Ik hou het wel gewoon bij 1 bonuspunt SCH, is wel zo eerlijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:15 schreef SCH het volgende:
Vulture, je bent een held, je offert je op en geeft mij punten
Ik stel voor dat je 2 bonuspunten krijgt voor je vrijwillige jurering.
Is de poedel voor Schorpioen een straf? Terecht! Niet jurereren en nog een slecht onderschrift ook. Maar het was wel je eigen schuld dat je hem liet winnen de vorige keer
quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:45 schreef Blawh het volgende:
kleineschwester![]()
Wat heb je nu weer uitgespookt?![]()
Mwana!quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[ afbeelding ]
Oorsprong Kluiverts latere rugblessures eindelijk achterhaald
Dat zal sowieso niet gebeuren, twee keer het topic vlot trekken is me genoegquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:24 schreef Beschouw het volgende:
Gaat de Gier vanavond weer jury doen?
Zal toch wel drie keer is scheepsrecht worden nu Rumille niet thuis geeft.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zal sowieso niet gebeuren, twee keer het topic vlot trekken is me genoeg
quote:TheVulture
Kluivert: "Boehoehoe, ik had liever een gouden beker gehad"
quote:DuTank
Coño, hij is viiiiieeees Patrick!
quote:Beschouw
Kluivert: ''Zo bestuur je een BMW-cabrio.'
De opmaak is hier te vinden.quote:ruud_fr
Kluivert verlangt terug naar zijn finale en steelt beker van Milan, dat na penalty's gewonnen heeft van Juve
Nee, maar je mag nu gratis meedoen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:25 schreef DuTank het volgende:
laller en nu? ik deed voor het eerst mee
krijg ik geld?!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:-TheVulture-
-Van Boekel: "Er is al negentig minuten met mijn bal gespeeld, ga nu maar een andere zoeken"-
quote:-Breach-
-van Boekel: De eerste gang links, dan de volgende rechts en dan zit in kamer 3 de amateurpsycholoog-
quote:-vrolijke-frits-
-Van Boekel:"Het schijnt een mooier zicht te zijn vanaf de tribune, ga maar kijken!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Isiolo-
-Hoerenjong: " nou daar zit me moeder " -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |