Alles voor een sociale onderlinge sfeerquote:Op woensdag 2 april 2008 10:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tegenwoordig drukken we de te-werken-tijd uit in kwartiertjes om elkaar te demotiveren
tja moeilijke kwestie hahaquote:Op woensdag 2 april 2008 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neenee, je begrijpt het niet...
"Pff, ik heb geen zin meer"
- Ah joh, je hebt er al een half uur opzitten, nog maar 450 minuten!
""
Óf;
- Nog 30 kwartiertjes
Toch beter?
Pssst... morgen en vrijdag thuis werkenquote:Op woensdag 2 april 2008 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neenee, je begrijpt het niet...
- Ah joh, je hebt er al een half uur opzitten, nog maar 450 minuten!
""
Óf;
- Nog 30 kwartiertjes
Toch beter?
kolere, das wel wereldsquote:Op woensdag 2 april 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pssst... morgen en vrijdag thuis werken![]()
whehehe das nicequote:Op woensdag 2 april 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog 340 kwartiertjes, dan ben ik jarigquote:Op woensdag 2 april 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand Bioshock spelen roepen?quote:
Vakantie? Vertel???quote:Op woensdag 2 april 2008 10:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog 340 kwartiertjes, dan ben ik jarig
Nog 35 kwartiertjes werken, dan heb ik vakantie
quote:Op woensdag 2 april 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand Bioshock spelen roepen?![]()
hahahahhaaaquote:Op woensdag 2 april 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand Bioshock spelen roepen?![]()
vakantie ??? WTFBBQ?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog 340 kwartiertjes, dan ben ik jarig
Nog 35 kwartiertjes werken, dan heb ik vakantie
Sorryquote:Op woensdag 2 april 2008 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahahhaaa
jaja en wij maar zwoegen
je komt af en toe wel langs toch ?quote:
Hmm zuurquote:Op woensdag 2 april 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
wel kut zeg, ik probeerde gisteren de 169.25 whql drivers met bioshock, en dat liep voor geen meter
Uiteraardquote:Op woensdag 2 april 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je komt af en toe wel langs toch ?
ja als je geen sli hebt kan ik je alleen maar die 174.74 drivers aanbevelenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm zuur![]()
Ik heb trouwens de 169.06 drivers
Nouja, vakantie..quote:
Heb een 7650 GS, en die heeft bijna dezelfde specs als deze kaartquote:Op woensdag 2 april 2008 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja als je geen sli hebt kan ik je alleen maar die 174.74 drivers aanbevelen![]()
alles loopt echt supervloeiend daarmee
Boem! Klinkt goedquote:Op woensdag 2 april 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, vakantie..
Vrijdag stapen met collega's
Zaterdag Ghosttown
Zondag jarig
Maandag bijkomen
Dinsdag bijkomen / leren
Woensdag leren
Donderdag examen
Vrijdag naar Center Parcs
zaterdag "
zondag "
maandag "
dinsdag weer cursus
woensdag weer 32 kwartiertjes werken
dat dus
je hebt geen sli volgens mijquote:Op woensdag 2 april 2008 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb een 7650 GS, en die heeft bijna dezelfde specs als deze kaart
http://www.nvidia.com/page/geforce_7600.html
Dus ik heb helaas wel sli
Geen idee, zie ik vrijdag welquote:Op woensdag 2 april 2008 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boem! Klinkt goed
Welke center parcs ga je?
Whehehequote:
Ja die had ik ook al gezien maar daar werd ik niet veel wijzer vanquote:Op woensdag 2 april 2008 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt geen sli volgens mij
http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=35850
Actually, just did some research. This card is only one gpu'd, and you were correct in saying that it performs between a 7600 gs & gt. It's not even listed on the nvidia site, which is strange. Is this a notebook or a desktop?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al gezien maar daar werd ik niet veel wijzer van
Dus wel sli? Desktop zit in een Medion pcquote:Op woensdag 2 april 2008 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Actually, just did some research. This card is only one gpu'd, and you were correct in saying that it performs between a 7600 gs & gt. It's not even listed on the nvidia site, which is strange. Is this a notebook or a desktop?
nee geen sliquote:Op woensdag 2 april 2008 11:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus wel sli? Desktop zit in een Medion pc
Ok danquote:Op woensdag 2 april 2008 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee geen sli
"This card is only one gpu'd,"
sli heeft er 2 nodig.
ja ik denk van wel. en als dat niet lukt , kan je de 169.25 whql weer installeren, die werken zowieso voor elke kaartquote:Op woensdag 2 april 2008 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok danDus ik zou die drivers die jij noemde kunnen installeren?
http://www.nvidia.com/object/winxp_174.74_whql.htmlquote:Op woensdag 2 april 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik denk van wel. en als dat niet lukt , kan je de 169.25 whql weer installeren, die werken zowieso voor elke kaart
voor de nieuwere spellen moet je zowieso de nieuwste drivers gebruiken
ik zou deze downloaden, en dan via de 2e serverquote:Op woensdag 2 april 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
http://www.nvidia.com/object/winxp_174.74_whql.html
Deze bedoel je? Maar is die wel voor Vista?
Ga ik doenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou deze downloaden, en dan via de 2e server
dus niet via de nvidia site
http://downloads.guru3d.c(...)L-download-1887.html
beller mazzelquote:Op woensdag 2 april 2008 11:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga ik doenEn ik ga er trouwens vandoor, mensen adieu
![]()
die had ik net nodig, hou jij mijn pols vast, zaag ik hem er af!quote:
quote:
jezus, aan de ene kant positief dat ze ieder geval wat zien, aan de andere kant behoorlijk kut dat je nog niets bent opgeschotenquote:Op woensdag 2 april 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
die had ik net nodig, hou jij mijn pols vast, zaag ik hem er af!
p.s
net in het ziekenhuis geweest (fucking 3 uur!)
foto's laten maken, maar het probleem van mijn pols heeft niets te maken met die oude breuk.
Er zat ergens een raar () stukje kalkachtigiets... en ergens een botje in het midden van mijn pols
die er niet zo goed uitziet.
Helaas kunnen ze hier niet veel mee, dus krijg over 2 weken een MRI scan om alles
verder uit te laten zoeken
Check.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, vakantie..
Vrijdag stapen met collega's
Zaterdag Ghosttown
Zondag jarig
Maandag bijkomen
Dinsdag bijkomen / leren
Woensdag leren
Donderdag examen
Vrijdag naar Center Parcs
zaterdag "
zondag "
maandag "
dinsdag weer cursus
woensdag weer 32 kwartiertjes werken
dat dus
Na 3 uur te hebben gezeten weet ik dus eigenlijk nog vrij weinig,quote:Op woensdag 2 april 2008 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jezus, aan de ene kant positief dat ze ieder geval wat zien, aan de andere kant behoorlijk kut dat je nog niets bent opgeschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |