quote:Treinen op trailers bij spoorwerkzaamheden
Afgelopen Paasweekeinde zijn 500 spoorwerkers begonnen met groot onderhoud aan de spoorlijn Vlissingen-Bergen op Zoom. Van 22 maart tot 22 april wordt er hard aan het spoor gewerkt: nieuw grind in het ballastbed, houten bielzen vervangen door betonnen exemplaren en nieuwe stukken bovenleiding.
Voor de passagiers heeft de Nederlandse Spoorwegen deze week vervangend vervoer per bus geregeld.
Omdat er te weinig bussen zijn met als gevolg dat er vertragingen optreden, zullen er in de spits vanaf volgende week dinsdag treinen op transportcombinaties rijden vanuit Vlissingen, Middelburg en Goes. De treinstellen worden met kranen van de rails gelicht en op trailers geplaatst.
Het grote voordeel is dat de treinpassagiers niet hoeven over te stappen, minder bussen ingezet kunnen worden en de intercity dienstregeling aangehouden kan worden. Deze week wordt er in Zeeland proefgereden met oude treinstellen, die normaal als oefenmateriaal door de brandweer in Vlissingen worden gebruikt. Volgende week worden er volgens de oorspronkelijke dienstregeling met treinstellen van de NS gereden.
Er worden verschillende transportbedrijven ingeschakeld, die hiervoor aangepaste trailers gebruiken. Om de aanzienlijke instaphoogte te overbruggen worden speciale perrons aangelegd. De passagiers die volgende week gebruik maken van de treintrailer krijgen gratis koffie met een bolus geserveerd.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:36 schreef Landgeld het volgende:
dat het 20 graden zou worden op 'dinsdag'![]()
Dat Photoshoppen kon wel beter, sjesus zegquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:53 schreef MaLo het volgende:
http://www.scherper.nl/in(...)-Ooitse-gronden.html
Klik vooral op de plattegrond!
Die namen
Dat is jammer ja, maar verder vond ik hem wel geinigquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat Photoshoppen kon wel beter, sjesus zeg
quote:Verbod op Nordic Walking
"Het College van B&W van Groningen is van plan om Nordic Walking op openbaar terrein te verbieden. Deze vorm van lichaamsbeweging doet asfalt sneller slijten en feitelijk zijn de stokken verboden omdat ze onder de Wet Wapens en Munitie vallen. Jaarlijks kost extra slijtage aan wegen door Nordic Walking de gemeente tienduizenden euro's (.....)."
quote:
Allah Carte, Hemelvaartquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:53 schreef MaLo het volgende:
http://www.scherper.nl/in(...)-Ooitse-gronden.html
Klik vooral op de plattegrond!
Die namen
quote:
Jammer dat het een grap is, soms krijg ik wel eens de neiging om die debielen omver te rijden.quote:
Het is wel heel toevallig dat dat precies aanstaande dinsdag gebeurt, terwijl er eerder niets over bericht isquote:DEN HAAG - Notoire hardrijders opgelet: de verkeersboetes gaan dinsdag omhoog. Zoals eerder aangekondigd worden de meeste boetes rond de 20 procent duurder, er zijn uitschieters naar boven en beneden
http://www.nu.nl/news/150(...)ag_flink_omhoog.html
quote:
De advertenties eronder.....quote:
quote:Advertenties door Google
Leningen zonder bkr?
Wij hebben de oplossing! Altijd een bkr hypotheek mogelijk.
www.bkrhuis.nl Leningen
Leen direct, vertrouwd & voordelig! Gratis kredietofferte per post.
www.123krediet.nl
Uw lening in 3 seconden
berekenen. Sluit uw te dure leningen over.
www.LeningLimiet.nl
Daar heb ik een paar weken geleden volgens mij al iets over gehoordquote:Op zondag 30 maart 2008 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wel heel toevallig dat dat precies aanstaande dinsdag gebeurt, terwijl er eerder niets over bericht is.
1 April is ook een kwartaalovergang, en heb er inderdaad vaker over gehoord. Het is ook niet 'absurd' genoeg voor een 1 aprilgrap.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wel heel toevallig dat dat precies aanstaande dinsdag gebeurt, terwijl er eerder niets over bericht is.
Heb het even gecheckt:quote:
Antwoord:quote:Zeg, is dit een 1 aprilgrap?
quote:was het maar waar!!
Het is dinsdag 2 april!!
Ach ja, het niet expliciet gebruiken van een datum in een nieuwsbericht, doet al alarmbellen rinkelen hequote:Op zondag 30 maart 2008 17:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
1 April is ook een kwartaalovergang, en heb er inderdaad vaker over gehoord. Het is ook niet 'absurd' genoeg voor een 1 aprilgrap.
Helaas is dit bittere ernst
quote:Op zondag 30 maart 2008 18:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heb het even gecheckt:
[..]
Antwoord:
[..]
?
quote:Op zondag 30 maart 2008 18:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heb het even gecheckt:
[..]
Antwoord:
[..]
?
quote:Duurder internet om downloaden muziek
NEW YORK - De muziekindustrie zoekt naar nieuwe wegen om de gestaag dalende inkomsten door de illegale verspreiding van muziek via het internet te compenseren. Muziekgigant Warner Music zint nu op een toeslag die consumenten bovenop hun internetabonnement moeten gaan betalen.
Dat heeft de gelauwerde Amerikaanse manager Jim Griffin gezegd in een interview met het internetmagazine Portfolio.com. Griffin is door Warner aangetrokken om het plan uit te werken. Hij denkt aan een verhoging van de kosten van een internetaansluiting van vijf dollar (ongeveer 3,15 euro). In ruil daarvoor zouden consumenten onbeperkt muziek mogen downloaden van een muziekdatabase. Het geld dat wereldwijd met de toeslagen wordt opgehaald zou verdeeld moeten worden onder artiesten en platenmaatschappijen.
Het is niet bekend of de plannen van Warner ook op politieke steun kunnen rekenen.
Ik heb ook het idee dat politiek en bedrijfsleven 1 april misbruikt om straffeloos "proefballonnetjes" op te laten! Wordt er slecht op gereageerd, was het "een grapje", en anders gaan ze er mee door...quote:
Helaas is dat toch echt waar. Dat was twee jaar terug ook op 1 april. Let maar op, de boete voor een ondeugdelijke uitlaat (bijvoorbeeld een lekje ofzo) gaat van ¤75,- naar ¤180,-...quote:Op zondag 30 maart 2008 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
klassiekerquote:Het Nederlandse Journaal meldt op 31 maart 1969 dat één dag later een grote landelijke actie wordt gehouden om zogenaamde zwartkijkers op te sporen, mensen die hun kijk- en luistergeld niet hebben betaald. Controleurs zullen met een tv-peilwagen door de straten rijden om overtreders te betrappen. "Of daar niets tegen te doen zou zijn," vraagt een journalist. "Nee," is het antwoord van een controleur, want hij kon zich niet voorstellen dat men zijn televisietoestel in aluminiumfolie zou wikkelen, want dan zal de voorbijrijdende controledienst met hun scanner niets kunnen uitrichten.
Op 1 april 1969 is al het aluminiumfolie in Nederlandse winkels binnen enkele uren uitverkocht.
quote:Diergaarde Blijdorp meldt nog dit jaar over te stappen op vegetarisch voedsel voor bijna alle dieren, waaronder de leeuwen. Dit als "resultaat van een overeenkomst tussen de Nederlandse Vegetariërsbond (NVB) en Diergaarde Blijdorp". Uit onderzoek zou blijken dat "de meeste carnivoren na een gewennings-periode prima zonder vlees kunnen" en zelfs langer leven...
quote:Op maandag 31 maart 2008 15:34 schreef maok het volgende:
http://www.regiozottegem.be/index.php?option=com_content&task=view&id=1656&Itemid=4
en dan die 2e, dat kan toch geen echt optreden zijn
quote:RACIST
Op dinsdag 1 april om 20 uur staat Han Solo, de ,,eerste extreem rechtse stand-up comedian van Vlaanderen’’ in De Steenoven aan de Kerkkouter in Herzele. Of hij echt zo extreem rechts is zal moet nog blijken. Wie het wil weten betaalt 10 euro inkom. Toeschouwers tussen 25 en 55 jaar betalen 12 euro.
Als ik het niet dacht!quote:Burgemeester: 'Bunker moet eerder open'
'De bunker moet eerder open', aldus de Zandvoortse burgemeester Meijer. Na spoedoverleg met het bestuur van het Bunker Museum Zandvoort, heeft hij dan ook besloten dat de bunker, waarin zich mogelijk kunstschatten uit de Tweede Wereldoorlog bevinden, morgenmiddag wordt geopend. De druk op de beveiliging van de bunker is door nachtelijke bezoekers te groot geworden. Bovendien wil de burgemeester voorkomen dat de lokatie bekend wordt én ook bezoekt wordt door pottenkijkers. De stadsarcheoloog van Haarlem, RAAP, Gerlach Art Shippers and Packers, Waternet en de Technische Recherche zijn op de hoogte gesteld van de voortijdige opening.
Bron: website gemeente Zandvoort
quote:Op maandag 31 maart 2008 15:01 schreef BdR het volgende:
Een goeie 1 april grap bedenken is moeilijk, zeker omdat men volgens mij tegenwoordiger sceptischer is.. zo goed als die van Het Journaal van 1 april 1969 zie je ze niet vaak meer..
[..]
klassieker
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:12 schreef koen_pijl het volgende:
Nieuwe verkeersregels per 1 april 2008
25-03-2008
Per 1 april 2008 verandert een aantal verkeersregels. Wat verandert er voor u? Hieronder de belangrijkste wijzigingen.
...
ANWB
hij is wel goed, ik was er ingetraptquote:Op maandag 31 maart 2008 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht!
In de lokale media reppen ze al sinds eind februari over de vondst in deze bunker. Eerst zeiden ze dat hij vrijdag open zou gaan, maar de vervroeging naar morgen, bevestigt wat ik al vermoedde: het is gewoon nep.
Het is ook geen grapquote:Op maandag 31 maart 2008 16:25 schreef BdR het volgende:
[..]zal wel aan mij liggen, maar ik zie de grap niet..
Plaats dan een echte grap. Helaas is dit de waarheid.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:12 schreef koen_pijl het volgende:
Nieuwe verkeersregels per 1 april 2008
25-03-2008
Per 1 april 2008 verandert een aantal verkeersregels. Wat verandert er voor u? Hieronder de belangrijkste wijzigingen.
ff voor de lol gereageerdquote:
antwoord :quote:een vriend van mij heeft geld te over maar is gezien zijn drukke baan ook behoeftig. zijn voorliefde gaat uit naar mooie vrouwen van middelbare leeftijd voor een avondje vermaak. dus indien u geinterresseerd bent kunt u een foto mailen. mvg leef me uit
hahaha, dit kan niet serieus zijn, maar anders...quote:Hoi leefmeuit,
Bedankt voor je reactie ben 41 zie er goed uit maar heb helaas geen foto van mezelf.
Maar alsnog zou ik het geen probleem vinden om op deze manier in mijn huis te kunnen blijven.
Ik hoop toch iets te horen ondanks dat ik helaas geen foto heb van mezelf.
groet anita
quote:
Grappigquote:Op maandag 31 maart 2008 19:47 schreef leefmeuit het volgende:
[..]
ff voor de lol gereageerd
[..]
antwoord :
[..]
hahaha, dit kan niet serieus zijn, maar anders...
betaal je haar schuld en dan maak je een afspraak dat je 1 jaar lang elke vrijdag mag bonken
voor de MILF hunters dan.
nadat je moederlief lekker geneukt hebt kun je met zoonlief bier gaan drinken
niet zo voorbarig....quote:Op maandag 31 maart 2008 19:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Grappig![]()
Je moet diep in de shit ziten om zo'n advertentie te plaatsen.
Geenstijl humor
OMGquote:Op maandag 31 maart 2008 19:47 schreef leefmeuit het volgende:
[..]
ff voor de lol gereageerd
[..]
antwoord :
[..]
hahaha, dit kan niet serieus zijn, maar anders...
betaal je haar schuld en dan maak je een afspraak dat je 1 jaar lang elke vrijdag mag bonken
voor de MILF hunters dan.
nadat je moederlief lekker geneukt hebt kun je met zoonlief bier gaan drinken
Iets over 3 meisjes die marshmellow ijs hadden gemaakt wat nu te koop was in de plaatselijke supermarkt.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:47 schreef maok het volgende:
Heeft er nog iemand toevallig het jeugdjournaal gekeken vanavond? Daar hebben ze elk jaar ook een mooie grap. (ben net thuis, dus niet kunnen kijken)
http://neboarchief.nos.nl/?serid=227quote:Op maandag 31 maart 2008 22:47 schreef maok het volgende:
Heeft er nog iemand toevallig het jeugdjournaal gekeken vanavond? Daar hebben ze elk jaar ook een mooie grap. (ben net thuis, dus niet kunnen kijken)
ik kan inderdaad ook niets anders bedenken, maar meestal bedenken ze een grap waarbij ze mensen naar een bepaalde plek lokken om daar te vertellen dat het een grap is, dat kunnen ze hierbij niet doen, zal het dus wel niet zijnquote:Op maandag 31 maart 2008 23:23 schreef jna het volgende:
[..]
Iets over 3 meisjes die marshmellow ijs hadden gemaakt wat nu te koop was in de plaatselijke supermarkt.
Als dat de grap was van dit jaar is ie wel heel slecht
Ze kunnen zeggen dat iedereen naar die supermarkt moet? IJs maken is ook niet zo moeilijk trouwens, ligt een beetje aan je leeftijd natuurlijk en ik heb het niet gezien..quote:Op maandag 31 maart 2008 23:45 schreef maok het volgende:
[..]
ik kan inderdaad ook niets anders bedenken, maar meestal bedenken ze een grap waarbij ze mensen naar een bepaalde plek lokken om daar te vertellen dat het een grap is, dat kunnen ze hierbij niet doen, zal het dus wel niet zijn
O?quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:07 schreef donroyco het volgende:
Volgens mij hier op Fok! de grap:
alle mods in het zwart...(in plaats van blauw)
Dacht dat jij uit de crew was gezet omdat je liep te rellenquote:
Fok! wordt overgenomen door de EO...quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:07 schreef donroyco het volgende:
Volgens mij hier op Fok! de grap:
alle mods in het zwart...(in plaats van blauw)
Toen kon ik het wel lezen maar de andere tekst weer nietquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je moet je monitor even 180 graden draaien!
jeugdjournaal heeft de grap volgens mij doorgaans op 1 april.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:47 schreef maok het volgende:
Post eens een linkjequote:Op dinsdag 1 april 2008 00:36 schreef NJlo het volgende:
Ik heb een lulverhaal over digitale buizen op een gitaarforum gepost, heel persbericht zitten typen enzo, forummaatje laten reageren met dat 'ie het al hoorde enzo.. En nu afwachten hoe dom amerikanen zijn
quote:Geachte Leden van de KNV,
De gemeente Utrecht wil u op de hoogte brengen van het volgende:
Het Jaarbeursplein te Utrecht wordt door velen van u gebruikt als opstapplaats. Door de ontwikkelingen en uitbreidingen in het stationsgebied zal met ingang van 1 april 2008 deze opstapplaats worden afgesloten voor de touringcarbedrijven.
De gemeente is momenteel bezig met de ontwikkeling van een alternatieve, nieuwe opstaplocatie bij Leidsche Rijn en verwacht dat deze 1 juni a.s. gereed is. Door onvoorziene omstandigheden is het niet mogelijk om de sluiting van het Jaarbeursplein als opstapplaats en de nieuwe locatie in Leidsche Rijn, op elkaar aan te sluiten.
Voor de overbruggende periode tussen 1 april en 1 juni is een tijdelijk alternatief gevonden bij de locatie Veemarktterrein. Het halteren op het Veemarktterrein is niet kosteloos en afhankelijk van de capaciteit die touringcarondernemers nodig hebben. De locatie is goed bereikbaar via de A27 (afslag Veemarkt) en geeft in de nabijheid aansluiting op de A12 en de A28.
De Veemarkt is vanaf de snelweg bereikbaar via het Kardinaal Alfrinkplein en de hoofdtoegang (in- en uitrit) Veemarktterrein.
Het Veemarktterrein wordt gebruikt voor allerhande evenementen in weekenden en huisvest iedere dinsdag een automarkt. Op deze dagen kunnen de touringcars kunnen helaas niet op deze dagen terecht. De kalender van de evenementen treft u hierbij aan; dit kan u helpen een planning te maken met de mogelijkheden als opstapplaats. Ook kunt u kijken op www.utrecht.nl/voordorphal
Momenteel is helaas er geen ander alternatief voor handen gedurende de maanden april en mei.
De gemeente wil graag inventariseren welke ondernemingen momenteel gebruik maken van het Jaarbeursplein en tevens inzicht hebben in de jaarplanning en de dagen waarop u gebruik maakt van de locatie met daarbij de frequenties van de busbewegingen. Om alles zo soepel mogelijk te organiseren doen we een dringend beroep op uw medewerking en vragen wij u om per ommegaande u schriftelijk, per email of telefonisch aan te melden bij Gemeente Utrecht-Stadsontwikkeling, afdeling Projectmanagementbureau. Ondernemingen die niet binnen 10 dagen reageren en niet op de lijst staan, lopen het risico dat zij niet meer terecht kunnen op de door de gemeente aangewezen alternatieve locaties.
Zodra de inventarisatie van de touringcarondernemers en de kalender/jaarplanning van de frequenties van de touringcarbewegingen gereed is, kan er door de gemeente een keuze worden gemaakt welke ondernemingen op welke locatie na 1 juni 2008 organisatorisch het beste kunnen halteren. De eventuele wijze van reserveren en betalen wordt nog nader bepaald en aan u bericht, maar zal naar alle waarschijnlijkheid rechtstreeks met de beheerder van de Veemarkt geregeld dienen te worden.
U kunt zich aanmelden bij:
Gemeente Utrecht, StadsOntwikkeling,
afdeling Projectmanagementbureau
t.a.v. mevrouw K. Joustra
Postbus 8406, 3503 RK Utrecht
Telefoonnummer 030-286 4910
Emailadres: k.joustra@utrecht.nl
quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:58 schreef Paaskonijn het volgende:
ging jij niet te bed?
Heerlijk, die eeuwig durende vete tussen de NS en ProRail.quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:53 schreef Tourniquet het volgende:
Op de lichtkranten op stations:
"Vandaag zet ProRail alle wissels op zomertijd. Dank voor uw begrip."
Ik zAg 'm ook idd.quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:53 schreef Tourniquet het volgende:
Even over die grap uit de OP, die is voor 90% gewoon de waarheidquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:21 schreef elkravo het volgende:
Het is weer bijna zover... 1 april ...kikker in je bil...
Media zullen weer onzin publiceren... en mensen zullen er wel of niet in trappen...
Meld hier 1 aprilgrappen:
TS begint:
Las vanmorgen dit artikel en dacht in eerste instantie nog WTF... maar toen zag ik "vanaf dinsdag"...
http://www.htmfoto.net/nieuws/tonen.php?datum=20080328&item=650
[ afbeelding ]
[..]
Alsof iemand zou geloven dat jij sex zou hebben gehad.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sex gehad met een minderjarige (erg minderjarig) mijn grap einz einz einz!!111!!
quote:ZWARTE CROSS SHIRTSPONSOR DE GRAAFSCHAP
Het Zwarte Cross Festival wordt in het seizoen 2008 - 2009 de officiële shirtsponsor van Betaald Voetbal De Graafschap B.V. Beide partijen zijn zeer verguld met de toekomstige samenwerking. De overeenkomst is voor één jaar met een optie op nog twee extra jaren.
Het Zwarte Cross Festival is, met bijna 100.000 bezoekers in 2007, binnen enkele jaren uitgegroeid van een kleinschalig evenement tot één van de grootste festivals van Nederland en wordt georganiseerd door de evenemententak van rockband Jovink & the Voederbietels: de Feestfabriek Alles Komt Goed BV.
De Feestfabriek noemt als reden voor de sponsoring: ‘De Graafschap is een club met een positief imago. Daarnaast zit stadion De Vijverberg altijd vol en zijn TV minuten gegarandeerd. De keuze op De Graafschap is snel gevallen, want we dragen De Graafschap een warm hart toe en het is een club uit de Achterhoek en daar zijn we trots op’.
Het contract is vandaag getekend door commercieel directeur Henk Bloemers van De Graafschap en commercieel directeur Ronnie Degen van de Feestfabriek. Over de hoogte van het sponsorbedrag willen beide partijen geen mededelingen doen. De huidige shirtsponsor, Centric, blijft overigens wel sponsor van De Graafschap. ‘De deal met de Zwarte Cross geeft De Graafschap financiële zekerheden en de samenwerking levert synergie op’, aldus directeur voetbalzaken, Han Berger.
Vanmiddag om 16.30 uur is er een persconferentie in de persruimte van stadion De Vijverberg.
Mama? Jij ook hier! Gezellig.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vandaag bij mijn trein station. Stond een vrouw aan het begin van het perron. Opeens springt ze op de rails toen de trein er aan kwam. Iedereen zo van: 1 APRIL!!! EINZ EINZ!!!1111! LOLZZZ
Ja dit las ik ook gisterenquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:12 schreef plukkert het volgende:
Gmail introduceert custom time, kan je je huiswerk van gisteren toch nog op tijd inleveren
quote:"I used to be an honest person; but now I don't have to be. It's just so much easier this way. I've gained a lot of productivity by not having to think about doing the 'right' thing.
Todd J., Investment Banker
Is wel goed bedacht van die vingerverfbrigadequote:Op dinsdag 1 april 2008 07:53 schreef Tourniquet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk nietquote:
weinig vete hoor, aangezien ProRail die borden bedientquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heerlijk, die eeuwig durende vete tussen de NS en ProRail.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:54 schreef plukkert het volgende:
Voor de mensen die Google Calendar hebben: Maak een afspraak en klik op de nieuwe "I'm feeling lucky"--knopik heb geen "I'm feeling lucky knop"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
je moet effe een tijd selecteren in je agenda, zodat je dat ballonnetje krijgt. Daar staat die knop bij.quote:
Werkt die uitgemolken koe nog steeds? Die is wel vaker door scholen gebruiktquote:Op maandag 31 maart 2008 19:38 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou vooruit dan maar, het is bijna 1 april...
Op de school waar ik werk is vandaag een uitgebreide brief meegegaan waarin wordt uitgelegd waarom het schooluniform wordt ingevoerd en dat in afwachting van de definitieve kleding-setjes er vanaf morgen een kledingcode van toepassing is.
Ik ook niet, trap ik nu in een 1 april grap??quote:
niet bij de Nederlandse versiequote:Op dinsdag 1 april 2008 11:15 schreef plukkert het volgende:
Nou het houdt maar niet op bij Google: http://www.google.com/googlecalendar/new_wakeup.html
[..]
je moet effe een tijd selecteren in je agenda, zodat je dat ballonnetje krijgt. Daar staat die knop bij.
Kunstschat in Zandvoortse duinen gevonden, maar niet heusquote:Op maandag 31 maart 2008 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht!
In de lokale media reppen ze al sinds eind februari over de vondst in deze bunker. Eerst zeiden ze dat hij vrijdag open zou gaan, maar de vervroeging naar morgen, bevestigt wat ik al vermoedde: het is gewoon nep.
http://psv.blog.nl/transfernieuws/2008/04/01/huntelaar-naar-psvquote:Huntelaar naar PSV
01 April 2008 09:43: BlogBoer
Klaas-Jan Huntelaar is de komende jaren in Eindhoven te bewonderen. De aanvaller die de afgelopen twee en half jaar in Amsterdam onder contract stond, zet vandaag zijn handtekening onder een lucratieve overeenkomst die hem voor drie seizoenen aan de landskampioen bindt. Desgevraagd zegt Huntelaar aan een nieuwe uitdaging toe te zijn waarbij succes zo goed als gegarandeerd is.
'Ik heb het prima naar mijn zin gehad in Amsterdam, maar als je de kans krijgt om de stap naar de absolute top te maken, moet je die met beide handen aanpakken. Daarnaast wil ik ook wel eens de enige echte schaal omhoog houden in plaats van de Johan Cruijff schaal'.
Ook de kans om zijn voetbalkunsten op het allerhoogste internationale niveau te laten zien hebben zwaar meegewogen in zijn beslissing om voor PSV te kiezen. 'Met alle respect voor ploegen als Zulte-Waregem of Dinamo Zagreb, maar dat zijn nou niet de Europese tegenstanders waar ik van droom', aldus de 24-jarige spits.
Huntelaar reist vandaag 1 april naar Eindhoven af om een driejarige overeenkomst te ondertekenen. Nadat The Hunter zijn handtekening heeft gezet, zal hij worden voorgesteld aan de voltallige PSV-selectie die zich op de Herdgang voorbereidt op het komende UEFA Cup duel tegen Fiorentina. In verband met de verwachte toestroom van pers en supporters, zal PSV de poorten van het trainingscomplex aan de Oirschotsedijk vandaag gesloten houden.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://psv.blog.nl/transfernieuws/2008/04/01/huntelaar-naar-psv
quote:Daarnaast wil ik ook wel eens de enige echte schaal omhoog houden in plaats van de Johan Cruijff schaal'.
op de pagina zelf, hè.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:37 schreef milagro het volgende:
[..]
op de pagina zelf, hè.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:37 schreef milagro het volgende:
[..]
op de pagina zelf, hè.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me serieus, maar ze zijn behoorlijk aan de dure kantquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:47 schreef NordicBlue het volgende:
Hier nog eentje:
http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php?taal=nl&id=958&msect=nieuws
Snelheidsverhoging ADSL
Met ingang van 1 april 2008 verhoogt XS4ALL de snelheden van ADSL (XS4ALL Only). Hieronder staan de oude en de nieuwe, maximale snelheden van de abonnementen Start, Lite en Basic.
ADSL Start
Huidige snelheid: 2/0,5 Mbit/s
Nieuwe snelheid : 4/1 Mbit/s*
ADSL Lite
Huidige snelheid: 4/1 Mbit/s
Nieuwe snelheid: 8/1 Mbit/s*
ADSL Basic
Huidige snelheid: 8/1 Mbit/s
Nieuwe snelheid: 20/1 Mbit/s*
Serieus of een grapje?
Bij Animal Planet, die boedhistische monikken die tussen de bengaalse tijgers leven ..quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:27 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
[..]
Ja dit las ik ook gisterenEen leeuw die op slablaadjes moet gaan leven
// gaat er dus over dat Diergaarde Blijdorp vanaf vandaag al hun dieren op een vegetarisch menu gaat zetten
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:33 schreef ruben3123 het volgende:
Op onze school hing een 6e klasser schoolexamencijfers op van examen Nederlands. Was gelijk al niet geloofwaardig aangezien sommige mensen een 1,0 hadden en dat kon nooit. Ook stond er wel heel toevallig boven dat het de cijfers waren van 1 april 2008...............
Whahaquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:52 schreef -Trinity- het volgende:
Vanochtend kwam een meisje in de mediatheek op school aan haar klasgenootjes vertellen dat er een tentamen uitviel deze week. Je had die gezichten moeten zien, arme schaapjes.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:00 schreef Mejoon het volgende:
http://link.brightcove.co(...)473?bctid=1482436596
Terry Jonesquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:00 schreef Mejoon het volgende:
Voor een ambtenarenclub die regelmatig in het nieuws komt omdat ze ronduit belabberde prestaties leveren, zou ProRail er goed aan doen gewoon hun werk te doen, i.p.v. grappig proberen te zijn...quote:
ligt er wel dik op he. Ik vond die grap van die school ook wel aardig, alle kinderen van groep acht moesten vandaag een stoel meenemen omdat de schoolstoelen door de fabrikant werden gecontroleerd op productiefouten nadat er meldingen waren van productiefouten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:01 schreef Jordy-B het volgende:
Was Boer zoekt kind nou de 1-april van het jeugdjournaal?
meesterlijkquote:Op woensdag 2 april 2008 13:49 schreef Jovatov het volgende:
Google nog maar een keer.
Check vooral ook de FAQ
quote:Q: Wait a second. I live in the US. Does this mean I’m now 2 days behind Australia?
A: Yes. Yes it does.
Dinsdag 1 april 2008quote:Op woensdag 1 april 2009 07:07 schreef drumstickNL het volgende:
Is het nou vandaag 1 april of gisteren ? Er staat bij dinsdag ook een april.
Daar trap ik dus mooi niet in, ik blijf gewoon thuisquote:Om de achterstand in lesuren, opgelopen door 40-minutenroosters en alternatieve 5x50 minutenroosters, in te halen, maar ook om alvast te anticiperen op de 1000 urennorm, zal er vanaf morgen een nieuw lesrooster in werking gesteld worden. De lessen worden verlengd met 10 minuten, waardoor de lessen nu 60 minuten zullen gaan duren. Om te voorkomen dat de leerlingen té laat op school zitten (officieel moet een leerling tot 17:00 uur beschikbaar zijn voor schoolzaken), wordt het eerste uur vervroegd. Dit zal nu om 8 uur beginnen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:45 schreef DaMart het volgende:
Conducteurs met 1-aprilgrappen.
Conducteur via omroep:"Dames en heren, welkom in de Intercity naar Utrecht. Denkt u er om dat u vanaf vandaag alleen nog met uw OV-chipkaart kunt reizen op dit traject!"
Een vrouw achter me wordt een beetje nerveus:'OV-chipkaart? Waar moet ik die halen dan?'
...en ik speelde even mee:'Die moet je schriftelijk aanvragen, en dan heb je hem met een week of twee in huis.'
En toen de vrouw nog nerveuzer werd, omdat ze toch echt naar Utrecht moest, heb ik toch maar even op de datum gewezen.
quote:Ambtenaren voortaan vrij baan in de spits
1 april 2009, 00:00
Tevreden kijken Rijkswaterstaat en het KLPD terug op het succes van het afsluiten van de linkerrijstrook van de A4 tijdens de Afghanistan top. Hoewel het op een aantal plaatsen drukker was, werd het doel bereikt: de delegaties werden snel en efficient naar Den Haag geleid.
De afnemende filedruk en dit succes zijn voor het Ministerie van Verkeer aanleiding om met ingang van vandaag de linkerrijstroken op de A4, A12 en A13 voortaan vrij te geven voor ambtenaren. Overig verkeer wordt van de strook geweerd met behulp van de rode kruizen die ook op dinsdag te zien waren. Ambtenaren mogen met hun Rijkspas, mits voorzien van het juiste embleem, deze kruizen negeren en gebruik maken van de verder lege rijstrook.
Naar verwachting zal dit een verdere afname van de filedruk als gevolg hebben. Een woordvoerder van het Ministerie geeft aan dat berekeningen dat hebben aangetoond. Volgens haar was de dinsdag een generale repetitie.
Kijk eens naar het jaartal!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik heb ook de fok 1 april grap gevonden....
[ afbeelding ]
Ik dacht al dat er iets mis was met het signaal voor de RDS, zag in het schermpje inderdaad Stu Ha staanquote:
http://denhaag.rtvwest.nl/nieuwsitem/28658quote:31-03-09 20:46
DEN HAAG - De nieuwe labrador van Hillary Clinton is dinsdag weggelopen toen de hond werd uitgelaten. De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken is vanwege de Afghanistan-top op dit moment in Den Haag.
Een beveiliger van Clinton liet de hond dinsdagmorgen uit op de boulevard van Scheveningen toen het dier er plotseling ervandoor ging. Zowel medewerkers van Clinton als de dierenambulance Haaglanden hebben dinsdag naar hond gezocht, maar het dier nog niet gevonden.
De hond van Hillary Clinton is een chocoladebruine labrador van ongeveer een jaar oud. Het is een teefje en luistert naar de naam Lady. In verband met de veiligheidsmaatregelen rond de Afghanistan-top wordt er dinsdag niet meer verder gezocht naar Lady.
Vrijwilligers
Woensdagochtend om 10.00 uur zal de dierenambulance Den Haag de zoektocht naar de hond voortzetten rond de boulevard van Scheveningen. De dierenambulance roept mensen op te helpen bij de speurtocht. Vrijwilligers kunnen zich melden op de boulevard aan de Gevers Deynootweg.
Ook heeft Omroep West een speciale tiplijn geopend voor mensen die de hond na dinsdagochtend 9.00 uur nog hebben gezien. Het nummer van de tiplijn is: 070-3078008. Vermeld op de tiplijn duidelijk de lokatie waar u de hond het laatste gezien hebt, en laat uw naam en telefoonnummer achter.
quote:Ministerraad buigt zich over 1 aprilgrap Donner
Uitgegeven: 1 april 2009 09:45
Laatst gewijzigd: 1 april 2009 09:45
DEN HAAG - Minister Piet Hein Donner (Sociale Zaken) heeft vrijdag tijdens de ministerraad met een 1 aprilgrap een aantal collega's bij de neus genomen.
De CDA-bewindsman wees hen erop dat een aantal ministers regelmatig 's nachts werkt en dat de Arbeidsinspectie bestuurlijke boetes dreigde op te leggen.
Hij deed daarom een voorstel om de werk- en rusttijden van ministers en staatssecretarissen te regelen, aldus een woordvoerder van Donner woensdag na een bericht in De Telegraaf.
Volgens Donner zouden ministers en staatssecretarissen maximaal zeven dagen per week 24 uur per dag mogen werken. Ook zouden bepaalde momenten tijdens debatten in de Tweede Kamer als rusttijd aangemerkt kunnen worden.
Een aantal bewindspersonen ging serieus op het voorstel in, maar de zegsman wilde niet zeggen wie dat waren.
&flip=1 erachterquote:Op woensdag 1 april 2009 10:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bij Youtube is alles ondersteboven.
En dat is een 1 april grap?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
Goede ervaring met Peter_Aragorn
Vanuit topic [TK] PC-games o.a. Quake Wars, Prey, King Kong(steel) e.a. een stapel games over genomen. Snelle afhandeling nadat ik het geld overgemaakt had. Prima verlopen
Nee, zie editquote:
Briljant! Ik word er helemaal blij vanquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:00 schreef Mejoon het volgende:
Niks van gemerkt.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bij Youtube is alles ondersteboven.
De grap is dat iedereen denkt dat het een grap is maar dat het toch geen grap is.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Heeft GeenStijl al bekend gemaakt dat Powned een 1 aprilgrap is?
Oh nou zie ik het ja.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:56 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
of links op fp van youtube volgen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef daruk het volgende:
Ik ben vandaag serieus in de 1 april grap: Je veter zit los.. getrapt..
klopt mijn net gekocht huis is nu goedkoper hahaquote:Op woensdag 1 april 2009 12:45 schreef Starlie het volgende:
Op www.jaap.nl hebben ze alle woningen 20% in prijs verlaagd.... vonden onze verkopers niet zo grappig....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:10 schreef T42 het volgende:
[..]
klopt mijn net gekocht huis is nu goedkoper haha
De ultieme retro-grap: op 1 april opzettelijk met losse veters gaan rondlopen, en dan iedereen die zegt 'Hé, je veters zitten los' afpoeieren met 'jaja, haha, één april zeker??'. En dan die andere zo vanquote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef daruk het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
De ultieme retro-grap: op 1 april opzettelijk met losse veters gaan rondlopen, en dan iedereen die zegt 'Hé, je veters zitten los' afpoeieren met 'jaja, haha, één april zeker??'. En dan die andere zo van![]()
![]()
Dat was wel leuker geweest jaquote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
De ultieme retro-grap: op 1 april opzettelijk met losse veters gaan rondlopen, en dan iedereen die zegt 'Hé, je veters zitten los' afpoeieren met 'jaja, haha, één april zeker??'. En dan die andere zo van![]()
![]()
Dit doe ik meestal op 1 april,quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit doe ik meestal op 1 april,
maar vorig jaar ging het mis..ik struikelde over mijn veter
En bij collega van me hadden de kinderen van de opvang zijn veters onder de tafel aan elkaar gebonden met de poot van de stoel er tussen..
Ook leuk natuurlijk
Dat merk je toch.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit doe ik meestal op 1 april,
maar vorig jaar ging het mis..ik struikelde over mijn veter
En bij collega van me hadden de kinderen van de opvang zijn veters onder de tafel aan elkaar gebonden met de poot van de stoel er tussen..
Ook leuk natuurlijk
quote:Ambtenaren voortaan vrij baan in de spits
1 april 2009, 00:00
Tevreden kijken Rijkswaterstaat en het KLPD terug op het succes van het afsluiten van de linkerrijstrook van de A4 tijdens de Afghanistan top. Hoewel het op een aantal plaatsen drukker was, werd het doel bereikt: de delegaties werden snel en efficient naar Den Haag geleid.
De afnemende filedruk en dit succes zijn voor het Ministerie van Verkeer aanleiding om met ingang van vandaag de linkerrijstroken op de A4, A12 en A13 voortaan vrij te geven voor ambtenaren. Overig verkeer wordt van de strook geweerd met behulp van de rode kruizen die ook op dinsdag te zien waren. Ambtenaren mogen met hun Rijkspas, mits voorzien van het juiste embleem, deze kruizen negeren en gebruik maken van de verder lege rijstrook.
Naar verwachting zal dit een verdere afname van de filedruk als gevolg hebben. Een woordvoerder van het Ministerie geeft aan dat berekeningen dat hebben aangetoond. Volgens haar was de dinsdag een generale repetitie.
mijn baas ook en nu heet ik lulquote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef daruk het volgende:
Als iemand tegen je zegt 'je veter zit los' antwoorden met 'ik heb niet eens veters' . Gaat die ander nog kijken ook, '1 april'.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
![]()
quote:
lol, waarom heb ik daar geen last van..?quote:
Het werkt wel (enigszins)quote:Op woensdag 1 april 2009 12:15 schreef Tiemie het volgende:
http://www.google.com/intl/en/landing/chrome/cadie/
Dat filmpje.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:03 schreef Tourniquet het volgende:
http://labs.opera.com/news/2009/04/01/
[..]
Mwah.quote:
Het werkt vooral als je het scherm versleept, maar de inhoud zelf komt niet los, omdat het niet weet wat voor/achter moet zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 14:23 schreef miodzio het volgende:
[..]
Mwah.
[ afbeelding ]
Brilletje heb ik natuurlijk niet uitgeprint.
Andere grappen van Google:
Mobiele brainsearch:
http://www.google.com/mobile/default/brainsearch.html
Gmail autopilot:
http://mail.google.com/mail/help/autopilot/index.html
En natuurlijk youtube.
Dit zijn de betere 1 april grappenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kon dit jaar niet iest beters verzinnen. Maar wilde toch graag even weer een garpje uithalen.
Vorig jaar belde ik een collega op, om te zeggen dat ik per direct niet meer zou komen, omdat een ander uitzendbureau me een betere baan had aangeboden, met meer zekerheid.
Toen éénmaal de hele afdeling in paniek was, inclusief de chef, kwam ik doodnormaal binnenlopen met een big smile op mijn bakkus.
Dit jaar koos ik maar een buurman voor de gek te houden. Die buurman gebruikt een deel van mijn zijtuin en tuin en heeft daar een werkplaatsje in gemaakt. Tuin is voor mij toch al groot genoeg, dus die ruimte mag hij gewoon gebruiken.
Ik heb de volgende brief aan hem gestuurd:
[ afbeelding ]
Staan allemaal al aanwijzingen in, maar moet je op dat moment maar net doorhebben, als je een brief krijgt dat je hobbyschuur wordt afgebroken.
1. Afgesproken bedrag ¤941,00 (jaar-maand-dag)
2. De opzichter B.Roma (oftewel Broma, wat grap betekent op z'n Spaans)
3. Afzender J. Vodegege (Joop voor de gek gehouden)
4. Nr. van KvK 20090401
5. Lidnr. BuGra (burengrapje) waar mijn huisnummer en cijfers van postcode staan
Dus ik maar wachten op telefoontje. En die kwam dus ook vrij snel nadat de post hier was bezorgd, want ik had de enveloppe die ik nog ongeschonden had met poststempel en alles, aan de postbode gegeven. Dus hij zat bij de gewone post.
Toen belde hij dus.
Al snel vertelde hij dat hij de grap geweldig vond. Hij had de brief tig keer gelezen en was helemaal van de kaart. Heeft eerst twee bakken koffie gedronken en toen de stoute schoenen aangetrokken en het 06 nummer gebeld. Stond ineens mijn naam in de display. Tja, toen had hij door dat ik hem straal voor de gek had.
Hij heeft wel ff peentjes gezweten.
Wees eens actueel, deze is van vorig jaar....quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:00 schreef Porcupine002 het volgende:
Gameontwikkelaar Blizzard kondigt een nieuwe World Of Warcraft game aan voor op de consoles!
Wees eens actueel, je quote een post van vorig jaar...quote:Op woensdag 1 april 2009 15:11 schreef .je het volgende:
[..]
Wees eens actueel, deze is van vorig jaar....
Bericht is ook vorig jaar gepostquote:Op woensdag 1 april 2009 15:11 schreef .je het volgende:
[..]
Wees eens actueel, deze is van vorig jaar....
Crap, moet nog wakker wordenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wees eens actueel, je quote een post van vorig jaar...
Edit: Dit zal trouwens wel de WoW grap van dit jaar zijn: http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/mount-p1mpage.html
heb je em in *.doc file dan gebruik ik hem volgendjaar eensquote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kon dit jaar niet iest beters verzinnen. Maar wilde toch graag even weer een garpje uithalen.
Vorig jaar belde ik een collega op, om te zeggen dat ik per direct niet meer zou komen, omdat een ander uitzendbureau me een betere baan had aangeboden, met meer zekerheid.
Toen éénmaal de hele afdeling in paniek was, inclusief de chef, kwam ik doodnormaal binnenlopen met een big smile op mijn bakkus.
Dit jaar koos ik maar een buurman voor de gek te houden. Die buurman gebruikt een deel van mijn zijtuin en tuin en heeft daar een werkplaatsje in gemaakt. Tuin is voor mij toch al groot genoeg, dus die ruimte mag hij gewoon gebruiken.
Ik heb de volgende brief aan hem gestuurd:
[ afbeelding ]
Staan allemaal al aanwijzingen in, maar moet je op dat moment maar net doorhebben, als je een brief krijgt dat je hobbyschuur wordt afgebroken.
1. Afgesproken bedrag ¤941,00 (jaar-maand-dag)
2. De opzichter B.Roma (oftewel Broma, wat grap betekent op z'n Spaans)
3. Afzender J. Vodegege (Joop voor de gek gehouden)
4. Nr. van KvK 20090401
5. Lidnr. BuGra (burengrapje) waar mijn huisnummer en cijfers van postcode staan
Dus ik maar wachten op telefoontje. En die kwam dus ook vrij snel nadat de post hier was bezorgd, want ik had de enveloppe die ik nog ongeschonden had met poststempel en alles, aan de postbode gegeven. Dus hij zat bij de gewone post.
Toen belde hij dus.
Al snel vertelde hij dat hij de grap geweldig vond. Hij had de brief tig keer gelezen en was helemaal van de kaart. Heeft eerst twee bakken koffie gedronken en toen de stoute schoenen aangetrokken en het 06 nummer gebeld. Stond ineens mijn naam in de display. Tja, toen had hij door dat ik hem straal voor de gek had.
Hij heeft wel ff peentjes gezweten.
Voor ¤9,95 (excl. verzendkosten) mag je hem hebben.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:10 schreef T42 het volgende:
[..]
heb je em in *.doc file dan gebruik ik hem volgendjaar eens
ik zie het niet?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:18 schreef Roksopp het volgende:
Die van wikipedia vond ik ook wel grappig.
http://en.wikipedia.org/wiki/Holocaust
Hij denkt grappig te zijn..quote:
Grappig, met javascript gedaan ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:34 schreef ranja het volgende:
Verdwijnende websitehttp://rateyourmusic.com/
Ff op de link klikkenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:03 schreef daruk het volgende:
[..]
lol, waarom heb ik daar geen last van..?
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:32 schreef karoltje het volgende:
Kids van groep 8 hebben mn auto ingepakt met wc-papier.
Hij was idd weer leukquote:Op woensdag 1 april 2009 19:10 schreef Tourniquet het volgende:
Die van het jeugdjournaal was ook wel weer goed:
http://www.nos.nl/jeugdjo(...)erkenvoorschool.html
http://www.kinderklusjes.nl/
Ja, ik schrok van die ventquote:Op woensdag 1 april 2009 20:56 schreef DJKoster het volgende:
Bwehehehe, Hans van der Togt als omroeper op Comedy Central.
http://www.nin.com/pub/strobelight/quote:To download NIN's new full-length album Strobe Light, PRODUCED BY TIMBALAND, enter a valid email address in the fields below. A download link will be sent to you immediately. Your credit card will be charged $18.98 plus a $10 digital delivery convenience fee. Your files will arrive as windows media files playable on quite a few players with your name embedded all over them just in case you lose them. You will also receive an exclusive photo and a free email account with our partner Google's Gmail service.
Your email will be kept confidential and will not be used for spam, unless we can make some money selling it.
track list:
intro skit
everybody's doing it (featuring chris martin, jay-z AND bono)
black t-shirt
pussygrinder (featuring sheryl crow)
coffin on the dancefloor
this rhythm is infected
slide to the dark side
even closer (featuring justin timberlake and maynard james keenan)
on the list (she's not)
clap trap crack slap
laid, paid and played (featuring fergie of the black eyed peas and al jourgensen)
feel like being dead again
still hurts (featuring alicia keys)
outro skit
http://www.brabantsdagbla(...)an-aprilgrap-OJC.ecequote:De Mos werkt mee aan aprilgrap OJC
ROSMALEN - Voetbaltrainer Aad de Mos heeft meegewerkt aan een 1 aprilgrap van OJC Rosmalen.
Op de website van de club staat De Mos glunderend afgebeeld in de bestuurskamer van OJC. Naast hem op de foto staat OJC-penningmeester Bernard Brouwer.
Bij de foto staat het bericht met als opvallend grote datum 1 april 2009: 'Vriendendienst Aad de Mos aan OJC'. Daarin wordt gemeld dat De Mos, regelmatige bezoeker van OJC, zich voor de rest van het seizoen als hoofdtrainer/coach heeft verbonden aan OJC. Gehoopt wordt op een schokeffect om degradatie uit de hoofdklasse te kunnen ontlopen. De Mos bevestigt desgevraagd dat het een 1 aprilgrap betreft. Hem was gevraagd hieraan mee te werken.
Zie ook de website van OJV: http://www.vvojcrosmalen.nl/
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:21 schreef elkravo het volgende:
Het is weer bijna zover... 1 april ...kikker in je bil...
Media zullen weer onzin publiceren... en mensen zullen er wel of niet in trappen...
Meld hier 1 aprilgrappen:
TS begint:
Las vanmorgen dit artikel en dacht in eerste instantie nog WTF... maar toen zag ik "vanaf dinsdag"...
http://www.htmfoto.net/nieuws/tonen.php?datum=20080328&item=650
[ afbeelding ]
[..]
ik heb die site niet gezien maar ik gok een jquery hide() effect op de wrapper div?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Grappig, met javascript gedaan ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |