quote:Op donderdag 3 april 2008 21:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Over winnen gesproken, waar blijft de uitslag?
quote:
Blawh mod en het gaat gelijk mis. Wat een ellende kunnen we nog meer van die gozer verwachten?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:20 schreef SCH het volgende:
Gaan we die serotonine nog bannen ofzo?
Blawh???????
quote:gebruikersnaam
Robin : "mijn vriend Batman heeft een nog groter arsenaal aan trucjes"
quote:Han-Pekel
Robin van Persie, The Almost Flying Dutchman
quote:Schorpioen
Van Persie blijft een echte vleugelspeler.
De opmaak is hier te vinden.quote:Nyrem
"Hee Daury! Kan ik je boot nog effe lenen?"
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:30 schreef Beschouw het volgende:
Mooi werk Gier, maar wel baggeruitslag.
Schorp, je hebt gewonnen dus je mag deze ronde niet meedoen maar wel jureren tussen 18.00 en 20.00 uurquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:44 schreef -Schorpioen- het volgende:
[ afbeelding ]
Sintelbaan in stadion Fiorentina geeft nogal eens wat problemen. Hier vliegt een hordespringer uit de bocht en belandt in het veld.
Ow....had ik gewonnen ??quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schorp, je hebt gewonnen dus je mag deze ronde niet meedoen maar wel jureren tussen 18.00 en 20.00 uur
Gaat nergens over.. die mensen moet je gewoon bannen.. simpelzatquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Het begint wel irritant te worden ja, mensen die niet de moeite nemen om te jureren...
Ben ik wel voor, we hebben die afspraak gemaakt en het liep zo goed. Sancties willen we. Rode kaart of boetes of anders mee naar het keldert van Gier en SCHquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Of gewoon een strafpuntensysteem van -5 voor mensen die zonder melding vooraf dat ze verhinderd zijn niet jureren
Teken ik voorquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Of gewoon een strafpuntensysteem van -15 voor mensen die zonder melding vooraf dat ze verhinderd zijn niet jureren
Gebruikersnaam ???quote:Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat de nummer twee of de nummer drie. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven
quote:SCH
"Zeg het maar, ik kan nu nog terug"
quote:toma
Na de film van Wilders pakt iedereen Moslims harder aan.
quote:Rumille
Afellay, the soon Flying Dutchman.
De opmaak is hier te vinden.quote:Schorpioen
Sintelbaan in stadion Fiorentina geeft nogal eens wat problemen. Hier vliegt een hordespringer uit de bocht en belandt in het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |