En dan met hun kinderwagens op het fietspad lopen enzoquote:Op zondag 6 april 2008 16:54 schreef Teije het volgende:
Van die jonge ouders, die denken dat ze sinds ze een kind hebben de regels niet meer voor hun opgaan.
Ik kan dus érg slecht tegen dit soort types, die gast wéét gewoon dat jequote:Op zondag 6 april 2008 00:17 schreef RadioSlut het volgende:
- Chagrijnige stiefvader
Hij reageert op me af als ik een verkeerde opmerking maak. Ziehier als voorbeeld onderstaande dialoog:
Hij zet (karne)melk neer.
Ik; Thanks.
Hij: Wat nou thanks?
Ik: Is dat jouw melk dan?
Hij JA!!!
Ik: Sorry hoor.
Hij: Pak je eigen melk dan.
Ik: Ik hoef geen melk. Ik dacht alleen dat die melk voor mij was.
Hij: Die melk is niet van jou!! (met geirriteerde stem). dus jij wilt geen melk als je zelf moet pakken en als het wle wordt gepakt wil je het wel?
Ik : Nee, ik hoef helemaal geen melk. Het kon toch zijn dat je dat niet wist.
Ik krijg een trap voor mn poten en krijg een klap voor mn kop, vervolgens krijg ik te horen dat ik naar mn kamer moet oppleuren.
...met de rijstwafel op nr. 1. Hoe kóm je erop dat te gaan zitten vreten terwijl je weet dat het voor de hele coupé te ruiken isquote:Op zondag 6 april 2008 17:42 schreef Reflectionne het volgende:
Mensen die stinkende dingen eten in het ov
OMG, die kenden we nog niet.:')quote:Op zondag 6 april 2008 18:12 schreef Metalfreak het volgende:
- Met stip op 1: inhalende vrachtwagens. Echt, die chauffeurs kunnen het bloed onder m'n nagels vandaan halen als ze hun vrachtwagen weer in één keer naar links gooien terwijl jij daar aankomt. Alleen maar omdat zij misschien wel 2km/h harder rijden dan die andere vrachtwagen.
Daar dacht ik aan toen ik mijn ergenis schreef, is me vanochtend overkomen namelijkquote:Op zondag 6 april 2008 17:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
...met de rijstwafel op nr. 1. Hoe kóm je erop dat te gaan zitten vreten terwijl je weet dat het voor de hele coupé te ruiken is
alleen sbs6 kijkers wten in and outs over joran , normaal mensch geeft daat geen aandacht aan, dus jij ergert je aan nromale mensen?quote:Op zondag 6 april 2008 18:12 schreef Metalfreak het volgende:
eden.
- Mensen die helemaal niets over actuele gebeurtenissen weten. Van die mensen die nog durven te vragen "Joran wie???" o.i.d.
Als je daar gaat koffiedrinken mag je namens mij ook heel lief proberen te zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 17:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik kan dus érg slecht tegen dit soort types, die gast wéét gewoon dat je
als meisje niet veel kan (of wil) terugdoen en maakt daar misbruik van.![]()
Wat een minne rat zeg, ik kan me hier echt verschrikkelijk over opwinden!
Mag ik een keer op de koffie komen, ik beloof dat ik lief zal proberen te zijn..
quote:Op zondag 6 april 2008 19:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
alleen sbs6 kijkers wten in and outs over joran , normaal mensch geeft daat geen aandacht aan, dus jij ergert je aan nromale mensen?
Ja idd, van die mensen die altijd iets meteen het extreemste hebben. Vertel je hoe snel jij liep, dan liepen zij al met 9 maanden. Kan jouw dochter aardig puzzelen, dan is hun zoon met 3 al toe aan tafereeltjes van minstens 1000 stukjes terwijl ze allaaaang fietsen zonder zijwieltjes...op een eenwieler. Mis jij de bus ergens in de Alpen, dan zaten zij wekenlang in de Himalaya vast in een Nepalees dorp op een dieet van ranzige yakboterthee tijdens de meest gruwelijke moesson van de eeuw. Krijg jij opslag, dan krijgen zij een gratificatie van 3 maanden extra salaris, een bos bloemen en een circusvoorstelling van de baas, de baas zijn dochter als huwelijkskandidaat plus de 67 belangrijkste klanten alsmede een trip in de Discovery naar de Hubble-telescoop. Allemaal omdat zij zo bijzonder zijnquote:Op zondag 6 april 2008 19:32 schreef On het volgende:
mensen die zich altijd aanstellen en als ik eens iets heb mij meteen willen overtreffen.
Verdomd als het niet waar is. Da's Mehmet, mijn overbuurman!quote:Op zondag 6 april 2008 19:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja idd, van die mensen die altijd iets meteen het extreemste hebben. Vertel je hoe snel jij liep, dan liepen zij al met 9 maanden. Kan jouw dochter aardig puzzelen, dan is hun zoon met 3 al toe aan tafereeltjes van minstens 1000 stukjes terwijl ze allaaaang fietsen zonder zijwieltjes...op een eenwieler. Mis jij de bus ergens in de Alpen, dan zaten zij wekenlang in de Himalaya vast in een Nepalees dorp op een dieet van ranzige yakboterthee tijdens de meest gruwelijke moesson van de eeuw. Krijg jij opslag, dan krijgen zij een gratificatie van 3 maanden extra salaris, een bos bloemen en een circusvoorstelling van de baas, de baas zijn dochter als huwelijkskandidaat plus de 67 belangrijkste klanten alsmede een trip in de Discovery naar de Hubble-telescoop. Allemaal omdat zij zo bijzonder zijn
Wat zul jij een zwaar bestaan hebben.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Dingen waar je echt giftig om wordt. Ik bedoel niet de standaard ergernissen als regen of lange rijen bij de kassa... Ik erger me overal wel aan maar onderstaand springen er echt uit en zijn het noemen waard (waarschijnlijk zijn deze boze uitbarstingen symptomen van stress, zou best kunnen):
- een mes wat van m'n bord op de grond valt en daardoor tevens wat eten meeneemt. Buitensporig woest word ik daarom.
- Automobilisten die enorm treuzelen bij stoplichten waardoor zij net wel door het weer rood wordende licht schieten en ik daardoor moet wachten. Dan kan ik het wel uitschreeuwen van kwaadheid. Je kunt me niet bozer krijgen.
- De browser Opera icm Fok. Hele lappen tekst getypt en dan klik ik ter afsluiting nog op een smilie, hup alle tekst weg. Ook niet meer met Ctrl-Z terug te halen. Is ook goed voor een erg harde klap op het toetsenbord.
- Mensen die met je meechauffeuren. Heel irritant. Wel eens gedreigd diegene de auto uit te gooien zodat 'ie maar verder moest treinen ofzo. Irrationele reactie was dat.
- (YouTube) filmpjes die ineens te traag beginnen te laden waardoor de meuk steeds maar gebufferd word en kijken niet goed wil. Kan ik me enorm aan ergeren.
Wat zijn de jouwe? Dus niet normale ergernissen maar die die er echt een beetje uitspringen, die een beetje irrationeel zijn.
JA DE TT IS FOUT: vervang 'irriteert' door 'ergert'. Ik kan het niet meer aanpassen.
Hahaha, de frustratie. Kon je de pil er niet met een mes uitsnijden?quote:Op zondag 6 april 2008 01:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oja herkenbaar
Medicijnen die in een strip zitten met van die hele grote blaasjes en hele kleine pilletjes zodat je ze er nauwelijks uit kunt krijgen omdat je ze niet fatsoenlijk door kunt drukken. Woest kan ik daar van worden!
Er is hier al regelmatig een medicijnstrip door de kamer gevlogen en ik heb ook eens in een kwade bui op een strip staan stampen.
"Je gaat er goddomme uit kutpil!"![]()
![]()
Mensen die ezelsoren maken in boeken. Het kan me niet schelen of het je eigen boek is of een geleend boek uit de bieb. Pak gewoon een boekenlegger of desnoods een boodschappenbriefje![]()
Mensen die zonder eerst te proeven een lading zout over hun eten gooien.
Dan heb ik er ook nog een.quote:Op zondag 6 april 2008 19:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja idd, van die mensen die altijd iets meteen het extreemste hebben. Vertel je hoe snel jij liep, dan liepen zij al met 9 maanden. Kan jouw dochter aardig puzzelen, dan is hun zoon met 3 al toe aan tafereeltjes van minstens 1000 stukjes terwijl ze allaaaang fietsen zonder zijwieltjes...op een eenwieler. Mis jij de bus ergens in de Alpen, dan zaten zij wekenlang in de Himalaya vast in een Nepalees dorp op een dieet van ranzige yakboterthee tijdens de meest gruwelijke moesson van de eeuw. Krijg jij opslag, dan krijgen zij een gratificatie van 3 maanden extra salaris, een bos bloemen en een circusvoorstelling van de baas, de baas zijn dochter als huwelijkskandidaat plus de 67 belangrijkste klanten alsmede een trip in de Discovery naar de Hubble-telescoop. Allemaal omdat zij zo bijzonder zijn
Hoi.quote:Op maandag 7 april 2008 18:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dan heb ik er ook nog een.
Mensen die mijn zoon onderschatten. Mensen die beweren dat ik zwaar overdrijf wanneer ik het over hem heb. Die beweren dat het juist fijn is zo'n zoon te hebben en die verdomme beweren dat ik geen recht heb van spreken. Mensen die het nodig vinden me te 'sussen', zo van 'ja ik geloof je wel hoor'.
Want als je een kind heb dat niet goed kan leren of wat achterloopt is dat echt waar veel erger dan een kind die op z'n 9e al klaar is met de basisschool, die zonder m'n toestemming Frans en Spaans voorgeschoteld kreeg en die tienen haalt voor wiskunde en die zich verveelt in de klas. Die zonder mijn toestemming een groep 8 cito-toets heeft gedaan en VWO scoorde. 'Mevrouw hij kan zo naar het VWO', zijn leraar keek me blij aan. Ik vroeg hem of hij gek geworden was, een kind van net 10 naar het VWO sturen![]()
En nog erger, ook nog eens drie-voudig tenniskampioen zijn, alles winnen. 'Ja je zal hem wel achter de vodden gezeten hebben', echt ik kots op die mensen. Het is zo moeilijk te geloven dat het kind op eigen kracht dit bereikt heeft blijkbaar, want 'een kind kan gewoon niet slim en goed in sport zijn'. Ze kunnen allemaal m'n reet kussen
Dit is echt ernstig... mensen moeten duss heel de dag hun mobiel bij hun dragen om jouw behoefte tot communicatie te voldoen?quote:Op maandag 7 april 2008 18:10 schreef NED het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die hun mobiel niet opnemen.
Kijk ik snap best als je aan het werk bent dat je iemand ff wegdrukt ofzo, maar als je gewoon vrij hebt, NEEM GODVERDOMME DIE KUTTELEFOON DAN OP!!!!!! AAARGRGRGHHH!!!![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Ja dat kan wel maar niet met een rode waas van frustratie voor je ogenquote:Op zondag 6 april 2008 20:18 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Hahaha, de frustratie. Kon je de pil er niet met een mes uitsnijden?
Tis wel belachelijk dat het zo kut gaat.
quote:Dat tweede doe ik altijd. Niet bij een boek van iemand anders, maar wel eigen.Vind dat gewoon praktisch, heb je verder niks bij nodig wat eruit kan floepen.
Dat derde doet een vriendin altijd. "'Ik heb er al aardg wat z..' en dan heeft ze haar bord al een behoorlijke zout beurt gegeven.
Als je niet bereikbaar wil zijn neem je of geen mobiel, of je zet hem uit.quote:Op maandag 7 april 2008 19:22 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dit is echt ernstig... mensen moeten duss heel de dag hun mobiel bij hun dragen om jouw behoefte tot communicatie te voldoen?
Misschien zaten ze op de wc?quote:Op maandag 7 april 2008 18:10 schreef NED het volgende:
Kijk ik snap best als je aan het werk bent dat je iemand ff wegdrukt ofzo, maar als je gewoon vrij hebt, NEEM GODVERDOMME DIE KUTTELEFOON DAN OP!!!!!! AAARGRGRGHHH!!!![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Van wie? Mss wil diegene alleen bellen wanneer het hem uitkomt.quote:Op maandag 7 april 2008 19:36 schreef NED het volgende:
[..]
Als je niet bereikbaar wil zijn neem je of geen mobiel, of je zet hem uit.
Ik erger me aan mensen die vinden dat ik mijn telefoon 24/7 aan moet hebben staan.quote:Op maandag 7 april 2008 18:10 schreef NED het volgende:
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Tjee...dat klinkt bijna als een luxe-probleem. Bedoel, je hoort indd. eerder die verhalen van: Mijn zoon/dochter heeft moeite met dit, dat, zus en zo. Maar begrijp dat jouw zoon juist heel goed is in leren etc.quote:Op maandag 7 april 2008 18:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dan heb ik er ook nog een.
Mensen die mijn zoon onderschatten. Mensen die beweren dat ik zwaar overdrijf wanneer ik het over hem heb. Die beweren dat het juist fijn is zo'n zoon te hebben en die verdomme beweren dat ik geen recht heb van spreken. Mensen die het nodig vinden me te 'sussen', zo van 'ja ik geloof je wel hoor'.
Want als je een kind heb dat niet goed kan leren of wat achterloopt is dat echt waar veel erger dan een kind die op z'n 9e al klaar is met de basisschool, die zonder m'n toestemming Frans en Spaans voorgeschoteld kreeg en die tienen haalt voor wiskunde en die zich verveelt in de klas. Die zonder mijn toestemming een groep 8 cito-toets heeft gedaan en VWO scoorde. 'Mevrouw hij kan zo naar het VWO', zijn leraar keek me blij aan. Ik vroeg hem of hij gek geworden was, een kind van net 10 naar het VWO sturen![]()
En nog erger, ook nog eens drie-voudig tenniskampioen zijn, alles winnen. 'Ja je zal hem wel achter de vodden gezeten hebben', echt ik kots op die mensen. Het is zo moeilijk te geloven dat het kind op eigen kracht dit bereikt heeft blijkbaar, want 'een kind kan gewoon niet slim en goed in sport zijn'. Ze kunnen allemaal m'n reet kussen
quote:Op maandag 7 april 2008 22:12 schreef cryotek het volgende:
Openbaar Vervoer in het algemeen :R
Schreeuwende kinderen :R
Even voor de duidelijkheid. Je hoeft hem neit aan te hebben staan.quote:Op maandag 7 april 2008 19:56 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die vinden dat ik mijn telefoon 24/7 aan moet hebben staan.
Verbeterdquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:41 schreef Joeriii het volgende:
Vouwfietsen in het OV. Optyfen met die dingen.
Dat betekent waarschijnlijk dat ze alleen joú niet willen spreken.quote:Op maandag 7 april 2008 23:12 schreef NED het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Je hoeft hem neit aan te hebben staan.
Als ik iemand bel en hij staat uit dan begrijp ik best dat het waarschijnlijk slecht uitkomt.
Ik bedoelde eik meer dat je iemand belt en die drukt je dan weg naar de voicemail zegmaar.
Dát vind ik kut. Ik bedoel wel tijd hebben om mij weg te drukken, maar geen tijd hebben om hem van te voren gewoon even uit te zetten
Daarom erger ik me er ook zo aanquote:Op dinsdag 8 april 2008 07:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat betekent waarschijnlijk dat ze alleen joú niet willen spreken.
Ah, dat doet dus niet alleen mijn Ipod. Heb enkele nummer van Norah Jones die áltijd langskomen bij Shuffle. Snap er geen hout van waarom juist die.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:24 schreef arneaux het volgende:
Een Ipod die pretendeert random nummers af te spelen als je 'm op shuffle nummers zet maar tóch al-tijd dezelfde nummers terugkomen.
Ik heb datzelfde met Winamp ja. Nummers die ik al 1000x gehoord heb hoor ik steeds weer. Heb ik eens wat nieuws in mijn playlist staan, draait het programma die nooit..quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, dat doet dus niet alleen mijn Ipod. Heb enkele nummer van Norah Jones die áltijd langskomen bij Shuffle. Snap er geen hout van waarom juist die.Nummers zijn ondertussen verwijderd, als er nog iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel herhaling, op herhaling, op herhaling. Sky Radio + Aero Classic Rock zijn voor mij verboden radiozenders. Ondanks de goeie muziek van classic, ik wordt gek van de herhalingen.
nou ik leg m er dan ook niet, dan rekent die voorgaande persoon mijn boodschappen ook maar af , dat schud diegene wel wakker denk..quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
en met stip, mensen die te lui zijn om even een balkje tussen hun eigen en jouw boodschappen te leggen..
Zo klopt het wel.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:00 schreef Swiffer het volgende:
- klanten die niet kunnen lezen in het algemeen
Gebeurt dat nou serieus? Bedoel, er worden weleens grappen over gemaakt (Najib Amhali, De vliegende panters) maar heb het zelf nooit meegemaakt dat een kassamiep dat doet. Hier zitten gewoon kassamiepen die je boodschappen doorscannen en waar je je geld aan geeft.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
cassieres die tijdens het scannen van je boodschappen rustig achterstevoren tegen de kassamiep achter zich verhalen over het weekend ophangt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |