Anders ik welquote:
Hm, zou kunnen, m'n eerste post in GRTDOJW was pas in deel 52 als ik het me goed herinner... Daarvoor weet ik allemaal nietquote:Op woensdag 2 april 2008 20:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
In een ver GRTDOJW-verleden heeft WL eerder aangeboden me te masserenHet was komisch, maar zo'n geval van you had to be there. Ik denk dat jij er toen misschien nog niet was
dan vind ik gewoon dat het nu wat rustiger moet zijn!quote:Op donderdag 3 april 2008 08:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Hopen dat 't vandaag wat rustiger is, pfoe. De laatste 1,5 week is echt gekkenhuis hier.
Gaap²quote:
Dracu!quote:Op donderdag 3 april 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
sgele![]()
vandaag nog problemen met de ns gehad?
het mag zowat een wonder worden genoemdquote:Op donderdag 3 april 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dracu!
Neen, de eerste dag dat er geen geouwehoer met de NS is in 2 weken tijd ofzo
Nee niet echt, gisteren hele middag en avond veel pijn gehad, en daardoor erg moe geworden.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
mooguh droxz
beetje bijgekomen van gister?
Goede morgen schoonheid!quote:
hmmm balen zeg!quote:Op donderdag 3 april 2008 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee niet echt, gisteren hele middag en avond veel pijn gehad, en daardoor erg moe geworden.
Ben wel optijd gaan slapen... maar kon niet echt makkelijk wakker worden, en hebn nu ook nog erg veel pijn. Ik ga zo hier verder op in het gebouw maar weer eve wat pijnstillers halen
Jezus Droxz, wordt tijd dat ze er wat aan gaan doen lijkt me. De hele dag pijnstillers poppen lijkt me nou ook niet echt fantastisch om te doenquote:Op donderdag 3 april 2008 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee niet echt, gisteren hele middag en avond veel pijn gehad, en daardoor erg moe geworden.
Ben wel optijd gaan slapen... maar kon niet echt makkelijk wakker worden, en hebn nu ook nog erg veel pijn. Ik ga zo hier verder op in het gebouw maar weer eve wat pijnstillers halen
Jep, laat die MRI maar komen, kan ik weer lekker 20 minuten muziek luisteren in de dingquote:Op donderdag 3 april 2008 08:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm balen zeg!
nu dus wachten op de scan
ik heb een hekel aan die dingenquote:Op donderdag 3 april 2008 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, laat die MRI maar komen, kan ik weer lekker 20 minuten muziek luisteren in de ding![]()
(heb al vaker MRI's, echo's, foto's en noem het maar op, gehad...)
Ik ben al overal tussengepropt, anders had ik pas in Juli (!!!) mogen langskomen.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jezus Droxz, wordt tijd dat ze er wat aan gaan doen lijkt me. De hele dag pijnstillers poppen lijkt me nou ook niet echt fantastisch om te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |