Even over die grap uit de OP, die is voor 90% gewoon de waarheidquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:21 schreef elkravo het volgende:
Het is weer bijna zover... 1 april ...kikker in je bil...
Media zullen weer onzin publiceren... en mensen zullen er wel of niet in trappen...
Meld hier 1 aprilgrappen:
TS begint:
Las vanmorgen dit artikel en dacht in eerste instantie nog WTF... maar toen zag ik "vanaf dinsdag"...
http://www.htmfoto.net/nieuws/tonen.php?datum=20080328&item=650
[ afbeelding ]
[..]
Alsof iemand zou geloven dat jij sex zou hebben gehad.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sex gehad met een minderjarige (erg minderjarig) mijn grap einz einz einz!!111!!
quote:ZWARTE CROSS SHIRTSPONSOR DE GRAAFSCHAP
Het Zwarte Cross Festival wordt in het seizoen 2008 - 2009 de officiële shirtsponsor van Betaald Voetbal De Graafschap B.V. Beide partijen zijn zeer verguld met de toekomstige samenwerking. De overeenkomst is voor één jaar met een optie op nog twee extra jaren.
Het Zwarte Cross Festival is, met bijna 100.000 bezoekers in 2007, binnen enkele jaren uitgegroeid van een kleinschalig evenement tot één van de grootste festivals van Nederland en wordt georganiseerd door de evenemententak van rockband Jovink & the Voederbietels: de Feestfabriek Alles Komt Goed BV.
De Feestfabriek noemt als reden voor de sponsoring: ‘De Graafschap is een club met een positief imago. Daarnaast zit stadion De Vijverberg altijd vol en zijn TV minuten gegarandeerd. De keuze op De Graafschap is snel gevallen, want we dragen De Graafschap een warm hart toe en het is een club uit de Achterhoek en daar zijn we trots op’.
Het contract is vandaag getekend door commercieel directeur Henk Bloemers van De Graafschap en commercieel directeur Ronnie Degen van de Feestfabriek. Over de hoogte van het sponsorbedrag willen beide partijen geen mededelingen doen. De huidige shirtsponsor, Centric, blijft overigens wel sponsor van De Graafschap. ‘De deal met de Zwarte Cross geeft De Graafschap financiële zekerheden en de samenwerking levert synergie op’, aldus directeur voetbalzaken, Han Berger.
Vanmiddag om 16.30 uur is er een persconferentie in de persruimte van stadion De Vijverberg.
Mama? Jij ook hier! Gezellig.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vandaag bij mijn trein station. Stond een vrouw aan het begin van het perron. Opeens springt ze op de rails toen de trein er aan kwam. Iedereen zo van: 1 APRIL!!! EINZ EINZ!!!1111! LOLZZZ
Ja dit las ik ook gisterenquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:12 schreef plukkert het volgende:
Gmail introduceert custom time, kan je je huiswerk van gisteren toch nog op tijd inleveren
quote:"I used to be an honest person; but now I don't have to be. It's just so much easier this way. I've gained a lot of productivity by not having to think about doing the 'right' thing.
Todd J., Investment Banker
Is wel goed bedacht van die vingerverfbrigadequote:Op dinsdag 1 april 2008 07:53 schreef Tourniquet het volgende:
Op de lichtkranten op stations:
"Vandaag zet ProRail alle wissels op zomertijd. Dank voor uw begrip."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk nietquote:
weinig vete hoor, aangezien ProRail die borden bedientquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heerlijk, die eeuwig durende vete tussen de NS en ProRail.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:54 schreef plukkert het volgende:
Voor de mensen die Google Calendar hebben: Maak een afspraak en klik op de nieuwe "I'm feeling lucky"--knopik heb geen "I'm feeling lucky knop"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
je moet effe een tijd selecteren in je agenda, zodat je dat ballonnetje krijgt. Daar staat die knop bij.quote:
Werkt die uitgemolken koe nog steeds? Die is wel vaker door scholen gebruiktquote:Op maandag 31 maart 2008 19:38 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou vooruit dan maar, het is bijna 1 april...
Op de school waar ik werk is vandaag een uitgebreide brief meegegaan waarin wordt uitgelegd waarom het schooluniform wordt ingevoerd en dat in afwachting van de definitieve kleding-setjes er vanaf morgen een kledingcode van toepassing is.
Ik ook niet, trap ik nu in een 1 april grap??quote:
niet bij de Nederlandse versiequote:Op dinsdag 1 april 2008 11:15 schreef plukkert het volgende:
Nou het houdt maar niet op bij Google: http://www.google.com/googlecalendar/new_wakeup.html
[..]
je moet effe een tijd selecteren in je agenda, zodat je dat ballonnetje krijgt. Daar staat die knop bij.
Kunstschat in Zandvoortse duinen gevonden, maar niet heusquote:Op maandag 31 maart 2008 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht!
In de lokale media reppen ze al sinds eind februari over de vondst in deze bunker. Eerst zeiden ze dat hij vrijdag open zou gaan, maar de vervroeging naar morgen, bevestigt wat ik al vermoedde: het is gewoon nep.
http://psv.blog.nl/transfernieuws/2008/04/01/huntelaar-naar-psvquote:Huntelaar naar PSV
01 April 2008 09:43: BlogBoer
Klaas-Jan Huntelaar is de komende jaren in Eindhoven te bewonderen. De aanvaller die de afgelopen twee en half jaar in Amsterdam onder contract stond, zet vandaag zijn handtekening onder een lucratieve overeenkomst die hem voor drie seizoenen aan de landskampioen bindt. Desgevraagd zegt Huntelaar aan een nieuwe uitdaging toe te zijn waarbij succes zo goed als gegarandeerd is.
'Ik heb het prima naar mijn zin gehad in Amsterdam, maar als je de kans krijgt om de stap naar de absolute top te maken, moet je die met beide handen aanpakken. Daarnaast wil ik ook wel eens de enige echte schaal omhoog houden in plaats van de Johan Cruijff schaal'.
Ook de kans om zijn voetbalkunsten op het allerhoogste internationale niveau te laten zien hebben zwaar meegewogen in zijn beslissing om voor PSV te kiezen. 'Met alle respect voor ploegen als Zulte-Waregem of Dinamo Zagreb, maar dat zijn nou niet de Europese tegenstanders waar ik van droom', aldus de 24-jarige spits.
Huntelaar reist vandaag 1 april naar Eindhoven af om een driejarige overeenkomst te ondertekenen. Nadat The Hunter zijn handtekening heeft gezet, zal hij worden voorgesteld aan de voltallige PSV-selectie die zich op de Herdgang voorbereidt op het komende UEFA Cup duel tegen Fiorentina. In verband met de verwachte toestroom van pers en supporters, zal PSV de poorten van het trainingscomplex aan de Oirschotsedijk vandaag gesloten houden.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://psv.blog.nl/transfernieuws/2008/04/01/huntelaar-naar-psv
quote:Daarnaast wil ik ook wel eens de enige echte schaal omhoog houden in plaats van de Johan Cruijff schaal'.
op de pagina zelf, hè.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:37 schreef milagro het volgende:
[..]
op de pagina zelf, hè.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:37 schreef milagro het volgende:
[..]
op de pagina zelf, hè.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me serieus, maar ze zijn behoorlijk aan de dure kantquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:47 schreef NordicBlue het volgende:
Hier nog eentje:
http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php?taal=nl&id=958&msect=nieuws
Snelheidsverhoging ADSL
Met ingang van 1 april 2008 verhoogt XS4ALL de snelheden van ADSL (XS4ALL Only). Hieronder staan de oude en de nieuwe, maximale snelheden van de abonnementen Start, Lite en Basic.
ADSL Start
Huidige snelheid: 2/0,5 Mbit/s
Nieuwe snelheid : 4/1 Mbit/s*
ADSL Lite
Huidige snelheid: 4/1 Mbit/s
Nieuwe snelheid: 8/1 Mbit/s*
ADSL Basic
Huidige snelheid: 8/1 Mbit/s
Nieuwe snelheid: 20/1 Mbit/s*
Serieus of een grapje?
Bij Animal Planet, die boedhistische monikken die tussen de bengaalse tijgers leven ..quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:27 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
[..]
Ja dit las ik ook gisterenEen leeuw die op slablaadjes moet gaan leven
// gaat er dus over dat Diergaarde Blijdorp vanaf vandaag al hun dieren op een vegetarisch menu gaat zetten
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:33 schreef ruben3123 het volgende:
Op onze school hing een 6e klasser schoolexamencijfers op van examen Nederlands. Was gelijk al niet geloofwaardig aangezien sommige mensen een 1,0 hadden en dat kon nooit. Ook stond er wel heel toevallig boven dat het de cijfers waren van 1 april 2008...............
Whahaquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:52 schreef -Trinity- het volgende:
Vanochtend kwam een meisje in de mediatheek op school aan haar klasgenootjes vertellen dat er een tentamen uitviel deze week. Je had die gezichten moeten zien, arme schaapjes.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:00 schreef Mejoon het volgende:
http://link.brightcove.co(...)473?bctid=1482436596
Terry Jonesquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:00 schreef Mejoon het volgende:
http://link.brightcove.co(...)473?bctid=1482436596
Voor een ambtenarenclub die regelmatig in het nieuws komt omdat ze ronduit belabberde prestaties leveren, zou ProRail er goed aan doen gewoon hun werk te doen, i.p.v. grappig proberen te zijn...quote:
ligt er wel dik op he. Ik vond die grap van die school ook wel aardig, alle kinderen van groep acht moesten vandaag een stoel meenemen omdat de schoolstoelen door de fabrikant werden gecontroleerd op productiefouten nadat er meldingen waren van productiefouten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:01 schreef Jordy-B het volgende:
Was Boer zoekt kind nou de 1-april van het jeugdjournaal?
meesterlijkquote:Op woensdag 2 april 2008 13:49 schreef Jovatov het volgende:
Google nog maar een keer.
Check vooral ook de FAQ
quote:Q: Wait a second. I live in the US. Does this mean I’m now 2 days behind Australia?
A: Yes. Yes it does.
Dinsdag 1 april 2008quote:Op woensdag 1 april 2009 07:07 schreef drumstickNL het volgende:
Is het nou vandaag 1 april of gisteren ? Er staat bij dinsdag ook een april.
Daar trap ik dus mooi niet in, ik blijf gewoon thuisquote:Om de achterstand in lesuren, opgelopen door 40-minutenroosters en alternatieve 5x50 minutenroosters, in te halen, maar ook om alvast te anticiperen op de 1000 urennorm, zal er vanaf morgen een nieuw lesrooster in werking gesteld worden. De lessen worden verlengd met 10 minuten, waardoor de lessen nu 60 minuten zullen gaan duren. Om te voorkomen dat de leerlingen té laat op school zitten (officieel moet een leerling tot 17:00 uur beschikbaar zijn voor schoolzaken), wordt het eerste uur vervroegd. Dit zal nu om 8 uur beginnen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:45 schreef DaMart het volgende:
Conducteurs met 1-aprilgrappen.
Conducteur via omroep:"Dames en heren, welkom in de Intercity naar Utrecht. Denkt u er om dat u vanaf vandaag alleen nog met uw OV-chipkaart kunt reizen op dit traject!"
Een vrouw achter me wordt een beetje nerveus:'OV-chipkaart? Waar moet ik die halen dan?'
...en ik speelde even mee:'Die moet je schriftelijk aanvragen, en dan heb je hem met een week of twee in huis.'
En toen de vrouw nog nerveuzer werd, omdat ze toch echt naar Utrecht moest, heb ik toch maar even op de datum gewezen.
quote:Ambtenaren voortaan vrij baan in de spits
1 april 2009, 00:00
Tevreden kijken Rijkswaterstaat en het KLPD terug op het succes van het afsluiten van de linkerrijstrook van de A4 tijdens de Afghanistan top. Hoewel het op een aantal plaatsen drukker was, werd het doel bereikt: de delegaties werden snel en efficient naar Den Haag geleid.
De afnemende filedruk en dit succes zijn voor het Ministerie van Verkeer aanleiding om met ingang van vandaag de linkerrijstroken op de A4, A12 en A13 voortaan vrij te geven voor ambtenaren. Overig verkeer wordt van de strook geweerd met behulp van de rode kruizen die ook op dinsdag te zien waren. Ambtenaren mogen met hun Rijkspas, mits voorzien van het juiste embleem, deze kruizen negeren en gebruik maken van de verder lege rijstrook.
Naar verwachting zal dit een verdere afname van de filedruk als gevolg hebben. Een woordvoerder van het Ministerie geeft aan dat berekeningen dat hebben aangetoond. Volgens haar was de dinsdag een generale repetitie.
Kijk eens naar het jaartal!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik heb ook de fok 1 april grap gevonden....
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |