Ik dacht al dat er iets mis was met het signaal voor de RDS, zag in het schermpje inderdaad Stu Ha staanquote:
http://denhaag.rtvwest.nl/nieuwsitem/28658quote:31-03-09 20:46
DEN HAAG - De nieuwe labrador van Hillary Clinton is dinsdag weggelopen toen de hond werd uitgelaten. De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken is vanwege de Afghanistan-top op dit moment in Den Haag.
Een beveiliger van Clinton liet de hond dinsdagmorgen uit op de boulevard van Scheveningen toen het dier er plotseling ervandoor ging. Zowel medewerkers van Clinton als de dierenambulance Haaglanden hebben dinsdag naar hond gezocht, maar het dier nog niet gevonden.
De hond van Hillary Clinton is een chocoladebruine labrador van ongeveer een jaar oud. Het is een teefje en luistert naar de naam Lady. In verband met de veiligheidsmaatregelen rond de Afghanistan-top wordt er dinsdag niet meer verder gezocht naar Lady.
Vrijwilligers
Woensdagochtend om 10.00 uur zal de dierenambulance Den Haag de zoektocht naar de hond voortzetten rond de boulevard van Scheveningen. De dierenambulance roept mensen op te helpen bij de speurtocht. Vrijwilligers kunnen zich melden op de boulevard aan de Gevers Deynootweg.
Ook heeft Omroep West een speciale tiplijn geopend voor mensen die de hond na dinsdagochtend 9.00 uur nog hebben gezien. Het nummer van de tiplijn is: 070-3078008. Vermeld op de tiplijn duidelijk de lokatie waar u de hond het laatste gezien hebt, en laat uw naam en telefoonnummer achter.
quote:Ministerraad buigt zich over 1 aprilgrap Donner
Uitgegeven: 1 april 2009 09:45
Laatst gewijzigd: 1 april 2009 09:45
DEN HAAG - Minister Piet Hein Donner (Sociale Zaken) heeft vrijdag tijdens de ministerraad met een 1 aprilgrap een aantal collega's bij de neus genomen.
De CDA-bewindsman wees hen erop dat een aantal ministers regelmatig 's nachts werkt en dat de Arbeidsinspectie bestuurlijke boetes dreigde op te leggen.
Hij deed daarom een voorstel om de werk- en rusttijden van ministers en staatssecretarissen te regelen, aldus een woordvoerder van Donner woensdag na een bericht in De Telegraaf.
Volgens Donner zouden ministers en staatssecretarissen maximaal zeven dagen per week 24 uur per dag mogen werken. Ook zouden bepaalde momenten tijdens debatten in de Tweede Kamer als rusttijd aangemerkt kunnen worden.
Een aantal bewindspersonen ging serieus op het voorstel in, maar de zegsman wilde niet zeggen wie dat waren.
&flip=1 erachterquote:Op woensdag 1 april 2009 10:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bij Youtube is alles ondersteboven.
En dat is een 1 april grap?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
Goede ervaring met Peter_Aragorn
Vanuit topic [TK] PC-games o.a. Quake Wars, Prey, King Kong(steel) e.a. een stapel games over genomen. Snelle afhandeling nadat ik het geld overgemaakt had. Prima verlopen
Nee, zie editquote:
Briljant! Ik word er helemaal blij vanquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:00 schreef Mejoon het volgende:
http://link.brightcove.co(...)473?bctid=1482436596
Niks van gemerkt.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bij Youtube is alles ondersteboven.
De grap is dat iedereen denkt dat het een grap is maar dat het toch geen grap is.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Heeft GeenStijl al bekend gemaakt dat Powned een 1 aprilgrap is?
Oh nou zie ik het ja.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:56 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
of links op fp van youtube volgen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef daruk het volgende:
Ik ben vandaag serieus in de 1 april grap: Je veter zit los.. getrapt..
klopt mijn net gekocht huis is nu goedkoper hahaquote:Op woensdag 1 april 2009 12:45 schreef Starlie het volgende:
Op www.jaap.nl hebben ze alle woningen 20% in prijs verlaagd.... vonden onze verkopers niet zo grappig....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:10 schreef T42 het volgende:
[..]
klopt mijn net gekocht huis is nu goedkoper haha
De ultieme retro-grap: op 1 april opzettelijk met losse veters gaan rondlopen, en dan iedereen die zegt 'Hé, je veters zitten los' afpoeieren met 'jaja, haha, één april zeker??'. En dan die andere zo vanquote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef daruk het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
De ultieme retro-grap: op 1 april opzettelijk met losse veters gaan rondlopen, en dan iedereen die zegt 'Hé, je veters zitten los' afpoeieren met 'jaja, haha, één april zeker??'. En dan die andere zo van![]()
![]()
Dat was wel leuker geweest jaquote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
De ultieme retro-grap: op 1 april opzettelijk met losse veters gaan rondlopen, en dan iedereen die zegt 'Hé, je veters zitten los' afpoeieren met 'jaja, haha, één april zeker??'. En dan die andere zo van![]()
![]()
Dit doe ik meestal op 1 april,quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit doe ik meestal op 1 april,
maar vorig jaar ging het mis..ik struikelde over mijn veter
En bij collega van me hadden de kinderen van de opvang zijn veters onder de tafel aan elkaar gebonden met de poot van de stoel er tussen..
Ook leuk natuurlijk
Dat merk je toch.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit doe ik meestal op 1 april,
maar vorig jaar ging het mis..ik struikelde over mijn veter
En bij collega van me hadden de kinderen van de opvang zijn veters onder de tafel aan elkaar gebonden met de poot van de stoel er tussen..
Ook leuk natuurlijk
quote:Ambtenaren voortaan vrij baan in de spits
1 april 2009, 00:00
Tevreden kijken Rijkswaterstaat en het KLPD terug op het succes van het afsluiten van de linkerrijstrook van de A4 tijdens de Afghanistan top. Hoewel het op een aantal plaatsen drukker was, werd het doel bereikt: de delegaties werden snel en efficient naar Den Haag geleid.
De afnemende filedruk en dit succes zijn voor het Ministerie van Verkeer aanleiding om met ingang van vandaag de linkerrijstroken op de A4, A12 en A13 voortaan vrij te geven voor ambtenaren. Overig verkeer wordt van de strook geweerd met behulp van de rode kruizen die ook op dinsdag te zien waren. Ambtenaren mogen met hun Rijkspas, mits voorzien van het juiste embleem, deze kruizen negeren en gebruik maken van de verder lege rijstrook.
Naar verwachting zal dit een verdere afname van de filedruk als gevolg hebben. Een woordvoerder van het Ministerie geeft aan dat berekeningen dat hebben aangetoond. Volgens haar was de dinsdag een generale repetitie.
mijn baas ook en nu heet ik lulquote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef daruk het volgende:
Als iemand tegen je zegt 'je veter zit los' antwoorden met 'ik heb niet eens veters' . Gaat die ander nog kijken ook, '1 april'.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
![]()
quote:
lol, waarom heb ik daar geen last van..?quote:
Het werkt wel (enigszins)quote:Op woensdag 1 april 2009 12:15 schreef Tiemie het volgende:
http://www.google.com/intl/en/landing/chrome/cadie/
Dat filmpje.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:03 schreef Tourniquet het volgende:
http://labs.opera.com/news/2009/04/01/
[..]
Mwah.quote:
Het werkt vooral als je het scherm versleept, maar de inhoud zelf komt niet los, omdat het niet weet wat voor/achter moet zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 14:23 schreef miodzio het volgende:
[..]
Mwah.
[ afbeelding ]
Brilletje heb ik natuurlijk niet uitgeprint.
Andere grappen van Google:
Mobiele brainsearch:
http://www.google.com/mobile/default/brainsearch.html
Gmail autopilot:
http://mail.google.com/mail/help/autopilot/index.html
En natuurlijk youtube.
Dit zijn de betere 1 april grappenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kon dit jaar niet iest beters verzinnen. Maar wilde toch graag even weer een garpje uithalen.
Vorig jaar belde ik een collega op, om te zeggen dat ik per direct niet meer zou komen, omdat een ander uitzendbureau me een betere baan had aangeboden, met meer zekerheid.
Toen éénmaal de hele afdeling in paniek was, inclusief de chef, kwam ik doodnormaal binnenlopen met een big smile op mijn bakkus.
Dit jaar koos ik maar een buurman voor de gek te houden. Die buurman gebruikt een deel van mijn zijtuin en tuin en heeft daar een werkplaatsje in gemaakt. Tuin is voor mij toch al groot genoeg, dus die ruimte mag hij gewoon gebruiken.
Ik heb de volgende brief aan hem gestuurd:
[ afbeelding ]
Staan allemaal al aanwijzingen in, maar moet je op dat moment maar net doorhebben, als je een brief krijgt dat je hobbyschuur wordt afgebroken.
1. Afgesproken bedrag ¤941,00 (jaar-maand-dag)
2. De opzichter B.Roma (oftewel Broma, wat grap betekent op z'n Spaans)
3. Afzender J. Vodegege (Joop voor de gek gehouden)
4. Nr. van KvK 20090401
5. Lidnr. BuGra (burengrapje) waar mijn huisnummer en cijfers van postcode staan
Dus ik maar wachten op telefoontje. En die kwam dus ook vrij snel nadat de post hier was bezorgd, want ik had de enveloppe die ik nog ongeschonden had met poststempel en alles, aan de postbode gegeven. Dus hij zat bij de gewone post.
Toen belde hij dus.
Al snel vertelde hij dat hij de grap geweldig vond. Hij had de brief tig keer gelezen en was helemaal van de kaart. Heeft eerst twee bakken koffie gedronken en toen de stoute schoenen aangetrokken en het 06 nummer gebeld. Stond ineens mijn naam in de display. Tja, toen had hij door dat ik hem straal voor de gek had.
Hij heeft wel ff peentjes gezweten.
Wees eens actueel, deze is van vorig jaar....quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:00 schreef Porcupine002 het volgende:
Gameontwikkelaar Blizzard kondigt een nieuwe World Of Warcraft game aan voor op de consoles!
Wees eens actueel, je quote een post van vorig jaar...quote:Op woensdag 1 april 2009 15:11 schreef .je het volgende:
[..]
Wees eens actueel, deze is van vorig jaar....
Bericht is ook vorig jaar gepostquote:Op woensdag 1 april 2009 15:11 schreef .je het volgende:
[..]
Wees eens actueel, deze is van vorig jaar....
Crap, moet nog wakker wordenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wees eens actueel, je quote een post van vorig jaar...
Edit: Dit zal trouwens wel de WoW grap van dit jaar zijn: http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/mount-p1mpage.html
heb je em in *.doc file dan gebruik ik hem volgendjaar eensquote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kon dit jaar niet iest beters verzinnen. Maar wilde toch graag even weer een garpje uithalen.
Vorig jaar belde ik een collega op, om te zeggen dat ik per direct niet meer zou komen, omdat een ander uitzendbureau me een betere baan had aangeboden, met meer zekerheid.
Toen éénmaal de hele afdeling in paniek was, inclusief de chef, kwam ik doodnormaal binnenlopen met een big smile op mijn bakkus.
Dit jaar koos ik maar een buurman voor de gek te houden. Die buurman gebruikt een deel van mijn zijtuin en tuin en heeft daar een werkplaatsje in gemaakt. Tuin is voor mij toch al groot genoeg, dus die ruimte mag hij gewoon gebruiken.
Ik heb de volgende brief aan hem gestuurd:
[ afbeelding ]
Staan allemaal al aanwijzingen in, maar moet je op dat moment maar net doorhebben, als je een brief krijgt dat je hobbyschuur wordt afgebroken.
1. Afgesproken bedrag ¤941,00 (jaar-maand-dag)
2. De opzichter B.Roma (oftewel Broma, wat grap betekent op z'n Spaans)
3. Afzender J. Vodegege (Joop voor de gek gehouden)
4. Nr. van KvK 20090401
5. Lidnr. BuGra (burengrapje) waar mijn huisnummer en cijfers van postcode staan
Dus ik maar wachten op telefoontje. En die kwam dus ook vrij snel nadat de post hier was bezorgd, want ik had de enveloppe die ik nog ongeschonden had met poststempel en alles, aan de postbode gegeven. Dus hij zat bij de gewone post.
Toen belde hij dus.
Al snel vertelde hij dat hij de grap geweldig vond. Hij had de brief tig keer gelezen en was helemaal van de kaart. Heeft eerst twee bakken koffie gedronken en toen de stoute schoenen aangetrokken en het 06 nummer gebeld. Stond ineens mijn naam in de display. Tja, toen had hij door dat ik hem straal voor de gek had.
Hij heeft wel ff peentjes gezweten.
Voor ¤9,95 (excl. verzendkosten) mag je hem hebben.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:10 schreef T42 het volgende:
[..]
heb je em in *.doc file dan gebruik ik hem volgendjaar eens
ik zie het niet?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:18 schreef Roksopp het volgende:
Die van wikipedia vond ik ook wel grappig.
http://en.wikipedia.org/wiki/Holocaust
Hij denkt grappig te zijn..quote:
Grappig, met javascript gedaan ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:34 schreef ranja het volgende:
Verdwijnende websitehttp://rateyourmusic.com/
Ff op de link klikkenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:03 schreef daruk het volgende:
[..]
lol, waarom heb ik daar geen last van..?
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:32 schreef karoltje het volgende:
Kids van groep 8 hebben mn auto ingepakt met wc-papier.
Hij was idd weer leukquote:Op woensdag 1 april 2009 19:10 schreef Tourniquet het volgende:
Die van het jeugdjournaal was ook wel weer goed:
http://www.nos.nl/jeugdjo(...)erkenvoorschool.html
http://www.kinderklusjes.nl/
Ja, ik schrok van die ventquote:Op woensdag 1 april 2009 20:56 schreef DJKoster het volgende:
Bwehehehe, Hans van der Togt als omroeper op Comedy Central.
http://www.nin.com/pub/strobelight/quote:To download NIN's new full-length album Strobe Light, PRODUCED BY TIMBALAND, enter a valid email address in the fields below. A download link will be sent to you immediately. Your credit card will be charged $18.98 plus a $10 digital delivery convenience fee. Your files will arrive as windows media files playable on quite a few players with your name embedded all over them just in case you lose them. You will also receive an exclusive photo and a free email account with our partner Google's Gmail service.
Your email will be kept confidential and will not be used for spam, unless we can make some money selling it.
track list:
intro skit
everybody's doing it (featuring chris martin, jay-z AND bono)
black t-shirt
pussygrinder (featuring sheryl crow)
coffin on the dancefloor
this rhythm is infected
slide to the dark side
even closer (featuring justin timberlake and maynard james keenan)
on the list (she's not)
clap trap crack slap
laid, paid and played (featuring fergie of the black eyed peas and al jourgensen)
feel like being dead again
still hurts (featuring alicia keys)
outro skit
http://www.brabantsdagbla(...)an-aprilgrap-OJC.ecequote:De Mos werkt mee aan aprilgrap OJC
ROSMALEN - Voetbaltrainer Aad de Mos heeft meegewerkt aan een 1 aprilgrap van OJC Rosmalen.
Op de website van de club staat De Mos glunderend afgebeeld in de bestuurskamer van OJC. Naast hem op de foto staat OJC-penningmeester Bernard Brouwer.
Bij de foto staat het bericht met als opvallend grote datum 1 april 2009: 'Vriendendienst Aad de Mos aan OJC'. Daarin wordt gemeld dat De Mos, regelmatige bezoeker van OJC, zich voor de rest van het seizoen als hoofdtrainer/coach heeft verbonden aan OJC. Gehoopt wordt op een schokeffect om degradatie uit de hoofdklasse te kunnen ontlopen. De Mos bevestigt desgevraagd dat het een 1 aprilgrap betreft. Hem was gevraagd hieraan mee te werken.
Zie ook de website van OJV: http://www.vvojcrosmalen.nl/
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:21 schreef elkravo het volgende:
Het is weer bijna zover... 1 april ...kikker in je bil...
Media zullen weer onzin publiceren... en mensen zullen er wel of niet in trappen...
Meld hier 1 aprilgrappen:
TS begint:
Las vanmorgen dit artikel en dacht in eerste instantie nog WTF... maar toen zag ik "vanaf dinsdag"...
http://www.htmfoto.net/nieuws/tonen.php?datum=20080328&item=650
[ afbeelding ]
[..]
ik heb die site niet gezien maar ik gok een jquery hide() effect op de wrapper div?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Grappig, met javascript gedaan ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |