quote:Op zondag 6 april 2008 20:06 schreef SCH het volgende:
Ik stel een regel voor waarbij juryleden boven de 50 even advies bij mij inwinnen. Gewoon als vriendendienst, je merkt toch dat het moeilijk wordt op zekere leeftijd.
Teken ik voorquote:Op zondag 6 april 2008 20:06 schreef SCH het volgende:
Ik stel een regel voor waarbij juryleden boven de 50 even advies bij mij inwinnen. Gewoon als vriendendienst, je merkt toch dat het moeilijk wordt op zekere leeftijd.
Aderverkalking? Ik heb pilletjes om dat tegen te gaan, hoor.quote:Op zondag 6 april 2008 20:06 schreef SCH het volgende:
Zo kan je het ook noemen idd.quote:Op zondag 6 april 2008 20:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Aderverkalking? Ik heb pilletjes om dat tegen te gaan, hoor.
Latere juryquote:Op maandag 7 april 2008 12:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jury is er vanavond niet op de gebruikelijke tijd. Dus: late jury of nummer 2 laten doen?
Waarom niet. Wat kan er in godsnaam belangrijker zijn dan jureren?quote:Op maandag 7 april 2008 12:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jury is er vanavond niet op de gebruikelijke tijd. Dus: late jury of nummer 2 laten doen?
quote:Op maandag 7 april 2008 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom niet. Wat kan er in godsnaam belangrijker zijn dan jureren?
Balletles?quote:Op maandag 7 april 2008 19:44 schreef Beschouw het volgende:
Waar blijft die frits nou?
quote:Gordon_Shumway
'Verdomme, helemaal vergeten m'n tepelklem eraf te halen.'
quote:Beschouw
'' Potver, mijn lul zit alweer in de weg.''
quote:DaMart
"Zo, nu pakken ze die bal tenminste niet meer van me af!"
De opmaak is hier te vinden.quote:Isiolo
Deze Roma heeft duidelijk iets onder zijn shirt verstopt
Heb jij een nieuwe kloon?quote:Op maandag 7 april 2008 23:03 schreef kleineschwester het volgende:
Ga jij eens snel terug naar je balletles![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |