abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 april 2008 @ 19:40:47 #101
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_57875112
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:12 schreef fs180 het volgende:

[..]

alleen sbs6 kijkers wten in and outs over joran , normaal mensch geeft daat geen aandacht aan, dus jij ergert je aan nromale mensen?

Maar je weet toch wel wie dat is neem ik aan? Ik ken iemand die dat niet eens weet
Don't let my username fool you...
pi_57875134
Sommige mensen hebben een vreselijke stem! Hard, hoog, noem t maar op.
Mensen die drugs gebruiken in de disco en ik dan die chemische lucht in mn neus krijg
Ik hou ook niet van kleine ruimtes met rotzooi, vieze ruimtes, stinkende ruimtes en donkere wolken. Regen en wind vind ik ook kut. Geen goede mogelijkheden om je fiets te stallen.
Mensen die mijn vrijheid beperken.
Dat niet alles op een presenteerblaadje wordt uitgereikt
pi_57875348
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:32 schreef On het volgende:
mensen die zich altijd aanstellen en als ik eens iets heb mij meteen willen overtreffen.
Ja idd, van die mensen die altijd iets meteen het extreemste hebben. Vertel je hoe snel jij liep, dan liepen zij al met 9 maanden. Kan jouw dochter aardig puzzelen, dan is hun zoon met 3 al toe aan tafereeltjes van minstens 1000 stukjes terwijl ze allaaaang fietsen zonder zijwieltjes...op een eenwieler. Mis jij de bus ergens in de Alpen, dan zaten zij wekenlang in de Himalaya vast in een Nepalees dorp op een dieet van ranzige yakboterthee tijdens de meest gruwelijke moesson van de eeuw. Krijg jij opslag, dan krijgen zij een gratificatie van 3 maanden extra salaris, een bos bloemen en een circusvoorstelling van de baas, de baas zijn dochter als huwelijkskandidaat plus de 67 belangrijkste klanten alsmede een trip in de Discovery naar de Hubble-telescoop. Allemaal omdat zij zo bijzonder zijn
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_57875451
- Sukkels met een kaaskop die een marrokaanse `coupe` (lees:opgeschoren budget kop) laten zetten. en dan zo`n vies glimmend zwart bodywarmertje erbij, echt aaarghh die gasten moeten echt kapot gewoon.

- Mijn vriendin die denkt dat ze goed kan autorijden

- Debiele discussies op verjaardagen waar mensen hun mening altijd zo heerlijk op elkaar aanpassen. voorbeeld; Wilders stemmers met xenofobie die in een groep allochtonenknuffelaars ineens verkondigen dat ze `ook een moslim` kennen en dat die heel hard werkt en heel vriendelijk is.

- Overarticulerende studentikoze meeloop kutjes in de trein & bus. "Jaaaah echt waar!!! oooh helemaal leuk!!! jaaaa hardstikke leuk.. jaaaahhh..." "Jaaaa we gaan zeker wat afspreken maar absoluut naaa de 19e want volgende week heb ik tentameeeennss"

- Idioten die bij programma`s als wegmisbruikers e.d. een teringboete krijgen en vervolgens zeggen "Ja bedankt! tot ziens!" w t f ik zou daar NOOIT voor bedanken...

- Talentenjacht shows op TV, ik bedoel.. zendtijd is best kostbaar lijkt mij, zend eens iets fucking nuttigs uit ipv pulp en dan x10

- Nederlanders met hun tolerante kut houding, de overheid naait de gemiddelde nederlander keihard en knijpt mensen aan alle kanten uit, en legt klote regels op waar niemand om gevraagd heeft.

- Mensen die zich vroeger nooit stoorden aan roken en die sinds het maatschappelijk verwerpen van roken ineens `problemen` gaan zien. Die lui moeten ze echt ophangen. "Oh ja echt wel lekker dat hier niet gerookt wordt hoor, ja heerlijk ja.... " Ja lekker steriel ja, laten we met zijn allen verse lucht gaan happen in almere buiten, gezellig....

- Mensen die oude auto`s in de binnenstad van amsterdam verbieden om de luchtkwaliteit te verbeteren, begin dan eens met chinese kolencentrales wil je.... vrijheden ontnemen in het algemeen is gewoon heel ernstig.

- Mensen die gaan discussieren of de film van wilders wel of niet goed is, natuurlijk is die goed en moet ie getolereerd worden, het is een mening, en je hebt hier vrijheid van meningsuiting. sommigen zeggen daarop "Jaa maar ook vrijheid van meningsuiting heeft regels hoor" Ja, maar of je het dan nog vrijheid kunt noemen?

- Mijzelf

- Mensen die allerhande bull shit naar elkaar sturen op Hyves terwijl de hele wereld kan meegenieten "ooohh wanneer zie ik je weer !!! jaaaa gaat helemaal toppieeeeehhh hierooooww!!! tot Krabbels he!!!! daaag!!!!"

- Mensen die constant maar oude gebouwen blijven slopen en er strontlelijke futuristische nergens op lijkende kolossen voor in de plaats zetten. Fuck dat!! oude bouw is gewoon mooi en geeft sfeer... waarom begrijpen mensen dat niet.. waarom willen mensen hun omgeving zo kil mogelijk maken?

- Luie ik-doe-alles-met-de-auto mensen, lekker elke dag in de file staan zeiken..... ga dan lekker fietsen luie flikkers.
pi_57875722
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:54 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja idd, van die mensen die altijd iets meteen het extreemste hebben. Vertel je hoe snel jij liep, dan liepen zij al met 9 maanden. Kan jouw dochter aardig puzzelen, dan is hun zoon met 3 al toe aan tafereeltjes van minstens 1000 stukjes terwijl ze allaaaang fietsen zonder zijwieltjes...op een eenwieler. Mis jij de bus ergens in de Alpen, dan zaten zij wekenlang in de Himalaya vast in een Nepalees dorp op een dieet van ranzige yakboterthee tijdens de meest gruwelijke moesson van de eeuw. Krijg jij opslag, dan krijgen zij een gratificatie van 3 maanden extra salaris, een bos bloemen en een circusvoorstelling van de baas, de baas zijn dochter als huwelijkskandidaat plus de 67 belangrijkste klanten alsmede een trip in de Discovery naar de Hubble-telescoop. Allemaal omdat zij zo bijzonder zijn
Verdomd als het niet waar is. Da's Mehmet, mijn overbuurman!

Hij is ook al eens apothekaris, architect en zelfs spion in het turkse leger geweest.
Tijdens zijn diesntplicht heeft hij eens op appèl de mouwen van zijn tenue gescheurd omdat
hij het warm had (het was zomer). Waarna hij de kolonel een bitchslap gaf omdat die vroeg
wat hij aan het doen was! Die kolonel durfde niets terug te doen want hij was "Mehmet".

Nu is hij taxi-chauffeur (bejaardenbusje), en nu ik er zo over denk; Een topic waardig. ..of nee, toch maar niet.
Nee.
pi_57875763
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Dingen waar je echt giftig om wordt. Ik bedoel niet de standaard ergernissen als regen of lange rijen bij de kassa... Ik erger me overal wel aan maar onderstaand springen er echt uit en zijn het noemen waard (waarschijnlijk zijn deze boze uitbarstingen symptomen van stress, zou best kunnen):
- een mes wat van m'n bord op de grond valt en daardoor tevens wat eten meeneemt. Buitensporig woest word ik daarom.
- Automobilisten die enorm treuzelen bij stoplichten waardoor zij net wel door het weer rood wordende licht schieten en ik daardoor moet wachten. Dan kan ik het wel uitschreeuwen van kwaadheid. Je kunt me niet bozer krijgen.
- De browser Opera icm Fok. Hele lappen tekst getypt en dan klik ik ter afsluiting nog op een smilie, hup alle tekst weg. Ook niet meer met Ctrl-Z terug te halen. Is ook goed voor een erg harde klap op het toetsenbord.
- Mensen die met je meechauffeuren. Heel irritant. Wel eens gedreigd diegene de auto uit te gooien zodat 'ie maar verder moest treinen ofzo. Irrationele reactie was dat.
- (YouTube) filmpjes die ineens te traag beginnen te laden waardoor de meuk steeds maar gebufferd word en kijken niet goed wil. Kan ik me enorm aan ergeren.

Wat zijn de jouwe? Dus niet normale ergernissen maar die die er echt een beetje uitspringen, die een beetje irrationeel zijn.

JA DE TT IS FOUT: vervang 'irriteert' door 'ergert'. Ik kan het niet meer aanpassen.
Wat zul jij een zwaar bestaan hebben.
pi_57875816
quote:
Op zondag 6 april 2008 01:12 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oja herkenbaar
Medicijnen die in een strip zitten met van die hele grote blaasjes en hele kleine pilletjes zodat je ze er nauwelijks uit kunt krijgen omdat je ze niet fatsoenlijk door kunt drukken. Woest kan ik daar van worden!
Er is hier al regelmatig een medicijnstrip door de kamer gevlogen en ik heb ook eens in een kwade bui op een strip staan stampen.
"Je gaat er goddomme uit kutpil!"

Mensen die ezelsoren maken in boeken. Het kan me niet schelen of het je eigen boek is of een geleend boek uit de bieb. Pak gewoon een boekenlegger of desnoods een boodschappenbriefje

Mensen die zonder eerst te proeven een lading zout over hun eten gooien.
Hahaha, de frustratie. Kon je de pil er niet met een mes uitsnijden?
Tis wel belachelijk dat het zo kut gaat .

Dat tweede doe ik altijd. Niet bij een boek van iemand anders, maar wel eigen. Vind dat gewoon praktisch, heb je verder niks bij nodig wat eruit kan floepen.

Dat derde doet een vriendin altijd . "'Ik heb er al aardg wat z..' en dan heeft ze haar bord al een behoorlijke zout beurt gegeven.
  zondag 6 april 2008 @ 20:21:38 #108
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_57875885
Dat ik om 11 uur moet werken
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_57893039
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |_________
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
pi_57893296
Ik heb een hekel aan mensen die hun mobiel niet opnemen.

Kijk ik snap best als je aan het werk bent dat je iemand ff wegdrukt ofzo, maar als je gewoon vrij hebt, NEEM GODVERDOMME DIE KUTTELEFOON DAN OP!!!!!! AAARGRGRGHHH!!! !!!!!
pi_57893742
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:54 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dan heb ik er ook nog een.

Mensen die mijn zoon onderschatten. Mensen die beweren dat ik zwaar overdrijf wanneer ik het over hem heb. Die beweren dat het juist fijn is zo'n zoon te hebben en die verdomme beweren dat ik geen recht heb van spreken. Mensen die het nodig vinden me te 'sussen', zo van 'ja ik geloof je wel hoor'.

Want als je een kind heb dat niet goed kan leren of wat achterloopt is dat echt waar veel erger dan een kind die op z'n 9e al klaar is met de basisschool, die zonder m'n toestemming Frans en Spaans voorgeschoteld kreeg en die tienen haalt voor wiskunde en die zich verveelt in de klas. Die zonder mijn toestemming een groep 8 cito-toets heeft gedaan en VWO scoorde. 'Mevrouw hij kan zo naar het VWO', zijn leraar keek me blij aan. Ik vroeg hem of hij gek geworden was, een kind van net 10 naar het VWO sturen

En nog erger, ook nog eens drie-voudig tenniskampioen zijn, alles winnen. 'Ja je zal hem wel achter de vodden gezeten hebben', echt ik kots op die mensen. Het is zo moeilijk te geloven dat het kind op eigen kracht dit bereikt heeft blijkbaar, want 'een kind kan gewoon niet slim en goed in sport zijn'. Ze kunnen allemaal m'n reet kussen
  maandag 7 april 2008 @ 18:40:49 #112
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_57893859
Mensen met borsthaar op hun piem0l
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_57893908
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:35 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Mensen die mijn zoon onderschatten. Mensen die beweren dat ik zwaar overdrijf wanneer ik het over hem heb. Die beweren dat het juist fijn is zo'n zoon te hebben en die verdomme beweren dat ik geen recht heb van spreken. Mensen die het nodig vinden me te 'sussen', zo van 'ja ik geloof je wel hoor'.

Want als je een kind heb dat niet goed kan leren of wat achterloopt is dat echt waar veel erger dan een kind die op z'n 9e al klaar is met de basisschool, die zonder m'n toestemming Frans en Spaans voorgeschoteld kreeg en die tienen haalt voor wiskunde en die zich verveelt in de klas. Die zonder mijn toestemming een groep 8 cito-toets heeft gedaan en VWO scoorde. 'Mevrouw hij kan zo naar het VWO', zijn leraar keek me blij aan. Ik vroeg hem of hij gek geworden was, een kind van net 10 naar het VWO sturen

En nog erger, ook nog eens drie-voudig tenniskampioen zijn, alles winnen. 'Ja je zal hem wel achter de vodden gezeten hebben', echt ik kots op die mensen. Het is zo moeilijk te geloven dat het kind op eigen kracht dit bereikt heeft blijkbaar, want 'een kind kan gewoon niet slim en goed in sport zijn'. Ze kunnen allemaal m'n reet kussen
Hoi.
Ik had het dus niet over trotse moeders, maar over mensen die alles wat jij zegt menen te moeten overtreffen.
Verder veel sterkte met omgaan met een kind dat niet binnen de geijkte kadertjes past van een moeder van een kindje dat op een heel andere manier niet binnen diezelfde kadertjes past...aan de andere kant (zwakbegaafd o.a.). Mensen die zich aan jou storen omdat je wel iets met je zoon zou doen (pushen of wat dan ook) zijn het zich eraan storen niet waard, echt niet.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_57894666
- Zeikwijven.
- Mensen die niet terugsmsen.
- Mensen die naar kutmuziek luisteren en mij daarmee lastig vallen.
- Stelletjes die altijd alles samen moeten doen.
- Lenzen met een luie autofocus.
- Mensen die niet weten wat ze willen.
- Mensen die wel weten wat ze willen, maar dat niet duidelijk maken.
- Automobilisten die niet aangeven wanneer ze de rotonde verlaten.
- Automobilisten die afremmen voor een flitspaal. Als je ergens 50 mag, kan je ook 50 blijven rijden. Dan flitst hij heus niet, hoef je niet voor op de rem te gaan staan en 30 te gaan rijden.
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
pi_57894781
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:10 schreef NED het volgende:

Kijk ik snap best als je aan het werk bent dat je iemand ff wegdrukt ofzo, maar als je gewoon vrij hebt, NEEM GODVERDOMME DIE KUTTELEFOON DAN OP!!!!!! AAARGRGRGHHH!!! !!!!!
Dit is echt ernstig... mensen moeten duss heel de dag hun mobiel bij hun dragen om jouw behoefte tot communicatie te voldoen?
pi_57894860
quote:
Op zondag 6 april 2008 20:18 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Hahaha, de frustratie. Kon je de pil er niet met een mes uitsnijden?
Tis wel belachelijk dat het zo kut gaat .
Ja dat kan wel maar niet met een rode waas van frustratie voor je ogen
quote:
Dat tweede doe ik altijd. Niet bij een boek van iemand anders, maar wel eigen. Vind dat gewoon praktisch, heb je verder niks bij nodig wat eruit kan floepen.

Dat derde doet een vriendin altijd . "'Ik heb er al aardg wat z..' en dan heeft ze haar bord al een behoorlijke zout beurt gegeven.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57895112
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:22 schreef Koewam het volgende:

[..]

Dit is echt ernstig... mensen moeten duss heel de dag hun mobiel bij hun dragen om jouw behoefte tot communicatie te voldoen?
Als je niet bereikbaar wil zijn neem je of geen mobiel, of je zet hem uit.
pi_57895188
* Mensen die in de bus/trein hun mp3-speler mega hard zetten zodat de hele bus/trein kan meeluisteren.
* Sites zoals youtube, waar je je cursor nog eens in dat balkje moet zetten (bij google staat ie namelijk al in dat balkje), daar erger ik me ech mateloos aan.
pi_57895222
quote:

Misschien zaten ze op de wc?

Daar erger ik me btw ook aan, als er opgebelt of aangebelt wordt terwijl ik op de wc zit.
pi_57895472
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:36 schreef NED het volgende:

[..]

Als je niet bereikbaar wil zijn neem je of geen mobiel, of je zet hem uit.
Van wie? Mss wil diegene alleen bellen wanneer het hem uitkomt.
pi_57895576
Mijn laptop en alles wat daarmee samenhangt. Software en hardware dat om 1 of andere mysterieuze reden ineens niet meer werkt. Mijn bloed kookt op die moment. Ik wordt daar altijd beetje driftig van.
Het komt nogal vaak voor dus ik krijg nog eens een hartaanval van dat ding.
pi_57895579
quote:

Ik erger me aan mensen die vinden dat ik mijn telefoon 24/7 aan moet hebben staan.
pi_57895681
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:35 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Tjee...dat klinkt bijna als een luxe-probleem. Bedoel, je hoort indd. eerder die verhalen van: Mijn zoon/dochter heeft moeite met dit, dat, zus en zo. Maar begrijp dat jouw zoon juist heel goed is in leren etc.
Denk dat veel mensen zullen denken dat het juist makkelijk is en fijn maar begrijp uit jouw verhaal dat er weer hele andere dingen/problemen bij komt kijken.
Kan me voorstellen dat je gefrustreerd raakt van zulke mensen met hun heerlijke simpele gedachten.
pi_57896330
- Mensen die wheelies doen op hun scooter of fiets. (die overigens 9 van de 10 keer eindigen in een valpartij).
- Mensen die zonodig aan de rest van de wereld willen laten weten dat ze een mp3-spelerfunctie op zijn/haar mobieltje heeft, waardoor je ze al uit de verte kunt horen aankomen. (Er bestaat ook nog zoiets als oordopjes?)
- Tegenwind, in combinatie met regen en/of hagel.
pi_57896373
Radio 538
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')