chronische ruziemakers
Volgens mij heb je echt een kutavond gehad