abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2008 @ 12:32:23 #1
8369 speknek
Another day another slay
pi_57429838
Waar in Utrecht wonen ?
Waar in Utrecht wonen # 2
Wonen in Utrecht, deel III.
Wonen in Utrecht, deel IV
het UTRECHT topic
Utreg, me stadsie. (Domstadtopic deel VI)
Utrecht, epicentrum van de wereld. Deel VII
Utrecht, het warme hart van dit koude kikkerland. Deel VIII.
Forza Utreg Deel IX
Utrecht IX. In de schaduw van de Dom is het bier kouder.
Utrecht deel X - Met het lekkerste ijs van de wereld
Utrecht XI: SOEP! BALLE! KIELE! YEAH! Lang leve de UIT !
Utrecht XII: mooie stad heel ver achter de duinen
Utrecht XIII: het stadjiej dat bruist van alle kant
Utrecht XIV: van Oudwijk tot Transwijk
Utrecht IX - Dan zie ' t ouwe grachie.......
Utrecht X - Van Overvecht tot Lunetten
Utrecht deel XI
Utrecht, deel XII met de beste hulpsinterklaas
Utrecht deel XIII: Bijna kesvakaaansjie
Utrecht XIV: Romaaantiek onder de Dom.
Utrecht XV: Lawinepijl of niet, de Dom staat er nog.
Utrecht XVI: Putting the "Dom" in Dom P rignon, jeweets.
Utrecht XVII: Ook leuk mèt storm!
UTRECHT XVIII - Zón! Zómer! Bijna ijsjes! Weekend!
UTRECHT XIX - Rust keert weder in Ondiep
Utrecht XX - Vrijmarkt!
Utrecht XXI - En in Leidsche Rijn is het echt niet fijn.
Utrecht XXII - Vakaaansjie
Utrecht XXIII - Burgemeesterbattle! Aleid for president!
Utrecht XXIV - Waar de winter door ons stadsie waait

.

.
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef AudreyHepburn het volgende:

• Ik wil mensen die op een tuinstoel voor hun huis zitten en aan de buurman vragen hoe hun \"vakaaaansjie\" was.
  • Ik wil door de stad lopen op een zonovergoten Culturele Zondag, en dan als ik uit de EKKO kom tien minuten in de rij staan voor een ijsje bij Il Mulino.
  • Ik wil achter de bar staan bij Tivoli, waar we in tegenstelling tot Paradiso ons bier niet aanlengen met water.
  • Ik wil me op de Nieuwe Gracht verbazen over die mooie bomen, omdat ik daar nooit ben en me elke keer dat ik daar wel ben me weer opnieuw verbaas.
  • Ik wil de zonnebloempittenschilfers op de Amsterdamsestraatweg horen knarsen onder mijn fietswiel.
  • Ik wil die groep oudere jongens/jonge vaders zien voetballen in het Wilhelminapark op zondag.
  • Ik wil \'s nachts uit Lunetten naar de stad fietsen, en dan op het viaduct naar de laatste treinen kijken in het oranje licht van de straatlantaarns.
  • Ik wil dansen in een dampende EKKO.
  • Ik wil over de Kanaalstraat fietsen op de vroege zaterdagmiddag en blij zijn dat ik het overleefd heb als ik uiteindelijk op de Groeneweg aankom.
  • Ik wil bovenop de Tuindorpflat\'s foto\'s maken van de huizen in Overvecht terwijl de zon ondergaat achter het gebouw van de Belasting.
  • Ik wil verdwalen in de Konmar AH XL in Overvecht.
  • Ik wil diepgevroren zeevruchten kopen bij Toko Centraal.
  • Ik wil voor een derde keer in 1 week bij Kaf� Belgi� gaan eten en dan lief bedankt worden door de barjongen omdat ik de glazen terugbreng naar de bar als ik wegga.
  • Ik wil op mijn hippe fiets naar Leidse Rijn, en met andere Utrechtse mensen met hippe fietsen naar hippe Utrechtse bandjes staan te kijken op De Beschaving.
  • Ik wil \'popje\' genoemd worden door de enthousiaste nichten van de sangriabar op het PANN-feest.
  • Openingspost
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      maandag 17 maart 2008 @ 12:35:03 #2
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57429881
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 12:24 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Is het deze:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Echt waarom de verkopende makelaar sommige foto's online zet....

Anyway het is verder een mooi huis voor een goede prijs.
    Ja dat is hem . De foto's zijn inderdaad verschrikkelijk, wat een smeerpijp(en). Hopelijk hebben de ratten niet de fundering weggeknaagd. Maar het is wel een redelijk ruim huis met grote tuin in hartje Oudwijk voor 265.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_57429885
    Utrecht Altijd op en top genieten hier! (dat ik deze reeks niet eerder ben tegen gekomen )
      maandag 17 maart 2008 @ 12:37:51 #4
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57429941
    Audrey moet trouwens wel een keer uitleggen waarom ze in godesnaam foto's wil maken van de huizen in Overvecht. Depressed Emo much?
    pi_57430088
    ik wil zomer! wilhelminapark
    Too much is never enough!
      Moderator maandag 17 maart 2008 @ 12:48:57 #6
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_57430145
    Die foto's van dat huis Maar als het er verder goed uiziet is natuurlijk het belangrijkst

Volgende maand horen we of we in ons huis kunnen blijven op de Willem van Noortstraat. Als dat niet het geval is moeten we er per 1 juli uit. Maar dan sta ik 7 jaar ingeschreven dus komt goed Alleen wil ik hier niet weg
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
    pi_57430468
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 12:28 schreef speknek het volgende:
    Heb je een bod gedaan? Spannend!
    Het grote nadeel van gaskachels is dat je huis 's ochtends koud is en dat je dus eerst een tijdje bezig bent de kachels aan te zetten, waarna het weer een tijd duurt voordat het een beetje een aangename temperatuur is. Een cv kun je meestal met een tijdschakelaar instellen. Ja of je moet je gaskachels continu aan laten staan, maar ik vind dat zelf toch niet echt een fijn idee met mogelijk brandgevaar of koolmonoxide.
    Ja het is wel koud als ze uit staan, maar zodra ze aan staan is het ook gelijk warm in de buurt van de kachel, dat is wel heel lekker. Koolmonoxide wordt door de kachel zelfgemeten; hij slaat af zodra er CO gemeten wordt. Tja brandgevaar is inderdaad dan nog het gevaarlijkste, maar dat kan bij een CV ketel volgens mij net zo makkelijk optreden.

Ach ja ik heb nu jaren ervaring met gaskachel, en ik moet zeggen dat ik het echt jammer ga vinden dat ik afscheid van dat ding moet gaan nemen. Heerlijk om bij de kachel te zitten, maar ja CV is gewoon net even comfortabeler...
    pi_57430798
    Waarom zit er in het midden van de stad zo'n lelijke moderne toren/flat? Dat verpest het hele gevoel van een historische stad.

edit: deze bedoel ik dus, de Neudeflat:
    pi_57431088
    Gaskachel zal denk ik zuiniger zijn, omdat ie minder vaak brandt dan een klokgestuurde CV-ketel.
    Maar inderdaad, het comfort... Het is zó lekker om in een voorverwarmd huis op te staan 's ochtends en thuis te komen 's avonds . Heb toen meteen m'n moederhaard laten vervangen door een VR-ketel!
      maandag 17 maart 2008 @ 14:14:46 #10
    130803 Gripper
    Get a grip
    pi_57431750
    Zo, het nieuwe topic. Voor het einde van dit topic zal mn verhuizing wel achter de rug zijn schat ik, in mei gaat het gebeuren
    Mijn foto's op Flickr!
    [b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
    Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
      maandag 17 maart 2008 @ 14:25:30 #11
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57431970
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 12:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
    Utrecht Altijd op en top genieten hier! (dat ik deze reeks niet eerder ben tegen gekomen )
    Ja, hoi.
    For great justice!
      maandag 17 maart 2008 @ 14:26:04 #12
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57431986
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 13:22 schreef Luutgaert het volgende:
    Waarom zit er in het midden van de stad zo'n lelijke moderne toren/flat? Dat verpest het hele gevoel van een historische stad.

edit: deze bedoel ik dus, de Neudeflat:
    [ afbeelding ]
    Omdat ze in de jaren 60/70 gestoord waren. HC is daar een mooi voorbeeld van. Oh, "mooi" en "HC" in één zin, ik wist niet dat het kon!
    For great justice!
      maandag 17 maart 2008 @ 14:27:07 #13
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57432005
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 13:37 schreef DennisMoore het volgende:
    Gaskachel zal denk ik zuiniger zijn, omdat ie minder vaak brandt dan een klokgestuurde CV-ketel.
    Maar inderdaad, het comfort... Het is zó lekker om in een voorverwarmd huis op te staan 's ochtends en thuis te komen 's avonds . Heb toen meteen m'n moederhaard laten vervangen door een VR-ketel!
    Niets mis met moederhaarden, het is hier goed genoeg geisoleerd, als ik de kachel uitzet en het vriest een graad buiten dan wordt het hier nog steeds niet onder de 16 graden. Lang leve stokende buren aan vier kanten.
    For great justice!
    pi_57432100
    Oh, daarom staat er telkens 'Koud!' in je msn-nick?
      maandag 17 maart 2008 @ 14:33:54 #15
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57432134
    Nee, dat is omdat ik te lui ben om hem te veranderen. Of te arm om te stoken.
    For great justice!
      maandag 17 maart 2008 @ 15:09:44 #16
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57432792
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 14:26 schreef Q. het volgende:
    Omdat ze in de jaren 60/70 gestoord waren. HC is daar een mooi voorbeeld van. Oh, "mooi" en "HC" in één zin, ik wist niet dat het kon!
    Gezien het nieuwe HC was dat niet een typische jaren 60/70 tik... (alhoewel inderdaad praktisch alles dat lelijk is in Utrecht uit die tijd komt).
      maandag 17 maart 2008 @ 15:29:12 #17
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57433091
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 15:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Gezien het nieuwe HC was dat niet een typische jaren 60/70 tik... (alhoewel inderdaad praktisch alles dat lelijk is in Utrecht uit die tijd komt).
    Tja, het is bijna onmogelijk om heel HC af te breken en weer opnieuw op te bouwen, zeker met een bedrijf als Corio wat de gemeente in een wurggreep heeft en alleen maar meer en meer vierkante meters wil realiseren. Het wordt minder erg, dat wel, maar van dat nare HC komen we nooit meer af. .
    For great justice!
      maandag 17 maart 2008 @ 15:43:37 #18
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57433345
    Maar hoe zit dat nou, heeft de gemeente helemaal geen inspraak in het uiterlijk van de nieuwe gebouwen? Want het is, alhoewel iets beter dan HC nu, nog altijd treurnis troef.
    pi_57433579
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 15:09 schreef speknek het volgende:

[..]

En Speknek beledigt in een klap alle Utrechters die in 1960-1979 geboren zijn (Gelukkig ben ik in '80 geboren)

Wacht even fcutrecht is in '70 gesticht
    pi_57433692
    Ik heb nu een kamer in Utrecht heb hem vorige week gewit en aankomende week (met pasen) ga ik alles overhuizen.
    Dus ik ben nu ook een Utrechter

PS: In Zuilen heb ik een kamer.
    Xbox Live: koenpijl
    pi_57433921
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 15:43 schreef speknek het volgende:

Maar hoe zit dat nou, heeft de gemeente helemaal geen inspraak in het uiterlijk van de nieuwe gebouwen? Want het is, alhoewel iets beter dan HC nu, nog altijd treurnis troef.
    Wat de stationsomgeving-plannen betreft, meen ik me te herinneren dat er periodiek overleg is met de stadsarchitect . (En als de gemeenteraad een ontwerp foeilelijk vindt, dan komt het er eigenlijk ook niet door...)
      maandag 17 maart 2008 @ 16:22:45 #22
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57434139
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 15:43 schreef speknek het volgende:
    Weinig, erg weinig.

Ik zet net even door het fotoarchief van Het Utrechts Archief te bladeren, de trefwoorden "Hoog Catharijne", "Leidseweg", "De Utrecht" en "Stationswijk" zorgen voor een bijzonder misselijkmakend gevoel. .
    For great justice!
      maandag 17 maart 2008 @ 16:26:41 #23
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57434222
    Het huis wat ik morgen wou bekijken is alweer verkocht voordat de bezichtigingen begonnen . Dat is nu al de tweede keer in een week dat ik afgebeld word.
      maandag 17 maart 2008 @ 16:29:54 #24
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57434294
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 16:26 schreef speknek het volgende:
    Het huis wat ik morgen wou bekijken is alweer verkocht voordat de bezichtigingen begonnen . Dat is nu al de tweede keer in een week dat ik afgebeld word.
    Ook DAT is Utrecht!
    For great justice!
    pi_57434338
    Tja, precies de reden dat ik een makelaar heb ingeschakeld; maar dan nog wil je wel eens achter het net vissen. Meestal ben je net een dagje eerder met een afspraak maken dan de grote groep die via Funda komt.

En ach ja; ik beter afgebeld worden dan voor niets bij de gesloten voordeur van een huis staan...
      maandag 17 maart 2008 @ 16:34:16 #26
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57434360
    Hoek Leidseweg / Stationsstraat voor de bouw van HC:

En er na (okee, niet helemaal zelfde hoek maar toch!)

Hele verbetering! Heb er alle vertrouwen in dat het NOG mooier gaat worden. Beton is vooruitgang! .
    For great justice!
    pi_57434414
    wie wil er nu niet in Utrecht wonen.. valt me nog mee dat niet half fok bij mij in de straat is komen te wonen.. Of wil iedereen de buurman van Q zijn?
      maandag 17 maart 2008 @ 16:38:35 #28
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57434448
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 16:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
    Of wil iedereen de buurman van Q zijn?
    Ik heb DM al als buurman.
    For great justice!
      maandag 17 maart 2008 @ 16:40:31 #29
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57434495
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 16:38 schreef Q. het volgende:
    Ik heb DM al als buurman.
    En vergeet Ali niet, en Mohammed en Ahmed.
    pi_57434498
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 16:34 schreef Q. het volgende:

Hele verbetering! Heb er alle vertrouwen in dat het NOG mooier gaat worden. Beton is vooruitgang! .
    Ik heb gehoord dat ze de singel weer gaan opengooien; hebben we net een goede doorgaande weg dwars door het centrum van Utrecht gaan we er weer op achteruit
    pi_57434572
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 16:40 schreef speknek het volgende:

Bij mij in 't blok is 't allemaal Jan, Klaas en Truus geworden, en nog één Pedro geloof ik.
    Huurflatjes worden koopflatjes.
      maandag 17 maart 2008 @ 16:51:54 #32
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57434682
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 16:40 schreef speknek het volgende:

[..]

En Mohammed. En Mohammed.
    For great justice!
      maandag 17 maart 2008 @ 16:54:12 #33
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57434716
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 16:45 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Bij mij in 't blok is 't allemaal Jan, Klaas en Truus geworden, en nog één Pedro geloof ik.
    Huurflatjes worden koopflatjes.
    Hier wonen ook alleen maar hardwerkende nederlanders. . Oh, ik geloof wel dat de vrouw hiernaast spaanse roots heeft.
    For great justice!
      maandag 17 maart 2008 @ 16:58:51 #34
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57434786
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 16:40 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat ze de singel weer gaan opengooien; hebben we net een goede doorgaande weg dwars door het centrum van Utrecht gaan we er weer op achteruit
    Het duurt even voor je er op zit maar dan kan je wel lekker een paar honderd meter doorrijden: er rijdt toch nooit ene hond.
    For great justice!
      maandag 17 maart 2008 @ 17:13:25 #35
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57435009
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 16:34 schreef Q. het volgende:
    En er na (okee, niet helemaal zelfde hoek maar toch!)
    [ afbeelding ]

Jammer genoeg laten ze dat lelijke gebouw staan. Maar nu zetten ze er tenminste een glazen blok tegenover. Want de visuele complexiteit met alle siergevels zoals eerst, dat kan natuurlijk niet meer in deze tijd. (Lees: is veel te veel werk voor de projectontwikkelaar)

.
    pi_57435058
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 17:13 schreef speknek het volgende:

Jammer genoeg laten ze dat lelijke gebouw staan.
    En op de begane grond komen winkels en bedrijfjes.
    quote:
    Maar nu zetten ze er tenminste een glazen blok tegenover.
    Bedoel je Muziekpaleis of dat paarse gebeuren?
      maandag 17 maart 2008 @ 17:21:14 #37
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57435132
    Dat is niet het muziekpaleis toch? Die komt op het huidige Vredenburg. Wat je op het plaatje ziet is het Smakkelaarsveld.
      maandag 17 maart 2008 @ 17:29:40 #38
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57435257
    Op het Smakkelaarsveld komt de nieuwe bieb, daar is nog geen ontwerp van, alleen een massa-studie zoals je hierboven ziet. De bieb wordt vnl boven de bus/trambaan gebouwd. Zoiets:

Dit gebouw wordt trouwens 45 meter, net zo hoog als het Muziekpaleis en dus een stuk hoger dan je op de massastudie ziet.
    For great justice!
      maandag 17 maart 2008 @ 17:32:29 #39
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57435292
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 17:16 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En op de begane grond komen winkels en bedrijfjes.
    En junks. Oh wacht, die zijn er al. Scheelt weer, hoeven ze die niet meer te importeren.
    For great justice!
    pi_57435326
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 17:21
    schreef speknek het volgende:

Dat is niet het muziekpaleis toch? Die komt op het huidige Vredenburg. Wat je op het plaatje ziet is het Smakkelaarsveld.
    Oja, je hebt gelijk. Wordt dat vierkante glazen gebouw de nieuwe bibliotheek?

-edit- Ja dus.
    pi_57435327
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 17:32 schreef Q. het volgende:

[..]

En junks. Oh wacht, die zijn er al. Scheelt weer, hoeven ze die niet meer te importeren.
    Welnee die junks zitten tegenwoordig in Overvecht, althans daar verstrekken ze de Methadon...(leuk als je werk er naast zit en je je fiets er iedere dag moet stallen)
      maandag 17 maart 2008 @ 17:47:40 #42
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57435499
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 17:29 schreef Q. het volgende:
    Dit gebouw wordt trouwens 45 meter, net zo hoog als het Muziekpaleis en dus een stuk hoger dan je op de massastudie ziet.
    Ik wou een cynische opmerking maken dat ze dan waarschijnlijk iets neerzetten wat flink in het oog springt en bijzonder afzichtelijk/dissonant met de rest van de omgeving is. Toen besefte ik me dat de hele omgeving afzichtelijk en dissonant is, en dat het er dus eigenlijk waarschijnlijk prima tussen zal passen.
      maandag 17 maart 2008 @ 18:02:53 #43
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57435749
    Toekomstkijken, uit de Welstandnota:

"De inpassing van het gebouw in de historische bebouwing van de omgeving is voortreffelijk geregeld gezien het feit dat het gebouw bijzonder lelijk en ontoegankelijk is. De afwerking met grindtegels past voortreffelijk bij de omgeving waarin het gebouw plaats zal nemen".
    For great justice!
    pi_57435818
    Zeikerds.
      maandag 17 maart 2008 @ 18:46:02 #45
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57436515
    Hey, we moeten dit topic toch een beetje levend houden?
    For great justice!
      maandag 17 maart 2008 @ 18:46:55 #46
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57436528
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 12:48 schreef MaJo het volgende:
    Die foto's van dat huis Maar als het er verder goed uiziet is natuurlijk het belangrijkst

Volgende maand horen we of we in ons huis kunnen blijven op de Willem van Noortstraat. Als dat niet het geval is moeten we er per 1 juli uit. Maar dan sta ik 7 jaar ingeschreven dus komt goed Alleen wil ik hier niet weg
    Ach, nieuw huis, nieuwe housewarmingparty. .
    For great justice!
      maandag 17 maart 2008 @ 19:22:39 #47
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57437233
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 18:02 schreef Q. het volgende:
    Toekomstkijken, uit de Welstandnota:

"De inpassing van het gebouw in de historische bebouwing van de omgeving is voortreffelijk geregeld gezien het feit dat het gebouw bijzonder lelijk en ontoegankelijk is. De afwerking met grindtegels past voortreffelijk bij de omgeving waarin het gebouw plaats zal nemen".
    Het gebouw nodigt uit tot een sociaal constructivistische interactie met het publiek. De dialectiek zal plaatshebben in een levendige setting waarbij de subjectieve uiting van de toeschouwer tot stand wordt gebracht middels het propelleren van nog meer grindtegels richting de ruiten.
    Als ik zo een beetje op de hoogte ben van architectenlexicon.
      maandag 17 maart 2008 @ 23:48:00 #48
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_57443714
    De Neudeflat is de mooiste plek van Utrecht, als je er bovenop staat en de stad ziet, maar de flat niet

TVP dus, komen er eigenlijk nog fokkers uit Lunetten?
    Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
    - Walt Disney
    pi_57464111
    tvp vanuit de Bloemenbuurt
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
    pi_57465801
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 23:48 schreef Battlefan het volgende:
    De Neudeflat is de mooiste plek van Utrecht, als je er bovenop staat en de stad ziet, maar de flat niet

TVP dus, komen er eigenlijk nog fokkers uit Lunetten?
    Gelukkig kijk je dan niet tegen dit schitterende gebouw aan

Shake'm U Won't Break'm
    pi_57466038
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 23:37 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:

[..]

Gelukkig kijk je dan niet tegen dit schitterende gebouw aan

[ afbeelding ]
    DAT IS MIJN SCHOOL MAN!! Maar het blijft een lelijk gebouw idd .
    pi_57466274
    Lunetten
      woensdag 19 maart 2008 @ 00:12:30 #53
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_57466651
    Je kijkt standaard richting de Dom, dus zie je dat gebouw niet (Ik werk tegenover de ingang van dat gebouw )
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 23:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
    Lunetten
    - Walt Disney
    pi_57467087
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 00:12 schreef Battlefan het volgende:
    Je kijkt standaard richting de Dom, dus zie je dat gebouw niet (Ik werk tegenover de ingang van dat gebouw )
    [..]

Bij de Mac? .
    pi_57467225
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 23:46 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

DAT IS MIJN SCHOOL MAN!! Maar het blijft een lelijk gebouw idd .
    Je hebt je sig nog

Waar ben je terecht gekomen in Utrecht?
      woensdag 19 maart 2008 @ 00:50:48 #56
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_57467417
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 00:31 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Bij de Mac? .
    Ja
    - Walt Disney
      Moderator woensdag 19 maart 2008 @ 01:57:03 #57
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_57468198
    Ik mag in mijn huis blijven in Tuinwijk
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
      Moderator woensdag 19 maart 2008 @ 02:00:43 #58
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_57468239
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 18:46 schreef Q. het volgende:

[..]

Ach, nieuw huis, nieuwe housewarmingparty. .
    Hehe, niet dus Maar dat we mogen blijven is natuurlijk wel een feestje waard
      woensdag 19 maart 2008 @ 06:58:45 #59
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57468955
    Jaaaaaa, flauw hoor!
    For great justice!
    pi_57470649
    Feest! Alles is goed voor een feestje, hoe meer feestjes hoe feestiger het wordt! Q.. jij bent ook een feestje waard!
      woensdag 19 maart 2008 @ 09:58:22 #61
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57470685
    Het hele leven is een feest!
    For great justice!
    pi_57471228
    Ons huisie staat inmiddels op funda.

Ben benieuwd!
    pi_57473387
    Zo heel even weer de utrechtse luch opsnuiven en dan weer door naar Australie
    pi_57474791
    ik wil vanavond met wat vrienden psv ajax gaan kijken. weet iemand een leuke kroeg in de stad waar dit kan?
      woensdag 19 maart 2008 @ 13:40:06 #65
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_57475180
    Mick O'connels, die zenden toch wedstrijden uit? En anders elke bruin-café

Hier in Lombok zijn ze op de Kanaalstraat allemaal nieuwe paaltjes aan het plaatsen tegen hoekparkeerders. Aan de ene kant erger ik me dood aan het verkeer hier en aan de andere kant vind ik 't heerlijk stiekempjes.

// wordt weer tijd dat de zon weer harder gaat schijnen, dan zit bijna permanent in 't museumcafé onder mijn huisje
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
    pi_57481312
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 00:38 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je hebt je sig nog

Waar ben je terecht gekomen in Utrecht?
    Uiteraard, uiteraard .

Ik vermaak me al bijna een jaar in de Bloemenbuurt. Mis Transwijk geen moment . Xen nog steeds tevree in Overveg?
      woensdag 19 maart 2008 @ 18:37:04 #67
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57481493
    Hey, niks tegen Transwijk!
    For great justice!
    pi_57482613
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 18:37 schreef Q. het volgende:
    Hey, niks tegen Transwijk!
    Jaahaa, sorry! .
    pi_57484018
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 18:29 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Uiteraard, uiteraard .

Ik vermaak me al bijna een jaar in de Bloemenbuurt. Mis Transwijk geen moment . Xen nog steeds tevree in Overveg?
    Nee, nooit geweest ook maar ik zit er voorlopig nog wel even vast. Ik sta pas 2,5 jaar ingeschreven voor een huurwoning dus dat schiet niet op en kopen zit er voorlopig ook niet in omdat ik net een nieuwe baan heb met een halfjaarcontract.
    pi_57498684
    onbeschaamde tvp
    Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
    pi_57528396
    Lunetten ^^
    Boven t winkelcentrum, nog fijner!

Anyway, ben op zoek met een vriend naar wat anders, iemand nog een goede, betrouwbare site?
    pi_57538641

Mijn nieuwe huis!

Goed het duurt nog ff, maar klussen in de zomer is 10 x beter dan in dit weer.

Helaas nauwelijks tuin (binnenplaatsje ) maar wel een dakterras met uitzicht op de molen van de adelaarsstraat en de buurtkerk, midden in tuinwijk op 5 minuten van het Griftpark en met een mooie groenstrook recht voor de deur
    pi_57538711
    Leuk .
      zaterdag 22 maart 2008 @ 13:46:51 #74
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57538738
    Nice! Ik zou bijna jaloers worden.
    For great justice!
      zaterdag 22 maart 2008 @ 14:03:46 #75
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57539017
    Ha buurman. Alleen waarschijnlijk niet meer als je er gaat wonen, maar toch.
      zaterdag 22 maart 2008 @ 14:05:09 #76
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57539039
    Ik heb echt het gevoel dat ik in een ander Utrecht woon. .
    For great justice!
      zaterdag 22 maart 2008 @ 14:08:05 #77
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57539075
    Ja dat klopt ook wel een beetje. Zodra je het kanaal oversteekt lijken de huizen (althans, flats) totaal niet meer op de bouwstijl aan de andere kant.
    pi_57539163
    Het huis op de Pieter Bothstraat was echt kansloos; ging via inschrijving, en wij boden 10.000 meer dan de vraagprijs (er moest nog echt veel aan gebeuren). Schijnt dat wij zijn overboden met minimaal 20.000! Welke gek gaat er nou zo hoog overheen?

Dit huis was de tweede bezichtiging en er we waren als tweede gepland, alleen zijn de eersten niet op komen dagen. Sowieso een erg weinig afspraken op één dag, dus konden wij daar mooi op inspringen. Erg groot huis, met een zolderverdieping waar ik mooi een pokerkamer van kan maken (wat nou kinderkamers!)
    pi_57539179
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2008 14:05 schreef Q. het volgende:
    Ik heb echt het gevoel dat ik in een ander Utrecht woon. .
    Waar woon jij dan?
      zaterdag 22 maart 2008 @ 14:14:05 #80
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57539196
    In het prachtige Transwijk uiteraard! .
    For great justice!
      zaterdag 22 maart 2008 @ 14:14:42 #81
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57539206
    Nou ja, op één salaris iets kopen is toch steeds onmogelijker.
    For great justice!
    pi_57539228
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2008 14:14 schreef Q. het volgende:
    Nou ja, op één salaris iets kopen is toch steeds onmogelijker.
    Vriend van me:"Ik wil ook wel weer eens een vast relatie... kan ik tenminste ook een huis kopen."

Wat nou liefde en seks; een vriendin of vriend heb je voor een huis!
      zaterdag 22 maart 2008 @ 14:21:22 #83
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57539316
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2008 14:16 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Vriend van me:"Ik wil ook wel weer eens een vast relatie... kan ik tenminste ook een huis kopen."

Wat nou liefde en seks; een vriendin of vriend heb je voor een huis!
    Tegenwoordig is dat wel zo, zeker met steeds duurder wordende huizen en strengere hypotheekregels. Ik denk niet dat ik hier ooit nog weg kan. Nou ja, zo erg is dat ook weer niet, de stad komt steeds meer deze kant op. En als zo de brug over het spoor tussen de Rabo en NS HGB IV er ligt ben ik in 7 minuten op de Mariaplaats.
    For great justice!
    pi_57539420
    If I can't get to the city, the city has to come to me!
      zaterdag 22 maart 2008 @ 14:37:26 #85
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57539584
    Met de bouw van Leidsche Rijn, Papendorp en in de toekomst Rijnenburg en met de vernieuwingen op Kanaleneiland Centrum EN met de ontwikkelingen in het stationsgebied en op het jaarbeursterrein en met het volbouwen van het terrein op het Jongerius-terrein is het zo net alsof deze buurt echt bij de stad hoort. .
    For great justice!
    pi_57559020
    Iemand een idee wat die drie helicopters die telkens rondjes aan het vliegen zijn boven Transwijk precies aan het doen zijn? Je zou bijna denken dat het een zoekactie is ofzo.
      zondag 23 maart 2008 @ 15:54:27 #87
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57559181
    Ja, geen idee, ze vlogen wel erg laag.
    For great justice!
    pi_57559298
    waarschijnlijk de ronde van het groene hart
    Klik
    pi_57586753
    Wordt het vuilnis gewoon op de standaarddag opgehaald? Voor mij is dat morgen, maar blijft dat ook zo ivm Pasen?
      maandag 24 maart 2008 @ 21:22:22 #90
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57587235
    Volgens mij wordt het bij ons (Vogelenbuurt) een dag uitgesteld, maar helaas kan ik het niet op internet vinden.
    pi_57587291
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 21:22 schreef speknek het volgende:
    Volgens mij wordt het bij ons (Vogelenbuurt) een dag uitgesteld, maar helaas kan ik het niet op internet vinden.
    Nee ik was ook al aan het zoeken, maar het enige wat ik kon vinden was een telefoonnummer waar je het kon navragen, werkt vast niet op een feestdag .
    pi_57587450
    Het is toch ook totáál niet logisch om kaarten met afval-ophaaldagen die huis-aan-huis verspreid worden ook online te zetten? Dat zou véél te nuttige informatie zijn. Daar is de burger natuurlijk maar heel zelden naar op zoek... .
    pi_57587569
    quote:
    Er zijn geen documenten met "wanneer wordt dat fucking afval opgehaald?" gevonden.

Wilde u misschien zoeken op: wanneer OR wordt OR dat OR Backing OR afval OR opgehaald? ?

Geen resultaten gevonden
    Uw zoekvraag heeft geen resultaten opgeleverd (ook geen niet-exacte varianten.) U kunt het volgende proberen:
    * Als de AquaBrowser-woordenwolk spellingsalternatieven of andere suggesties toont, klik dan op een van de getoonde termen om verder te zoeken.
    * Zoek op algemenere of vergelijkbare woorden.
    Dus.
    pi_57589354
    Bij ons (maandag) wordt het (uiteraard) uitgesteld. Bij mijn weten geldt dat overal. Overigens zijn er hier nog mensen die wel hun vuilnisbak buiten zetten op tweede paasdag, maar ik kan me voorstellen dat als je zelf werkeloos bent ook het verschil tussen tweede paasdag en een gewone maandag niet meer merkt...
    pi_57590321
    Ik heb geen flauw idee wanneer ik het afval buiten moet zetten. Keek net naar buiten en nergens zie ik een vuilniszak. .
    pi_57590393
    Ik gooi het wel woensdag naar buiten dan, ervanuitgaande dat alles een dag wordt uitgesteld .
    pi_57590486
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 23:32 schreef VoreG het volgende:
    Ik gooi het wel woensdag naar buiten dan, ervanuitgaande dat alles een dag wordt uitgesteld .
    Nog een dag uitgesteld? Huuuuh.

Stomme vuilnismannen, laat ze hun werk gewoon doen, ook met Pasen.
    pi_57590580
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 23:36 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Nog een dag uitgesteld? Huuuuh.

Stomme vuilnismannen, laat ze hun werk gewoon doen, ook met Pasen.
    Mijn vuilnis wordt op dinsdag opgehaald, maar alles wordt dan vaak een dag doorgeschoven ivm feestdagen dus ik gooi het wel woensdag buiten.

Heb nu geen zin om 4 trappen af te lopen om te kijken of iemand iets buiten heeft gezet en anders zet ik het vuilnis wel op m'n brandtrap .
    pi_57590896
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 23:42 schreef VoreG het volgende:

[..]

Mijn vuilnis wordt op dinsdag opgehaald, maar alles wordt dan vaak een dag doorgeschoven ivm feestdagen dus ik gooi het wel woensdag buiten.

Heb nu geen zin om 4 trappen af te lopen om te kijken of iemand iets buiten heeft gezet en anders zet ik het vuilnis wel op m'n brandtrap .
    Ja nja, laat maar lekker dan.. Ik zet m'n wekker wel om 7u en duik er daarna weer in .
      dinsdag 25 maart 2008 @ 00:18:25 #100
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_57591212
    De vuilnisman van m'n werk kwam ook gewoon
    - Walt Disney
      dinsdag 25 maart 2008 @ 17:58:12 #101
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_57603921
    Bij ons schuift de ophaaldag deze week er 1 op (transwijk) hier komen ze zaterdag aanstaande.
    pi_57604328
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 17:58 schreef marcek het volgende:
    Bij ons schuift de ophaaldag deze week er 1 op (transwijk) hier komen ze zaterdag aanstaande.
    Yup hier ook, zag vanmiddag toen ik naar de AH moest overal vuilniszakken op straat staan .
      woensdag 26 maart 2008 @ 09:06:17 #103
    136780 Nosh
    hurpdurp
    pi_57615702
    Per juni moet ik weer iets gevonden hebben, en dat heb ik ook nu: Schoolstraat, 18 vierkante meter, 400 euro.

Alleen met dubbele huur als borg. Wat dus slikken-en-sparen gaat worden
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
      woensdag 26 maart 2008 @ 09:10:55 #104
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57615751
    Oei. Wel leuke plek. Oudwijk toch?
      woensdag 26 maart 2008 @ 10:02:11 #105
    136780 Nosh
    hurpdurp
    pi_57616553
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 09:10 schreef speknek het volgende:
    Oei. Wel leuke plek. Oudwijk toch?
    Jup. Praktisch naast de Maliesingel. Volgende week bezichtiging, dus ik ben benieuwd. Als het wat is, heb ik iets van: fuck het, dan maar wat zuiniger aan doen.

Het is alleen vrij lastig om reeël te blijven als je weet dat de kans aanwezig is dat je anders eind mei op straat staat.
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
    pi_57618724
    Is er ook iemand hier op fok die dichtbij de Atoomweg in Utrecht woont of werkt ??
    Zo ja ik heb als het kan je hulp even nodig!!
      woensdag 26 maart 2008 @ 11:43:43 #107
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57618812
    Zal eerder werken zijn, zoveel mensen wonen daar niet.
    For great justice!
    pi_57618850
    Ik kom uit groningen dus ik had geen idee of het industrie was of gedeelte woonwijk
    Maar ik had inderdaad al z'n vermoeden
      woensdag 26 maart 2008 @ 11:47:28 #109
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57618907
    Het ligt op het industrieterrein Lage Weide, tussen het Amsterdam-Rijnkanaal en de A2 aan de noordkant van de stad.
    For great justice!
    pi_57618986
    Oke het gaat om het bedrijf Beuk Horeca
    pi_57619861
    www.arminonly.com (19 april Jaarbeurs)

Is dat leuk ?
      woensdag 26 maart 2008 @ 18:07:57 #112
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57626978
    Het CS stond weer vol met allemaal politiemannetjes in gele hesjes, what was that about?
    For great justice!
      woensdag 26 maart 2008 @ 18:32:05 #113
    136780 Nosh
    hurpdurp
    pi_57627511
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 12:28 schreef DennisMoore het volgende:
    www.arminonly.com (19 april Jaarbeurs)

Is dat leuk ?
    Als je van trance houdt: ja. Mooi verzorgd allemaal.
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
      woensdag 26 maart 2008 @ 18:33:06 #114
    136780 Nosh
    hurpdurp
    pi_57627543
    Al is dat net zo'n dooddoener als zeggen dat Thunderdome wel wat is voor mensen die van acht uur lang monotoon gebeuk houden.
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
    pi_57627807
    Vivaldi? Ja, best leuk hoor, als je van violen houdt.
    pi_57686400
    Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd meer DHL busjes in Utrecht dan dat er inwoners zijn .
    pi_57686457
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 23:47 schreef ma_jojo het volgende:
    Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd meer DHL busjes in Utrecht dan dat er inwoners zijn .
    Praat me niet over DHL... Ze proberen al sinds begin februari een pakketje te bezorgen, hebben het 3x geprobeerd! En telkens op de maandag en op de maandag ben ik er niet, als je dan een briefje achterlaat waarop staat dat je de volgende dag terugkomt en vervolgens niet komt opdagen ben ik behoorlijk pissig. Hang je aan de lijn bij DHL. Meneer onze verontschuldigingen, morgen proberen we het nog een keer! Weeeeer niet langs geweest en zo gaat dit nu continu ...
    pi_57686935
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 23:49 schreef VoreG het volgende:

[..]

Praat me niet over DHL... Ze proberen al sinds begin februari een pakketje te bezorgen, hebben het 3x geprobeerd! En telkens op de maandag en op de maandag ben ik er niet, als je dan een briefje achterlaat waarop staat dat je de volgende dag terugkomt en vervolgens niet komt opdagen ben ik behoorlijk pissig. Hang je aan de lijn bij DHL. Meneer onze verontschuldigingen, morgen proberen we het nog een keer! Weeeeer niet langs geweest en zo gaat dit nu continu ...
    Die schoften hebben laatst een pakketje door mn brievenbus gewurmd. Gevolg? Brievenbus KAPOT en pakketje beschadigd!
    pi_57687276
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2008 00:10 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Die schoften hebben laatst een pakketje door mn brievenbus gewurmd. Gevolg? Brievenbus KAPOT en pakketje beschadigd!
    Het is gajes!

Bij TNT kan je het pakketje ophalen bij het postkantoor, voor iedereen dicht bij geen enkel probleem.
    DHL zou precies hetzelfde kunnen doen door het bij een servicepoint af te leveren (elke 10 minuten fietsen zit er een service point, bedrijfspolicy), maar neeeee ze leveren het weer af bij het distributiecentrum ver van de bewoonde wereld af ...
    pi_57687785
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2008 00:20 schreef VoreG het volgende:

[..]

Het is gajes!

Bij TNT kan je het pakketje ophalen bij het postkantoor, voor iedereen dicht bij geen enkel probleem.
    DHL zou precies hetzelfde kunnen doen door het bij een servicepoint af te leveren (elke 10 minuten fietsen zit er een service point, bedrijfspolicy), maar neeeee ze leveren het weer af bij het distributiecentrum ver van de bewoonde wereld af ...
    Die DHL servicepoints zijn ook pauper sowieso. Had dat pakketje teruggebracht omdat het beschadigd was, wist dat knulletje niet hoe die moest retourneren.
    Ik zou een klachtentopic over DHL moeten openen .
    pi_57687839
    quote:
    Op woensdag 19 maart 2008 13:40 schreef zwahiel het volgende:
    Mick O'connels, die zenden toch wedstrijden uit? En anders elke bruin-café

Hier in Lombok zijn ze op de Kanaalstraat allemaal nieuwe paaltjes aan het plaatsen tegen hoekparkeerders. Aan de ene kant erger ik me dood aan het verkeer hier en aan de andere kant vind ik 't heerlijk stiekempjes.

// wordt weer tijd dat de zon weer harder gaat schijnen, dan zit bijna permanent in 't museumcafé onder mijn huisje
    Die man met de snor achter de tap he, doe die de groeten maar eens van de moeder van Frank
    pi_57689646
    Is er ook iemand hier op fok die dichtbij de Atoomweg in Utrecht woont of werkt ??
      zaterdag 29 maart 2008 @ 15:48:35 #123
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_57696927
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2008 00:37 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Die man met de snor achter de tap he, doe die de groeten maar eens van de moeder van Frank
    En van de zoon van John.

al kent hij mij waarschijnlijk niet

verkapte tvp dus
    Noise is all relative to the silence preceding it
    pi_57707104
    Was vandaag in Utreg
    En.. de dom beklommen Hoe toeristisch maar wel cooool
    oh en broodje bigoli bij het neude is echt lekker
    maar dat wisten jullie vast al.
    pi_57726327
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2008 01:56 schreef Mark_Boelen het volgende:
    als je nou ff verteld waar het over gaat? de Atoomweg is best lang he trouwens
    pi_57731040
    Zat ik vanochtend in de tram, ineens zo iiieeeeee BOEM!!!! Had zo'n droplul z'n taxi tussen de rijdende tram en een stoplicht geparkeerd. Is ook niet slim he....

Gelukkig mochten we wel gewoon uitstappen

Spanning ende sensatie!
    pi_57731137
    vandaar dat de bussen zo vol zaten vandaag (moest naar Westraven voor het werk)..
    pi_57743645
    quote:
    Op zondag 30 maart 2008 23:07 schreef afterhourpower het volgende:

[..]

als je nou ff verteld waar het over gaat? de Atoomweg is best lang he trouwens
    Het gaat om het bedrijf Beuk Horeca.

Voor school zal ik graag een catalogus van hun willen hebben.
    Alleen willen ze deze niet versturen.
    Als iemand nou in de buurt woont wil ik de verzendkosten wel betalen
    Snap ie?
      dinsdag 1 april 2008 @ 11:13:36 #129
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_57756859
    Die catalogus staat toch gewoon online?
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
      dinsdag 1 april 2008 @ 12:38:01 #130
    115171 Mark_Boelen
    mark_boelen
    pi_57758502
    Klopt maar heb voor school toch echt een echte nodig
      dinsdag 1 april 2008 @ 12:38:38 #131
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_57758517
    hai
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      dinsdag 1 april 2008 @ 14:29:42 #132
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57760701
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 12:38 schreef Sjoewe het volgende:
    hai
    Nee.
    For great justice!
      dinsdag 1 april 2008 @ 14:30:57 #133
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_57760726
    Wat nee.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      dinsdag 1 april 2008 @ 14:35:36 #134
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57760811
    Nee, geen stomme 1 april-grappen meer.
    For great justice!
      dinsdag 1 april 2008 @ 14:41:42 #135
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_57760916
    Ik haat 1 april.
      dinsdag 1 april 2008 @ 15:25:06 #136
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57761544
    Idem.
    For great justice!
    pi_57761594
      dinsdag 1 april 2008 @ 17:50:40 #138
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57763782
    Veel verkeershinder Utrecht-West

UTRECHT - Het verkeer tussen de A2 en het centrum van Utrecht zal de komende jaren flinke hinder ondervinden van
    wegwerkzaamheden.

De gemeente raadt automobilisten aan zo veel mogelijk gebruik te maken van het openbaar vervoer en de fiets. Als ze dat niet doen, krijgen ze te maken met verstopte wegen en omleidingen.

De werkzaamheden beginnen eind april met de reconstructie van de Weg der Verenigde Naties en de Graadt van Roggenweg, de verbinding tussen verkeersplein Hooggelegen en het centrum. Per rijrichting zijn daar tot augustus een in plaats van twee rijstroken beschikbaar.

Vervolgens krijgt het verkeer langdurig last van de reconstructie van de zogenoemde Majellaknoop en aanleg van een fly-over op het 24 Oktoberplein.

RTVUtrecht.nl
    For great justice!
      woensdag 2 april 2008 @ 17:11:11 #139
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57783351
    Pffff. 12.000 boven de vraagprijs geboden en het huis weer niet gekregen... Utrecht .
      woensdag 2 april 2008 @ 17:29:07 #140
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57783722
    Tering, het wordt echt steeds erger hè?
    For great justice!
    pi_57783792
    Welk huis? Als het een tuin heeft wordt er volgens mij echt veel meer dan de vraagprijs geboden op dit moment; zoals dat huis in Lombok waar men minstens 30.000 boven de vraagprijs bood....

Mijn huis (nou ja eerst de hypotheek nog rondkrijgen) heb ik voor de vraagprijs gekregen. Eigenlijk weet ik niet of ik genaaid ben, maar je wordt best paranoide van de Utregse huizenmarkt. We hadden redelijk onder de vraagprijs geboden, en kregen als reactie dat we het voor de vraaprijs mochten hebben. Toen hebben we maar ja gezegd...

Veel succes met verder zoeken, en laat je niet gek maken!
      woensdag 2 april 2008 @ 17:39:19 #142
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57783907
    Deze.

Ik zit nu toch weer te twijfelen of ik niet voor dat oude huis op de coornhertstraat moet gaan, onder de prijs zitten (met dank aan jou) en het resterende bedrag gebruiken om de badkamer weer normaal te maken.
    pi_57786352
    Makelaars schijnen ook wel met opzet de vraagprijs te laag te zetten, om meer belangstellenden te trekken.
      woensdag 2 april 2008 @ 20:50:57 #144
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57788560
    Een tactiek die goed werkt. Bij veel kijkers kunnen ze een inschrijving doen en dan worden mensen compleet mental.
    pi_57791985
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 17:39 schreef speknek het volgende:
    Deze.

Ik zit nu toch weer te twijfelen of ik niet voor dat oude huis op de coornhertstraat moet gaan, onder de prijs zitten (met dank aan jou) en het resterende bedrag gebruiken om de badkamer weer normaal te maken.
    Die had ik ook op mijn lijstje staan om te bezichtigen, maar ja toen had ik al een huis. Tja dat andere huis aan de Coornhertstraat heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat men hier makkelijk met meer dan 10.000 overheen ging. Goed voor de verkopers dus, maar lijkt me toch iets te duur voor een dergelijk huis (al had deze een tuin op het zuiden)
      woensdag 2 april 2008 @ 22:32:43 #146
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_57792128
    Nee ook gewoon op het noordoosten hoor. Ja hij was mooier dan dat andere huis en 8000 goedkoper, dat trekt natuurlijk wel mensen. Heel veel mensen. Blegh. Maar hij leek mij niet te duur voor de prijs hoor. Dit was echt een van de beste prijs/kwaliteit huizen die ik totnutoe gezien heb.
    pi_57797871
    Huis ziet er wel beter uit dan nummer 41, althans op de foto's. Maar ja als men echt belachelijk veel gaat bieden... Nou ja je moet maar denken dat anderen dan teveel betalen voor wat ze krijgen; dat wil je zelf natuurlijk ook niet.

Tja prijs/kwaliteit verhouding wordt een beetje bepaald door de markt, dat is juist zo vervelend. Volgens mij is de prijs/kwaliteit al lang niet meer in verhouding in Utrecht... (Wees blij dat je niet in Amsterdam een huis zoekt!)
      donderdag 3 april 2008 @ 10:03:01 #148
    136780 Nosh
    hurpdurp
    pi_57799073
    En een kamer gevonden, St. Ludgerusstraat, Zuilen. Vijf minuten van het Julianapark af, tien minuutjes met de 3 in het centrum, en een half uurtje crossen van mijn werk af. Dertien vierkante meter, begane grond, relaxete huisgenoten die meteen een joint bij wijze van ontmoeting in mijn mond propten, en niet ál te veel kwijt voor wat ik krijg.

Utrecht blijft mijn stad. .
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
    pi_57799117
    Congrats.
      donderdag 3 april 2008 @ 10:19:39 #150
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_57799340
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 10:03 schreef Nosh het volgende:
    En een kamer gevonden, St. Ludgerusstraat, Zuilen. Vijf minuten van het Julianapark af, tien minuutjes met de 3 in het centrum, en een half uurtje crossen van mijn werk af. Dertien vierkante meter, begane grond, relaxete huisgenoten die meteen een joint bij wijze van ontmoeting in mijn mond propten, en niet ál te veel kwijt voor wat ik krijg.

Utrecht blijft mijn stad. .
    Nice en dat scheelt een hoop doekoes oppotten. Maar een half uur fietsen naar Herculesplein.
    Dat is onderhand een dagje uit.
      donderdag 3 april 2008 @ 10:22:28 #151
    136780 Nosh
    hurpdurp
    pi_57799406
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 10:19 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Nice en dat scheelt een hoop doekoes oppotten. Maar een half uur fietsen naar Herculesplein.
    Dat is onderhand een dagje uit.
    Kwartiertje vroeger opstaan, en het inderdaad zien als een onvrijwillige warming-up. Het gaat over de twee saaiste straten van heel Utrecht, dus het is niet zo alsof iedere ochtend gevuld wordt met spanning en gekkigheid.

Bedankt in ieder geval. Ik was al oprecht bang dat ik hier weg zou moeten gaan, zodra de Utrechtse zomers begonnen, zodat ik deze stad alleen op zijn allerdeprimerendst heb meegemaakt.
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
      donderdag 3 april 2008 @ 10:27:49 #152
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_57799514
    Ach joh, kamer vinden in Utreg is nou ook weer niet zo onmogelijk.
    Jaartje doorbijten op knakenkamers en dan je SSH-nummer verzilveren.
    Of je gaat in een bouwval wonen met een huisgenoot die 22/7 z'n vriendin keihard doorsmeert, totdat je kapotgaat aan de fighclubesque insomnia. Om dan maar in je tuin een peuk te gaan roken samen met je Marokkaanse buurjongen, die de ruzie tussen z'n ouders in de tuin uitzit. Dat je elkaar even een kort knikje van wederzijds begrip geeft terwijl je in z'n woonkamer de servieskast hardhandig uitgeruimd ziet worden. Ja. Nee. Echt. Super.
      donderdag 3 april 2008 @ 10:58:07 #153
    136780 Nosh
    hurpdurp
    pi_57800038
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 10:27 schreef Sjoewe het volgende:
    Ach joh, kamer vinden in Utreg is nou ook weer niet zo onmogelijk.
    Al de luxe om vanuit Utreg zelf te kunnen zoeken wel iets wat het met een factor twaalf versoepeld. Moet er niet aan denken om eerst een uur te zenuwen over helemaal niets, en dan in de trein naar Meppel, of Roelaardsveen, of Terneuzen erachter te komen dat de beste mensen slechts een excuus zochten om gezamenlijk heel erg dronken te worden met wildvreemden. Been there, done that.
    quote:
    Of je gaat in een bouwval wonen met een huisgenoot die 22/7 z'n vriendin keihard doorsmeert, totdat je kapotgaat aan de fighclubesque insomnia. Om dan maar in je tuin een peuk te gaan roken samen met je Marokkaanse buurjongen, die de ruzie tussen z'n ouders in de tuin uitzit. Dat je elkaar even een kort knikje van wederzijds begrip geeft terwijl je in z'n woonkamer de servieskast hardhandig uitgeruimd ziet worden. Ja. Nee. Echt. Super.
    Een van mijn huisgenotes scheen rond te hangen in het loverboy-circuit, dealde coke vanuit haar kamer, had half Kanaleneiland haar huissleutel gegeven, en luisterde de godganse dag op stadionvolume naar André. Waarschijnlijk 'omdat hij zeg wat zij denkt'. Precies ook de reden dat er een kamer vrij gekomen is, en er een leuke collectie meubels af te halen is bij het grofvuildepot, als het zo doorgaat.
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
      donderdag 3 april 2008 @ 11:04:27 #154
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_57800153
    Whehehe.

In een IBB huis waar een aantal vrienden van me wonen, hebben ze ook een spook-arabier.
    Die gast woont er al 2 jaar, maar je ziet 'm echt nooit. Maar hij is er wel.
    En eens in de zoveel tijd komt 'ie mopperen als iedereen weer bier bij hem op de bierlijst heeft afgestreept.

"Hier, je krijgt een biertje van Achmed"
    pi_57802739
    *grinnik*
    pi_57851274

Kunnen ze er niet gewoon een tunnel van maken trouwens?
      zaterdag 5 april 2008 @ 17:12:54 #157
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57851705
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 16:45 schreef DennisMoore het volgende:
    [ afbeelding ]

Kunnen ze er niet gewoon een tunnel van maken trouwens?
    Dat kost minimaal 5x zo veel. Betaal jij?
    For great justice!
    pi_57851950
    Parkeertarieven omhoog gooien.
      zaterdag 5 april 2008 @ 17:29:49 #159
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57852037
    Nog verder? Kan dat? Pas eventjes een half uurtje op de Westerkade geparkeerd, ik moest meteen even langs Leen van Frisia. .
    For great justice!
      zaterdag 5 april 2008 @ 21:40:17 #160
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_57856944
    quote:
    Ongeveer honderd krakers hebben vanmiddag gedemonstreerd in Amsterdam. Ze wilden een voorproefje geven van de actiedagen die krakers in de hele wereld organiseren op 11 en 12 april.

De actiedagen volgende week moeten de aandacht vestigen op de idealen en de levensstijl van de krakers en de vermeende repressie daartegen. In Nederland vinden dan manifestaties, open dagen en demonstraties plaats in Zaandam, Utrecht, Rotterdam, Nijmegen, Den Bosch en Amsterdam.
    bron

Ben benieuwd.
    pi_57856977
    Mooie dag om een aantal panden te ontruimen dus.
      zaterdag 5 april 2008 @ 21:42:08 #162
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57856992
    Laat dat langharige werkschuwe tuig maar lekker in ons hoofddorp blijven.
    For great justice!
      Moderator zondag 6 april 2008 @ 01:00:19 #163
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_57861656
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2008 13:40 schreef zatoichi het volgende:
    [ afbeelding ]

Mijn nieuwe huis!

Goed het duurt nog ff, maar klussen in de zomer is 10 x beter dan in dit weer.

Helaas nauwelijks tuin (binnenplaatsje ) maar wel een dakterras met uitzicht op de molen van de adelaarsstraat en de buurtkerk, midden in tuinwijk op 5 minuten van het Griftpark en met een mooie groenstrook recht voor de deur
    Ha dan worden we praktisch buren (woon in de Willem van Noortstraat) Super buurt Tuinwijk
    pi_57889564
    Wie weet trouwens waar ik voor 50 euro ofzo een fietsje kan fixen? Bij IBB zit geloof ik wel zo'n zaakje maar dat zal toch ook wel ergens rond centraal zijn?

Ik kom nooit meer junks tegen ..
      maandag 7 april 2008 @ 15:33:03 #165
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_57890258
    quote:
    Op zondag 6 april 2008 01:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ha dan worden we praktisch buren (woon in de Willem van Noortstraat) Super buurt Tuinwijk
    Daar woon ik ook in de buurt, net een dorp: Utrecht
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_57893744
    Ze hebben nu de spoortunnel 'duif-vrij' gemaakt, door alle hoekjes en gaatjes dicht te maken. Elke morgen als ik er langs fiets na m'n nachtdienst zitten op die reling al die duiven een partij chagerijnig voor zich uite staren .
    Het is nu bijna levensgevaarlijk daar te fietsen, omdat je continu duiven moet ontwijken.
    pi_57893830
    Vaag trouwens dat men er nu pas achterkwam dat dat een goed idee was .

Vliegende ratten...
    pi_57893894
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 18:39 schreef DennisMoore het volgende:

Vliegende ratten...
    Vliegende? Ze lopen voor je fiets en als jij uitwijkt naar links gaan zij ook naar links.
      maandag 7 april 2008 @ 18:55:16 #169
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57894159
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 18:35 schreef VoreG het volgende:
    Ze hebben nu de spoortunnel 'duif-vrij' gemaakt, door alle hoekjes en gaatjes dicht te maken. Elke morgen als ik er langs fiets na m'n nachtdienst zitten op die reling al die duiven een partij chagerijnig voor zich uite staren .
    Het is nu bijna levensgevaarlijk daar te fietsen, omdat je continu duiven moet ontwijken.
    Op de langere termijn wennen ze daarwel aan.
    For great justice!
      maandag 7 april 2008 @ 18:55:49 #170
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57894177
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 18:39 schreef DennisMoore het volgende:

Vliegende ratten...
    Van Sijpensteintunnel, mooiste plek van Utrecht.
    For great justice!
      woensdag 9 april 2008 @ 13:03:23 #171
    194524 tgs.
    unleash hell at my command
    pi_57932666
    1 van de mooiste plekken. Er zijn natuurlijk veel meer mooie plekken in Utrecht he..
    "When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
    pi_57932702
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 18:55 schreef Q. het volgende:

Van Sijpensteintunnel, mooiste plek van Utrecht.
    Voor de mensen die daar 'rondhangen' wellicht .
      woensdag 9 april 2008 @ 13:29:25 #173
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_57933258
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 13:03 schreef tgs. het volgende:
    1 van de mooiste plekken. Er zijn natuurlijk veel meer mooie plekken in Utrecht he..
    De Stationsstraat, de Westerstraat, de Mineurslaan. Opvallend veel plekken in het stationsgebied. .
    For great justice!
      donderdag 10 april 2008 @ 14:57:17 #174
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_57958028
    Stationsdwarsstraat
    - Walt Disney
    pi_57958490
    Gisteravond sushi gegeten bij Kyushu. Volgens degene met wie ik was, was het hele goeie! Maar ik vrees dat sushi aan mij niet zo besteed is . Door al die rijst en zeewier proef je toch de vis niet meer? Misschien een volgende keer *denk* sashimi?
    pi_57959111
    Dat zal dan wel niet; ik ivnd de sushi erg lekker daar, maar als je graag vis proeft moet je inderdaad vooral voor de sashimi gaan. Of neem het gewoon allebei! Overigens heb je alleen gerolde sushi gegeten dan? Als je handgemaakt sushi eet, krijg je meestal alleen rijst en vis, en geen zeewier.

Udon met tempura is ook erg lekker!
    pi_57959207
    Nouja, het was een mix van alles en nogwat (we hadden de dame gevraagd ons te verrassen ), zelfs een soort 'friet-puntzak' van zeewier met zooi erin . En niet overal zat zeewier omheen natuurlijk, om het meeste niet zelfs.

Maar ik vond het eerlijk gezegd allemaal een beetje hetzelfde smaken.
    pi_57959830
    Ik heb er laatst met een groep van 12 personen gegeten en toen konden we een menu nemen. Dat is echt een aanrader, want je krijgt naast sushi en sashimi ook van alles en nog wat aan japanse gerechten; misschien dat ze dat ook wel voor minder dan 12 personen doen

Maar ja je moet wel van japans eten houden natuurlijk. (Collega van mij is net een weekje terug, en vertelde me dat hij het eten niet lekker vond; zit je drie weken lang te zoeken naar broodjeszaken en McDonalds )
    pi_57970512
    Voor de Fokkers die in Zuilen wonen: als je een NOB TV-busje ziet rondrijden ben ik dat
    pi_58022977
    Iemand tips voor leuke kledingwinkeltjes in de binnenstad? Ik wil graag een nieuwe broek en eventueel wat originele shirts..
    'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
      zondag 13 april 2008 @ 17:12:29 #181
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_58023130
    Wibra?
    For great justice!
      zondag 13 april 2008 @ 17:30:37 #182
    136780 Nosh
    hurpdurp
    pi_58023543
    quote:
    Op zondag 13 april 2008 17:05 schreef crossover het volgende:
    Iemand tips voor leuke kledingwinkeltjes in de binnenstad? Ik wil graag een nieuwe broek en eventueel wat originele shirts..
    Op de Vredenburg zit de Revenge, bij de Oudegracht (donkere gaard) de Lilith, en verder op de Oude Gracht zit de Skunkfunk, waar ze ook leuke dingen hebben.

En verder natuurlijk tweemiljoen zaken die je overal hebt, ligt er net aan wat je zoekt.
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
    pi_58023911
    maar swaatjes kennen jullie broodje Bigoli !!!!!
    pi_58025276
    quote:
    Op zondag 13 april 2008 17:30 schreef Nosh het volgende:

[..]

Op de Vredenburg zit de Revenge, bij de Oudegracht (donkere gaard) de Lilith, en verder op de Oude Gracht zit de Skunkfunk, waar ze ook leuke dingen hebben.

En verder natuurlijk tweemiljoen zaken die je overal hebt, ligt er net aan wat je zoekt.
    Okay thanks Ik ga die adresjes even af, en al het leuke wat daar tussen ligt.
    'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
      zondag 13 april 2008 @ 19:22:03 #185
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58026046
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 16:21 schreef zatoichi het volgende:
    Ik heb er laatst met een groep van 12 personen gegeten en toen konden we een menu nemen. Dat is echt een aanrader, want je krijgt naast sushi en sashimi ook van alles en nog wat aan japanse gerechten; misschien dat ze dat ook wel voor minder dan 12 personen doen

Maar ja je moet wel van japans eten houden natuurlijk. (Collega van mij is net een weekje terug, en vertelde me dat hij het eten niet lekker vond; zit je drie weken lang te zoeken naar broodjeszaken en McDonalds )
    Hmm ik vond de traditionele Japanse gerechten bij Kyushu niet zo denderend. De Katsudon in ieder geval was waterig en had de verkeerde rijstkorrel. Overigens had de sushi volgens mij ook niet echt de goede rijst, maar die was inderdaad prima te eten. Wordt ook gerund door Chinezen, dus ik houd het voortaan bij de standaard gerechten.
      dinsdag 15 april 2008 @ 14:44:43 #186
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58067047
    Ik ga vanavond kijken bij een huis in de Piet Heinstraat, maar twijfel over de prijs. Dus nu mijn vraag: Hoe kut is Abstede?
    pi_58067320
    quote:
    Op dinsdag 15 april 2008 14:44 schreef speknek het volgende:
    Ik ga vanavond kijken bij een huis in de Piet Heinstraat, maar twijfel over de prijs. Dus nu mijn vraag: Hoe kut is Abstede?
    In 2004: 41% laag inkomen, 15% hoog inkomen, 29% in-actief
    De werkloosheid was in 2003 22% van de beroepsbevolking.
    Van de huishoudens ontvangt 20% een uitkering (2004). Circa 10% van de beroepsgeschikte bevolking ontvangt een WAO-uitkering
    Tevens is het een van de weinige buurten in Utrecht waar nog op straat echt Utrechts gesproken wordt. De wijken Sterrenwijk en Abstede - en delen van zuidelijk Oudwijk en de flats rond het Lodewijk Napoleonplantsoen - hebben een achterstandsreputatie.
    Abstede kampt echter met veiligheidsproblemen, relatieve armoede (voornamelijk onder kinderen) en een problematische jeugd die soms zorgt voor overlast en kleincriminaliteit. Ook huiselijk drugsgebruik, huiselijk geweld, en eenoudergezinnen zijn verschijnselen die bovengemiddeld voorkomen.
    De wijk stond op de lijst van Winsemius, een selectie van 140 achterstandswijken en aandachtswijken waaruit de '40 wijken van Vogelaar' zijn voortgevloeid. Sommigen zijn van mening dat Abstede en Sterrenwijk, tezamen met Hoograven, op de uiteindelijke selectie van 40 wijken had gemoeten.

Graag gedaan .
      dinsdag 15 april 2008 @ 15:16:02 #188
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58067567
    Ik kan ook Wikipedia vinden .
    pi_58067756
    quote:
    Op dinsdag 15 april 2008 15:16 schreef speknek het volgende:
    Ik kan ook Wikipedia vinden .
    Ik heb gewoon een nauwkeurige selectie gemaakt!
      donderdag 17 april 2008 @ 17:33:06 #190
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58116189
    Ik zo onderweg naar het cbr fietsen voor m'n theorie-examen (gehaald , wel beetje suf met vier fout, maar maar tien van de bijna vijftig hadden het gehaald ), langs de vecht. Zie ik een hele stoet auto's op een kleine rotonde omkeren, ik denk whehe allemaal verkeerd gereden. Wel druk, zeker een recreatiegebied ofzo. Nouja dat klopte wel, bleek het de Rode Brug te zijn, had ik nog nooit goed gezien. Duidelijk lente gezien de drukte. Overigens best wel knappe vrouwen, had ik niet verwacht, bij de Hardebollenstraat is het toch altijd een beetje treurig.
    pi_58116515
    Tssk leer Utrecht kennen ;-)

Mijn favoriete hardloop plek (nou ja eigenlijk er net voorbij, want bij die hoeren loop je vooral uitlaatgassen te happen, al is het wel leuk om 's avonds al die gezinsautos met plakplaatjes op de ruiten van de achterbank langs te zien komen).
    pi_58118715
    quote:
    Op donderdag 17 april 2008 17:33 schreef speknek het volgende:
    Ik zo onderweg naar het cbr fietsen voor m'n theorie-examen (gehaald , wel beetje suf met vier fout, maar maar tien van de bijna vijftig hadden het gehaald ), langs de vecht. Zie ik een hele stoet auto's op een kleine rotonde omkeren, ik denk whehe allemaal verkeerd gereden. Wel druk, zeker een recreatiegebied ofzo. Nouja dat klopte wel, bleek het de Rode Brug te zijn, had ik nog nooit goed gezien. Duidelijk lente gezien de drukte. Overigens best wel knappe vrouwen, had ik niet verwacht, bij de Hardebollenstraat is het toch altijd een beetje treurig.
    Hehe, ik had soortgelijk iets, was aan het wielrennen en op de heenweg fietste ik langs de overkant van het water zag allemaal woonboten in dezelfde kleur. Dacht zal wel een asielzoekeropvangplek zijn. Terug via de andere kant van t kanaal bleek het toch wat anders te zijn
    pi_58120449
    quote:
    Op dinsdag 15 april 2008 14:44 schreef speknek het volgende:
    Die straat, daar wil je echt net niet wonen. Al zitten er een paar voordelen aan die locatie: Wilheminapark, ijsjes in de van Ostadelaan en Ledig Erf op loopafstand.
      donderdag 17 april 2008 @ 20:40:27 #194
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_58120869
    Het is daar wel behoorlijk tokkie-central
      donderdag 17 april 2008 @ 21:36:12 #195
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58122365
    Oh maar ik vind de Abstederdijk bijvoorbeeld best mooi. En die piet heinstraat zelf, met al z'n monumenten, ook wel .
    quote:
    Op donderdag 17 april 2008 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
    Die straat, daar wil je echt net niet wonen. Al zitten er een paar voordelen aan die locatie: Wilheminapark, ijsjes in de van Ostadelaan en Ledig Erf op loopafstand.
    Hoezo, net niet?
    pi_58123740
    Als nieuwe inwoner van Utrecht kreeg ik vandaag een kaartje met een ophaalbewijs voor een welkomstpakket van de gemeente Utrecht. Is dit pakket nog de moeite waard om op te halen, of is het gewoon algemene informatie?
    pi_58128568
    Nou, Piet Heinstraat zit toch net te veel in die buurt. Zonstraat of net wat verder Oudwijk in is dan toch net wat prettiger.
      vrijdag 18 april 2008 @ 16:07:41 #198
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_58138820
    16:07:27 18-04-08 9 G BRAN P 1 BEDRIJFSBRAND VLAMPIJPSTRAAT 79 UTRECHT (UTR) (Classificatie: grote brand) (GRIP: 1) Eenh:
    804181607270709615 0709615 BRW Utrechts Land
    804181607270709533 0709533 BRW Utrechtse Land ( RCvD )
    804181607270709531 0709531 BRW Utrechtse Land ( Logistiek Coordinator )
    804181607270709529 0709529 BRW Utrechts Land
    804181607270706001 0706001 BRW Utrechts Land ( Monitorcode )
    804181556180708474
    15:56:18 18-04-08 9 G BRAN P 1 BEDRIJFSBRAND VLAMPIJPSTRAAT 79 UTRECHT (UTR) (Classificatie: grote brand) Eenh: UTR805 UTR705
    804181556180708474 0708474 BRW Utrecht-Oost ( HW-705 Voordorp )
    804181556180708460 0708460 BRW Utrecht-Oost ( Kazernealarm Post Voordorp )
    804181556180708445 0708445 BRW Utrecht-Centrum ( AL-805 Tolsteeg )
    804181556180708442 0708442 BRW Utrecht-Centrum ( Kazernealarm Tolsteeg )
    804181556180706001 0706001 BRW Utrechts Land ( Monitorcode )
    804181554420709724
    15:54:42 18-04-08 9 G BRAN P 1 BEDRIJFSBRAND VLAMPIJPSTRAAT 79 UTRECHT (UTR) (Classificatie: grote brand) Eenh: UTR502 REG799 REG990 IJS916 REG081 REG646
    804181554420709724 0709724 BRW Wilnis ( Inzet HA 47646+ABH 48081 )
    804181554420709722 0709722 BRW IJsselstein ( Inzet HA 47916+COH 47990 )
    804181554420709531 0709531 BRW Utrechtse Land ( Logistiek Coordinator )
    804181554420709527 0709527 BRW Utrechts Land
    804181554420709500 0709500 BRW Utrechtse Land ( HOvD West )
    804181554420709498 0709498 BRW Utrechtse Land ( AGS )
    804181554420708499 0708499 BRW Utrecht-Zuilen ( TS-502 )
    804181554420708495 0708495 BRW Utrecht-Zuilen ( Postalarm )
    804181554420708493 0708493 BRW Utrecht-Zuilen ( Blusgroep 3 )
    804181554420708491 0708491 BRW Utrecht-Zuilen ( Blusgroep 1 )
    804181554420708441 0708441 BRW Utrecht-Stad ( OvD )
    804181554420707045 0707045 BRW IJsselstein ( Autoladdergroep )
    804181554420707044 0707044 BRW IJsselstein ( Bevelvoerder van Dienst )
    804181554420706952 0706952 BRW Houten ( Bemanning VC2 )
    804181554420706951 0706951 BRW Houten ( Kazernealarm )
    804181554420706001 0706001 BRW Utrechts Land ( Monitorcode )
    804181544560708499
    15:44:56 18-04-08 9 G BRAN P 1 BEDRIJFSBRAND VLAMPIJPSTRAAT 79 UTRECHT (UTR) (Classificatie: middelbrand) Eenh: UTR502
    804181544560708499 0708499 BRW Utrecht-Zuilen ( TS-502 )
    804181544560708495 0708495 BRW Utrecht-Zuilen ( Postalarm )
    804181544560708494 0708494 BRW Utrecht-Zuilen ( Korpsalarm )
    804181544560708492 0708492 BRW Utrecht-Zuilen ( Blusgroep 2 )
    804181544560708488 0708488 BRW Utrecht ( Persvoorlichter )
    804181544560706001 0706001 BRW Utrechts Land ( Monitorcode )
    804181544400708453
    15:44:40 18-04-08 9 G BRAN P 1 BEDRIJFSBRAND VLAMPIJPSTRAAT 79 UTRECHT (UTR) Eenh: UTR605 UTR602
    804181544400708453 0708453 BRW Utrecht-Noord ( Bemanning HA/AL Schepenbuurt )
    804181544400708452 0708452 BRW Utrecht-Noord ( TS-602 Schepenbuurt )
    804181544400708450 0708450 BRW Utrecht-Noord ( Kazernealarm Schepenbuurt )
    804181544400708441 0708441 BRW Utrecht-Stad ( OvD )
    804181544400706001 0706001 BRW Utrechts Land ( Monitorcode )

Flinke fik daar. Iemand in de buurt?
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      vrijdag 18 april 2008 @ 16:09:49 #199
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_58138873
    Grote brand in Kidzcity, pand wordt ontruimd
    UTRECHT - Op dit moment woedt er een grote brand in Kidzcity aan de Vlampijpstraat. Het dak staat in brand en het pand wordt ontruimd. De brandweer is inmiddels terplaatse.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      vrijdag 18 april 2008 @ 16:13:27 #200
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_58138945

Fikt rookt goed
    - Walt Disney
      vrijdag 18 april 2008 @ 16:17:04 #201
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58139028
    quote:
    Op vrijdag 18 april 2008 16:09 schreef ioko het volgende:
    De brandweer is inmiddels terplaatse.
    Hoe lang zullen ze erover gedaan hebben de deur uit te stappen?

[ Bericht 0% gewijzigd door speknek op 18-04-2008 16:24:07 ]
      vrijdag 18 april 2008 @ 16:23:01 #202
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_58139166
    Vandaag ook al brand bij de Pelikaanstraat, om de hoek bij kazerne Tolsteeg, de brandweer hoeft niet ver te reizen vandaag
    - Walt Disney
      vrijdag 18 april 2008 @ 16:25:55 #203
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_58139238
    quote:
    Op vrijdag 18 april 2008 16:17 schreef speknek het volgende:

[..]

Hoe lang zullen ze erover gedaan hebben de deur uit te stappen?
    Doel je hiermee erop dat er een kazerne op ca 150 meter van de kidzcity zit?

OT: omg ik squash altijd bij all-in
    pi_58139283
    wilde even op de rtvutrecht kijken naar info, maar die ligt er nu uit!
      vrijdag 18 april 2008 @ 16:29:49 #205
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_58139335
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      vrijdag 18 april 2008 @ 16:32:43 #206
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_58139402
    quote:
    Op vrijdag 18 april 2008 16:27 schreef Utrecht het volgende:
    Toffe nick
    - Walt Disney
      maandag 21 april 2008 @ 10:40:07 #207
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_58198184
    quote:
    Squashen is weer mogelijk bij All Inn Squash.

Na de brand bij Kidzcity bleek al snel dat de schade bij All Inn Squash niet desastreus is. Natuurlijk is er wel schade!
    Afgelopen zaterdag is er hard gewerkt om het squashen mogelijk te maken.

U bent dan vanaf vandaag, zondag weer welkom bij All Inn Squash.

Kim van de Bosch bedankt iedereen voor het meeleven.

Was al bang dat 't dik lang zou duren. Wel minder dat er brand geweest is, maar fijn dat ze weer open zijn

[ Bericht 77% gewijzigd door zwahiel op 21-04-2008 10:45:33 ]
    pi_58276279
    Hoi
    Ik ben Warrel en mijn vriendje woont nu al een tijdje in Utrecht, dus ik kom er ook wel. Vanmiddag ben ik van plan om er te gaan studeren in een UB, maar welke UB is het dichts bij het station? Of naar welke UB kan ik het beste? Is er een centrale?
    Dankjewel
    I will take the sun in my mouth
    pi_58276349
    De letterenbibliotheek ligt op een steenworp van het Sint-Janskerkhof, en daar komen alle bussen, taxi's, fietsende studenten die je kunt kapen en benenwagens langs.
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
      donderdag 24 april 2008 @ 12:58:53 #210
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58276658
    Als je ook nog boeken nodig hebt, en geen Letteren studeert, zul je waarschijnlijk naar de Uithof moeten. Bus 11 of 12 vanaf het station, duurt een kwartier, halte Heidelberglaan, stukje teruglopen naar groot zwart gebouw.
      donderdag 24 april 2008 @ 12:59:04 #211
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_58276663
    En vergeet geen 50 cent munt mee te nemen, aangezien alles waar je mogelijkerwijs een boek in zou kunnen smokkelen in een kluisje moet.
    pi_58276699
    Dankjewel voor de reacties
    Ik heb al m'n boeken gewoon bij me, ik studeer in Leiden. Ik ga naar de LetterenUB
    Krijg je de 50 cent ook weer terug?
      donderdag 24 april 2008 @ 13:44:47 #213
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_58277663
    Die komt er ook weer uit.
    pi_58278140
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 13:44 schreef Sjoewe het volgende:
    Die komt er ook weer uit.
      donderdag 24 april 2008 @ 14:19:31 #215
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_58278419
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 14:06 schreef warrel het volgende:

[..]

Krent
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_58278738
    quote:
    Op donderdag 24 april 2008 14:19 schreef ioko het volgende:

[..]

Krent
    Het zijn de kleine overwinningen die het 'm doen.
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
      donderdag 24 april 2008 @ 14:42:22 #217
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_58278880
    Even een overweging: als je de 50 cent sowieso terug krijgt, wat is dan de overweging om er geld in te laten stoppen?
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      donderdag 24 april 2008 @ 15:06:31 #218
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_58279481
    Dat je niet voor de lol al die kluisjes dicht gaat doen?
    - Walt Disney
    pi_58297679
    De letteren UB heb ik niet meer gevonden, maar wel de rechten UB. Daar moest je 2 euro ( ) in de kluisjes doen, maar gelukkig werkte het net als in Leiden

Dankjewel voor jullie guidance
      vrijdag 25 april 2008 @ 12:50:18 #220
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58300489
    Rechtenstudenten zijn het ergste schorum.
      zondag 27 april 2008 @ 17:13:49 #221
    42630 DAMH
    vroemmmm!!!
    pi_58341924
    Gistere in Utje geweest,, leuke stad met mooi weer
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    -the Dude-
    pi_58356465
    dat mooie weer valt intussen ook wel weer mee
      maandag 28 april 2008 @ 13:56:47 #223
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58358663
    Zelfs als ik in Hoograven boven de vraagprijs bied krijg ik het huis niet .
    pi_58374405
    Hmm dan was het vast een erg mooi huis? No ja zolang je maar geduld blijft houden. Het loont de moeite niet om te gaan overbieden op een kutwoning. En je moet een beetje geluk hebben, dat blijk ook wel weer. Deze weken zullen wellicht een hoop mensen op vakantie zijn, en dus minder interesse in de huizen die te koop staan.
      dinsdag 29 april 2008 @ 08:44:08 #225
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58374443
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 08:40 schreef zatoichi het volgende:
    Hmm dan was het vast een erg mooi huis?
    Nee dat viel juist wel mee . Nouja, daarom hadden we er ook niet heel veel boven geboden en iemand anders wel, meer vonden we het ook niet waard, dus zo erg is het niet.
      dinsdag 29 april 2008 @ 09:24:04 #226
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_58374935
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 13:56 schreef speknek het volgende:
    Zelfs als ik in Hoograven boven de vraagprijs bied krijg ik het huis niet .
    Waar in Hoograven?
    For great justice!
      dinsdag 29 april 2008 @ 09:25:55 #227
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_58374966
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 12:50 schreef speknek het volgende:
    Rechtenstudenten zijn het ergste schorum.
    Studenten. .

Volgens mij woon ik in de verkeerde stad, in Amersfoort had ik altijd minder last van dat tuig. .
    For great justice!
      dinsdag 29 april 2008 @ 09:44:25 #228
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58375255
    pi_58375722
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 09:25 schreef Q. het volgende:

[..]

Studenten. .

Volgens mij woon ik in de verkeerde stad, in Amersfoort had ik altijd minder last van dat tuig. .
    S to the U F
    pi_58378244
    Wat is er eigenlijk in utereg met koninginnedag te doen?
    Eins, zwei, hoeplakai.
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:24:57 #231
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58379217
    Vrijmarkt. Die begint voor mijn deur, dus ik hoop dat ik zo nog thuis kom .
    En voor de rest is het standaard de binnenstad afschuimen op zoek naar het enkele cafe waar je nog binnenpast.
    pi_58379633
    En voor de rest is in Utrecht Koninginnenacht natuurlijk veul leuker dan de dag.
    Vanavond voor het eerst met de rotzooi voor mijn eigen deur
    Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:55:57 #233
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58379858
    Hmm zelf vind ik Koninginnedag wat relaxter, maar ik ben dan ook niet single meer ( ). Soms hoge gehaltes Betonbuurt, Sterrenwijk, Abstede, Kanaleneiland etc. in de binnenstad.
    pi_58383057
    Lekker weertje .
      dinsdag 29 april 2008 @ 17:15:50 #235
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58383813
    Zouden er al mensen op hun kleedje zitten om hun plekje te reserveren? .
      dinsdag 29 april 2008 @ 21:20:38 #236
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58388457
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:24 schreef speknek het volgende:
    Vrijmarkt. Die begint voor mijn deur, dus ik hoop dat ik zo nog thuis kom .
    Dit was dus een grapje, maar die paupers hebben echt m'n deur vol gebarricadeerd met doeken en tenten vol aftandse prullaria, sta je dan met je boodschappen tassen .

Wat een plebejers ook weer in de binnenstad, verschrikkelijk.
    pi_58398511
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:20 schreef speknek het volgende:

[..]

Dit was dus een grapje, maar die paupers hebben echt m'n deur vol gebarricadeerd met doeken en tenten vol aftandse prullaria, sta je dan met je boodschappen tassen .

Wat een plebejers ook weer in de binnenstad, verschrikkelijk.
    Haha ,

ik zit er ook middenin, zo op de begane grond aan de breedstraat, en m'n
    huis is niet bepaald geluidsdicht. Voor mij is die lawaaitoestand pas morgen
    over, want vanacht zal het nog veel herrie zijn van de opruimploegen. Vooral
    die bladblazers onder m'n raam.

Maar zo te zien vanuit m'n raam hebben veel mensen het naar hun zin.
    Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
    pi_58405018
    Is het bevirjdingsfestival nog leuk in Utrecht?
      woensdag 30 april 2008 @ 21:57:51 #239
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_58405276
    Neuh, matig.
    For great justice!
    pi_58405295
    Friska Viljor is

Voor de rest vooral de Leafs van deze wereld geloof ik.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_58407845
    Dus als het lekker weer is is het leuker om in het griftpark te gaan zitten
      donderdag 1 mei 2008 @ 00:10:02 #242
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58408300
    Is het Griftpark leuk? Het is bij mij om de hoek, maar de sfeer trekt me nooit zo. Ik vind het Wilhelminapark er altijd wat gezelliger uitzien.
    pi_58411165
    quote:
    UTRECHT - Een caféruzie is woensdagavond in Utrecht geëscaleerd tot een massale knokpartij met politieagenten. De ruzie ontstond in een café aan de Hoogravenseweg.

De politie werd gealarmeerd en verrichtte enkele aanhoudingen, meldde een woordvoerster woensdagavond. Daarop keerden andere cafébezoekers en later ook jongeren uit de wijk zich tegen de agenten. Het ging om een groep van veertig tot vijftig mensen, aldus de woordvoerster. De politiemensen sloegen alarm en kregen assistentie van onder meer agenten te paard en met honden.

Er vielen tijdens de ongeregeldheden voor zover bekend geen gewonden. De politie hield zeker tien personen aan.
      donderdag 1 mei 2008 @ 09:18:15 #244
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_58411244
    De politie is je beste vriend...
    pi_58411815
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 00:10 schreef speknek het volgende:
    Is het Griftpark leuk? Het is bij mij om de hoek, maar de sfeer trekt me nooit zo. Ik vind het Wilhelminapark er altijd wat gezelliger uitzien.
    Inderdaad, griftpark vind ik meer een vaders/moeders&kinderen park (no offence).
      donderdag 1 mei 2008 @ 12:03:46 #246
    176394 TwistedDarling
    Grumpy... but gorgeous.
    pi_58413166
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 09:07 schreef DennisMoore het volgende:

[..]
    Ik krijg het ook altijd voor elkaar om niet in mijn wijk te zijn als er rellen uitbreken.
    People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
    pi_58414300
    Ik heb altijd wel voorkeur voor het Griftpark, maar met name omdat je daar tenminste lekker in de zon kan zitten. In het Wilhelminapark zit je of onder de bomen, of je loopt groot risico om een bal tegen je aan geschoten te krijgen

Het Wilhelminpark vind ik op zich mooier vanwege het klassieke uiterlijk, en het Griftpark is wat dat betreft gewoon nog niet helemaal volgroeid. En het Griftpark heeft de blauwe Grift; dat is toch ook wel errug lelijk...
    pi_58418808
    Ondanks wat regen waren zowel Koninginnenacht als Koninginnedag erg leuk dit jaar. Vrijmarkt was gezellig, grappige gesprekken met verkopers, lieve kindjes die troep willen verkopen, overal muziek en als afsluiter het meezingen op de Jansdam.
    pi_58424360
    Ha mensen,

Ik ben net met een nieuwe baan begonnen in Utrecht, nu op zoek om een huis te kopen en al surfend op deze site beland. Ik ken de stad helemaal niet dus ik hoop dat iemand tips kan geven over leuke plekken in Utrecht (las dat Dichterswijk / Rivierenwijk leuke wijken zijn?). Ik wil wel graag dicht bij centrum / station zitten. Zijn er nog wijken waar je niet wilt wonen?
    En ik weet niet hoe de huizenmarkt in Utrecht is? Is het makkelijk om hier een huis te kopen? Gaan de meeste huizen voor de vraagprijs weg of juist voor meer / minder?
    Daarnaast wordt dit mijn eerste keer huis kopen dus alle tips hierover zijn ook welkom!

Thx!
    pi_58424636
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 22:02 schreef TwinkleStar001 het volgende:

Gaan de meeste huizen voor de vraagprijs weg of juist voor meer / minder?
    Hmm, moet je speknek even vragen...
      vrijdag 2 mei 2008 @ 00:07:23 #251
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58427247
    Hehe tsja moeilijk. De huizenmarkt in Utrecht slaat compleet nergens op. Sommige makelaars vragen zulke belachelijk hoge prijzen dat je er wel onder kunt zitten, alhoewel niet al te ver, want de gek is er altijd om het ervoor te geven. Zodra een makelaar een enigszins "normale" (voor zover je dus nog van normaal kunt spreken in Utrecht) prijs vraagt, moet je niet bang zijn bijna 10% erboven te bieden.
    De beste wijken in Utrecht zijn Binnenstad, (Buiten) Wittevrouwen, Oudwijk en Vogelenbuurt. Die zijn echter zo absurd duur dat je echt een debiel bent als je het neerlegt. Een betere prijs/kwaliteit verhouding vind je in Lombok, Pijlsweerd zuid, Dichterswijk, Rivierenwijk en Tuinwijk. Ook nog wel okay (en dicht bij het centrum) zijn Watervogelenbuurt en Tolsteeg.
    pi_58439430
    Dank voor de info! Heb voor komende week een paar bezichtigingen gepland, in centrum (maar eigenlijk net boven budget), in de Dichterswijk en in de Watervogelenbuurt. Hopelijk nog niet verkocht tegen de tijd dat ik het zie... Prijzen zijn echt heel hoog hier
      vrijdag 2 mei 2008 @ 18:02:54 #253
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_58439632
    Dichterswijk is wel interessant, vanaf volgend jaar ligt er een brug over het spoor ter hoogte van het Rabo gebouw en dan ben je echt keisnel in het centrum. Denk dat de prijzen daar dan ook wel snel zullen stijgen want het zijn meest leuke huizen daar.
    For great justice!
      zondag 4 mei 2008 @ 21:12:05 #254
    124756 afterhourpower
    planisphere
    pi_58479239
    Ik zoek op dit moment een huurappartementje of een kamer o.i.d. om tijdelijk even in te kunnen wonen... Weet iemand nog of iemand aanbod heeft ergens?
      zondag 4 mei 2008 @ 21:31:40 #255
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_58479749
    "even"
    For great justice!
    pi_58485585
    zijn de winkels eigenlijk open vandaag? moet dringend naar de fietsenmaker
      maandag 5 mei 2008 @ 08:51:09 #257
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_58485587
    Uiteraard, gewoon een werkdag.
    For great justice!
      maandag 5 mei 2008 @ 10:02:39 #258
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_58486389
    Al zijn fietsenmakers dan weer niet standaard open op maandag
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_58487313
    die voor het viaduct op de amsterdamsestraatweg was gelukkig wel open weer 45e armer alleen
    pi_58488425
    Nieuwe fiets gekocht?
    pi_58489138
    voor dat bedrag krijg je dr ook weer geen nieuwe fiets voor...hou het maar op een nieuw achterwiel had geen zin om een zwerver te bezoeken want moest m nu gerepareerd hebben.
    voor de volgende keer: weet iemand n goedkoop adresje?
    pi_58528111
    Goedemorgen!

Weet iemand toevallig hoe ver het lopen is van Hoog Catharijne naar de Bijenkorf??

Alvast bedankt !
    Born to be wild!
      woensdag 7 mei 2008 @ 11:13:53 #263
    161207 jakkop
    rennen!
    pi_58528392
    5 minuten?
    Eins, zwei, hoeplakai.
      woensdag 7 mei 2008 @ 11:27:48 #264
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_58528673
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 10:58 schreef Arek het volgende:
    Goedemorgen!

Weet iemand toevallig hoe ver het lopen is van Hoog Catharijne naar de Bijenkorf??

Alvast bedankt !
    Als je heeeel langzaam loopt en het is markt 10 minuten. Vanaf het station dan. Loop je HC uit, dan ben je er binnen een paar minuten.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_58529010
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 11:27 schreef ioko het volgende:

[..]

Als je heeeel langzaam loopt en het is markt 10 minuten. Vanaf het station dan. Loop je HC uit, dan ben je er binnen een paar minuten.
    Die paar minuten zijn dan ook als het markt is en de politie het plein heeft afgezet vanwege een terroristische dreiging.
      woensdag 7 mei 2008 @ 23:17:59 #266
    75265 Intergalactrick
    Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
    pi_58543941
    Als je rent doe je het in 20 seconden vanaf de meest gunstige uitgang.
    Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
    ____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
    Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
      woensdag 7 mei 2008 @ 23:42:06 #267
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_58544583
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 23:17 schreef Intergalactrick het volgende:
    Die op de hoek bij het ex-muziekcentrum? Mits er geen markt is uiteraard en er niet te veel bussen over de Lange Viestraat crossen.
    For great justice!
    pi_58603540
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 21:31 schreef Q. het volgende:
    "even"
    tis toch gelukt, vogelenbuurt nog wel, wel tijdelijk..
      zondag 11 mei 2008 @ 10:24:55 #269
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_58606271
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 00:20 schreef afterhourpower het volgende:

[..]

tis toch gelukt, vogelenbuurt nog wel, wel tijdelijk..
    Welkom in de buurt
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      zondag 11 mei 2008 @ 10:54:02 #270
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58606634
    Vogelenbuurt .
    pi_58606972
    Afgelopen week aantal huisjes bekeken.. helaas zat dat ene betaalbare droomhuis op goede locatie er nog niet bij...
      zondag 11 mei 2008 @ 11:35:07 #272
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58607105
    Utrecht Beach gaat vandaag weer open, in Oog in Al. Iemand daar ervaring mee? Lijkt me niet zo om de hele dag in de hitte te bakken en dan niet het water in te kunnen springen, maar een strand is op zich wel leuk.
    pi_58625731
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 23:17 schreef Intergalactrick het volgende:

maandag 12 mei 2008 @ 13:50:43 #274
    161207 jakkop
    rennen!
    pi_58626099
    haha

Ik heb toelatingstest Journalistiek gehaald (33e van de 504 ) dus na enige formaliteiten (examens) hoop ik volgend jaar in Utereg te gaan studeren
    Eins, zwei, hoeplakai.
      maandag 12 mei 2008 @ 14:15:35 #275
    136780 Nosh
    hurpdurp
    pi_58626487
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 11:35 schreef speknek het volgende:
    Utrecht Beach gaat vandaag weer open, in Oog in Al. Iemand daar ervaring mee? Lijkt me niet zo om de hele dag in de hitte te bakken en dan niet het water in te kunnen springen, maar een strand is op zich wel leuk.
    Beter dat je gewoon even doorbijt en doorstoomt naar de Maarsseveense Plassen.

Sowieso, op amper vijf kilometer er vandaan wonen straks.
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
      maandag 12 mei 2008 @ 15:15:53 #276
    136780 Nosh
    hurpdurp
    pi_58627466
    Weet iemand waar op dit moment Rocking in The Free World' verkracht wordt?

Het is echt te beschamend voor woorden, en het moet oprecht dood. Niet eens figuurlijk, die zanger verdient het gewoon om met zijn domme kop in een monitor te eindigen.
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
    pi_58630882
    Ah zie, nog een voordeel aan het wonen in Overvecht: vlakbij de Maarsseveense Plassen. Vorige week er nog een rondje omheen gelopen.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 09:42:46 #278
    130803 Gripper
    Get a grip
    pi_58639583
    Zo, het was aangekondigd maar: zaterdag krijgt Utrecht er weer een inwoner bij! ik ga mn spulletjes verhuizen naar de straatweg!
    Mijn foto's op Flickr!
      dinsdag 13 mei 2008 @ 10:17:40 #279
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58640113
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
    Ah zie, nog een voordeel aan het wonen in Overvecht: vlakbij de Maarsseveense Plassen. Vorige week er nog een rondje omheen gelopen.
    Hoezo nòg een voordeel .
      dinsdag 13 mei 2008 @ 12:11:03 #280
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_58642035
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 10:17 schreef speknek het volgende:

[..]

Hoezo nòg een voordeel .
    Je hebt het gevoel dat je altijd op vakantie bent. Alhoewel er op vakantie meer mensen zijn die nederlands spreken.
    For great justice!
    pi_58648851
    Uhm, het bekende voordeel: je kunt je auto gewoon gratis voor je deur parkeren...

Nee ff serieus, het ligt een beetje aan waar je precies in Overvecht woont, maar het is er echt prima wonen op sommige locaties. Bijna al mijn directe buurtgenoten zijn autochtoon, ik heb de ruimte, heb een huisje met voor- en achtertuin, ben zo de stad uit met de auto, winkelaanbod is goed voor de dagelijkse boodschappen, op 5 minuten lopen ligt 'het platteland", goede verbindingen met het OV naar het centrum, oh en had ik het pakeren al genoemd?
    Ik riep vroeger ook altijd dat ik er nooit zou willen wonen en dat geldt eigenlijk nog steeds voor een heel groot deel van Overvecht, maar er zitten best aardige gedeeltes tussen.
    pi_58648968
    Idem met Kanaleneiland Transwijk .
      dinsdag 13 mei 2008 @ 18:28:53 #283
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_58649444
    Over de Utregse kansenwijken gesproken:
    http://www.ad.nl/utrecht/(...)deren_brandweer.html
    For great justice!
    pi_58649696
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 18:28 schreef Q. het volgende:

Over de Utregse kansenwijken gesproken:
    http://www.ad.nl/utrecht/(...)deren_brandweer.html
    Politiehonden ingezet, zo zo... Er staat alleen niet bij hoeveel lui er zijn opgepakt.
    Ik heb zo'n vermoeden... . Zou Wolfsen ook thee blieven?
    pi_58653298
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 10:24 schreef ioko het volgende:

[..]

Welkom in de buurt
    Thanks! Mn ouders wonen er al dus het voelt al wel een beetje als thuis. Ik had binnen drie dagen dat ik ging zoeken beet, het is helaas maar voor een paar maandjes maar, maar ik mag wel in mn handjes knijpen.

En de Vogelenbuurt is toch echt een topbuurtje idd!
      dinsdag 13 mei 2008 @ 22:11:46 #286
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_58653955
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 18:39 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Politiehonden ingezet, zo zo... Er staat alleen niet bij hoeveel lui er zijn opgepakt.
    Ik heb zo'n vermoeden... . Zou Wolfsen ook thee blieven?
    Oppakken? Maar ze hebben toch niets mis gedaan? Dit is toch heel normaal gedrag? Het is gewoon wat kattekwaad.
    For great justice!
    pi_58657693
    Misschien dat jullie mij kunnen helpen.

Ik ga een meeting organiseren voor een andere site, het gaat om ongeveer 20/25 stellen. We zoeken een leuk/gezellig (en evt thema) restaurant. Ook iets van een dansgelegenheid (erotisch is een mogelijkheid hoeft niet)

Wie heeft er tips, ook andere activiteiten als bowlen of wat dan ook kan aangebracht worden

Alvast bedankt
      woensdag 14 mei 2008 @ 13:33:35 #288
    130803 Gripper
    Get a grip
    pi_58663947
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 02:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Misschien dat jullie mij kunnen helpen.

Ik ga een meeting organiseren voor een andere site, het gaat om ongeveer 20/25 stellen. We zoeken een leuk/gezellig (en evt thema) restaurant. Ook iets van een dansgelegenheid (erotisch is een mogelijkheid hoeft niet)

Wie heeft er tips, ook andere activiteiten als bowlen of wat dan ook kan aangebracht worden

Alvast bedankt
    Eerst bij Juliana aan de straatweg lekker met zn allen om de bakplaat teppan-yakiën, en daarna 300 meter lopen naar parenclub La Cloche
    Mijn foto's op Flickr!
    pi_58678450
    Gister lekker tot kwart voor één op het terras gezeten bij het Ledig Erf. Die kroeg was gewoon dicht! Niet te gelove, op zo'n zonnige dag..
      maandag 19 mei 2008 @ 13:27:43 #290
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58760537
    We hebben een huis

.

In Lombok, vlakbij de Munt.
    (en met de zo gewenste hoge plafonds en openslaande deuren naar de tuin . En mocht er ooit gezinsuitbreiding komen, bouwen we net als de buren een stukje erbovenop).
      maandag 19 mei 2008 @ 14:00:01 #291
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_58761175
    Feli! Ook een beetje een redelijke prijs kunnen krijgen?
      maandag 19 mei 2008 @ 14:08:47 #292
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58761312
    Ehm, altijd beetje moeilijk. Ik heb er 260 voor betaald, 11 duizend boven de vraagprijs. Maar gezien de andere huizen denk ik wel dat ie het waard is (80 vierkante meter, goed onderhouden, prima plekje). Uiteindelijk lagen de biedingen ook heel dicht bij elkaar.
      maandag 19 mei 2008 @ 14:49:51 #293
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_58762041
    Man, wat een geld voor 80 vierkante meter.... Maar ik wens je er veel geluk!
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      maandag 19 mei 2008 @ 14:51:29 #294
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58762068
    En dan krijg je in Lombok nog een beetje waar voor je geld . In Vogelenbuurt ben je 275 kwijt voor 75 vierkante meter.
      maandag 19 mei 2008 @ 14:55:58 #295
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_58762158
    Welke straat? En gefeliciteerd natuurlijk.
    For great justice!
      maandag 19 mei 2008 @ 15:00:12 #296
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_58762237
    Ah, gevonden op Funda. Leuk, kom ik vaak langs. Ik zal eens zwaaien.
    For great justice!
      maandag 19 mei 2008 @ 15:00:56 #297
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58762249
    Iek! Dat was niet de bedoeling.

Q regelmatig door je straat, huiswaarde -10000 .
      maandag 19 mei 2008 @ 15:02:03 #298
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_58762267
    Het lijkt een beetje op de Padangstraat waar ik ook woon.

edit: oh te laat was buiten gaan kijken of ik iemand foto's zag maken van een huis
      maandag 19 mei 2008 @ 15:04:26 #299
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_58762293
    Ehm ja, ligt een beetje in het verlengde ervan heh!

Nietnieuwtopicaanmaaks!
      maandag 19 mei 2008 @ 15:06:01 #300
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_58762331
    * Undergod doet duim tegen voorhoofd
      maandag 19 mei 2008 @ 15:10:22 #301
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_58762404
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 15:00 schreef speknek het volgende:
    Iek! Dat was niet de bedoeling.

Q regelmatig door je straat, huiswaarde -10000 .
    Ik heb je 10.000 euro bespaard.
    For great justice!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')