abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57871253
Ballen. Daar kan ik me tegenwoordig echt intens rot aan ergeren.
Vooral nu er één op nog geen 3 meter naast me zit in onze "onderlinge communicatie bevorderende" kantoortuin. SHUT THE FUCK UP! Wat is het toch met die mensen die zichzelf zó ontzettend graag horen praten? Waarom zou iemand in hemelsnaam al zijn acties op een dag willen voorzien van commentaar? Alsof er een sportcommentator naast zit ofzo. SHUT UP SHUT UP SHUT UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUP!!! JUST! SHUT! THE! FUCK! UP! (zo dat lucht op)

En verder mensen die tegen hun kinderen van nog geen 3 WAAROM DOE JE ZOIETS NOU GODVERDOMME!!!! en verder ook de hele dag in krijsend canon met hun kinderen doorbrengen ( hoi buurvrouw, suppernanny gezien gisteren? Moet je misschien eens kijken, misschien groeit je kind dan niet op tot een hooligan met een speknek, fat chance)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_57871517
quote:
Op zondag 6 april 2008 16:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ballen.
hihi
pi_57871556
Mensen die Engelse termen/spreekwoorden door Nederlandse zinnen proppen terwijl dat absoluut niet nodig is.

Edit: O, hierboven weer zo één

[ Bericht 25% gewijzigd door Fetai op 06-04-2008 16:58:42 ]
Ik support gevallen topclubs!
  zondag 6 april 2008 @ 16:54:50 #84
135197 Teije
hypebeast
pi_57871826
Van die jonge ouders, die denken dat ze sinds ze een kind hebben de regels niet meer voor hun opgaan.
pi_57872058
  • Blisterverpakkingen. Zulke lompe niet te openen verpakkingen van 'taai' plastic. Met een schaar krijg je het niet open en met een mes is de kans groot dat je jezelf of het product in kwestie beschadigt.

• Het programma Stand.nl op radio1. Oh oh wat is het toch belangrijk om de stem van 't volk te laten horen...al die simpele zielen die de wijsheid in pacht menen te hebben. Het komt ook enorm cheap over met veel slechte lijnen en blijkbaar ook geen geld voor een telefoniste ofzo, want de mensen zitten altijd meteen in de uitzending zonder dat ze 't door hebben (kan natuurlijk ook aan de bellers zelf liggen). Dat ze dan ook nog vinden dat ze goed bezig zijn omdat door het programma de kloof tussen burger en politiek verkleind zou worden....
  • - I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
      zondag 6 april 2008 @ 17:23:35 #86
    205673 supersayan
    KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
    pi_57872386
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 16:54 schreef Teije het volgende:
    Van die jonge ouders, die denken dat ze sinds ze een kind hebben de regels niet meer voor hun opgaan.
    En dan met hun kinderwagens op het fietspad lopen enzo
    Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
    Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
    pi_57872624
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 00:17 schreef RadioSlut het volgende:

- Chagrijnige stiefvader
    Hij reageert op me af als ik een verkeerde opmerking maak. Ziehier als voorbeeld onderstaande dialoog:
    Hij zet (karne)melk neer.
    Ik; Thanks.
    Hij: Wat nou thanks?
    Ik: Is dat jouw melk dan?
    Hij JA!!!
    Ik: Sorry hoor.
    Hij: Pak je eigen melk dan.
    Ik: Ik hoef geen melk. Ik dacht alleen dat die melk voor mij was.
    Hij: Die melk is niet van jou!! (met geirriteerde stem). dus jij wilt geen melk als je zelf moet pakken en als het wle wordt gepakt wil je het wel?
    Ik : Nee, ik hoef helemaal geen melk. Het kon toch zijn dat je dat niet wist.
    Ik krijg een trap voor mn poten en krijg een klap voor mn kop, vervolgens krijg ik te horen dat ik naar mn kamer moet oppleuren.
    Ik kan dus érg slecht tegen dit soort types, die gast wéét gewoon dat je
    als meisje niet veel kan (of wil) terugdoen en maakt daar misbruik van.
    Wat een minne rat zeg, ik kan me hier echt verschrikkelijk over opwinden!

Mag ik een keer op de koffie komen, ik beloof dat ik lief zal proberen te zijn..
    Nee.
      zondag 6 april 2008 @ 17:39:13 #88
    196978 Suga_Mama
    undercover
    pi_57872652
    Koninglijke Primafoon Nederland.

AAAAAARGH, wat heb ik een hekel aan dat bedrijf
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
    Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
    commodo eget, vehicula sed, elit.
    pi_57872669
    Andere automobilisten.
    Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
    Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
    pi_57872718
    Mensen die stinkende dingen eten in het ov
      zondag 6 april 2008 @ 17:52:06 #91
    160521 Lakitu
    De allervieste.
    pi_57872901
    - Domme mensen.

- Lelijke mensen/gothics(alle gothics zijn lelijk).

- Het feit dat ik geen meisjes mag slaan, terwijl sommige breezersletjes op straat er toch echt om vragen.
    Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
    Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
    pi_57873022
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 17:42 schreef Reflectionne het volgende:
    Mensen die stinkende dingen eten in het ov
    ...met de rijstwafel op nr. 1. Hoe kóm je erop dat te gaan zitten vreten terwijl je weet dat het voor de hele coupé te ruiken is
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
      zondag 6 april 2008 @ 18:12:17 #93
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_57873294
    - Met stip op 1: inhalende vrachtwagens. Echt, die chauffeurs kunnen het bloed onder m'n nagels vandaan halen als ze hun vrachtwagen weer in één keer naar links gooien terwijl jij daar aankomt. Alleen maar omdat zij misschien wel 2km/h harder rijden dan die andere vrachtwagen. Voorrang hoor je te krijgen, niet te nemen.
    - Mensen die hun knipperlicht niet gebruiken. Van mensen die dat weigeren mogen ze van mij de auto in de shredder gooien.
    - Mensen die niet weten dat dat rechterpedaal van hun auto ook gebruikt kan worden.
    - Schreeuwende en krijsende kinderen in openbare gelegenheden.
    - Mensen die helemaal niets over actuele gebeurtenissen weten. Van die mensen die nog durven te vragen "Joran wie???" o.i.d.
    - Mensen die echt ALTIJD te laat komen als je staat te wachten, maar hoeveel later is de vraag.
    - Bejaarden in winkels die altijd denken dat zij overal voor moeten gaan, terwijl zij degenen zijn die de meeste tijd hebben.
    - Betutteling door het huidige kabinet. Steeds meer betalen en steeds minder mogen...
    - Hangjongeren zonder herseninhoud (pleonasme)

Volgens mij moet ik me eens wat minder gaan ergeren aan dingen waar ik geen invloed op heb
    Don't let my username fool you...
      zondag 6 april 2008 @ 18:12:44 #94
    156695 Tism
    Sinds 24, Aug, 2006
    pi_57873308
    Dat ik morgenochtend voor de 4de keer met de auto naar de garage moet, omdat de uitlaat wederom rammelt en een hoop takke herrie maakt op een manier waarop die dat niet moet doen!..

[ Bericht 1% gewijzigd door Tism op 06-04-2008 18:40:23 ]
    ....nachtrijder...Nachtzwelgje!
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 april 2008 @ 18:23:26 #95
    862 Arcee
    Look closer
    pi_57873517
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 18:12 schreef Metalfreak het volgende:
    - Met stip op 1: inhalende vrachtwagens. Echt, die chauffeurs kunnen het bloed onder m'n nagels vandaan halen als ze hun vrachtwagen weer in één keer naar links gooien terwijl jij daar aankomt. Alleen maar omdat zij misschien wel 2km/h harder rijden dan die andere vrachtwagen.
    OMG, die kenden we nog niet.:')
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
    pi_57873752
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 17:58 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

...met de rijstwafel op nr. 1. Hoe kóm je erop dat te gaan zitten vreten terwijl je weet dat het voor de hele coupé te ruiken is
    Daar dacht ik aan toen ik mijn ergenis schreef, is me vanochtend overkomen namelijk
      zondag 6 april 2008 @ 19:08:27 #97
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_57874433
    amoniak
      zondag 6 april 2008 @ 19:12:06 #98
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_57874498
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 18:12 schreef Metalfreak het volgende:
    eden.
    - Mensen die helemaal niets over actuele gebeurtenissen weten. Van die mensen die nog durven te vragen "Joran wie???" o.i.d.
    alleen sbs6 kijkers wten in and outs over joran , normaal mensch geeft daat geen aandacht aan, dus jij ergert je aan nromale mensen?
    pi_57874560
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 17:37 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ik kan dus érg slecht tegen dit soort types, die gast wéét gewoon dat je
    als meisje niet veel kan (of wil) terugdoen en maakt daar misbruik van.
    Wat een minne rat zeg, ik kan me hier echt verschrikkelijk over opwinden!

Mag ik een keer op de koffie komen, ik beloof dat ik lief zal proberen te zijn..
    Als je daar gaat koffiedrinken mag je namens mij ook heel lief proberen te zijn.
    There is no love sincerer than the love of food.
    pi_57874924
    mensen die zich altijd aanstellen en als ik eens iets heb mij meteen willen overtreffen.
      zondag 6 april 2008 @ 19:40:47 #101
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_57875112
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 19:12 schreef fs180 het volgende:

[..]

alleen sbs6 kijkers wten in and outs over joran , normaal mensch geeft daat geen aandacht aan, dus jij ergert je aan nromale mensen?

Maar je weet toch wel wie dat is neem ik aan? Ik ken iemand die dat niet eens weet
    pi_57875134
    Sommige mensen hebben een vreselijke stem! Hard, hoog, noem t maar op.
    Mensen die drugs gebruiken in de disco en ik dan die chemische lucht in mn neus krijg
    Ik hou ook niet van kleine ruimtes met rotzooi, vieze ruimtes, stinkende ruimtes en donkere wolken. Regen en wind vind ik ook kut. Geen goede mogelijkheden om je fiets te stallen.
    Mensen die mijn vrijheid beperken.
    Dat niet alles op een presenteerblaadje wordt uitgereikt
    pi_57875348
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 19:32 schreef On het volgende:
    mensen die zich altijd aanstellen en als ik eens iets heb mij meteen willen overtreffen.
    Ja idd, van die mensen die altijd iets meteen het extreemste hebben. Vertel je hoe snel jij liep, dan liepen zij al met 9 maanden. Kan jouw dochter aardig puzzelen, dan is hun zoon met 3 al toe aan tafereeltjes van minstens 1000 stukjes terwijl ze allaaaang fietsen zonder zijwieltjes...op een eenwieler. Mis jij de bus ergens in de Alpen, dan zaten zij wekenlang in de Himalaya vast in een Nepalees dorp op een dieet van ranzige yakboterthee tijdens de meest gruwelijke moesson van de eeuw. Krijg jij opslag, dan krijgen zij een gratificatie van 3 maanden extra salaris, een bos bloemen en een circusvoorstelling van de baas, de baas zijn dochter als huwelijkskandidaat plus de 67 belangrijkste klanten alsmede een trip in de Discovery naar de Hubble-telescoop. Allemaal omdat zij zo bijzonder zijn
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_57875451
    - Sukkels met een kaaskop die een marrokaanse `coupe` (lees:opgeschoren budget kop) laten zetten. en dan zo`n vies glimmend zwart bodywarmertje erbij, echt aaarghh die gasten moeten echt kapot gewoon.

- Mijn vriendin die denkt dat ze goed kan autorijden

- Debiele discussies op verjaardagen waar mensen hun mening altijd zo heerlijk op elkaar aanpassen. voorbeeld; Wilders stemmers met xenofobie die in een groep allochtonenknuffelaars ineens verkondigen dat ze `ook een moslim` kennen en dat die heel hard werkt en heel vriendelijk is.

- Overarticulerende studentikoze meeloop kutjes in de trein & bus. "Jaaaah echt waar!!! oooh helemaal leuk!!! jaaaa hardstikke leuk.. jaaaahhh..." "Jaaaa we gaan zeker wat afspreken maar absoluut naaa de 19e want volgende week heb ik tentameeeennss"

- Idioten die bij programma`s als wegmisbruikers e.d. een teringboete krijgen en vervolgens zeggen "Ja bedankt! tot ziens!" w t f ik zou daar NOOIT voor bedanken...

- Talentenjacht shows op TV, ik bedoel.. zendtijd is best kostbaar lijkt mij, zend eens iets fucking nuttigs uit ipv pulp en dan x10

- Nederlanders met hun tolerante kut houding, de overheid naait de gemiddelde nederlander keihard en knijpt mensen aan alle kanten uit, en legt klote regels op waar niemand om gevraagd heeft.

- Mensen die zich vroeger nooit stoorden aan roken en die sinds het maatschappelijk verwerpen van roken ineens `problemen` gaan zien. Die lui moeten ze echt ophangen. "Oh ja echt wel lekker dat hier niet gerookt wordt hoor, ja heerlijk ja.... " Ja lekker steriel ja, laten we met zijn allen verse lucht gaan happen in almere buiten, gezellig....

- Mensen die oude auto`s in de binnenstad van amsterdam verbieden om de luchtkwaliteit te verbeteren, begin dan eens met chinese kolencentrales wil je.... vrijheden ontnemen in het algemeen is gewoon heel ernstig.

- Mensen die gaan discussieren of de film van wilders wel of niet goed is, natuurlijk is die goed en moet ie getolereerd worden, het is een mening, en je hebt hier vrijheid van meningsuiting. sommigen zeggen daarop "Jaa maar ook vrijheid van meningsuiting heeft regels hoor" Ja, maar of je het dan nog vrijheid kunt noemen?

- Mijzelf

- Mensen die allerhande bull shit naar elkaar sturen op Hyves terwijl de hele wereld kan meegenieten "ooohh wanneer zie ik je weer !!! jaaaa gaat helemaal toppieeeeehhh hierooooww!!! tot Krabbels he!!!! daaag!!!!"

- Mensen die constant maar oude gebouwen blijven slopen en er strontlelijke futuristische nergens op lijkende kolossen voor in de plaats zetten. Fuck dat!! oude bouw is gewoon mooi en geeft sfeer... waarom begrijpen mensen dat niet.. waarom willen mensen hun omgeving zo kil mogelijk maken?

- Luie ik-doe-alles-met-de-auto mensen, lekker elke dag in de file staan zeiken..... ga dan lekker fietsen luie flikkers.
    pi_57875722
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 19:54 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja idd, van die mensen die altijd iets meteen het extreemste hebben. Vertel je hoe snel jij liep, dan liepen zij al met 9 maanden. Kan jouw dochter aardig puzzelen, dan is hun zoon met 3 al toe aan tafereeltjes van minstens 1000 stukjes terwijl ze allaaaang fietsen zonder zijwieltjes...op een eenwieler. Mis jij de bus ergens in de Alpen, dan zaten zij wekenlang in de Himalaya vast in een Nepalees dorp op een dieet van ranzige yakboterthee tijdens de meest gruwelijke moesson van de eeuw. Krijg jij opslag, dan krijgen zij een gratificatie van 3 maanden extra salaris, een bos bloemen en een circusvoorstelling van de baas, de baas zijn dochter als huwelijkskandidaat plus de 67 belangrijkste klanten alsmede een trip in de Discovery naar de Hubble-telescoop. Allemaal omdat zij zo bijzonder zijn
    Verdomd als het niet waar is. Da's Mehmet, mijn overbuurman!

Hij is ook al eens apothekaris, architect en zelfs spion in het turkse leger geweest.
    Tijdens zijn diesntplicht heeft hij eens op appèl de mouwen van zijn tenue gescheurd omdat
    hij het warm had (het was zomer). Waarna hij de kolonel een bitchslap gaf omdat die vroeg
    wat hij aan het doen was! Die kolonel durfde niets terug te doen want hij was "Mehmet".

Nu is hij taxi-chauffeur (bejaardenbusje), en nu ik er zo over denk; Een topic waardig. ..of nee, toch maar niet.
    Nee.
    pi_57875763
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
    Dingen waar je echt giftig om wordt. Ik bedoel niet de standaard ergernissen als regen of lange rijen bij de kassa... Ik erger me overal wel aan maar onderstaand springen er echt uit en zijn het noemen waard (waarschijnlijk zijn deze boze uitbarstingen symptomen van stress, zou best kunnen):
    - een mes wat van m'n bord op de grond valt en daardoor tevens wat eten meeneemt. Buitensporig woest word ik daarom.
    - Automobilisten die enorm treuzelen bij stoplichten waardoor zij net wel door het weer rood wordende licht schieten en ik daardoor moet wachten. Dan kan ik het wel uitschreeuwen van kwaadheid. Je kunt me niet bozer krijgen.
    - De browser Opera icm Fok. Hele lappen tekst getypt en dan klik ik ter afsluiting nog op een smilie, hup alle tekst weg. Ook niet meer met Ctrl-Z terug te halen. Is ook goed voor een erg harde klap op het toetsenbord.
    - Mensen die met je meechauffeuren. Heel irritant. Wel eens gedreigd diegene de auto uit te gooien zodat 'ie maar verder moest treinen ofzo. Irrationele reactie was dat.
    - (YouTube) filmpjes die ineens te traag beginnen te laden waardoor de meuk steeds maar gebufferd word en kijken niet goed wil. Kan ik me enorm aan ergeren.

Wat zijn de jouwe? Dus niet normale ergernissen maar die die er echt een beetje uitspringen, die een beetje irrationeel zijn.

JA DE TT IS FOUT: vervang 'irriteert' door 'ergert'. Ik kan het niet meer aanpassen.
    Wat zul jij een zwaar bestaan hebben.
    pi_57875816
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 01:12 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oja herkenbaar
    Medicijnen die in een strip zitten met van die hele grote blaasjes en hele kleine pilletjes zodat je ze er nauwelijks uit kunt krijgen omdat je ze niet fatsoenlijk door kunt drukken. Woest kan ik daar van worden!
    Er is hier al regelmatig een medicijnstrip door de kamer gevlogen en ik heb ook eens in een kwade bui op een strip staan stampen.
    "Je gaat er goddomme uit kutpil!"

Mensen die ezelsoren maken in boeken. Het kan me niet schelen of het je eigen boek is of een geleend boek uit de bieb. Pak gewoon een boekenlegger of desnoods een boodschappenbriefje

Mensen die zonder eerst te proeven een lading zout over hun eten gooien.
    Hahaha, de frustratie. Kon je de pil er niet met een mes uitsnijden?
    Tis wel belachelijk dat het zo kut gaat .

Dat tweede doe ik altijd. Niet bij een boek van iemand anders, maar wel eigen. Vind dat gewoon praktisch, heb je verder niks bij nodig wat eruit kan floepen.

Dat derde doet een vriendin altijd . "'Ik heb er al aardg wat z..' en dan heeft ze haar bord al een behoorlijke zout beurt gegeven.
      zondag 6 april 2008 @ 20:21:38 #108
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_57875885
    Dat ik om 11 uur moet werken
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
    pi_57893039
    ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |_________
    |.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
    | __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
    | (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
    pi_57893296
    Ik heb een hekel aan mensen die hun mobiel niet opnemen.

Kijk ik snap best als je aan het werk bent dat je iemand ff wegdrukt ofzo, maar als je gewoon vrij hebt, NEEM GODVERDOMME DIE KUTTELEFOON DAN OP!!!!!! AAARGRGRGHHH!!! !!!!!
    pi_57893742
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 19:54 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dan heb ik er ook nog een.

Mensen die mijn zoon onderschatten. Mensen die beweren dat ik zwaar overdrijf wanneer ik het over hem heb. Die beweren dat het juist fijn is zo'n zoon te hebben en die verdomme beweren dat ik geen recht heb van spreken. Mensen die het nodig vinden me te 'sussen', zo van 'ja ik geloof je wel hoor'.

Want als je een kind heb dat niet goed kan leren of wat achterloopt is dat echt waar veel erger dan een kind die op z'n 9e al klaar is met de basisschool, die zonder m'n toestemming Frans en Spaans voorgeschoteld kreeg en die tienen haalt voor wiskunde en die zich verveelt in de klas. Die zonder mijn toestemming een groep 8 cito-toets heeft gedaan en VWO scoorde. 'Mevrouw hij kan zo naar het VWO', zijn leraar keek me blij aan. Ik vroeg hem of hij gek geworden was, een kind van net 10 naar het VWO sturen

En nog erger, ook nog eens drie-voudig tenniskampioen zijn, alles winnen. 'Ja je zal hem wel achter de vodden gezeten hebben', echt ik kots op die mensen. Het is zo moeilijk te geloven dat het kind op eigen kracht dit bereikt heeft blijkbaar, want 'een kind kan gewoon niet slim en goed in sport zijn'. Ze kunnen allemaal m'n reet kussen
      maandag 7 april 2008 @ 18:40:49 #112
    97186 Rosbief
    Gezond en mals
    pi_57893859
    Mensen met borsthaar op hun piem0l
    Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
    pi_57893908
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 18:35 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Mensen die mijn zoon onderschatten. Mensen die beweren dat ik zwaar overdrijf wanneer ik het over hem heb. Die beweren dat het juist fijn is zo'n zoon te hebben en die verdomme beweren dat ik geen recht heb van spreken. Mensen die het nodig vinden me te 'sussen', zo van 'ja ik geloof je wel hoor'.

Want als je een kind heb dat niet goed kan leren of wat achterloopt is dat echt waar veel erger dan een kind die op z'n 9e al klaar is met de basisschool, die zonder m'n toestemming Frans en Spaans voorgeschoteld kreeg en die tienen haalt voor wiskunde en die zich verveelt in de klas. Die zonder mijn toestemming een groep 8 cito-toets heeft gedaan en VWO scoorde. 'Mevrouw hij kan zo naar het VWO', zijn leraar keek me blij aan. Ik vroeg hem of hij gek geworden was, een kind van net 10 naar het VWO sturen

En nog erger, ook nog eens drie-voudig tenniskampioen zijn, alles winnen. 'Ja je zal hem wel achter de vodden gezeten hebben', echt ik kots op die mensen. Het is zo moeilijk te geloven dat het kind op eigen kracht dit bereikt heeft blijkbaar, want 'een kind kan gewoon niet slim en goed in sport zijn'. Ze kunnen allemaal m'n reet kussen
    Hoi.
    Ik had het dus niet over trotse moeders, maar over mensen die alles wat jij zegt menen te moeten overtreffen.
    Verder veel sterkte met omgaan met een kind dat niet binnen de geijkte kadertjes past van een moeder van een kindje dat op een heel andere manier niet binnen diezelfde kadertjes past...aan de andere kant (zwakbegaafd o.a.). Mensen die zich aan jou storen omdat je wel iets met je zoon zou doen (pushen of wat dan ook) zijn het zich eraan storen niet waard, echt niet.
    pi_57894666
    - Zeikwijven.
    - Mensen die niet terugsmsen.
    - Mensen die naar kutmuziek luisteren en mij daarmee lastig vallen.
    - Stelletjes die altijd alles samen moeten doen.
    - Lenzen met een luie autofocus.
    - Mensen die niet weten wat ze willen.
    - Mensen die wel weten wat ze willen, maar dat niet duidelijk maken.
    - Automobilisten die niet aangeven wanneer ze de rotonde verlaten.
    - Automobilisten die afremmen voor een flitspaal. Als je ergens 50 mag, kan je ook 50 blijven rijden. Dan flitst hij heus niet, hoef je niet voor op de rem te gaan staan en 30 te gaan rijden.
    I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
    pi_57894781
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 18:10 schreef NED het volgende:

Kijk ik snap best als je aan het werk bent dat je iemand ff wegdrukt ofzo, maar als je gewoon vrij hebt, NEEM GODVERDOMME DIE KUTTELEFOON DAN OP!!!!!! AAARGRGRGHHH!!! !!!!!
    Dit is echt ernstig... mensen moeten duss heel de dag hun mobiel bij hun dragen om jouw behoefte tot communicatie te voldoen?
    pi_57894860
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 20:18 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Hahaha, de frustratie. Kon je de pil er niet met een mes uitsnijden?
    Tis wel belachelijk dat het zo kut gaat .
    Ja dat kan wel maar niet met een rode waas van frustratie voor je ogen
    quote:
    Dat tweede doe ik altijd. Niet bij een boek van iemand anders, maar wel eigen. Vind dat gewoon praktisch, heb je verder niks bij nodig wat eruit kan floepen.

Dat derde doet een vriendin altijd . "'Ik heb er al aardg wat z..' en dan heeft ze haar bord al een behoorlijke zout beurt gegeven.
    There is no love sincerer than the love of food.
    pi_57895112
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 19:22 schreef Koewam het volgende:

[..]

Dit is echt ernstig... mensen moeten duss heel de dag hun mobiel bij hun dragen om jouw behoefte tot communicatie te voldoen?
    Als je niet bereikbaar wil zijn neem je of geen mobiel, of je zet hem uit.
    pi_57895188
    * Mensen die in de bus/trein hun mp3-speler mega hard zetten zodat de hele bus/trein kan meeluisteren.
    * Sites zoals youtube, waar je je cursor nog eens in dat balkje moet zetten (bij google staat ie namelijk al in dat balkje), daar erger ik me ech mateloos aan.
    pi_57895222
    quote:

Misschien zaten ze op de wc?

Daar erger ik me btw ook aan, als er opgebelt of aangebelt wordt terwijl ik op de wc zit.
    pi_57895472
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 19:36 schreef NED het volgende:

[..]

Als je niet bereikbaar wil zijn neem je of geen mobiel, of je zet hem uit.
    Van wie? Mss wil diegene alleen bellen wanneer het hem uitkomt.
    pi_57895576
    Mijn laptop en alles wat daarmee samenhangt. Software en hardware dat om 1 of andere mysterieuze reden ineens niet meer werkt. Mijn bloed kookt op die moment. Ik wordt daar altijd beetje driftig van.
    Het komt nogal vaak voor dus ik krijg nog eens een hartaanval van dat ding.
    pi_57895579
    quote:

Ik erger me aan mensen die vinden dat ik mijn telefoon 24/7 aan moet hebben staan.
    pi_57895681
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 18:35 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Tjee...dat klinkt bijna als een luxe-probleem. Bedoel, je hoort indd. eerder die verhalen van: Mijn zoon/dochter heeft moeite met dit, dat, zus en zo. Maar begrijp dat jouw zoon juist heel goed is in leren etc.
    Denk dat veel mensen zullen denken dat het juist makkelijk is en fijn maar begrijp uit jouw verhaal dat er weer hele andere dingen/problemen bij komt kijken.
    Kan me voorstellen dat je gefrustreerd raakt van zulke mensen met hun heerlijke simpele gedachten.
    pi_57896330
    - Mensen die wheelies doen op hun scooter of fiets. (die overigens 9 van de 10 keer eindigen in een valpartij).
    - Mensen die zonodig aan de rest van de wereld willen laten weten dat ze een mp3-spelerfunctie op zijn/haar mobieltje heeft, waardoor je ze al uit de verte kunt horen aankomen. (Er bestaat ook nog zoiets als oordopjes?)
    - Tegenwind, in combinatie met regen en/of hagel.
    pi_57896373
    Radio 538
    Children of the night. What music they make.
    pi_57897886
    Talpa
    Nee.
    pi_57898068
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 21:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
    Talpa
    Je loopt een beetje achter vrind.
      maandag 7 april 2008 @ 22:12:45 #128
    111328 cryotek
    zie signature
    pi_57898675
    Openbaar Vervoer in het algemeen
    Schreeuwende kinderen
    zie ondertitel
    pi_57898678
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 21:50 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Je loopt een beetje achter vrind.
    Opa wordt een dagje ouder.
    Nee.
    pi_57898774
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 22:12 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Opa wordt een dagje ouder.
    Wordt niet iedereen dat
    pi_57898793
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 22:12 schreef cryotek het volgende:
    Openbaar Vervoer in het algemeen :R
    Schreeuwende kinderen :R
    Nee.
    pi_57898820
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 22:17 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Wordt niet iedereen dat
    Ergerlijk? nah..
    Nee.
    pi_57900230
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 19:56 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Ik erger me aan mensen die vinden dat ik mijn telefoon 24/7 aan moet hebben staan.
    Even voor de duidelijkheid. Je hoeft hem neit aan te hebben staan.
    Als ik iemand bel en hij staat uit dan begrijp ik best dat het waarschijnlijk slecht uitkomt.

Ik bedoelde eik meer dat je iemand belt en die drukt je dan weg naar de voicemail zegmaar.
    Dát vind ik kut. Ik bedoel wel tijd hebben om mij weg te drukken, maar geen tijd hebben om hem van te voren gewoon even uit te zetten
    pi_57900697
    vrachtwagens tijdens de spitsuren. die veroorzaken file!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ga op een andere tijdstippen rijden of snachts!
    pi_57901009
    - Hangjongeren
    - Domme mensen die een discussie aangaan en denken dat ze 'gewonnen' hebben doordat ze een semi-intellectuele opmerking hebben gemaakt die geen betrekking tot de discussie heeft.
    - Domme mensen
    - Achterlijke TV-shows gemaakt voor domme mensen. TV zuigt zo erg dat ik alleen nog maar films kijk en Amerikaanse shows kijk die download.
    - Electronica dat constant kapotgaat
    - Mensen die negers gekleurd noemen.. Het is gewoon een neger net als dat ik blank ben, boeiend.
      dinsdag 8 april 2008 @ 00:24:54 #136
    131551 arneaux
    Een Collector's item.
    pi_57901612
    Met stip op 1 :

Een Ipod die pretendeert random nummers af te spelen als je 'm op shuffle nummers zet maar tóch al-tijd dezelfde nummers terugkomen.

2.

Frisdankflessen die plakken aan de buitenkant.

3.

Mensen die te laat komen.
    Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
    Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
    Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
    pi_57901804
    Vouwfietsen in het OV. Optyfen met die dingen.
    Huur deze plek voor ¤100 per maand!
    pi_57902038
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 00:41 schreef Joeriii het volgende:
    Vouwfietsen in het OV. Optyfen met die dingen.
    Verbeterd
    pi_57902196
    Medische programma's onder etenstijd
    r_one in WGR / [WGR] Feedback
    .
    Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
    Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
    pi_57902354
    - Nederlandse huilies die nog steeds niet over WOII heen zijn en uit principe Duitsers haten

- Nederlanders die vinden dat je in het openbaar geen andere taal mag spreken dan Nederlands

- Scooters

- Hangjongeren

- Straattaal
      Moderator dinsdag 8 april 2008 @ 07:17:41 #142
    145080 crew  SwJ
    Het boegbeeld van FOK!
    pi_57903262
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 23:12 schreef NED het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid. Je hoeft hem neit aan te hebben staan.
    Als ik iemand bel en hij staat uit dan begrijp ik best dat het waarschijnlijk slecht uitkomt.

Ik bedoelde eik meer dat je iemand belt en die drukt je dan weg naar de voicemail zegmaar.
    Dát vind ik kut. Ik bedoel wel tijd hebben om mij weg te drukken, maar geen tijd hebben om hem van te voren gewoon even uit te zetten
    Dat betekent waarschijnlijk dat ze alleen joú niet willen spreken.
    F.K.A. SuperwormJim
    pi_57903281
    Zwervers die dronken iedereen uitschelden.
    Kindjes van 12 die roken en muziek uit de mobiel luisteren.

MUZIEK-UIT-DE-MOBIEL-IS-KANS-LOOS!
      dinsdag 8 april 2008 @ 07:34:03 #144
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_57903323
    KLB topics in GC.

Opsomtopics.
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
    pi_57903797
    Motorrijders: De asociale rijstijl die de meeste hebben

Huisvrouwen: degene die dan gaan staan kletsen midden in het pad van de supermarkt over nutteloze dingen

Moeders die hun kind niet onder controle hebben: echt ik heb er een keer 1 gezien die met opgestoken wijsvinger achter d'r krijsende kind aan door een winkel liep. "hier hebben ze ook een stout hoekje hoor" roepend. echt zo'n wijf moeten ze met een honkbalknuppel d'r hersens inslaan. die is gewoon volkomen ongeschikt.

mensen die op zijn minst 10 kilometer te langzaam rijden omdat ze bang zijn om geflitst te worden. Zij zijn de oorzaak van de vele dodelijke ongelukken op 80 kilometer wegen.

mensen die kinderen voor laten op plekken waar ze geen voorrang hebben hoe stom kun je zijn zeg. Onder de 12 denken de meeste kinderen hier mocht ik de vorige keer doorrijden dus dat zal nu wel weer zo zijn en dan komen ze iemand tegen die niet stopt
    Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
    pi_57903873
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 07:17 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Dat betekent waarschijnlijk dat ze alleen joú niet willen spreken.
    Daarom erger ik me er ook zo aan
      dinsdag 8 april 2008 @ 10:43:32 #147
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_57905892
    Ik had er nog eentje:
    - Gesprekken op verjaardagen van familie die alleen maar over andere mensen gaan in ons dorp, terwijl niemand die mensen kent. Het boeit me werkelijk geen zak of die mensen zijn vreemdgegaan, gaan verhuizen, of een operatie hebben gehad... En vaak heerst er in mijn familie een heel kortzichtige en bekrompen blik op alles, vreselijk. Daarom vermijd ik verjaardagen van familie ook als de pest.
      dinsdag 8 april 2008 @ 10:47:49 #148
    199699 Impala-neuker
    Aepyceros melampus
    pi_57905983
    Tietloze meiskes
    Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
    pi_57906037
    Die zijn gewoon minderjarig.
      dinsdag 8 april 2008 @ 10:52:55 #150
    199699 Impala-neuker
    Aepyceros melampus
    pi_57906089
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 10:50 schreef nimarad het volgende:
    Die zijn gewoon minderjarig.
    Oh, vandaar dat k3-slipje.
    Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
    pi_57906220
    Uhhu!
    pi_57906954
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 00:24 schreef arneaux het volgende:

Een Ipod die pretendeert random nummers af te spelen als je 'm op shuffle nummers zet maar tóch al-tijd dezelfde nummers terugkomen.
    Ah, dat doet dus niet alleen mijn Ipod. Heb enkele nummer van Norah Jones die áltijd langskomen bij Shuffle. Snap er geen hout van waarom juist die. Nummers zijn ondertussen verwijderd, als er nog iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel herhaling, op herhaling, op herhaling. Sky Radio + Aero Classic Rock zijn voor mij verboden radiozenders. Ondanks de goeie muziek van classic, ik wordt gek van de herhalingen.
      dinsdag 8 april 2008 @ 12:34:47 #153
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_57907895
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 11:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ah, dat doet dus niet alleen mijn Ipod. Heb enkele nummer van Norah Jones die áltijd langskomen bij Shuffle. Snap er geen hout van waarom juist die. Nummers zijn ondertussen verwijderd, als er nog iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel herhaling, op herhaling, op herhaling. Sky Radio + Aero Classic Rock zijn voor mij verboden radiozenders. Ondanks de goeie muziek van classic, ik wordt gek van de herhalingen.
    Ik heb datzelfde met Winamp ja. Nummers die ik al 1000x gehoord heb hoor ik steeds weer. Heb ik eens wat nieuws in mijn playlist staan, draait het programma die nooit..
      Moderator dinsdag 8 april 2008 @ 13:12:21 #154
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_57908561
    - Mensen de geluid maken als ze eten (slurpen en smakken);
    - Mensen die iets beloven en vervolgens dit niet doen
    - Mensen die geld lenen en het niet terug geven zonder dat je er naar hebt gevraagd
    - Trage websites
    - Slome mensen in de supermarkt
    - Reclames en astrotime en dat soort gelul op tv
    - Dr Phil
    - Aso's in Groeten uit de Rimboe
    - Geroddel
    - Collega die de hele tijd met zijn muis zit te scrollen
    etc etc
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
      dinsdag 8 april 2008 @ 13:22:18 #155
    70514 littledrummergirl
    voor uw vrijmibo
    pi_57908746
    cassieres die tijdens het scannen van je boodschappen rustig achterstevoren tegen de kassamiep achter zich verhalen over het weekend ophangt

automobilisten die niet weten wat ze willen, afslaan of toch maar niet? Stoppen of toch door oranje? dat soort lui

kids die hun muziek zonder oordopjes luisteren en denken dat niemand er iets van durft te zeggen...

en met stip, mensen die te lui zijn om even een balkje tussen hun eigen en jouw boodschappen te leggen..

[ Bericht 9% gewijzigd door littledrummergirl op 08-04-2008 13:34:02 ]
    In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
    Everybody needs a bosom for a pillow!
      dinsdag 8 april 2008 @ 14:00:43 #156
    181399 Swiffer
    Opgeruimd staat netjes.
    pi_57909528
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:

en met stip, mensen die te lui zijn om even een balkje tussen hun eigen en jouw boodschappen te leggen..
    nou ik leg m er dan ook niet, dan rekent die voorgaande persoon mijn boodschappen ook maar af , dat schud diegene wel wakker denk..

ergernissen top 6

- uber vrolijke collega's die om half 3 op donderdag al beginnen met de vrijdagavond borrel
    - jongeren zonder manieren (incluis dus de muziek, de straattaal)
    - buren zonder manieren, om half 11 nog even een klopboor in de muur, 4 avondenen aan een stuk
    - katten
    - de bejaarden van tegenwoordig
    - klanten die niet kunnen lezen
    pi_57911842
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 14:00 schreef Swiffer het volgende:

- klanten die niet kunnen lezen in het algemeen
    Zo klopt het wel.
    pi_57912240
    -Mensen die mij proberen uit te leggen hoe iets zit terwijl ik er meer vanaf weet dan hen.
    -Mensen die de trein in proberen te rennen en staan te duwen voordat de mensen eruit zijn.. als kleuters elkaar opzij duwen om te kunnen zitten.
    -Iets belangrijks kwijt zijn
    -Kinderen, gruwelijk irritant.

Edit;

Vergat er nog 1 :
    -Gelovigen die mij proberen te overtuigen dat god bestaat. Tja die staat voor je neus.
    Lambo of Rekt
    pi_57912519
    - Mensen die niet weten waarvoor de slootjes tussen akkers voor dienen
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_57912830
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
    cassieres die tijdens het scannen van je boodschappen rustig achterstevoren tegen de kassamiep achter zich verhalen over het weekend ophangt
    Gebeurt dat nou serieus? Bedoel, er worden weleens grappen over gemaakt (Najib Amhali, De vliegende panters) maar heb het zelf nooit meegemaakt dat een kassamiep dat doet. Hier zitten gewoon kassamiepen die je boodschappen doorscannen en waar je je geld aan geeft.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')