Had jij een andere poedel verwacht dan?quote:
jawel maar ik vond m niet grappigquote:Op woensdag 2 april 2008 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat mijn briljante link tussen Haan en Eend niet werd begrepen
Wat voor link is er tussen een haan en een eend? Behalve dat het allebei vogels zijn.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat mijn briljante link tussen Haan en Eend niet werd begrepen
Nooit van een Peking-Eend gehoord... en wie gaat er naar China... juist, Foppequote:Op woensdag 2 april 2008 21:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat voor link is er tussen een haan en een eend? Behalve dat het allebei vogels zijn.
Want anders had je toch ook een merel kunnen kiezen? Of een albatros.
quote:
das ook niet zo moeilijk met het niveau van deze rondequote:Op woensdag 2 april 2008 21:46 schreef SCH het volgende:
toma kan beter tekenen dan jureren.
Tuurlijk wel. Maar dan vind ik het nogal vergezocht. Maar ach, je hebt toch niet gewonnenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nooit van een Peking-Eend gehoord... en wie gaat er naar China... juist, Foppe
Met mijn onderschrift dicht bij een poedel? Laat me niet lachen.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:20 schreef toma het volgende:
Beschouw zat dicht bij een poedel, vond de ronde maar matig.
dat was ook het probleem, jij deed ons niet lachenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Met mijn onderschrift dicht bij een poedel? Laat me niet lachen.
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat was ook het probleem, jij deed ons niet lachen
hard he.. de waarheidquote:Op donderdag 3 april 2008 16:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Met mijn onderschrift dicht bij een poedel? Laat me niet lachen.
Hoezo? Het gaat er hier toch altijd heel joviaal aan toe?quote:Op donderdag 3 april 2008 20:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En vaste deelnemer Blawh is gepromoveerd tot mod, we moeten op gaan passen
Veel plezierquote:Op donderdag 3 april 2008 20:52 schreef toma het volgende:
mocht ik winnen dan mag iemand anders een foto plaatsen want ik moet zaalvoetballen
En een ban voor de jury bij een poedel voor jou zekerquote:Op donderdag 3 april 2008 21:22 schreef Blawh het volgende:
Dankje Rumille, ik mocht mod worden als ik Ray een keer zou laten winnen.
Van mij mag je mod blijven als je mij laat winnenquote:Op donderdag 3 april 2008 21:22 schreef Blawh het volgende:
Dankje Rumille, ik mocht mod worden als ik Ray een keer zou laten winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |