quote:Op woensdag 2 april 2008 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar inschrijven voor de vakantie kan waarschijnlijk bij je baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Vanochtend expres niet om beter aan te kunnen geven waar de pijn zit ed,quote:Op woensdag 2 april 2008 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd, je zal wel een beetje opgelucht zijn.heb je nu ook standaard die brace om ?
Geen reet te doen op je werk #198
Gast, zo erg?quote:Op woensdag 2 april 2008 13:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanochtend expres niet om beter aan te kunnen geven waar de pijn zit ed,
maar vandaag gaat hij de hele dag weer om... tranen lopen uit mijn ogen
en die paracetamol komen echt me strot uit
mja superkut als ik het hoor dusquote:Op woensdag 2 april 2008 13:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanochtend expres niet om beter aan te kunnen geven waar de pijn zit ed,
maar vandaag gaat hij de hele dag weer om... tranen lopen uit mijn ogen
en die paracetamol komen echt me strot uit
wedden van niet ?quote:Op woensdag 2 april 2008 13:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Droxz, ik heb een tip voor je!
6x 600mg ibuprofen innemen, je bent meteen van je pijn af, het eerste uur ben je zo stoned als een WL, en de 8 uur daarna slaap je lekker![]()
Werkte bij mij een paar jaar geleden prima nadat de kaakchirurg dik had lopen blunderen bij het verwijderen van m'n verstandskiezenquote:
als ik stoned ben , enik heb pijn, ga ik me alleen maar fixeren op de pijn. das een nadeel van stoned zijn.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Werkte bij mij een paar jaar geleden prima nadat de kaakchirurg dik had lopen blunderen bij het verwijderen van m'n verstandskiezen
is het wel allemaal goed verlopen ? ging toch over de toekomst van het team ?quote:Op woensdag 2 april 2008 13:29 schreef Sgele het volgende:
Pfff...dat was echt de meest vermoeiende meeting ooit
Goedemiddag allemaal
* Sgele gaat op zoek naar Droxz' Specials
zo stoned ben ik eigelijk nooit meer hoor, ben ook niet meer de jongstequote:
Klopt jaquote:Op woensdag 2 april 2008 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ik stoned ben , enik heb pijn, ga ik me alleen maar fixeren op de pijn. das een nadeel van stoned zijn.
je kan er beter bier bij drinken, dan wordt het een beetje wazig, als je begrijpt wat ik bedoel
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo stoned ben ik eigelijk nooit meer hoor, ben ook niet meer de jongste
ja , het doel heiligt de middelen zeg maarquote:Op woensdag 2 april 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Klopt jaGewoon een bezoekje brengen aan Dr. Jack Daniels! Werkt veel beter tegen de pijn
Mja... het ging wel goed, alleen alles gaat gesplitst worden... ons project gaat weg, en ik mag een nieuw gaan opzetten (wat ik dan weer wel relaxed vind om te doen). Alleen niet meer met 'mijn' mensen.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is het wel allemaal goed verlopen ? ging toch over de toekomst van het team ?
ja, vroeger was alles beter heh,quote:
Je was al op f5 aan het drukken?quote:
Vroeger...toen je poep nog met een lange oe schreefquote:Op woensdag 2 april 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja, vroeger was alles beter heh,tis wel zo haha
We hebben nog even voor we grijs worden.quote:
Optimistjequote:Op woensdag 2 april 2008 14:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
We hebben nog even voor we grijs worden.
Gelukkig
nee dat niet, maar wel zag ik opeens dat tie gesloten isquote:
en viborators nog op rooie diesel liepenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vroeger...toen je poep nog met een lange oe schreef
en weet je al welke mensen bij het team komen ?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja... het ging wel goed, alleen alles gaat gesplitst worden... ons project gaat weg, en ik mag een nieuw gaan opzetten (wat ik dan weer wel relaxed vind om te doen). Alleen niet meer met 'mijn' mensen.
mooi grijs is niet lelijkquote:Op woensdag 2 april 2008 14:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
We hebben nog even voor we grijs worden.
Gelukkig
Nee dat wordt allemaal over een paar maanden bepaald...tot die tijd blijf ik lobbyen om m'n ploeg bij elkaar te houdenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en weet je al welke mensen bij het team komen ?
Alwaysquote:
groot gelijk heb je hoor! never change a winning team!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee dat wordt allemaal over een paar maanden bepaald...tot die tijd blijf ik lobbyen om m'n ploeg bij elkaar te houdenIk ben nogal eigenwijs...
Mijn ogen...wat doe je!!quote:
Helaas mijn wiet en whiskey liggen nog bij die maat van me... die nu om prive redenen niet thuis is/kan zijnquote:Op woensdag 2 april 2008 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja superkut als ik het hoor dus
Mja vanavond maar s een wiskey en een groene rakker nemen, en lekker op tijd naar bed dan
mja , zolang je maar geen pijn hebtquote:Op woensdag 2 april 2008 14:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas mijn wiet en whiskey liggen nog bij die maat van me... die nu om prive redenen niet thuis is/kan zijnVanavond maar even bier scoren ofzo
zo , dat moet dat wel een shockerend filmpje zijn dan hahaquote:
Hij leeft nogquote:Op woensdag 2 april 2008 15:25 schreef draculettetje het volgende:
pffff ik ben weer thuis
moet ik het vorige topic doorspitten hoe het bij de dr van droxz is geweest?
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:25 schreef draculettetje het volgende:
pffff ik ben weer thuis
moet ik het vorige topic doorspitten hoe het bij de dr van droxz is geweest?
quote:Op woensdag 2 april 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
die had ik net nodig, hou jij mijn pols vast, zaag ik hem er af!
p.s
net in het ziekenhuis geweest (fucking 3 uur!)
foto's laten maken, maar het probleem van mijn pols heeft niets te maken met die oude breuk.
Er zat ergens een raar () stukje kalkachtigiets... en ergens een botje in het midden van mijn pols
die er niet zo goed uitziet.
Helaas kunnen ze hier niet veel mee, dus krijg over 2 weken een MRI scan om alles
verder uit te laten zoeken
damn, ik ben nu bezig met de 5e aflevering van lost achterelkaar....quote:Op woensdag 2 april 2008 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
zo het werk is weer gedaan
nu nog even een uur me suf vervelen
ik ben het spel aan het downloaden. heb nog nooit 1 aflevering gezien!quote:Op woensdag 2 april 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
damn, ik ben nu bezig met de 5e aflevering van lost achterelkaar....
(1 aflevering=50 minuten)
Kijkt hier nog iemand anders naar Lost?
Zie pmquote:
Af en toequote:Op woensdag 2 april 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
damn, ik ben nu bezig met de 5e aflevering van lost achterelkaar....
(1 aflevering=50 minuten)
Kijkt hier nog iemand anders naar Lost?
Me 2quote:
ik seizoen 1 t/m 3 hier orrigineel, ben nu seizoen 4 aan het kijken...quote:Op woensdag 2 april 2008 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben het spel aan het downloaden. heb nog nooit 1 aflevering gezien!
is het wat ?
Ja dat lijkt mij dan ook geen goed ideequote:Op woensdag 2 april 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ik kan wel al het fruit van mn collega gaan opeten, maar dan heb ik geen honger meer
zo gelijk maar mn avondeten gaan bereiden als ik thuis kom.
ah, dat heb ik met band of brothersquote:Op woensdag 2 april 2008 17:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik seizoen 1 t/m 3 hier orrigineel, ben nu seizoen 4 aan het kijken...
Beste serie die ik ken
Ik heb last van m'n nekquote:
Een van WL's beroemde massage's.. Have to think about itquote:
Dat is heul niet lang genoeg voor een goede massage!quote:Op woensdag 2 april 2008 17:08 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog 10minuten
zeg ik heb magische vingers hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 17:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat is heul niet lang genoeg voor een goede massage!
Ik ook, vraag maar aan je moederquote:Op woensdag 2 april 2008 17:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik heb magische vingers hoor
Whahahaquote:
Jaquote:Op woensdag 2 april 2008 17:44 schreef WhiteLightning het volgende:
zo , previews voor youtube, is dat weer nieuw ?
hahaha ik dacht het zelfde, ik gebruik normaal op het werk text only, maar het is dus echt nieuwquote:Op woensdag 2 april 2008 17:44 schreef WhiteLightning het volgende:
zo , previews voor youtube, is dat weer nieuw ?
ken dat probleem ergens van...quote:
Whehehe jij ook alquote:
Zit er helemaal doorgeen voor vandaag... blijf gapen en tranen blijven lopen...quote:
Film kijken?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit er helemaal doorgeen voor vandaag... blijf gapen en tranen blijven lopen...
maar als ik nu ga pitten bin ik midden in de nacht weer wakker...
Al mijn afleveringen van lost al gezien, gamen lukt niet...
Inderdaad, 1 van de weinige optie's die ik nog had hahahaquote:
Origineel zoveel of ook gebrand er tussen?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, 1 van de weinige optie's die ik nog had hahaha
Was binnen de nieuwsgroepen al even aan het neuzen,
maar pak alsnog een film uit eigen collectie (350 orrigineel).![]()
Wat ga jij doen dan vanavond?
De vorige keer dat je mijn been onder handen nam, staat me inderdaad nog levendig bijquote:Op woensdag 2 april 2008 17:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik heb magische vingers hoor
Dat zijn alleen de orriginelequote:Op woensdag 2 april 2008 19:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Origineel zoveel of ook gebrand er tussen?
Ehr momenteel The Whole Ten Yards aan het kijken en vanavond om 03.30 mijn ouders naar Schiphol brengen
En ofquote:Op woensdag 2 april 2008 19:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de orriginele![]()
( 3/4 terrabite vol met niet helemaal orrigineel zeg maar)
Damn, gaat een korte nacht worden dan!
Ik zit er vanavondquote:
Tegen die tijd lig ik al te slapenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 19:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
De vorige keer dat je jouw hand onder m'n benen nam, staat me inderdaad nog levendig bij
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op woensdag 2 april 2008 20:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Tegen die tijd lig ik al te slapen
Dat is wel de bedoeling, tenminste
In een ver GRTDOJW-verleden heeft WL eerder aangeboden me te masserenquote:
Anders ik welquote:
Hm, zou kunnen, m'n eerste post in GRTDOJW was pas in deel 52 als ik het me goed herinner... Daarvoor weet ik allemaal nietquote:Op woensdag 2 april 2008 20:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
In een ver GRTDOJW-verleden heeft WL eerder aangeboden me te masserenHet was komisch, maar zo'n geval van you had to be there. Ik denk dat jij er toen misschien nog niet was
dan vind ik gewoon dat het nu wat rustiger moet zijn!quote:Op donderdag 3 april 2008 08:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Hopen dat 't vandaag wat rustiger is, pfoe. De laatste 1,5 week is echt gekkenhuis hier.
Gaap²quote:
Dracu!quote:Op donderdag 3 april 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
sgele![]()
vandaag nog problemen met de ns gehad?
het mag zowat een wonder worden genoemdquote:Op donderdag 3 april 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dracu!
Neen, de eerste dag dat er geen geouwehoer met de NS is in 2 weken tijd ofzo
Nee niet echt, gisteren hele middag en avond veel pijn gehad, en daardoor erg moe geworden.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
mooguh droxz
beetje bijgekomen van gister?
Goede morgen schoonheid!quote:
hmmm balen zeg!quote:Op donderdag 3 april 2008 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee niet echt, gisteren hele middag en avond veel pijn gehad, en daardoor erg moe geworden.
Ben wel optijd gaan slapen... maar kon niet echt makkelijk wakker worden, en hebn nu ook nog erg veel pijn. Ik ga zo hier verder op in het gebouw maar weer eve wat pijnstillers halen
Jezus Droxz, wordt tijd dat ze er wat aan gaan doen lijkt me. De hele dag pijnstillers poppen lijkt me nou ook niet echt fantastisch om te doenquote:Op donderdag 3 april 2008 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee niet echt, gisteren hele middag en avond veel pijn gehad, en daardoor erg moe geworden.
Ben wel optijd gaan slapen... maar kon niet echt makkelijk wakker worden, en hebn nu ook nog erg veel pijn. Ik ga zo hier verder op in het gebouw maar weer eve wat pijnstillers halen
Jep, laat die MRI maar komen, kan ik weer lekker 20 minuten muziek luisteren in de dingquote:Op donderdag 3 april 2008 08:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm balen zeg!
nu dus wachten op de scan
ik heb een hekel aan die dingenquote:Op donderdag 3 april 2008 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, laat die MRI maar komen, kan ik weer lekker 20 minuten muziek luisteren in de ding![]()
(heb al vaker MRI's, echo's, foto's en noem het maar op, gehad...)
Ik ben al overal tussengepropt, anders had ik pas in Juli (!!!) mogen langskomen.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jezus Droxz, wordt tijd dat ze er wat aan gaan doen lijkt me. De hele dag pijnstillers poppen lijkt me nou ook niet echt fantastisch om te doen
Ik vind het wel lachen eigenlijk. Stil liggen is ook niet mijn ding,quote:Op donderdag 3 april 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan die dingen
kan niet goed stil liggen en helemaal niet met dat gebonk erbij
en ik moest steeds nieuwe oorbellen kopen!
wat flauw!quote:Op donderdag 3 april 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen eigenlijk. Stil liggen is ook niet mijn ding,
maar lekker muziek luisteren en voordat je het weet is de tijd al voorbij.
Gebonk? Dan hadden ze mijn muziek harder staan denk ik,
kan me geen gebonk herinneren?...
p.s
röntgenfoto krijgen artsen tegenwoordig digitaal, ik mocht niet eens een copy hebben
Pols is stoek kapoetquote:
Wel mooi dat je overal tussen gejast kan worden natuurlijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben al overal tussengepropt, anders had ik pas in Juli (!!!) mogen langskomen.
Het is dat mijn vader bij de zelfde arts loopt en het heeft uitegeld, toen mocht ik dus gisteren al langskomenMaarja, over maximaal 2 weken (als het goed is) MRI... dus ja, nog even volhouden dus...
Hele dag van die dingen slikker werkt idd niet echt meer even goed
Dat is een understatementquote:Op donderdag 3 april 2008 08:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Auw.
Beterschap, dat klinkt erg rottig.
Dank u, dank u!quote:Op donderdag 3 april 2008 08:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Auw.
Beterschap, dat klinkt erg rottig.
hoop dat ze na de scan er wel wat mee kunnenquote:Op donderdag 3 april 2008 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!![]()
Het is heul heul heul rottig, maarja, ik werk gewoon en probeer zo veel mogelijk zelf te doen
Goedemorgen jij alleen!quote:
Van die pijnstillertjes ga ik niet trippen hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wel mooi dat je overal tussen gejast kan worden natuurlijk.
Jouw leven ziet er nu uit als Trainspotting
Jep, maarja, we zien het allemaal welquote:Op donderdag 3 april 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoop dat ze na de scan er wel wat mee kunnen
Nee het zou wel heul erg zijn, als je daar van ging trippen jaquote:Op donderdag 3 april 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Van die pijnstillertjes ga ik niet trippen hoor![]()
p.s
Echt een goede film, trainspotting!
Jaja...patserquote:Op donderdag 3 april 2008 09:00 schreef tripack het volgende:
iedereen weer aant niksen? ik begin dalijk hard aan het werk hoor
ligt eraan wat je met goed bedoeld, ben weer redelijk terug van de tegenslag, maar niet meer echt voorruit.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, maarja, we zien het allemaal wel![]()
Alles bij jou trouwens ook nog goed mbt je voetje?
hihi heb ik wel gehad, nou ja ik viel gewoon steeds omquote:Op donderdag 3 april 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee het zou wel heul erg zijn, als je daar van ging trippen ja
En idd, Trainspotting is
gaan anders moet je dweilen!quote:Op donderdag 3 april 2008 09:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik moet heel nodig plassen.
</boeiende info>
Succes !quote:Op donderdag 3 april 2008 09:07 schreef BloodyLotte het volgende:
</boeiende info>
Ik moest lachenquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:07 schreef BloodyLotte het volgende:
</boeiende info>
Juffrouw janniequote:
you lost me right therequote:
haha daar geloof ik niets vanquote:
quote:Template error
[in footer.tpl line 262]: syntax error: unrecognized tag: Obj2=document.getElementById('toplbholder').appendChild(Obj); (Smarty_Compiler.class.php, line 439).
hij wil een kind van jequote:
stalkende collega's?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Jooo, ben ik weer.
Mijn stalker collega laat me tot op dit moment met rust. Duimen dat t zo blijft.
hmm lijkt me niet fijn zon gast in de buurtquote:Op donderdag 3 april 2008 09:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Jooo, ben ik weer.
Mijn stalker collega laat me tot op dit moment met rust. Duimen dat t zo blijft.
Mocht het niet lukken, bel dan.... "The GRTDOJW-team!"quote:Op donderdag 3 april 2008 09:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Jooo, ben ik weer.
taatattqaaaaaaaa taatattaaaaaaaquote:Op donderdag 3 april 2008 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken, bel dan.... "The GRTDOJW-team!"
is dat de nieuwe fok knokploeg?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We will pitty the fool!quote:Op donderdag 3 april 2008 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, zie het al helemaal voor me...quote:Op donderdag 3 april 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
taatattqaaaaaaaa taatattaaaaaaa
dan lassen we even een vlammewerper bij mekaar van kantoor artikelen
Het grootste, meest gevaarlijke zootje ongeregeld (vooral gevaarlijk omdat het zo'n zootje is)quote:Op donderdag 3 april 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, zie het al helemaal voor me...
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Wtf, ik heb gewoon 11 uur geslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Ik ben jaloers!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Wtf, ik heb gewoon 11 uur geslapen
Baas is ook op de hoogte, 't gaat echt ver. Vertel er nog wel eens over.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:47 schreef tripack het volgende:
[..]
stalkende collega's?
je moet toch in alle rust moeten werken
ohjee..quote:Op donderdag 3 april 2008 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
Weerspreuk: "Verschaft april veel nat, dan zwemmen de druiven in het vat"!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
hahahahhahaquote:Op donderdag 3 april 2008 10:35 schreef Sgele het volgende:
Links is de collega van Lotte, en rechts...mja spreekt voor zich:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
ohjee..
dat worden zure druiven dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:
pakkende samenvatting denk ik?quote:Op donderdag 3 april 2008 10:35 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Klootzakquote:Op donderdag 3 april 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
Poll: Heb je nog zin vandaag ?Ja Nee Sgele zn moeder die heeft pas zin
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? klik dan hier
hahahahquote:Op donderdag 3 april 2008 10:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Klootzak
Ik heb op m'n eigen moeder gestemd
Ja serieus, letterlijk zo.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:35 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Geef z'n email adres anders, melden we 'm ergens aan bij diverse porn emailling listsquote:
sgele@hotmail.comquote:Op donderdag 3 april 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geef z'n email adres anders, melden we 'm ergens aan bij diverse porn emailling lists
Geef z'n telefoonnummer anders even, met wat meer achtergrondinfo, misschien bel ik hem vanavond even voor een mooie prankcallquote:
ja slimme zet, dat ze zijn nummer even gaat vragenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geef z'n telefoonnummer anders even, met wat meer achtergrondinfo, misschien bel ik hem vanavond even voor een mooie prankcall
hmm dat lijkt wel op een collega van mij. die deed anoniem sms en naar de schoonmaakster.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Whehehe. Nou tot nu toe gaat 't nog rustig. Geen smsjes om 4 uur 's nachts meer met dubieuze inhoud. JoecheiIk kijk t nog even aan.
Hoe komt die pannekoek aan je telefoonnummer dan?? Inschattingsfout van Lotte?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Whehehe. Nou tot nu toe gaat 't nog rustig. Geen smsjes om 4 uur 's nachts meer met dubieuze inhoud. JoecheiIk kijk t nog even aan.
Vertel eens wat meer over die dubieze inhoud?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:04 schreef BloodyLotte het volgende:
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm dat lijkt wel op een collega van mij. die deed anoniem sms en naar de schoonmaakster.
en ze heeft heir alles laten zien.![]()
![]()
verdomd smerige taal wat hij deed. ala sexlijn zeg maar
Ja dat gaf ik toen hij nog normaal was. Naieve kuthoer die ik ben.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe komt die pannekoek aan je telefoonnummer dan?? Inschattingsfout van Lotte?
Naive kuthoer..die houden we erinquote:Op donderdag 3 april 2008 11:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja dat gaf ik toen hij nog normaal was. Naieve kuthoer die ik ben.
nhoud: Ik wil je, ik vind ej leuk. Maandag wil ik een kusje. BLA BLA BLA.
Zeg maar dat je knokkels stuk voor stuk zeer getalenteerde zoeners zijnquote:Op donderdag 3 april 2008 11:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
das nog redelijk beschaafdquote:Op donderdag 3 april 2008 11:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Moet ze wel zorgen dat ze d'r kleren uit heeft...anders kan ie douwen wat ie wilt...quote:Op donderdag 3 april 2008 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
die collega van mij was echt een pornoverhaal aan het vertellen.
zo van, "als je gebukt voor me staat , dan wil ik hem erin stoppen" en dat soort taal.
mijn god , wat hebben wij erom gelachen zeg. we verwachten het niet van die gozer. hij is nl getrouwd sins 2 jaar ofzo, en heeft een kind
we hebben hem er eigelijk nooit mee geconfronteerd, das het leuke.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet ze wel zorgen dat ze d'r kleren uit heeft...anders kan ie douwen wat ie wilt...
nu moest ik lachenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet ze wel zorgen dat ze d'r kleren uit heeft...anders kan ie douwen wat ie wilt...
Je mist mijn antwoord jaquote:Op donderdag 3 april 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
Poll: Heb je nog zin vandaag ?Ja Nee Sgele zn moeder die heeft pas zin
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? klik dan hier
ja , nu wil ineens iedereen zn moeder erbij halenquote:
Das minder, maar ik herken het wel ergens vanquote:Op donderdag 3 april 2008 11:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jij let niet op merk ik weer...quote:Op donderdag 3 april 2008 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , nu wil ineens iedereen zn moeder erbij halen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Jij bent haar collega?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das minder, maar ik herken het wel ergens van
of hij krijgt sms van zn "Kut Collega"quote:
whehehe ik moest lachenquote:
Was dat maar zoquote:
Dat doe ik lotte niet aan hoor!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of hij krijgt sms van zn "Kut Collega"
eet smakelijkquote:Op donderdag 3 april 2008 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben even eten, eetze mensen
Eer dat ik thuis ben vanavond zal het 22:00 zijn denk ik,quote:Op donderdag 3 april 2008 12:10 schreef draculettetje het volgende:
ik ben gewoon thuis en heb ook geen zin meer
waarom heb ik bedacht de uitnodigingen zelf te maken
da's ook niet fijn neequote:Op donderdag 3 april 2008 12:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eer dat ik thuis ben vanavond zal het 22:00 zijn denk ik,
heb een kwartaalmeeting van mijn detacheringsdinges... heulemaal geen zin in
nog even volhouden dus!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb geen reet te doen op school
om 1 uur nog een vergadering en dan naar huis
om vervolgens de 1 na de ander te ontslaan?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ze zoeken hier altijd mensen hoor.
Je moeder, díe zoekt altijd mensenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zeg, het is hier geen datingsite hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand in de buurt van Schiedam/Rotterdam/Amstelveen die vrijdagavond niks te doen heeft ?
Pardon?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand in de buurt van Schiedam/Rotterdam/Amstelveen die vrijdagavond niks te doen heeft ?
Hij is niet zo heel kieskeurig...of gewoon wanhopigquote:Op donderdag 3 april 2008 12:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, het is hier geen datingsite hoor
Trouwens, wtf, Amstelveen ligt nou niet echt in de buurt van Schiedam en Rotterdam hoor
nah zo erg is hiet nietquote:Op donderdag 3 april 2008 12:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij is niet zo heel kieskeurig...of gewoon wanhopig
Beetje jezelf promoten he!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nah zo erg is hiet niet
http://xs125.xs.to/xs125/08123/poster352.jpg
dit dus
Alles waar vlees aan zit is te eten!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:38 schreef draculettetje het volgende:
ik ga op zoek naar wat eetbaars in huis
ik ga mijn broodtrommel plunderenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:38 schreef draculettetje het volgende:
ik ga op zoek naar wat eetbaars in huis
Echt orgineler begin je er niet op te worden hequote:Op donderdag 3 april 2008 12:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe was zichzelf gisteravond aan het promoten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe was zichzelf gisteravond aan het promoten
[ afbeelding ]
tering, een roze bierbus. dat klinkt wel goed moet ik zeggen. ik zou ook zo in kunnen stappen trouwens, is vlakbij zeg maarquote:Op donderdag 3 april 2008 12:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nah zo erg is hiet niet
http://xs125.xs.to/xs125/08123/poster352.jpg
dit dus
en ze hadden er pas een hoop ontslagen toch ?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Denk er nog maar over naquote:Op donderdag 3 april 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering, een roze bierbus. dat klinkt wel goed moet ik zeggen. ik zou ook zo in kunnen stappen trouwens, is vlakbij zeg maar
helaas moet ik zaterdag een hoop doen, en dat werkt neit als ik brak ben
Gratis bier is altijdquote:Op donderdag 3 april 2008 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Denk er nog maar over na
het bier is zelfs helemaal gratis in de bus
Maar echt laat zal het niet worden half 1 - 1 uur zijn we ongeveer weer terug denk ik
Mja drukke dag, dus vandaar dat ik zelfs de wekker moet zettenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:51 schreef Dribbel_ het volgende:
whehe
dat is wel te vroeg voor een zaterdag
Laten we het omdraaien, wij zoeken (heb ik net besloten) ook nog iemandquote:Op donderdag 3 april 2008 12:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Betaalt het daar beter, en kan ik dan m'n auto, telefoon en laptop behouden?quote:Op donderdag 3 april 2008 13:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laten we het omdraaien, wij zoeken (heb ik net besloten) ook nog iemand
welke functie? koffiedame?quote:Op donderdag 3 april 2008 13:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lees weer eens te snel, ik las "een boterham met pizza"quote:Op donderdag 3 april 2008 12:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan moeilijk mezelf op gaan eten...
heb een boterham gevonden met pasta
Er komt hier binnenkort een plek vrij (vast bij dit bedrijf, niet bij detacheringsburo),quote:Op donderdag 3 april 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Betaalt het daar beter, en kan ik dan m'n auto, telefoon en laptop behouden?
ik wil graag je la schoonmaken hoor!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nou heb ik wel meer zin in een pizza!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lees weer eens te snel, ik las "een boterham met pizza"
Rust goed uit he, en tot snel!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:09 schreef draculettetje het volgende:
maar kan beter mn bedje opzoeken! tot eind van de middag ofzo!
werk ze
Hoi hoiquote:
kijk das een goed begin van het weekend!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hoi hoi
45 minuten langer doorgewerk vandaag. Morgen eerder naar huis
Ik deel je gevoelquote:Op donderdag 3 april 2008 13:50 schreef tripack het volgende:
trug van de lunch... was het maar alvast weekend
Sgele foeiquote:
quote:
Alleen je moeder kan ons temmenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:26 schreef Sgele het volgende:
Gasten
Ik kan jullie ook niet heel even alleen laten he
Ik ben onschuldig, altijdquote:Op donderdag 3 april 2008 14:26 schreef Sgele het volgende:
Gasten
Ik kan jullie ook niet heel even alleen laten he
Als je mijn moeder ooit ziet, neem je al die posts over d'r terugquote:Op donderdag 3 april 2008 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Alleen je moeder kan ons temmen
dat wil ik wel zien gebeurenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je mijn moeder ooit ziet, neem je al die posts over d'r terug
hahahaquote:Op donderdag 3 april 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je mijn moeder ooit ziet, neem je al die posts over d'r terug
Als mensen hier voor het eerst komen kijken vraag ik me serieus af wat er door hun hoofd schiet als ze dit allemaal lezenquote:
dat die moeders hier een hoop lol beleven ?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als mensen hier voor het eerst komen kijken vraag ik me serieus af wat er door hun hoofd schiet als ze dit allemaal lezen
pulp fiction FTW!!quote:Op donderdag 3 april 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
vanavond pulp fiction weer op tv![]()
Jules: We should have shotguns for this kind of deal.
Vincent: How many up there?
Jules: Three or four.
Vincent: That's countin' our guy?
Jules: Not sure.
Vincent: So that means there could be up to five guys up there?
Jules: It's possible.
Vincent: We should have fuckin' shotguns.
Tja, niets aan toe te voegenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je mijn moeder ooit ziet, neem je haar van achteren en bevochtig je haar rug
quote:
quote:
Als je moeder hier was, lag háár 'water' nu over mijn bureauquote:Op donderdag 3 april 2008 14:55 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
als ik water had lag het nu over mijn bureau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je moeder hier was, lag háár 'water' nu over mijn bureaudat is wel ranzig haha !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Je moeder! Die heb ik pas als achtergrond thuis op mijn laptop!quote:Op donderdag 3 april 2008 14:51 schreef tripack het volgende:
[..]
pulp fiction FTW!!
is toevallig nu ook de achtergrond op me laptop thuis
Die voelt zich thuis bij jou op de achtergrondquote:Op donderdag 3 april 2008 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder! Die heb ik pas als achtergrond thuis op mijn laptop!
Dat moet ook wel met dat bier aangeven en dat opruimenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die voelt zich thuis bij jou op de achtergrond
Uurtje eerder weg? Ik mag er hier wel weer 1tje langer blijven... 3e dag van de 3 dat ik moet overwerken...quote:Op donderdag 3 april 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ga een uur eerder weg vandaag, moet weer even langs de "groenteman".
Tegenwoordig moet ik met de fucking trein
Daar zou ik er ook wel eentje van lustenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
Dat is het pas als mijn evaluatie morgen goed gaat.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk das een goed begin van het weekend!
noemen ze dat tegewoordig zoquote:Op donderdag 3 april 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
aubquote:Op donderdag 3 april 2008 15:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar zou ik er ook wel eentje van lusten
stoofperenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:14 schreef Seventees het volgende:
Ik heb zin in peer.
oh noem je mn moeder tegenwoordig zoquote:
Ze gaat wel als een treinquote:Op donderdag 3 april 2008 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh noem je mn moeder tegenwoordig zo
zolang je maar niet aan de noodrem trektquote:
dat is tog verbodenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zolang je maar niet aan de noodrem trekt
Ikke welquote:
1 dag ghosttown, en 1 week bijkomenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ikke wel
Vanaf morgen heb ik vakantie, dus het voelt voor mij alsof het vrijdag is, waarbij het weekend anderhalve week duurt. Tja, dan ga je extra raar doen natuurlijk
Wrijf er even in dat je vakantie hebtquote:Op donderdag 3 april 2008 15:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ikke wel
Vanaf morgen heb ik vakantie, dus het voelt voor mij alsof het vrijdag is, waarbij het weekend anderhalve week duurt. Tja, dan ga je extra raar doen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |