dat die moeders hier een hoop lol beleven ?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als mensen hier voor het eerst komen kijken vraag ik me serieus af wat er door hun hoofd schiet als ze dit allemaal lezen
pulp fiction FTW!!quote:Op donderdag 3 april 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
vanavond pulp fiction weer op tv![]()
Jules: We should have shotguns for this kind of deal.
Vincent: How many up there?
Jules: Three or four.
Vincent: That's countin' our guy?
Jules: Not sure.
Vincent: So that means there could be up to five guys up there?
Jules: It's possible.
Vincent: We should have fuckin' shotguns.
Tja, niets aan toe te voegenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je mijn moeder ooit ziet, neem je haar van achteren en bevochtig je haar rug
quote:
quote:
Als je moeder hier was, lag háár 'water' nu over mijn bureauquote:Op donderdag 3 april 2008 14:55 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
als ik water had lag het nu over mijn bureau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je moeder hier was, lag háár 'water' nu over mijn bureaudat is wel ranzig haha !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Je moeder! Die heb ik pas als achtergrond thuis op mijn laptop!quote:Op donderdag 3 april 2008 14:51 schreef tripack het volgende:
[..]
pulp fiction FTW!!
is toevallig nu ook de achtergrond op me laptop thuis
Die voelt zich thuis bij jou op de achtergrondquote:Op donderdag 3 april 2008 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder! Die heb ik pas als achtergrond thuis op mijn laptop!
Dat moet ook wel met dat bier aangeven en dat opruimenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die voelt zich thuis bij jou op de achtergrond
Uurtje eerder weg? Ik mag er hier wel weer 1tje langer blijven... 3e dag van de 3 dat ik moet overwerken...quote:Op donderdag 3 april 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ga een uur eerder weg vandaag, moet weer even langs de "groenteman".
Tegenwoordig moet ik met de fucking trein
Daar zou ik er ook wel eentje van lustenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
Dat is het pas als mijn evaluatie morgen goed gaat.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk das een goed begin van het weekend!
noemen ze dat tegewoordig zoquote:Op donderdag 3 april 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
aubquote:Op donderdag 3 april 2008 15:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar zou ik er ook wel eentje van lusten
stoofperenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:14 schreef Seventees het volgende:
Ik heb zin in peer.
oh noem je mn moeder tegenwoordig zoquote:
Ze gaat wel als een treinquote:Op donderdag 3 april 2008 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh noem je mn moeder tegenwoordig zo
zolang je maar niet aan de noodrem trektquote:
dat is tog verbodenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zolang je maar niet aan de noodrem trekt
Ikke welquote:
1 dag ghosttown, en 1 week bijkomenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ikke wel
Vanaf morgen heb ik vakantie, dus het voelt voor mij alsof het vrijdag is, waarbij het weekend anderhalve week duurt. Tja, dan ga je extra raar doen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |