Ik heb msn hoorquote:
Kan ik je omkopen tot toevoegen met een kopje thee?quote:
Ja natuurlijk kan je datquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:05 schreef Seventees het volgende:
[..]
Kan ik je omkopen tot toevoegen met een kopje thee?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 april 2008 07:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Nog 26 kwartiertjes
M'n moeder is vandaag jarig
En jij ook bijna knuppel!quote:Op woensdag 2 april 2008 07:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan zeg je "Je moeder, díe is vandaag jarig"
OT: Dank je
ow ja ha haquote:Op woensdag 2 april 2008 07:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan zeg je "Je moeder, díe is vandaag jarig"
OT: Dank je
mogguh, hoef jij niet uit te slapen?quote:Op woensdag 2 april 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En jij ook bijna knuppel!
Goedemorgen iedereen![]()
Ik heb nu al twee uur uitgeslapen voor mijn doenquote:Op woensdag 2 april 2008 08:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh, hoef jij niet uit te slapen?
Zondag pasquote:Op woensdag 2 april 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En jij ook bijna knuppel!
Goedemorgen iedereen![]()
da's ook een idee ja!quote:Op woensdag 2 april 2008 08:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb nu al twee uur uitgeslapen voor mijn doenZo even sporten
I knowquote:
Ja goedquote:Op woensdag 2 april 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's ook een idee ja!
hoe ging het gister?
Natuurlijk, Beller heeft gisteren vast niet ál z'n spiergroepen meegenomen, meestal deel je zoiets door 2enquote:
Exactementquote:Op woensdag 2 april 2008 08:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Natuurlijk, Beller heeft gisteren vast niet ál z'n spiergroepen meegenomen, meestal deel je zoiets door 2en
Benen is zo ontzettend saaiquote:Op woensdag 2 april 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar lijd ik vandaag ook aan..
Was gisteren weer rug/benen dag
Benen saaiquote:Op woensdag 2 april 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Benen is zo ontzettend saaiEn rug ontzie ik nog even, vandaag doe ik maar even triceps
Oja, waar heb je die wond precies zitten? Als die onderop je rug zit kun je waarschijnlijk nog wel vrij makkelijk bovenrug (achterkant schouders etc.) trainen. Deadlift/squat etc, kun je dan nog beter even mee wachtenquote:Op woensdag 2 april 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Benen is zo ontzettend saaiEn rug ontzie ik nog even, vandaag doe ik maar even triceps
Ik vind benen echt gruwelijk saai, borst vind ik persoonlijk veel leukerquote:Op woensdag 2 april 2008 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Benen saai
Vind benen juist het leukst altijd! M'n benen zijn al best ver, daarmee kan ik behoorlijk zwaar trainen.
Eerst even opwarmen met legpress, daarna 3x8/10/12 zware squats, 3/4x10 leg extends, 4x12 leg curl (alleen die kan nog wel wat beter), daarna kuiten rustig opbouwen tot 4x12 met BW+120kg op m'n schouders (apparaat gaat niet verder
)
Nou, dan nog rug erbij trainen wordt zwaar
Maakt niet uitquote:Op woensdag 2 april 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat was ik al weer even vergeten...
Precies in het midden onderaan mijn rugquote:Op woensdag 2 april 2008 08:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, waar heb je die wond precies zitten? Als die onderop je rug zit kun je waarschijnlijk nog wel vrij makkelijk bovenrug (achterkant schouders etc.) trainen. Deadlift/squat etc, kun je dan nog beter even mee wachten
Borst is ook wel lekker, alleen die zijn nog niet zo bijzonder verquote:Op woensdag 2 april 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind benen echt gruwelijk saai, borst vind ik persoonlijk veel leuker
Cross over cabels, bankdrukken, chest press, losse gewichten enz
Nou, godverdomme, naar de sportschool en doe dan nog de bovenkant van je rug manquote:Op woensdag 2 april 2008 08:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Precies in het midden onderaan mijn rug
Dank je, jij ook succesquote:Op woensdag 2 april 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er vandoor, succes op de sportschool en in amsterdam beller
smokez nog een kwartiertje of 20 inmiddels zet hem op!
Hmm dat is helemaal zuur zeg, kunnen ze dat niet meer terug zetten dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 08:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Borst is ook wel lekker, alleen die zijn nog niet zo bijzonder ver
Die knuppels bij de sportschool hebben de indeling even wat veranderd, waardoor crossovers niet meer kunnen
Ja I knowquote:Op woensdag 2 april 2008 08:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, godverdomme, naar de sportschool en doe dan nog de bovenkant van je rug man
Alleen ff extra erop letten dat je je rug nu wel goed recht houdt
22quote:Op woensdag 2 april 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er vandoor, succes op de sportschool en in amsterdam beller
smokez nog een kwartiertje of 20 inmiddels zet hem op!
Zal t eens vragenquote:Op woensdag 2 april 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is helemaal zuur zeg, kunnen ze dat niet meer terug zetten dan?
hahahhahaaquote:Op woensdag 2 april 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen allemaal!
DITwilde ik jullie niet onthouden
Ik ben later terug, nu een meeting
whehehe echt voor vrouwen die willen weten hoe het voelt om staant te plassenquote:Op woensdag 2 april 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Countdown to New Yearquote:
Moet een ontzettende enoverende ervaring voor ze zijnquote:Op woensdag 2 april 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Tegenwoordig drukken we de te-werken-tijd uit in kwartiertjes om elkaar te demotiverenquote:Op woensdag 2 april 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Countdown to New Year
Time until Thursday, January 1, 2009 (UTC time)
273 days
6567 hours
394036 minutes
23642193 seconds
Alternative version
It is 273 days, 15 hours, 16 minutes and 33 seconds until Thursday, January 1, 2009 (UTC time)
Current time is
2008-04-02 08:43:27 UTC
whehehequote:Op woensdag 2 april 2008 10:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tegenwoordig drukken we de te-werken-tijd uit in kwartiertjes om elkaar te demotiveren
Neenee, je begrijpt het niet...quote:Op woensdag 2 april 2008 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehehekan je beter minuten nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |