Wat een verrassingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:37 schreef James1988 het volgende:
Op beneluxspoor.net meldt iemand: "Wegens 'gedoe' met de koppelwagens in Tsjechië is het transport van de eerste V250 tot nader order uitgesteld."
Mjah... Zou kunnen... Maar het schijnt niet de eerste keer te zijn dat de NS zoiets doet. Overigens komt de ICE ´s ochtends vroeg al langs Hilversum. Indien deze niet gespot is door een iemand, dan ga ik gewoon niet op pad...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:15 schreef weps het volgende:
Ben je nou echt zo naief of lijkt t nou zo?
1 april en ICE in reizigersdienst. Keep on dreaming...
Hehehe, klopt ja... Ik ben nogal van het uitslapen, vandaar dat ik de ´latere´ diensten op die dag wil pakken. Wellicht dat ik het schema nog aanpas en ´s ochtends de bus naar Hoorn neem en daar met de ICE naar Amsterdam en Den Haag ga. Even kijken nog.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ICE's worden vaak zat omgeleid via Ht - Ehv - Vl, maar meestal in het weekend.
Past de ICE uberhaupt op alle stations, want op Ahvp gaat het bijvoorbeeld niet lukken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah... Zou kunnen... Maar het schijnt niet de eerste keer te zijn dat de NS zoiets doet. Overigens komt de ICE ´s ochtends vroeg al langs Hilversum. Indien deze niet gespot is door een iemand, dan ga ik gewoon niet op pad...
[..]
Hehehe, klopt ja... Ik ben nogal van het uitslapen, vandaar dat ik de ´latere´ diensten op die dag wil pakken. Wellicht dat ik het schema nog aanpas en ´s ochtends de bus naar Hoorn neem en daar met de ICE naar Amsterdam en Den Haag ga. Even kijken nog.
ja, die kwam vorige week binnen. Was in 1947 besteld, voor gebruik met stoomlocomotieven. Naar nu blijkt zit er geen SchaKu opquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:16 schreef De_Hertog het volgende:
Is die koppelwagen ook al door de Italianen gemaakt?
Alleen als er een goede aanleiding toe is. Paar jaar terug was het voor de 'weken v/h reisboek' die een Duitsland-thema hadden. Deze week is er niets bijzonders.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:49 schreef Socios het volgende:
Maar het schijnt niet de eerste keer te zijn dat de NS zoiets doet.
In de Randstad wel ja. Ten oosten van Arnhem niet nee.quote:
er zal wel alleen een lage koppeling aanzittenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:32 schreef Duvel het volgende:
Dan lopen ze achter, SchaKu's zijn al bijna een eeuw oud volgens mij.
Deze week is 1 april, misschien is dit de manier waarop NS een grapje doet?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:33 schreef ReisT het volgende:
[..]
Alleen als er een goede aanleiding toe is. Paar jaar terug was het voor de 'weken v/h reisboek' die een Duitsland-thema hadden. Deze week is er niets bijzonders.
Nou en? Homeprint tickets ook zowatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:32 schreef Duvel het volgende:
Dan lopen ze achter, SchaKu's zijn al bijna een eeuw oud volgens mij.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:11 schreef dennistd het volgende:
Best een 'lullige' foto, gemaakt op Utrecht Centraal (niet zelf gemaakt, maar van geenstijl):
[ afbeelding ]
Als je het topic had gelezen had je ook gezien dat ie nog in Tsjechië staat door een probleem met de koppelwagens...quote:
En vervolgens komt hij morgen ons land binnen tuffen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
Als je het topic had gelezen had je ook gezien dat ie nog in Tsjechië staat door een probleem met de koppelwagens...
Hoe kan er nou problemen zijn met de koppelwagens met zo'n neusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
Als je het topic had gelezen had je ook gezien dat ie nog in Tsjechië staat door een probleem met de koppelwagens...
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
En toch MOEST en ZOU ik nog iets leuks doen deze maand![]()
En zo werkte ik gewoon een half uurtje langer door, om de Terreur-expres van 17:42 te pakken. Uiteraard gewoon op tijd bij de halte, en ook op tijd op Ede-WageningenRustig even een paar kaartjes en BvO gehaald, alvorens ik mij per stopper naar Arnhem zou begeven. Eerste klas uiteraard
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij het verlaten van Ede-Wageningen zag ik het bekende Hippeltje van RRF staan, met een paar enorme turbo-naverbranders achterop. Of zo![]()
[ afbeelding ]
Afijn, uiteindelijk kwam mijn Veetje aan in het zonovergoten Arnhem, waar ik nog net een sleepje cargo kon platenIk hou erg veel van goederentreinen jeweet
(6485 + 6406 + 6484 + lege kolenwagens)
[ afbeelding ]
Tegelijk kon ik mooi van de gelegenheid gebruik maken om nog even wat foto's te maken van het ten dode opgeschreven koepelgebouwtje bij de uitgang Sonsbeeckzijde
[ afbeelding ]
Op spoor 8 bleken trouwens twee vertrekstaten verkeerd om te hangen
[ afbeelding ]
Maar goed eigenlijk kwam ik om wat beeld te krijgen van de vorderingen van de renovatie. Onderweg naar buiten werd ik nog aangesproken door een ledenwerver van een hulporganisatie ("Darfur, weet u waar dat ligt? Wijs eens aan? *aanwijst..je bent de eerste vandaag
" ) maar goed, toch wat plaatjes kunnen maken van de kale vlakte, de zandhoop, de ICE-in-gaas tegen de loopbrug, en de werkzaamheden aan de spoorkant
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna bleek gelukkig dat zelfs zo'n klein uitstapje mij niet kon behoeden voor het nodige onheilWisselstoringkje bij Velperpoort. Dus eerst werd op spoor 8 de ICE naar Frankfurt van 19:37 afgehandeld.
[ afbeelding ]
En daarna kwam met een dik kwartier vertraging alsnog mijn ICE naar Utrecht voorrijden. Een kloek glas Franziskaner Hefe-Weizen in de BordBistro deed de rest![]()
[ afbeelding ]
Da's de eerste stap in de hele klus daar. Op die plek moet de inrit komen van de vrije kruising.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:24 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Leuke foto's. Bij arnhem berg zijn ze trouwens ook al bezig met het slopen van een aantal sporen van het opstelterein
Dat zijn roetfilters voor in de tunnel van de HSL dacht ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij het verlaten van Ede-Wageningen zag ik het bekende Hippeltje van RRF staan, met een paar enorme turbo-naverbranders achterop. Of zo![]()
Mja, daar dacht ik later ook aan idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:38 schreef dennistd het volgende:
Dat zijn roetfilters voor in de tunnel van de HSL dacht ik.
Ik was allang blij dat die frambozenvlinder van NS HomoSpeed er niet op stondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:41 schreef James1988 het volgende:
De twee mooiste treinen die ik ken
Naast elkaar
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Is er überhaupt wel een bron dat die ICE dan in lijndienst rijdt?
Mooie actiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:41 schreef dennistd het volgende:
Loc 1847 heeft gisteren trouwens 15kV mogen proeven in Bentheim, vond ie niet zo fijn
Zal wel gesloopt worden aangezien de NS toch al een aantal 1800's terzijde wou zetten.
Jonges kap es ff met die ongein zegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Niemand heeft een bron? Hebben jullie de grap zelf bedacht dan?
[..]
Kilometertje verderop, dit is ter hoogte van het onderstationnetje aldaar.quote:
Jij volgt dit topic tot in detail nauwkeurig vermoed ik. Dus wil ik je graag het volgende vragen..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonges kap es ff met die ongein zegik geloof niks. Donderdag kijken we wel verder
Aan 1 van die portalen (de meest rechtse) zit ook een schakelaar trouwensquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kilometertje verderop, dit is ter hoogte van het onderstationnetje aldaar.
Je zou het bijna denken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan 1 van die portalen (de meest rechtse) zit ook een schakelaar trouwenszal wel wat met mekaar van doen hebben?
Bij mij werkt jouw link gewoon hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:20 schreef Duvel het volgende:
Ja, die link wil dus niet echt werken. Nou ja, Fortweg in Zeevang. (Leuke vraag: waarom heet dit de Fortweg?)
somda meldt het bij de dienstregelingenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jij volgt dit topic tot in detail nauwkeurig vermoed ik. Dus wil ik je graag het volgende vragen..
Heb je ergens een linkje gezien naar een andere website of nieuwsbericht waar in staat dat het zou gebeuren? Of was er gewoon een random FOK!ker die het zei zonder enige bron? Ik namelijk dit topic door gescrollt en geen link kunnen vinden.
Somda meldt wel meerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
somda meldt het bij de dienstregelingen
Volkomen gestoord, maar ja, je moet blijkbaar wat soms...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Duuf wat vind je dan van deze Profi bovenleidingsconstructie?
[ afbeelding ]
Ziet er niet gezond uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Duuf wat vind je dan van deze Profi bovenleidingsconstructie?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |