quote:Op donderdag 3 april 2008 21:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Over winnen gesproken, waar blijft de uitslag?
quote:
Blawh mod en het gaat gelijk mis. Wat een ellende kunnen we nog meer van die gozer verwachten?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:20 schreef SCH het volgende:
Gaan we die serotonine nog bannen ofzo?
Blawh???????
quote:gebruikersnaam
Robin : "mijn vriend Batman heeft een nog groter arsenaal aan trucjes"
quote:Han-Pekel
Robin van Persie, The Almost Flying Dutchman
quote:Schorpioen
Van Persie blijft een echte vleugelspeler.
De opmaak is hier te vinden.quote:Nyrem
"Hee Daury! Kan ik je boot nog effe lenen?"
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:30 schreef Beschouw het volgende:
Mooi werk Gier, maar wel baggeruitslag.
Schorp, je hebt gewonnen dus je mag deze ronde niet meedoen maar wel jureren tussen 18.00 en 20.00 uurquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:44 schreef -Schorpioen- het volgende:
[ afbeelding ]
Sintelbaan in stadion Fiorentina geeft nogal eens wat problemen. Hier vliegt een hordespringer uit de bocht en belandt in het veld.
Ow....had ik gewonnen ??quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schorp, je hebt gewonnen dus je mag deze ronde niet meedoen maar wel jureren tussen 18.00 en 20.00 uur
Gaat nergens over.. die mensen moet je gewoon bannen.. simpelzatquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Het begint wel irritant te worden ja, mensen die niet de moeite nemen om te jureren...
Ben ik wel voor, we hebben die afspraak gemaakt en het liep zo goed. Sancties willen we. Rode kaart of boetes of anders mee naar het keldert van Gier en SCHquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Of gewoon een strafpuntensysteem van -5 voor mensen die zonder melding vooraf dat ze verhinderd zijn niet jureren
Teken ik voorquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Of gewoon een strafpuntensysteem van -15 voor mensen die zonder melding vooraf dat ze verhinderd zijn niet jureren
Gebruikersnaam ???quote:Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat de nummer twee of de nummer drie. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven
quote:SCH
"Zeg het maar, ik kan nu nog terug"
quote:toma
Na de film van Wilders pakt iedereen Moslims harder aan.
quote:Rumille
Afellay, the soon Flying Dutchman.
De opmaak is hier te vinden.quote:Schorpioen
Sintelbaan in stadion Fiorentina geeft nogal eens wat problemen. Hier vliegt een hordespringer uit de bocht en belandt in het veld.
Ik hou het wel gewoon bij 1 bonuspunt SCH, is wel zo eerlijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:15 schreef SCH het volgende:
Vulture, je bent een held, je offert je op en geeft mij punten
Ik stel voor dat je 2 bonuspunten krijgt voor je vrijwillige jurering.
Is de poedel voor Schorpioen een straf? Terecht! Niet jurereren en nog een slecht onderschrift ook. Maar het was wel je eigen schuld dat je hem liet winnen de vorige keer
quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:45 schreef Blawh het volgende:
kleineschwester![]()
Wat heb je nu weer uitgespookt?![]()
Mwana!quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[ afbeelding ]
Oorsprong Kluiverts latere rugblessures eindelijk achterhaald
Dat zal sowieso niet gebeuren, twee keer het topic vlot trekken is me genoegquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:24 schreef Beschouw het volgende:
Gaat de Gier vanavond weer jury doen?
Zal toch wel drie keer is scheepsrecht worden nu Rumille niet thuis geeft.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zal sowieso niet gebeuren, twee keer het topic vlot trekken is me genoeg
quote:TheVulture
Kluivert: "Boehoehoe, ik had liever een gouden beker gehad"
quote:DuTank
Coño, hij is viiiiieeees Patrick!
quote:Beschouw
Kluivert: ''Zo bestuur je een BMW-cabrio.'
De opmaak is hier te vinden.quote:ruud_fr
Kluivert verlangt terug naar zijn finale en steelt beker van Milan, dat na penalty's gewonnen heeft van Juve
Nee, maar je mag nu gratis meedoen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:25 schreef DuTank het volgende:
laller en nu? ik deed voor het eerst mee
krijg ik geld?!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:-TheVulture-
-Van Boekel: "Er is al negentig minuten met mijn bal gespeeld, ga nu maar een andere zoeken"-
quote:-Breach-
-van Boekel: De eerste gang links, dan de volgende rechts en dan zit in kamer 3 de amateurpsycholoog-
quote:-vrolijke-frits-
-Van Boekel:"Het schijnt een mooier zicht te zijn vanaf de tribune, ga maar kijken!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Isiolo-
-Hoerenjong: " nou daar zit me moeder " -
quote:Op zondag 6 april 2008 20:06 schreef SCH het volgende:
Ik stel een regel voor waarbij juryleden boven de 50 even advies bij mij inwinnen. Gewoon als vriendendienst, je merkt toch dat het moeilijk wordt op zekere leeftijd.
Teken ik voorquote:Op zondag 6 april 2008 20:06 schreef SCH het volgende:
Ik stel een regel voor waarbij juryleden boven de 50 even advies bij mij inwinnen. Gewoon als vriendendienst, je merkt toch dat het moeilijk wordt op zekere leeftijd.
Aderverkalking? Ik heb pilletjes om dat tegen te gaan, hoor.quote:Op zondag 6 april 2008 20:06 schreef SCH het volgende:
Zo kan je het ook noemen idd.quote:Op zondag 6 april 2008 20:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Aderverkalking? Ik heb pilletjes om dat tegen te gaan, hoor.
Latere juryquote:Op maandag 7 april 2008 12:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jury is er vanavond niet op de gebruikelijke tijd. Dus: late jury of nummer 2 laten doen?
Waarom niet. Wat kan er in godsnaam belangrijker zijn dan jureren?quote:Op maandag 7 april 2008 12:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jury is er vanavond niet op de gebruikelijke tijd. Dus: late jury of nummer 2 laten doen?
quote:Op maandag 7 april 2008 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom niet. Wat kan er in godsnaam belangrijker zijn dan jureren?
Balletles?quote:Op maandag 7 april 2008 19:44 schreef Beschouw het volgende:
Waar blijft die frits nou?
quote:Gordon_Shumway
'Verdomme, helemaal vergeten m'n tepelklem eraf te halen.'
quote:Beschouw
'' Potver, mijn lul zit alweer in de weg.''
quote:DaMart
"Zo, nu pakken ze die bal tenminste niet meer van me af!"
De opmaak is hier te vinden.quote:Isiolo
Deze Roma heeft duidelijk iets onder zijn shirt verstopt
Heb jij een nieuwe kloon?quote:Op maandag 7 april 2008 23:03 schreef kleineschwester het volgende:
Ga jij eens snel terug naar je balletles![]()
![]()
Een mod met humor?quote:Op maandag 7 april 2008 23:12 schreef Blawh het volgende:
Ik vond die van Isiolo ook wel goed eigenlijk.
We hadden al een fotoquote:Op maandag 7 april 2008 23:17 schreef DaMart het volgende:
Winnaar![]()
.
is dit iets voor de nieuwe foto?
[ afbeelding ]
O ja, de ballerina'squote:Op maandag 7 april 2008 23:22 schreef Isiolo het volgende:
[..]
We hadden al een foto![]()
Nouja kennelijk was de poedel leuker dan de rest![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2008 23:04 schreef Beschouw het volgende:puntjes
Bedankt frits. Hier, als bedankje.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2008 23:49 schreef toma het volgende:
[..]
wie is frits?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus...
oopsquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:58 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat het een bewuste verschrijving is toma?
Afellay: 'Ik knip je oren eraf.'
quote:TheVulture
Affelay: "Fluiten is niet iets wat jij in de vingers hebt of wel, Blom?"
quote:SCH
Affelay: "Vijf bier voor de houtzagerij"
De opmaak is hier te vinden.quote:CSI_MIAMI
Affelay: OVER 3 DAGEN MAG JE TERUG ONTZETTENDE BUITENLANDER
Na die late jury van onze balletster van gisteren, wilde ik jullie niet te lang in spanning laten zittenquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:25 schreef Blawh het volgende:
Ik wou net mijn onderschrift plaatsen.
Jury wat doe je?!
Het is mijn eigen fout hoor, tussen 18.00 en 20.00 is prima.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na die late jury van onze balletster van gisteren, wilde ik jullie niet te lang in spanning laten zitten.
Nee hoor, heel subtiel gevoel voor humor.quote:
Het was degene waar ik het hardst om moest lachen, dus tja... dan wint hij hequote:Op dinsdag 8 april 2008 18:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, heel subtiel gevoel voor humor.
Ik win altijd op de momenten dat ik het niet verwacht
heeft hij voedsel meegenomen dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:10 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Moegestreden voetballertjes: "Waar blijft die Piet de Visser nou?"
quote:-BeSCHouw-
-Moegestreden voetballertjes: "Waar blijft die Piet de Visser nou?"-
quote:-Rumille-
-Nieuwe manier van transfers: sms KENI AAN naar 0202!-
quote:-ruud_fr-
-Training Roda JC niet druk bezocht-
De opmaak is hier te vinden.quote:-gebruikersnaam-
-partij voor de dieren wil alternatief dolfinarium openen-
BANquote:
Neuken?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:27 schreef Rumille het volgende:
Goede jury.
SCH ligt mij wel, laat hem maar vaker winnen.
ik wel om een of andre onduidelijk redenquote:
Omdat de zwarte dolfijn niet in Afrika voor komtquote:Op woensdag 9 april 2008 20:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik wel om een of andre onduidelijk reden
ja wel hoor . om precies te zijn hierquote:Op woensdag 9 april 2008 20:30 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Omdat de zwarte dolfijn niet in Afrika voor komt
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, daar voel ik toch niks van. Of ga je de politie inlichten?
quote:EnGCatjuh
Senderos heeft geen Engelse sleutel nodig om de schroef aan te draaien.
Wenger in de rust: 'Bij balbezit van Crouch moet je naar binnen knijpen.'
quote:Isiolo
Senderos ziet nu al sterretjes
De opmaak is hier te vinden.quote:Breach
Nieuwe rage onder LTS-ers: Van Gaal imiteren
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 19:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Snap ik helemaal niks van. Kan ik er iets aan doen dat je verkeerde foto bij mijn onderschrift hebt geplaatst?
Met deze zin had je hem gewonnenquote:Op donderdag 10 april 2008 19:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Snap ik helemaal niks van. Kan ik er iets aan doen dat je verkeerde foto bij mijn onderschrift hebt geplaatst?
[..]
![]()
[..]
![]()
Eddy Achterberg die voor 2 koeien in het gras loopt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:14 schreef kleineschwester het volgende:Ik wilde nog mee doen, maar zie alleen maar rode kruisjes
Dan doe ik het maar op de gokquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eddy Achterberg die voor 2 koeien in het gras loopt.
Ik zie ook alleen kruisjes nu.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:10 schreef SCH het volgende:
Nou doe maar uitslag dan.
Dan kunnen we weer boe roepen.
quote:-Breach-
-Ajax test nieuwe grasmat voortaan eerst op locatie-
quote:-Vrolijke Frits
-Olympisch stadion Wenen bijna klaar voor EK-finale.-
quote:-DaMart-
-De tegenstander leek kort na de aftrap al rijp voor de slacht-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Scolari: 'Dat boe-geroep is weer eens wat anders dan 'je moeder is een hoer'.'-
ik ook welquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:47 schreef Rumille het volgende:
Ik vond die van mij wel goed.
Welkequote:Op vrijdag 11 april 2008 19:51 schreef SCH het volgende:
Wat doen die b-tjes in de uitslag? Volgens mij is de uitslag niet geldig
ja, incapabele jury, mijn foutquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:51 schreef SCH het volgende:
Wat doen die b-tjes in de uitslag? Volgens mij is de uitslag niet geldig
Ik win te vaak?quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nou DaMart.. weet je in ieder geval dat je niet meer mee mag doen
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
'Wel goed' is zoiets als 'ik vind je best aardig'. Dodelijk dus
Wat is een wijfman? Stijn Vreven?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:31 schreef toma het volgende:
[..]
dan geef ik eens iemand een compliment is t nog niet goed.
je lijkt wel een wijf man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |