mooi grijs is niet lelijkquote:Op woensdag 2 april 2008 14:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
We hebben nog even voor we grijs worden.
Gelukkig
Nee dat wordt allemaal over een paar maanden bepaald...tot die tijd blijf ik lobbyen om m'n ploeg bij elkaar te houdenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en weet je al welke mensen bij het team komen ?
Alwaysquote:
groot gelijk heb je hoor! never change a winning team!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee dat wordt allemaal over een paar maanden bepaald...tot die tijd blijf ik lobbyen om m'n ploeg bij elkaar te houdenIk ben nogal eigenwijs...
Mijn ogen...wat doe je!!quote:
Helaas mijn wiet en whiskey liggen nog bij die maat van me... die nu om prive redenen niet thuis is/kan zijnquote:Op woensdag 2 april 2008 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja superkut als ik het hoor dus
Mja vanavond maar s een wiskey en een groene rakker nemen, en lekker op tijd naar bed dan
mja , zolang je maar geen pijn hebtquote:Op woensdag 2 april 2008 14:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas mijn wiet en whiskey liggen nog bij die maat van me... die nu om prive redenen niet thuis is/kan zijnVanavond maar even bier scoren ofzo
zo , dat moet dat wel een shockerend filmpje zijn dan hahaquote:
Hij leeft nogquote:Op woensdag 2 april 2008 15:25 schreef draculettetje het volgende:
pffff ik ben weer thuis
moet ik het vorige topic doorspitten hoe het bij de dr van droxz is geweest?
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:25 schreef draculettetje het volgende:
pffff ik ben weer thuis
moet ik het vorige topic doorspitten hoe het bij de dr van droxz is geweest?
quote:Op woensdag 2 april 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
die had ik net nodig, hou jij mijn pols vast, zaag ik hem er af!
p.s
net in het ziekenhuis geweest (fucking 3 uur!)
foto's laten maken, maar het probleem van mijn pols heeft niets te maken met die oude breuk.
Er zat ergens een raar () stukje kalkachtigiets... en ergens een botje in het midden van mijn pols
die er niet zo goed uitziet.
Helaas kunnen ze hier niet veel mee, dus krijg over 2 weken een MRI scan om alles
verder uit te laten zoeken
damn, ik ben nu bezig met de 5e aflevering van lost achterelkaar....quote:Op woensdag 2 april 2008 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
zo het werk is weer gedaan
nu nog even een uur me suf vervelen
ik ben het spel aan het downloaden. heb nog nooit 1 aflevering gezien!quote:Op woensdag 2 april 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
damn, ik ben nu bezig met de 5e aflevering van lost achterelkaar....
(1 aflevering=50 minuten)
Kijkt hier nog iemand anders naar Lost?
Zie pmquote:
Af en toequote:Op woensdag 2 april 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
damn, ik ben nu bezig met de 5e aflevering van lost achterelkaar....
(1 aflevering=50 minuten)
Kijkt hier nog iemand anders naar Lost?
Me 2quote:
ik seizoen 1 t/m 3 hier orrigineel, ben nu seizoen 4 aan het kijken...quote:Op woensdag 2 april 2008 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben het spel aan het downloaden. heb nog nooit 1 aflevering gezien!
is het wat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |