Kloptquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet goed kunnen rekenen is 1 ding. Daar ben je vrouw voor zeg maarMaar dyscalculie is iets anders dacht ik
Dat is dat je geen idee hebt van afmetingen en zo. Dat als iemand tegen je zegt dat de kamer 6 meter hoog is, dat je denkt "oh, okee, zal wel"
Toch?
Krijg nou tietenquote:
quote:Geen advies gevonden
Opties
Voor de opgegeven reis kan geen advies gegeven worden.
Jupsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Klopt. Ruimelijk inzicht van een druif, slecht tijdsbesef...
Ah, de gevangenis zonder hek.quote:
Weekend OVquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
retoourtje 2e klas korting = 21,60. Geen Kruidvatkaartjes in huis gehaald zeker?
Of dat een staartdeling er op geen enkele manier logisch uitziet. Kinderen kunnen zich erg goed vermaken met het feit dat ik nog altijd de tafels niet kenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:21 schreef Fha het volgende:
[..]
JupsMijn vriend verbaasd zich er altijd over dat ik geen idee heb wat hij bedoeld als hij zegt dat die tattoo best 4 bij 4 centimter kan worden
Oh ja, jij "studeert" nogquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Weekend OV
@Pier: de ghetto van hoorn jamaar verdomd gezellig.
Ja herkenbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Of dat een staartdeling er op geen enkele manier logisch uitziet. Kinderen kunnen zich erg goed vermaken met het feit dat ik nog altijd de tafels niet ken. Dat soort dingen
.
Fijne dromen Fhaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja herkenbaarAch ik lach er zelf ook altijd maar om dan
Maar nu ga ik naar bed. Slaap lekker alvast allemaal!![]()
Logisch uitziet?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Of dat een staartdeling er op geen enkele manier logisch uitziet.
Dat lukt dus nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Logisch uitziet?Waar is dat voor nodig dan? Gewoon bot rekenen. Met een staartdeling deel je juist je probleem op in steeds kleinere delen, en door die allemaal op te lossen werk je vanzelf naar een oplossing toe
quote:
ik heb zelf niet eens een FOK!shirtquote:Op woensdag 1 april 2009 08:03 schreef Klonk het volgende:
niets, ja een kleiner FOK! t-shirt
maar verder niets, gewoon goeie zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ja, het wordt tijd dat ik verhuisquote:Op woensdag 1 april 2009 08:24 schreef Klonk het volgende:
Syntus
oww, sorry ik bedoel natuurlijk: sterkte
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag LL in De Pers staan vanochtend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
een werkend openbaar vervoer zou ook een optie zijnquote:
die hoop heb ik allang opgegevenquote:Op woensdag 1 april 2009 08:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
een werkend openbaar vervoer zou ook een optie zijn
gewoon een trein gemist doordat ik wat aan de late kant was en vervolgens valt mijn backuptrein uitquote:Op woensdag 1 april 2009 08:40 schreef Klonk het volgende:
en terecht
pwndquote:Op woensdag 1 april 2009 08:42 schreef Muck het volgende:
[..]
gewoon een trein gemist doordat ik wat aan de late kant was en vervolgens valt mijn backuptrein uit
Syntus kennende heb jij niet je trein gemist, maar heeft je trein jou gemist door niet te rijden!quote:Op woensdag 1 april 2009 08:42 schreef Muck het volgende:
[..]
gewoon een trein gemist doordat ik wat aan de late kant was en vervolgens valt mijn backuptrein uit
doodsverwensingquote:Op woensdag 1 april 2009 08:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Syntus kennende heb jij niet je trein gemist, maar heeft je trein jou gemist door niet te rijden!
Ik wilde net posten dat het er wat fouter staat dan ik wilde zeggen, maar daarvoor is het al te laat, geloof ikquote:
jaquote:Op woensdag 1 april 2009 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat het er wat fouter staat dan ik wilde zeggen, maar daarvoor is het al te laat, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |