Wees eens actueel, deze is van vorig jaar....quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:00 schreef Porcupine002 het volgende:
Gameontwikkelaar Blizzard kondigt een nieuwe World Of Warcraft game aan voor op de consoles!
Wees eens actueel, je quote een post van vorig jaar...quote:Op woensdag 1 april 2009 15:11 schreef .je het volgende:
[..]
Wees eens actueel, deze is van vorig jaar....
Bericht is ook vorig jaar gepostquote:Op woensdag 1 april 2009 15:11 schreef .je het volgende:
[..]
Wees eens actueel, deze is van vorig jaar....
Crap, moet nog wakker wordenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wees eens actueel, je quote een post van vorig jaar...
Edit: Dit zal trouwens wel de WoW grap van dit jaar zijn: http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/mount-p1mpage.html
heb je em in *.doc file dan gebruik ik hem volgendjaar eensquote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kon dit jaar niet iest beters verzinnen. Maar wilde toch graag even weer een garpje uithalen.
Vorig jaar belde ik een collega op, om te zeggen dat ik per direct niet meer zou komen, omdat een ander uitzendbureau me een betere baan had aangeboden, met meer zekerheid.
Toen éénmaal de hele afdeling in paniek was, inclusief de chef, kwam ik doodnormaal binnenlopen met een big smile op mijn bakkus.
Dit jaar koos ik maar een buurman voor de gek te houden. Die buurman gebruikt een deel van mijn zijtuin en tuin en heeft daar een werkplaatsje in gemaakt. Tuin is voor mij toch al groot genoeg, dus die ruimte mag hij gewoon gebruiken.
Ik heb de volgende brief aan hem gestuurd:
[ afbeelding ]
Staan allemaal al aanwijzingen in, maar moet je op dat moment maar net doorhebben, als je een brief krijgt dat je hobbyschuur wordt afgebroken.
1. Afgesproken bedrag ¤941,00 (jaar-maand-dag)
2. De opzichter B.Roma (oftewel Broma, wat grap betekent op z'n Spaans)
3. Afzender J. Vodegege (Joop voor de gek gehouden)
4. Nr. van KvK 20090401
5. Lidnr. BuGra (burengrapje) waar mijn huisnummer en cijfers van postcode staan
Dus ik maar wachten op telefoontje. En die kwam dus ook vrij snel nadat de post hier was bezorgd, want ik had de enveloppe die ik nog ongeschonden had met poststempel en alles, aan de postbode gegeven. Dus hij zat bij de gewone post.
Toen belde hij dus.
Al snel vertelde hij dat hij de grap geweldig vond. Hij had de brief tig keer gelezen en was helemaal van de kaart. Heeft eerst twee bakken koffie gedronken en toen de stoute schoenen aangetrokken en het 06 nummer gebeld. Stond ineens mijn naam in de display. Tja, toen had hij door dat ik hem straal voor de gek had.
Hij heeft wel ff peentjes gezweten.
Voor ¤9,95 (excl. verzendkosten) mag je hem hebben.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:10 schreef T42 het volgende:
[..]
heb je em in *.doc file dan gebruik ik hem volgendjaar eens
ik zie het niet?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:18 schreef Roksopp het volgende:
Die van wikipedia vond ik ook wel grappig.
http://en.wikipedia.org/wiki/Holocaust
Hij denkt grappig te zijn..quote:
Grappig, met javascript gedaan ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:34 schreef ranja het volgende:
Verdwijnende websitehttp://rateyourmusic.com/
Ff op de link klikkenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:03 schreef daruk het volgende:
[..]
lol, waarom heb ik daar geen last van..?
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:32 schreef karoltje het volgende:
Kids van groep 8 hebben mn auto ingepakt met wc-papier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |