Ik dacht al dat er iets mis was met het signaal voor de RDS, zag in het schermpje inderdaad Stu Ha staanquote:
http://denhaag.rtvwest.nl/nieuwsitem/28658quote:31-03-09 20:46
DEN HAAG - De nieuwe labrador van Hillary Clinton is dinsdag weggelopen toen de hond werd uitgelaten. De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken is vanwege de Afghanistan-top op dit moment in Den Haag.
Een beveiliger van Clinton liet de hond dinsdagmorgen uit op de boulevard van Scheveningen toen het dier er plotseling ervandoor ging. Zowel medewerkers van Clinton als de dierenambulance Haaglanden hebben dinsdag naar hond gezocht, maar het dier nog niet gevonden.
De hond van Hillary Clinton is een chocoladebruine labrador van ongeveer een jaar oud. Het is een teefje en luistert naar de naam Lady. In verband met de veiligheidsmaatregelen rond de Afghanistan-top wordt er dinsdag niet meer verder gezocht naar Lady.
Vrijwilligers
Woensdagochtend om 10.00 uur zal de dierenambulance Den Haag de zoektocht naar de hond voortzetten rond de boulevard van Scheveningen. De dierenambulance roept mensen op te helpen bij de speurtocht. Vrijwilligers kunnen zich melden op de boulevard aan de Gevers Deynootweg.
Ook heeft Omroep West een speciale tiplijn geopend voor mensen die de hond na dinsdagochtend 9.00 uur nog hebben gezien. Het nummer van de tiplijn is: 070-3078008. Vermeld op de tiplijn duidelijk de lokatie waar u de hond het laatste gezien hebt, en laat uw naam en telefoonnummer achter.
quote:Ministerraad buigt zich over 1 aprilgrap Donner
Uitgegeven: 1 april 2009 09:45
Laatst gewijzigd: 1 april 2009 09:45
DEN HAAG - Minister Piet Hein Donner (Sociale Zaken) heeft vrijdag tijdens de ministerraad met een 1 aprilgrap een aantal collega's bij de neus genomen.
De CDA-bewindsman wees hen erop dat een aantal ministers regelmatig 's nachts werkt en dat de Arbeidsinspectie bestuurlijke boetes dreigde op te leggen.
Hij deed daarom een voorstel om de werk- en rusttijden van ministers en staatssecretarissen te regelen, aldus een woordvoerder van Donner woensdag na een bericht in De Telegraaf.
Volgens Donner zouden ministers en staatssecretarissen maximaal zeven dagen per week 24 uur per dag mogen werken. Ook zouden bepaalde momenten tijdens debatten in de Tweede Kamer als rusttijd aangemerkt kunnen worden.
Een aantal bewindspersonen ging serieus op het voorstel in, maar de zegsman wilde niet zeggen wie dat waren.
&flip=1 erachterquote:Op woensdag 1 april 2009 10:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bij Youtube is alles ondersteboven.
En dat is een 1 april grap?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
Goede ervaring met Peter_Aragorn
Vanuit topic [TK] PC-games o.a. Quake Wars, Prey, King Kong(steel) e.a. een stapel games over genomen. Snelle afhandeling nadat ik het geld overgemaakt had. Prima verlopen
Nee, zie editquote:
Briljant! Ik word er helemaal blij vanquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:00 schreef Mejoon het volgende:
http://link.brightcove.co(...)473?bctid=1482436596
Niks van gemerkt.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bij Youtube is alles ondersteboven.
De grap is dat iedereen denkt dat het een grap is maar dat het toch geen grap is.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Heeft GeenStijl al bekend gemaakt dat Powned een 1 aprilgrap is?
Oh nou zie ik het ja.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:56 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
of links op fp van youtube volgen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef daruk het volgende:
Ik ben vandaag serieus in de 1 april grap: Je veter zit los.. getrapt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |