quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:33 schreef ruben3123 het volgende:
Op onze school hing een 6e klasser schoolexamencijfers op van examen Nederlands. Was gelijk al niet geloofwaardig aangezien sommige mensen een 1,0 hadden en dat kon nooit. Ook stond er wel heel toevallig boven dat het de cijfers waren van 1 april 2008...............
Whahaquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:52 schreef -Trinity- het volgende:
Vanochtend kwam een meisje in de mediatheek op school aan haar klasgenootjes vertellen dat er een tentamen uitviel deze week. Je had die gezichten moeten zien, arme schaapjes.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:00 schreef Mejoon het volgende:
http://link.brightcove.co(...)473?bctid=1482436596
Terry Jonesquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:00 schreef Mejoon het volgende:
http://link.brightcove.co(...)473?bctid=1482436596
Voor een ambtenarenclub die regelmatig in het nieuws komt omdat ze ronduit belabberde prestaties leveren, zou ProRail er goed aan doen gewoon hun werk te doen, i.p.v. grappig proberen te zijn...quote:
ligt er wel dik op he. Ik vond die grap van die school ook wel aardig, alle kinderen van groep acht moesten vandaag een stoel meenemen omdat de schoolstoelen door de fabrikant werden gecontroleerd op productiefouten nadat er meldingen waren van productiefouten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:01 schreef Jordy-B het volgende:
Was Boer zoekt kind nou de 1-april van het jeugdjournaal?
meesterlijkquote:Op woensdag 2 april 2008 13:49 schreef Jovatov het volgende:
Google nog maar een keer.
Check vooral ook de FAQ
quote:Q: Wait a second. I live in the US. Does this mean I’m now 2 days behind Australia?
A: Yes. Yes it does.
Dinsdag 1 april 2008quote:Op woensdag 1 april 2009 07:07 schreef drumstickNL het volgende:
Is het nou vandaag 1 april of gisteren ? Er staat bij dinsdag ook een april.
Daar trap ik dus mooi niet in, ik blijf gewoon thuisquote:Om de achterstand in lesuren, opgelopen door 40-minutenroosters en alternatieve 5x50 minutenroosters, in te halen, maar ook om alvast te anticiperen op de 1000 urennorm, zal er vanaf morgen een nieuw lesrooster in werking gesteld worden. De lessen worden verlengd met 10 minuten, waardoor de lessen nu 60 minuten zullen gaan duren. Om te voorkomen dat de leerlingen té laat op school zitten (officieel moet een leerling tot 17:00 uur beschikbaar zijn voor schoolzaken), wordt het eerste uur vervroegd. Dit zal nu om 8 uur beginnen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:45 schreef DaMart het volgende:
Conducteurs met 1-aprilgrappen.
Conducteur via omroep:"Dames en heren, welkom in de Intercity naar Utrecht. Denkt u er om dat u vanaf vandaag alleen nog met uw OV-chipkaart kunt reizen op dit traject!"
Een vrouw achter me wordt een beetje nerveus:'OV-chipkaart? Waar moet ik die halen dan?'
...en ik speelde even mee:'Die moet je schriftelijk aanvragen, en dan heb je hem met een week of twee in huis.'
En toen de vrouw nog nerveuzer werd, omdat ze toch echt naar Utrecht moest, heb ik toch maar even op de datum gewezen.
quote:Ambtenaren voortaan vrij baan in de spits
1 april 2009, 00:00
Tevreden kijken Rijkswaterstaat en het KLPD terug op het succes van het afsluiten van de linkerrijstrook van de A4 tijdens de Afghanistan top. Hoewel het op een aantal plaatsen drukker was, werd het doel bereikt: de delegaties werden snel en efficient naar Den Haag geleid.
De afnemende filedruk en dit succes zijn voor het Ministerie van Verkeer aanleiding om met ingang van vandaag de linkerrijstroken op de A4, A12 en A13 voortaan vrij te geven voor ambtenaren. Overig verkeer wordt van de strook geweerd met behulp van de rode kruizen die ook op dinsdag te zien waren. Ambtenaren mogen met hun Rijkspas, mits voorzien van het juiste embleem, deze kruizen negeren en gebruik maken van de verder lege rijstrook.
Naar verwachting zal dit een verdere afname van de filedruk als gevolg hebben. Een woordvoerder van het Ministerie geeft aan dat berekeningen dat hebben aangetoond. Volgens haar was de dinsdag een generale repetitie.
Kijk eens naar het jaartal!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik heb ook de fok 1 april grap gevonden....
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |