quote:
ik heb zelf niet eens een FOK!shirtquote:Op woensdag 1 april 2009 08:03 schreef Klonk het volgende:
niets, ja een kleiner FOK! t-shirt
maar verder niets, gewoon goeie zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ja, het wordt tijd dat ik verhuisquote:Op woensdag 1 april 2009 08:24 schreef Klonk het volgende:
Syntus
oww, sorry ik bedoel natuurlijk: sterkte
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag LL in De Pers staan vanochtend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
een werkend openbaar vervoer zou ook een optie zijnquote:
die hoop heb ik allang opgegevenquote:Op woensdag 1 april 2009 08:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
een werkend openbaar vervoer zou ook een optie zijn
gewoon een trein gemist doordat ik wat aan de late kant was en vervolgens valt mijn backuptrein uitquote:Op woensdag 1 april 2009 08:40 schreef Klonk het volgende:
en terecht
pwndquote:Op woensdag 1 april 2009 08:42 schreef Muck het volgende:
[..]
gewoon een trein gemist doordat ik wat aan de late kant was en vervolgens valt mijn backuptrein uit
Syntus kennende heb jij niet je trein gemist, maar heeft je trein jou gemist door niet te rijden!quote:Op woensdag 1 april 2009 08:42 schreef Muck het volgende:
[..]
gewoon een trein gemist doordat ik wat aan de late kant was en vervolgens valt mijn backuptrein uit
doodsverwensingquote:Op woensdag 1 april 2009 08:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Syntus kennende heb jij niet je trein gemist, maar heeft je trein jou gemist door niet te rijden!
Ik wilde net posten dat het er wat fouter staat dan ik wilde zeggen, maar daarvoor is het al te laat, geloof ikquote:
jaquote:Op woensdag 1 april 2009 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat het er wat fouter staat dan ik wilde zeggen, maar daarvoor is het al te laat, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |