klopt mijn net gekocht huis is nu goedkoper hahaquote:Op woensdag 1 april 2009 12:45 schreef Starlie het volgende:
Op www.jaap.nl hebben ze alle woningen 20% in prijs verlaagd.... vonden onze verkopers niet zo grappig....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:10 schreef T42 het volgende:
[..]
klopt mijn net gekocht huis is nu goedkoper haha
De ultieme retro-grap: op 1 april opzettelijk met losse veters gaan rondlopen, en dan iedereen die zegt 'Hé, je veters zitten los' afpoeieren met 'jaja, haha, één april zeker??'. En dan die andere zo vanquote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef daruk het volgende:
Ik ben vandaag serieus in de 1 april grap: Je veter zit los.. getrapt..
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
De ultieme retro-grap: op 1 april opzettelijk met losse veters gaan rondlopen, en dan iedereen die zegt 'Hé, je veters zitten los' afpoeieren met 'jaja, haha, één april zeker??'. En dan die andere zo van![]()
![]()
Dat was wel leuker geweest jaquote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
De ultieme retro-grap: op 1 april opzettelijk met losse veters gaan rondlopen, en dan iedereen die zegt 'Hé, je veters zitten los' afpoeieren met 'jaja, haha, één april zeker??'. En dan die andere zo van![]()
![]()
Dit doe ik meestal op 1 april,quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit doe ik meestal op 1 april,
maar vorig jaar ging het mis..ik struikelde over mijn veter
En bij collega van me hadden de kinderen van de opvang zijn veters onder de tafel aan elkaar gebonden met de poot van de stoel er tussen..
Ook leuk natuurlijk
Dat merk je toch.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit doe ik meestal op 1 april,
maar vorig jaar ging het mis..ik struikelde over mijn veter
En bij collega van me hadden de kinderen van de opvang zijn veters onder de tafel aan elkaar gebonden met de poot van de stoel er tussen..
Ook leuk natuurlijk
quote:Ambtenaren voortaan vrij baan in de spits
1 april 2009, 00:00
Tevreden kijken Rijkswaterstaat en het KLPD terug op het succes van het afsluiten van de linkerrijstrook van de A4 tijdens de Afghanistan top. Hoewel het op een aantal plaatsen drukker was, werd het doel bereikt: de delegaties werden snel en efficient naar Den Haag geleid.
De afnemende filedruk en dit succes zijn voor het Ministerie van Verkeer aanleiding om met ingang van vandaag de linkerrijstroken op de A4, A12 en A13 voortaan vrij te geven voor ambtenaren. Overig verkeer wordt van de strook geweerd met behulp van de rode kruizen die ook op dinsdag te zien waren. Ambtenaren mogen met hun Rijkspas, mits voorzien van het juiste embleem, deze kruizen negeren en gebruik maken van de verder lege rijstrook.
Naar verwachting zal dit een verdere afname van de filedruk als gevolg hebben. Een woordvoerder van het Ministerie geeft aan dat berekeningen dat hebben aangetoond. Volgens haar was de dinsdag een generale repetitie.
mijn baas ook en nu heet ik lulquote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef daruk het volgende:
Ik ben vandaag serieus in de 1 april grap: Je veter zit los.. getrapt..
Als iemand tegen je zegt 'je veter zit los' antwoorden met 'ik heb niet eens veters' . Gaat die ander nog kijken ook, '1 april'.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
![]()
quote:
lol, waarom heb ik daar geen last van..?quote:
Het werkt wel (enigszins)quote:Op woensdag 1 april 2009 12:15 schreef Tiemie het volgende:
http://www.google.com/intl/en/landing/chrome/cadie/
Dat filmpje.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:03 schreef Tourniquet het volgende:
http://labs.opera.com/news/2009/04/01/
[..]
Mwah.quote:
Het werkt vooral als je het scherm versleept, maar de inhoud zelf komt niet los, omdat het niet weet wat voor/achter moet zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 14:23 schreef miodzio het volgende:
[..]
Mwah.
[ afbeelding ]
Brilletje heb ik natuurlijk niet uitgeprint.
Andere grappen van Google:
Mobiele brainsearch:
http://www.google.com/mobile/default/brainsearch.html
Gmail autopilot:
http://mail.google.com/mail/help/autopilot/index.html
En natuurlijk youtube.
Dit zijn de betere 1 april grappenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kon dit jaar niet iest beters verzinnen. Maar wilde toch graag even weer een garpje uithalen.
Vorig jaar belde ik een collega op, om te zeggen dat ik per direct niet meer zou komen, omdat een ander uitzendbureau me een betere baan had aangeboden, met meer zekerheid.
Toen éénmaal de hele afdeling in paniek was, inclusief de chef, kwam ik doodnormaal binnenlopen met een big smile op mijn bakkus.
Dit jaar koos ik maar een buurman voor de gek te houden. Die buurman gebruikt een deel van mijn zijtuin en tuin en heeft daar een werkplaatsje in gemaakt. Tuin is voor mij toch al groot genoeg, dus die ruimte mag hij gewoon gebruiken.
Ik heb de volgende brief aan hem gestuurd:
[ afbeelding ]
Staan allemaal al aanwijzingen in, maar moet je op dat moment maar net doorhebben, als je een brief krijgt dat je hobbyschuur wordt afgebroken.
1. Afgesproken bedrag ¤941,00 (jaar-maand-dag)
2. De opzichter B.Roma (oftewel Broma, wat grap betekent op z'n Spaans)
3. Afzender J. Vodegege (Joop voor de gek gehouden)
4. Nr. van KvK 20090401
5. Lidnr. BuGra (burengrapje) waar mijn huisnummer en cijfers van postcode staan
Dus ik maar wachten op telefoontje. En die kwam dus ook vrij snel nadat de post hier was bezorgd, want ik had de enveloppe die ik nog ongeschonden had met poststempel en alles, aan de postbode gegeven. Dus hij zat bij de gewone post.
Toen belde hij dus.
Al snel vertelde hij dat hij de grap geweldig vond. Hij had de brief tig keer gelezen en was helemaal van de kaart. Heeft eerst twee bakken koffie gedronken en toen de stoute schoenen aangetrokken en het 06 nummer gebeld. Stond ineens mijn naam in de display. Tja, toen had hij door dat ik hem straal voor de gek had.
Hij heeft wel ff peentjes gezweten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |