Vrij slecht, maar we hebben geen klachten gekregenquote:
Heel goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vrij slecht, maar we hebben geen klachten gekregen
Dat had je ook 22 maart al kunnen doen. Toen werd in Venlo de Venloop gelopenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:12 schreef JortK het volgende:
Dan moet ik me eerste halve marathon lopen
Venloquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had je ook 22 maart al kunnen doen. Toen werd in Venlo de Venloop gelopen.
CGMquote:
Jouw baasjequote:
101 euro voor de vinder!!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:27 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen baasje! ben mijn eigen baas
quote:
Ja sorry ik kon er niks aan doenquote:
Oneens!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:44 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
Ja sorry ik kon er niks aan doen, hij maakte zo'n geweldige indruk op me
![]()
Hij verdiende een naamtopic.
Ben je zwanger?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:01 schreef Fha het volgende:
Mijn blaas is vandaag niet groter dan een speldenknop ofzomeeeejn wat irritant!!
het is lief bedoelt maar je bent een kut userquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:44 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
Ja sorry ik kon er niks aan doen, hij maakte zo'n geweldige indruk op me
![]()
Hij verdiende een naamtopic.
Ja alleen vandaag en morgen niet meer gelukkigquote:
Goed bezigquote:
Hoop te overleggen en af te spreken over mijn 'probleemgevalletjequote:
Oeh mag ik het doen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoop te overleggen en af te spreken over mijn 'probleemgevalletje'.
We gaan aan de gang voor een logopedisch consult, een dislectietest en hee... Als we toch bezig zijn gooien we er ook een AD(h)D test tegenaan.
Joepie, we mogen weer een traject in. Ik ga alvast maar rekening houden met maanden wachttijd
.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoop te overleggen en af te spreken over mijn 'probleemgevalletje'.
We gaan aan de gang voor een logopedisch consult, een dislectietest en hee... Als we toch bezig zijn gooien we er ook een AD(h)D test tegenaan.
Joepie, we mogen weer een traject in. Ik ga alvast maar rekening houden met maanden wachttijd
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heel goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook weer thuis![]()
En zo lukt er aan het eind van de maand dan toch nog een leuk ritje
Logopedie/dyslectie zit ook in je pakketquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh mag ik het doen?Dan noemen we het Stage
![]()
![]()
maar inderdaad, hou er maar weer rekening mee
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
probleemgevalletje
Het enige kind waarvan vanaf dag 1 is gezegd 'Es, dit is er écht één van jou'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kan 'ie gezellig met mams mee.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Ja dyslexie sowieso, das een leerstoornis en die horen er ook allemaal bijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Logopedie/dyslectie zit ook in je pakket.
Verleidelijk, ben bij jou vast sneller aan de beurt.
Kortinggggggggquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Het enige kind waarvan vanaf dag 1 is gezegd 'Es, dit is er écht één van jou'.
Ah, volgens de school is dat de lastigste... Protocollen, vergoedingen, dat soort shit allemaal. En eigenlijk zou het voor zijn 9de verjaardag rond moeten zijn (qua vergoeding iig), maar dat is over 18 dagen... Dat gaat niet lukken dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dyslexie sowieso, das een leerstoornis en die horen er ook allemaal bij
Oh, als dat zo is neem ik meteen de rest ook maar mee, kan die korting aardig oplopenquote:
Daar valt vast wel een mouw aan te passenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, volgens de school is dat de lastigste... Protocollen, vergoedingen, dat soort shit allemaal. En eigenlijk zou het voor zijn 9de verjaardag rond moeten zijn (qua vergoeding iig), maar dat is over 18 dagen... Dat gaat niet lukken dus.
Dat vind ik ook, maar wij hebben de wetten dan ook niet gemaaktquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar valt vast wel een mouw aan te passenvind ik!
Toch jammer dat we dat niet hebben gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar wij hebben de wetten dan ook niet gemaakt.
It's not that we're stupid.. We just don't know stuffquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Toch jammer dat we dat niet hebben gedaandom van ons
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
It's not that we're stupid.. We just don't know stuff.
Mams is zelf niet helemaal lekker gewoonquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Het enige kind waarvan vanaf dag 1 is gezegd 'Es, dit is er écht één van jou'.
Nee, mams heeft ADD én dyscalculie. Snap er dus geen zak van dat zijn IQ op rekenkundig/ruimtelijk inzicht gebied bizar hoog is en dat juist taal hem zo slecht afgaat...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mams is zelf niet helemaal lekker gewoon![]()
Omdat je de grens over wilt. Wedden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:04 schreef Fha het volgende:
Waarom kan die hoerige NS site geen info geven over mijn reis van zaterdag?!![]()
Niet goed kunnen rekenen is 1 ding. Daar ben je vrouw voor zeg maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, mams heeft ADD én dyscalculie. Snap er dus geen zak van dat zijn IQ op rekenkundig/ruimtelijk inzicht gebied bizar hoog is en dat juist taal hem zo slecht afgaat...
Zit zelf sinds een paar maanden in de molen om daar wat hulp in te krijgen (niet het dyscalculie verhaal, ik zeg nl. inmiddels gewoon dat ik niet goed kan rekenen enzo).
Mwa neequote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je de grens over wilt. Wedden?
Naar mn broerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |