Betaalt het daar beter, en kan ik dan m'n auto, telefoon en laptop behouden?quote:Op donderdag 3 april 2008 13:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laten we het omdraaien, wij zoeken (heb ik net besloten) ook nog iemand
welke functie? koffiedame?quote:Op donderdag 3 april 2008 13:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lees weer eens te snel, ik las "een boterham met pizza"quote:Op donderdag 3 april 2008 12:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan moeilijk mezelf op gaan eten...
heb een boterham gevonden met pasta
Er komt hier binnenkort een plek vrij (vast bij dit bedrijf, niet bij detacheringsburo),quote:Op donderdag 3 april 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Betaalt het daar beter, en kan ik dan m'n auto, telefoon en laptop behouden?
ik wil graag je la schoonmaken hoor!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nou heb ik wel meer zin in een pizza!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lees weer eens te snel, ik las "een boterham met pizza"
Rust goed uit he, en tot snel!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:09 schreef draculettetje het volgende:
maar kan beter mn bedje opzoeken! tot eind van de middag ofzo!
werk ze
Hoi hoiquote:
kijk das een goed begin van het weekend!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hoi hoi
45 minuten langer doorgewerk vandaag. Morgen eerder naar huis
Ik deel je gevoelquote:Op donderdag 3 april 2008 13:50 schreef tripack het volgende:
trug van de lunch... was het maar alvast weekend
Sgele foeiquote:
quote:
Alleen je moeder kan ons temmenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:26 schreef Sgele het volgende:
Gasten
Ik kan jullie ook niet heel even alleen laten he
Ik ben onschuldig, altijdquote:Op donderdag 3 april 2008 14:26 schreef Sgele het volgende:
Gasten
Ik kan jullie ook niet heel even alleen laten he
Als je mijn moeder ooit ziet, neem je al die posts over d'r terugquote:Op donderdag 3 april 2008 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Alleen je moeder kan ons temmen
dat wil ik wel zien gebeurenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je mijn moeder ooit ziet, neem je al die posts over d'r terug
hahahaquote:Op donderdag 3 april 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je mijn moeder ooit ziet, neem je al die posts over d'r terug
Als mensen hier voor het eerst komen kijken vraag ik me serieus af wat er door hun hoofd schiet als ze dit allemaal lezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |