whehehe ik moest lachenquote:
Was dat maar zoquote:
Dat doe ik lotte niet aan hoor!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of hij krijgt sms van zn "Kut Collega"
eet smakelijkquote:Op donderdag 3 april 2008 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben even eten, eetze mensen
Eer dat ik thuis ben vanavond zal het 22:00 zijn denk ik,quote:Op donderdag 3 april 2008 12:10 schreef draculettetje het volgende:
ik ben gewoon thuis en heb ook geen zin meer
waarom heb ik bedacht de uitnodigingen zelf te maken
da's ook niet fijn neequote:Op donderdag 3 april 2008 12:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eer dat ik thuis ben vanavond zal het 22:00 zijn denk ik,
heb een kwartaalmeeting van mijn detacheringsdinges... heulemaal geen zin in
nog even volhouden dus!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb geen reet te doen op school
om 1 uur nog een vergadering en dan naar huis
om vervolgens de 1 na de ander te ontslaan?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ze zoeken hier altijd mensen hoor.
Je moeder, díe zoekt altijd mensenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zeg, het is hier geen datingsite hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand in de buurt van Schiedam/Rotterdam/Amstelveen die vrijdagavond niks te doen heeft ?
Pardon?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand in de buurt van Schiedam/Rotterdam/Amstelveen die vrijdagavond niks te doen heeft ?
Hij is niet zo heel kieskeurig...of gewoon wanhopigquote:Op donderdag 3 april 2008 12:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, het is hier geen datingsite hoor
Trouwens, wtf, Amstelveen ligt nou niet echt in de buurt van Schiedam en Rotterdam hoor
nah zo erg is hiet nietquote:Op donderdag 3 april 2008 12:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij is niet zo heel kieskeurig...of gewoon wanhopig
Beetje jezelf promoten he!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nah zo erg is hiet niet
http://xs125.xs.to/xs125/08123/poster352.jpg
dit dus
Alles waar vlees aan zit is te eten!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:38 schreef draculettetje het volgende:
ik ga op zoek naar wat eetbaars in huis
ik ga mijn broodtrommel plunderenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:38 schreef draculettetje het volgende:
ik ga op zoek naar wat eetbaars in huis
Echt orgineler begin je er niet op te worden hequote:Op donderdag 3 april 2008 12:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe was zichzelf gisteravond aan het promoten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe was zichzelf gisteravond aan het promoten
[ afbeelding ]
tering, een roze bierbus. dat klinkt wel goed moet ik zeggen. ik zou ook zo in kunnen stappen trouwens, is vlakbij zeg maarquote:Op donderdag 3 april 2008 12:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nah zo erg is hiet niet
http://xs125.xs.to/xs125/08123/poster352.jpg
dit dus
en ze hadden er pas een hoop ontslagen toch ?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Denk er nog maar over naquote:Op donderdag 3 april 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering, een roze bierbus. dat klinkt wel goed moet ik zeggen. ik zou ook zo in kunnen stappen trouwens, is vlakbij zeg maar
helaas moet ik zaterdag een hoop doen, en dat werkt neit als ik brak ben
Gratis bier is altijdquote:Op donderdag 3 april 2008 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Denk er nog maar over na
het bier is zelfs helemaal gratis in de bus
Maar echt laat zal het niet worden half 1 - 1 uur zijn we ongeveer weer terug denk ik
Mja drukke dag, dus vandaar dat ik zelfs de wekker moet zettenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:51 schreef Dribbel_ het volgende:
whehe
dat is wel te vroeg voor een zaterdag
Laten we het omdraaien, wij zoeken (heb ik net besloten) ook nog iemandquote:Op donderdag 3 april 2008 12:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Betaalt het daar beter, en kan ik dan m'n auto, telefoon en laptop behouden?quote:Op donderdag 3 april 2008 13:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laten we het omdraaien, wij zoeken (heb ik net besloten) ook nog iemand
welke functie? koffiedame?quote:Op donderdag 3 april 2008 13:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lees weer eens te snel, ik las "een boterham met pizza"quote:Op donderdag 3 april 2008 12:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan moeilijk mezelf op gaan eten...
heb een boterham gevonden met pasta
Er komt hier binnenkort een plek vrij (vast bij dit bedrijf, niet bij detacheringsburo),quote:Op donderdag 3 april 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Betaalt het daar beter, en kan ik dan m'n auto, telefoon en laptop behouden?
ik wil graag je la schoonmaken hoor!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nou heb ik wel meer zin in een pizza!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lees weer eens te snel, ik las "een boterham met pizza"
Rust goed uit he, en tot snel!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:09 schreef draculettetje het volgende:
maar kan beter mn bedje opzoeken! tot eind van de middag ofzo!
werk ze
Hoi hoiquote:
kijk das een goed begin van het weekend!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hoi hoi
45 minuten langer doorgewerk vandaag. Morgen eerder naar huis
Ik deel je gevoelquote:Op donderdag 3 april 2008 13:50 schreef tripack het volgende:
trug van de lunch... was het maar alvast weekend
Sgele foeiquote:
quote:
Alleen je moeder kan ons temmenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:26 schreef Sgele het volgende:
Gasten
Ik kan jullie ook niet heel even alleen laten he
Ik ben onschuldig, altijdquote:Op donderdag 3 april 2008 14:26 schreef Sgele het volgende:
Gasten
Ik kan jullie ook niet heel even alleen laten he
Als je mijn moeder ooit ziet, neem je al die posts over d'r terugquote:Op donderdag 3 april 2008 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Alleen je moeder kan ons temmen
dat wil ik wel zien gebeurenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je mijn moeder ooit ziet, neem je al die posts over d'r terug
hahahaquote:Op donderdag 3 april 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je mijn moeder ooit ziet, neem je al die posts over d'r terug
Als mensen hier voor het eerst komen kijken vraag ik me serieus af wat er door hun hoofd schiet als ze dit allemaal lezenquote:
dat die moeders hier een hoop lol beleven ?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als mensen hier voor het eerst komen kijken vraag ik me serieus af wat er door hun hoofd schiet als ze dit allemaal lezen
pulp fiction FTW!!quote:Op donderdag 3 april 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
vanavond pulp fiction weer op tv![]()
Jules: We should have shotguns for this kind of deal.
Vincent: How many up there?
Jules: Three or four.
Vincent: That's countin' our guy?
Jules: Not sure.
Vincent: So that means there could be up to five guys up there?
Jules: It's possible.
Vincent: We should have fuckin' shotguns.
Tja, niets aan toe te voegenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je mijn moeder ooit ziet, neem je haar van achteren en bevochtig je haar rug
quote:
quote:
Als je moeder hier was, lag háár 'water' nu over mijn bureauquote:Op donderdag 3 april 2008 14:55 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
als ik water had lag het nu over mijn bureau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je moeder hier was, lag háár 'water' nu over mijn bureaudat is wel ranzig haha !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Je moeder! Die heb ik pas als achtergrond thuis op mijn laptop!quote:Op donderdag 3 april 2008 14:51 schreef tripack het volgende:
[..]
pulp fiction FTW!!
is toevallig nu ook de achtergrond op me laptop thuis
Die voelt zich thuis bij jou op de achtergrondquote:Op donderdag 3 april 2008 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder! Die heb ik pas als achtergrond thuis op mijn laptop!
Dat moet ook wel met dat bier aangeven en dat opruimenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die voelt zich thuis bij jou op de achtergrond
Uurtje eerder weg? Ik mag er hier wel weer 1tje langer blijven... 3e dag van de 3 dat ik moet overwerken...quote:Op donderdag 3 april 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ga een uur eerder weg vandaag, moet weer even langs de "groenteman".
Tegenwoordig moet ik met de fucking trein
Daar zou ik er ook wel eentje van lustenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
Dat is het pas als mijn evaluatie morgen goed gaat.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk das een goed begin van het weekend!
noemen ze dat tegewoordig zoquote:Op donderdag 3 april 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
aubquote:Op donderdag 3 april 2008 15:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar zou ik er ook wel eentje van lusten
stoofperenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:14 schreef Seventees het volgende:
Ik heb zin in peer.
oh noem je mn moeder tegenwoordig zoquote:
Ze gaat wel als een treinquote:Op donderdag 3 april 2008 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh noem je mn moeder tegenwoordig zo
zolang je maar niet aan de noodrem trektquote:
dat is tog verbodenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zolang je maar niet aan de noodrem trekt
Ikke welquote:
1 dag ghosttown, en 1 week bijkomenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ikke wel
Vanaf morgen heb ik vakantie, dus het voelt voor mij alsof het vrijdag is, waarbij het weekend anderhalve week duurt. Tja, dan ga je extra raar doen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |