Ik vind het wel lachen eigenlijk. Stil liggen is ook niet mijn ding,quote:Op donderdag 3 april 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan die dingen
kan niet goed stil liggen en helemaal niet met dat gebonk erbij
en ik moest steeds nieuwe oorbellen kopen!
wat flauw!quote:Op donderdag 3 april 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen eigenlijk. Stil liggen is ook niet mijn ding,
maar lekker muziek luisteren en voordat je het weet is de tijd al voorbij.
Gebonk? Dan hadden ze mijn muziek harder staan denk ik,
kan me geen gebonk herinneren?...
p.s
röntgenfoto krijgen artsen tegenwoordig digitaal, ik mocht niet eens een copy hebben
Pols is stoek kapoetquote:
Wel mooi dat je overal tussen gejast kan worden natuurlijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben al overal tussengepropt, anders had ik pas in Juli (!!!) mogen langskomen.
Het is dat mijn vader bij de zelfde arts loopt en het heeft uitegeld, toen mocht ik dus gisteren al langskomenMaarja, over maximaal 2 weken (als het goed is) MRI... dus ja, nog even volhouden dus...
Hele dag van die dingen slikker werkt idd niet echt meer even goed
Dat is een understatementquote:Op donderdag 3 april 2008 08:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Auw.
Beterschap, dat klinkt erg rottig.
Dank u, dank u!quote:Op donderdag 3 april 2008 08:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Auw.
Beterschap, dat klinkt erg rottig.
hoop dat ze na de scan er wel wat mee kunnenquote:Op donderdag 3 april 2008 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!![]()
Het is heul heul heul rottig, maarja, ik werk gewoon en probeer zo veel mogelijk zelf te doen
Goedemorgen jij alleen!quote:
Van die pijnstillertjes ga ik niet trippen hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wel mooi dat je overal tussen gejast kan worden natuurlijk.
Jouw leven ziet er nu uit als Trainspotting
Jep, maarja, we zien het allemaal welquote:Op donderdag 3 april 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoop dat ze na de scan er wel wat mee kunnen
Nee het zou wel heul erg zijn, als je daar van ging trippen jaquote:Op donderdag 3 april 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Van die pijnstillertjes ga ik niet trippen hoor![]()
p.s
Echt een goede film, trainspotting!
Jaja...patserquote:Op donderdag 3 april 2008 09:00 schreef tripack het volgende:
iedereen weer aant niksen? ik begin dalijk hard aan het werk hoor
ligt eraan wat je met goed bedoeld, ben weer redelijk terug van de tegenslag, maar niet meer echt voorruit.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, maarja, we zien het allemaal wel![]()
Alles bij jou trouwens ook nog goed mbt je voetje?
hihi heb ik wel gehad, nou ja ik viel gewoon steeds omquote:Op donderdag 3 april 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee het zou wel heul erg zijn, als je daar van ging trippen ja
En idd, Trainspotting is
gaan anders moet je dweilen!quote:Op donderdag 3 april 2008 09:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik moet heel nodig plassen.
</boeiende info>
Succes !quote:Op donderdag 3 april 2008 09:07 schreef BloodyLotte het volgende:
</boeiende info>
Ik moest lachenquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:07 schreef BloodyLotte het volgende:
</boeiende info>
Juffrouw janniequote:
you lost me right therequote:
haha daar geloof ik niets vanquote:
quote:Template error
[in footer.tpl line 262]: syntax error: unrecognized tag: Obj2=document.getElementById('toplbholder').appendChild(Obj); (Smarty_Compiler.class.php, line 439).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |