nog even volhouden dus!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb geen reet te doen op school
om 1 uur nog een vergadering en dan naar huis
om vervolgens de 1 na de ander te ontslaan?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ze zoeken hier altijd mensen hoor.
Je moeder, díe zoekt altijd mensenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zeg, het is hier geen datingsite hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand in de buurt van Schiedam/Rotterdam/Amstelveen die vrijdagavond niks te doen heeft ?
Pardon?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand in de buurt van Schiedam/Rotterdam/Amstelveen die vrijdagavond niks te doen heeft ?
Hij is niet zo heel kieskeurig...of gewoon wanhopigquote:Op donderdag 3 april 2008 12:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, het is hier geen datingsite hoor
Trouwens, wtf, Amstelveen ligt nou niet echt in de buurt van Schiedam en Rotterdam hoor
nah zo erg is hiet nietquote:Op donderdag 3 april 2008 12:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij is niet zo heel kieskeurig...of gewoon wanhopig
Beetje jezelf promoten he!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nah zo erg is hiet niet
http://xs125.xs.to/xs125/08123/poster352.jpg
dit dus
Alles waar vlees aan zit is te eten!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:38 schreef draculettetje het volgende:
ik ga op zoek naar wat eetbaars in huis
ik ga mijn broodtrommel plunderenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:38 schreef draculettetje het volgende:
ik ga op zoek naar wat eetbaars in huis
Echt orgineler begin je er niet op te worden hequote:Op donderdag 3 april 2008 12:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe was zichzelf gisteravond aan het promoten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe was zichzelf gisteravond aan het promoten
[ afbeelding ]
tering, een roze bierbus. dat klinkt wel goed moet ik zeggen. ik zou ook zo in kunnen stappen trouwens, is vlakbij zeg maarquote:Op donderdag 3 april 2008 12:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nah zo erg is hiet niet
http://xs125.xs.to/xs125/08123/poster352.jpg
dit dus
en ze hadden er pas een hoop ontslagen toch ?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Denk er nog maar over naquote:Op donderdag 3 april 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering, een roze bierbus. dat klinkt wel goed moet ik zeggen. ik zou ook zo in kunnen stappen trouwens, is vlakbij zeg maar
helaas moet ik zaterdag een hoop doen, en dat werkt neit als ik brak ben
Gratis bier is altijdquote:Op donderdag 3 april 2008 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Denk er nog maar over na
het bier is zelfs helemaal gratis in de bus
Maar echt laat zal het niet worden half 1 - 1 uur zijn we ongeveer weer terug denk ik
Mja drukke dag, dus vandaar dat ik zelfs de wekker moet zettenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:51 schreef Dribbel_ het volgende:
whehe
dat is wel te vroeg voor een zaterdag
Laten we het omdraaien, wij zoeken (heb ik net besloten) ook nog iemandquote:Op donderdag 3 april 2008 12:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |