Openingspostquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef AudreyHepburn het volgende:Ik wil mensen die op een tuinstoel voor hun huis zitten en aan de buurman vragen hoe hun \"vakaaaansjie\" was. Ik wil door de stad lopen op een zonovergoten Culturele Zondag, en dan als ik uit de EKKO kom tien minuten in de rij staan voor een ijsje bij Il Mulino. Ik wil achter de bar staan bij Tivoli, waar we in tegenstelling tot Paradiso ons bier niet aanlengen met water. Ik wil me op de Nieuwe Gracht verbazen over die mooie bomen, omdat ik daar nooit ben en me elke keer dat ik daar wel ben me weer opnieuw verbaas. Ik wil de zonnebloempittenschilfers op de Amsterdamsestraatweg horen knarsen onder mijn fietswiel. Ik wil die groep oudere jongens/jonge vaders zien voetballen in het Wilhelminapark op zondag. Ik wil \'s nachts uit Lunetten naar de stad fietsen, en dan op het viaduct naar de laatste treinen kijken in het oranje licht van de straatlantaarns. Ik wil dansen in een dampende EKKO. Ik wil over de Kanaalstraat fietsen op de vroege zaterdagmiddag en blij zijn dat ik het overleefd heb als ik uiteindelijk op de Groeneweg aankom. Ik wil bovenop de Tuindorpflat\'s foto\'s maken van de huizen in Overvecht terwijl de zon ondergaat achter het gebouw van de Belasting. Ik wil verdwalen in de Konmar AH XL in Overvecht. Ik wil diepgevroren zeevruchten kopen bij Toko Centraal. Ik wil voor een derde keer in 1 week bij Kaf� Belgi� gaan eten en dan lief bedankt worden door de barjongen omdat ik de glazen terugbreng naar de bar als ik wegga. Ik wil op mijn hippe fiets naar Leidse Rijn, en met andere Utrechtse mensen met hippe fietsen naar hippe Utrechtse bandjes staan te kijken op De Beschaving. Ik wil \'popje\' genoemd worden door de enthousiaste nichten van de sangriabar op het PANN-feest.
Ja dat is hemquote:Op maandag 17 maart 2008 12:24 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Is het deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt waarom de verkopende makelaar sommige foto's online zet....
Anyway het is verder een mooi huis voor een goede prijs.
Ja het is wel koud als ze uit staan, maar zodra ze aan staan is het ook gelijk warm in de buurt van de kachel, dat is wel heel lekker. Koolmonoxide wordt door de kachel zelfgemeten; hij slaat af zodra er CO gemeten wordt. Tja brandgevaar is inderdaad dan nog het gevaarlijkste, maar dat kan bij een CV ketel volgens mij net zo makkelijk optreden.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:28 schreef speknek het volgende:
Heb je een bod gedaan? Spannend!
Het grote nadeel van gaskachels is dat je huis 's ochtends koud is en dat je dus eerst een tijdje bezig bent de kachels aan te zetten, waarna het weer een tijd duurt voordat het een beetje een aangename temperatuur is. Een cv kun je meestal met een tijdschakelaar instellen. Ja of je moet je gaskachels continu aan laten staan, maar ik vind dat zelf toch niet echt een fijn idee met mogelijk brandgevaar of koolmonoxide.
Ja, hoi.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
UtrechtAltijd op en top genieten hier! (dat ik deze reeks niet eerder ben tegen gekomen
)
Omdat ze in de jaren 60/70 gestoord waren. HC is daar een mooi voorbeeld van. Oh, "mooi" en "HC" in één zin, ik wist niet dat het kon!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:22 schreef Luutgaert het volgende:
Waarom zit er in het midden van de stad zo'n lelijke moderne toren/flat? Dat verpest het hele gevoel van een historische stad.
edit: deze bedoel ik dus, de Neudeflat:
[ afbeelding ]
Niets mis met moederhaarden, het is hier goed genoeg geisoleerd, als ik de kachel uitzet en het vriest een graad buiten dan wordt het hier nog steeds niet onder de 16 graden. Lang leve stokende buren aan vier kanten.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:37 schreef DennisMoore het volgende:
Gaskachel zal denk ik zuiniger zijn, omdat ie minder vaak brandt dan een klokgestuurde CV-ketel.
Maar inderdaad, het comfort... Het is zó lekker om in een voorverwarmd huis op te staan 's ochtends en thuis te komen 's avonds. Heb toen meteen m'n moederhaard laten vervangen door een VR-ketel!
Gezien het nieuwe HC was dat niet een typische jaren 60/70 tik... (alhoewel inderdaad praktisch alles dat lelijk is in Utrecht uit die tijd komt).quote:Op maandag 17 maart 2008 14:26 schreef Q. het volgende:
Omdat ze in de jaren 60/70 gestoord waren. HC is daar een mooi voorbeeld van. Oh, "mooi" en "HC" in één zin, ik wist niet dat het kon!
Tja, het is bijna onmogelijk om heel HC af te breken en weer opnieuw op te bouwen, zeker met een bedrijf als Corio wat de gemeente in een wurggreep heeft en alleen maar meer en meer vierkante meters wil realiseren. Het wordt minder erg, dat wel, maar van dat nare HC komen we nooit meer af.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Gezien het nieuwe HC was dat niet een typische jaren 60/70 tik... (alhoewel inderdaad praktisch alles dat lelijk is in Utrecht uit die tijd komt).
En Speknek beledigt in een klap alle Utrechters die in 1960-1979 geboren zijn (Gelukkig ben ik in '80 geboren)quote:Op maandag 17 maart 2008 15:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Gezien het nieuwe HC was dat niet een typische jaren 60/70 tik... (alhoewel inderdaad praktisch alles dat lelijk is in Utrecht uit die tijd komt).
Wat de stationsomgeving-plannen betreft, meen ik me te herinneren dat er periodiek overleg is met de stadsarchitectquote:Op maandag 17 maart 2008 15:43 schreef speknek het volgende:
Maar hoe zit dat nou, heeft de gemeente helemaal geen inspraak in het uiterlijk van de nieuwe gebouwen? Want het is, alhoewel iets beter dan HC nu, nog altijd treurnis troef.
Weinig, erg weinig.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:43 schreef speknek het volgende:
Maar hoe zit dat nou, heeft de gemeente helemaal geen inspraak in het uiterlijk van de nieuwe gebouwen? Want het is, alhoewel iets beter dan HC nu, nog altijd treurnis troef.
Ook DAT is Utrecht!quote:Op maandag 17 maart 2008 16:26 schreef speknek het volgende:
Het huis wat ik morgen wou bekijken is alweer verkocht voordat de bezichtigingen begonnen. Dat is nu al de tweede keer in een week dat ik afgebeld word.
Ik heb DM al als buurman.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
Of wil iedereen de buurman van Q zijn?
En vergeet Ali niet, en Mohammed en Ahmed.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:38 schreef Q. het volgende:
Ik heb DM al als buurman.
Ik heb gehoord dat ze de singel weer gaan opengooien; hebben we net een goede doorgaande weg dwars door het centrum van Utrecht gaan we er weer op achteruitquote:Op maandag 17 maart 2008 16:34 schreef Q. het volgende:
Hele verbetering! Heb er alle vertrouwen in dat het NOG mooier gaat worden. Beton is vooruitgang!.
Bij mij in 't blok is 't allemaal Jan, Klaas en Truus geworden, en nog één Pedro geloof ik.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:40 schreef speknek het volgende:
En vergeet Ali niet, en Mohammed en Ahmed.
En Mohammed. En Mohammed.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:40 schreef speknek het volgende:
[..]
En vergeet Ali niet, en Mohammed en Ahmed.
Hier wonen ook alleen maar hardwerkende nederlanders.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bij mij in 't blok is 't allemaal Jan, Klaas en Truus geworden, en nog één Pedro geloof ik.
Huurflatjes worden koopflatjes.
Het duurt even voor je er op zit maar dan kan je wel lekker een paar honderd meter doorrijden: er rijdt toch nooit ene hond.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:40 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze de singel weer gaan opengooien; hebben we net een goede doorgaande weg dwars door het centrum van Utrecht gaan we er weer op achteruit
Jammer genoeg laten ze dat lelijke gebouw staan. Maar nu zetten ze er tenminste een glazen blok tegenover. Want de visuele complexiteit met alle siergevels zoals eerst, dat kan natuurlijk niet meer in deze tijd. (Lees: is veel te veel werk voor de projectontwikkelaar)quote:Op maandag 17 maart 2008 16:34 schreef Q. het volgende:
En er na (okee, niet helemaal zelfde hoek maar toch!)
[ afbeelding ]
Hele verbetering! Heb er alle vertrouwen in dat het NOG mooier gaat worden. Beton is vooruitgang!.
En op de begane grond komen winkels en bedrijfjes.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:13 schreef speknek het volgende:
Jammer genoeg laten ze dat lelijke gebouw staan.
Bedoel je Muziekpaleis of dat paarse gebeuren?quote:Maar nu zetten ze er tenminste een glazen blok tegenover.
En junks. Oh wacht, die zijn er al. Scheelt weer, hoeven ze die niet meer te importeren.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En op de begane grond komen winkels en bedrijfjes.
Oja, je hebt gelijk. Wordt dat vierkante glazen gebouw de nieuwe bibliotheek?quote:Op maandag 17 maart 2008 17:21
schreef speknek het volgende:
Dat is niet het muziekpaleis toch? Die komt op het huidige Vredenburg. Wat je op het plaatje ziet is het Smakkelaarsveld.
Welnee die junks zitten tegenwoordig in Overvecht, althans daar verstrekken ze de Methadon...(leuk als je werk er naast zit en je je fiets er iedere dag moet stallen)quote:Op maandag 17 maart 2008 17:32 schreef Q. het volgende:
[..]
En junks. Oh wacht, die zijn er al. Scheelt weer, hoeven ze die niet meer te importeren.
Ik wou een cynische opmerking maken dat ze dan waarschijnlijk iets neerzetten wat flink in het oog springt en bijzonder afzichtelijk/dissonant met de rest van de omgeving is. Toen besefte ik me dat de hele omgeving afzichtelijk en dissonant is, en dat het er dus eigenlijk waarschijnlijk prima tussen zal passen.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:29 schreef Q. het volgende:
Dit gebouw wordt trouwens 45 meter, net zo hoog als het Muziekpaleis en dus een stuk hoger dan je op de massastudie ziet.
Ach, nieuw huis, nieuwe housewarmingparty.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:48 schreef MaJo het volgende:
Die foto's van dat huis![]()
Maar als het er verder goed uiziet is natuurlijk het belangrijkst
Volgende maand horen we of we in ons huis kunnen blijven op de Willem van Noortstraat. Als dat niet het geval is moeten we er per 1 juli uit. Maar dan sta ik 7 jaar ingeschreven dus komt goedAlleen wil ik hier niet weg
Het gebouw nodigt uit tot een sociaal constructivistische interactie met het publiek. De dialectiek zal plaatshebben in een levendige setting waarbij de subjectieve uiting van de toeschouwer tot stand wordt gebracht middels het propelleren van nog meer grindtegels richting de ruiten.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:02 schreef Q. het volgende:
Toekomstkijken, uit de Welstandnota:
"De inpassing van het gebouw in de historische bebouwing van de omgeving is voortreffelijk geregeld gezien het feit dat het gebouw bijzonder lelijk en ontoegankelijk is. De afwerking met grindtegels past voortreffelijk bij de omgeving waarin het gebouw plaats zal nemen".
Gelukkig kijk je dan niet tegen dit schitterende gebouw aanquote:Op maandag 17 maart 2008 23:48 schreef Battlefan het volgende:
De Neudeflat is de mooiste plek van Utrecht, als je er bovenop staat en de stad ziet, maar de flat niet![]()
TVP dus, komen er eigenlijk nog fokkers uit Lunetten?
DAT IS MIJN SCHOOL MAN!! Maar het blijft een lelijk gebouw iddquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:37 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Gelukkig kijk je dan niet tegen dit schitterende gebouw aan
[ afbeelding ]
quote:
Bij de Mac?quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:12 schreef Battlefan het volgende:
Je kijkt standaard richting de Dom, dus zie je dat gebouw niet(Ik werk tegenover de ingang van dat gebouw
)
[..]
![]()
Je hebt je sig nogquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:46 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
DAT IS MIJN SCHOOL MAN!! Maar het blijft een lelijk gebouw idd.
Hehe, niet dusquote:Op maandag 17 maart 2008 18:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, nieuw huis, nieuwe housewarmingparty..
Uiteraard, uiteraardquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je hebt je sig nog![]()
Waar ben je terecht gekomen in Utrecht?
Jaahaa, sorry!quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:37 schreef Q. het volgende:
Hey, niks tegen Transwijk!
Nee, nooit geweest ook maar ik zit er voorlopig nog wel even vast. Ik sta pas 2,5 jaar ingeschreven voor een huurwoning dus dat schiet niet op en kopen zit er voorlopig ook niet in omdat ik net een nieuwe baan heb met een halfjaarcontract.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:29 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard.
Ik vermaak me al bijna een jaar in de Bloemenbuurt. Mis Transwijk geen moment. Xen nog steeds tevree in Overveg?
Waar woon jij dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:05 schreef Q. het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat ik in een ander Utrecht woon..
Vriend van me:"Ik wil ook wel weer eens een vast relatie... kan ik tenminste ook een huis kopen."quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:14 schreef Q. het volgende:
Nou ja, op één salaris iets kopen is toch steeds onmogelijker.
Tegenwoordig is dat wel zo, zeker met steeds duurder wordende huizen en strengere hypotheekregels. Ik denk niet dat ik hier ooit nog weg kan. Nou ja, zo erg is dat ook weer niet, de stad komt steeds meer deze kant op. En als zo de brug over het spoor tussen de Rabo en NS HGB IV er ligt ben ik in 7 minuten op de Mariaplaats.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:16 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Vriend van me:"Ik wil ook wel weer eens een vast relatie... kan ik tenminste ook een huis kopen."
Wat nou liefde en seks; een vriendin of vriend heb je voor een huis!
Nee ik was ook al aan het zoeken, maar het enige wat ik kon vinden was een telefoonnummer waar je het kon navragen, werkt vast niet op een feestdagquote:Op maandag 24 maart 2008 21:22 schreef speknek het volgende:
Volgens mij wordt het bij ons (Vogelenbuurt) een dag uitgesteld, maar helaas kan ik het niet op internet vinden.
Dus.quote:Er zijn geen documenten met "wanneer wordt dat fucking afval opgehaald?" gevonden.
Wilde u misschien zoeken op: wanneer OR wordt OR dat OR Backing OR afval OR opgehaald? ?
Geen resultaten gevonden
Uw zoekvraag heeft geen resultaten opgeleverd (ook geen niet-exacte varianten.) U kunt het volgende proberen:
* Als de AquaBrowser-woordenwolk spellingsalternatieven of andere suggesties toont, klik dan op een van de getoonde termen om verder te zoeken.
* Zoek op algemenere of vergelijkbare woorden.
Nog een dag uitgesteld? Huuuuh.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:32 schreef VoreG het volgende:
Ik gooi het wel woensdag naar buiten dan, ervanuitgaande dat alles een dag wordt uitgesteld.
Mijn vuilnis wordt op dinsdag opgehaald, maar alles wordt dan vaak een dag doorgeschoven ivm feestdagen dus ik gooi het wel woensdag buiten.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:36 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nog een dag uitgesteld? Huuuuh.
Stomme vuilnismannen, laat ze hun werk gewoon doen, ook met Pasen.
Ja nja, laat maar lekker dan.. Ik zet m'n wekker wel om 7u en duik er daarna weer inquote:Op maandag 24 maart 2008 23:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn vuilnis wordt op dinsdag opgehaald, maar alles wordt dan vaak een dag doorgeschoven ivm feestdagen dus ik gooi het wel woensdag buiten.
Heb nu geen zin om 4 trappen af te lopen om te kijken of iemand iets buiten heeft gezet en anders zet ik het vuilnis wel op m'n brandtrap.
Yup hier ook, zag vanmiddag toen ik naar de AH moest overal vuilniszakken op straat staanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:58 schreef marcek het volgende:
Bij ons schuift de ophaaldag deze week er 1 op (transwijk) hier komen ze zaterdag aanstaande.
Jup. Praktisch naast de Maliesingel. Volgende week bezichtiging, dus ik ben benieuwd. Als het wat is, heb ik iets van: fuck het, dan maar wat zuiniger aan doen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:10 schreef speknek het volgende:
Oei. Wel leuke plek. Oudwijk toch?
Als je van trance houdt: ja. Mooi verzorgd allemaal.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:28 schreef DennisMoore het volgende:
www.arminonly.com (19 april Jaarbeurs)
Is dat leuk?
Praat me niet over DHL... Ze proberen al sinds begin februari een pakketje te bezorgen, hebben het 3x geprobeerd! En telkens op de maandag en op de maandag ben ik er niet, als je dan een briefje achterlaat waarop staat dat je de volgende dag terugkomt en vervolgens niet komt opdagen ben ik behoorlijk pissig. Hang je aan de lijn bij DHL. Meneer onze verontschuldigingen, morgen proberen we het nog een keer! Weeeeer niet langs geweest en zo gaat dit nu continuquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:47 schreef ma_jojo het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd meer DHL busjes in Utrecht dan dat er inwoners zijn.
Die schoften hebben laatst een pakketje door mn brievenbus gewurmd. Gevolg? Brievenbus KAPOT en pakketje beschadigd!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Praat me niet over DHL... Ze proberen al sinds begin februari een pakketje te bezorgen, hebben het 3x geprobeerd! En telkens op de maandag en op de maandag ben ik er niet, als je dan een briefje achterlaat waarop staat dat je de volgende dag terugkomt en vervolgens niet komt opdagen ben ik behoorlijk pissig. Hang je aan de lijn bij DHL. Meneer onze verontschuldigingen, morgen proberen we het nog een keer! Weeeeer niet langs geweest en zo gaat dit nu continu...
Het is gajes!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:10 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Die schoften hebben laatst een pakketje door mn brievenbus gewurmd. Gevolg? Brievenbus KAPOT en pakketje beschadigd!
Die DHL servicepoints zijn ook pauper sowieso. Had dat pakketje teruggebracht omdat het beschadigd was, wist dat knulletje niet hoe die moest retourneren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is gajes!
Bij TNT kan je het pakketje ophalen bij het postkantoor, voor iedereen dicht bij geen enkel probleem.
DHL zou precies hetzelfde kunnen doen door het bij een servicepoint af te leveren (elke 10 minuten fietsen zit er een service point, bedrijfspolicy), maar neeeee ze leveren het weer af bij het distributiecentrum ver van de bewoonde wereld af...
Die man met de snor achter de tap he, doe die de groeten maar eens van de moeder van Frankquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:40 schreef zwahiel het volgende:
Mick O'connels, die zenden toch wedstrijden uit? En anders elke bruin-café
Hier in Lombok zijn ze op de Kanaalstraat allemaal nieuwe paaltjes aan het plaatsen tegen hoekparkeerders. Aan de ene kant erger ik me dood aan het verkeer hier en aan de andere kant vind ik 't heerlijk stiekempjes.
// wordt weer tijd dat de zon weer harder gaat schijnen, dan zit bijna permanent in 't museumcafé onder mijn huisje
En van de zoon van John.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die man met de snor achter de tap he, doe die de groeten maar eens van de moeder van Frank
als je nou ff verteld waar het over gaat? de Atoomweg is best lang he trouwensquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:56 schreef Mark_Boelen het volgende:
Is er ook iemand hier op fok die dichtbij de Atoomweg in Utrecht woont of werkt ??
Het gaat om het bedrijf Beuk Horeca.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:07 schreef afterhourpower het volgende:
[..]
als je nou ff verteld waar het over gaat? de Atoomweg is best lang he trouwens
Die had ik ook op mijn lijstje staan om te bezichtigen, maar ja toen had ik al een huis. Tja dat andere huis aan de Coornhertstraat heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat men hier makkelijk met meer dan 10.000 overheen ging. Goed voor de verkopers dus, maar lijkt me toch iets te duur voor een dergelijk huis (al had deze een tuin op het zuiden)quote:Op woensdag 2 april 2008 17:39 schreef speknek het volgende:
Deze.
Ik zit nu toch weer te twijfelen of ik niet voor dat oude huis op de coornhertstraat moet gaan, onder de prijs zitten (met dank aan jou) en het resterende bedrag gebruiken om de badkamer weer normaal te maken.
Nice en dat scheelt een hoop doekoes oppotten. Maar een half uur fietsen naar Herculesplein.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:03 schreef Nosh het volgende:
En een kamer gevonden, St. Ludgerusstraat, Zuilen. Vijf minuten van het Julianapark af, tien minuutjes met de 3 in het centrum, en een half uurtje crossen van mijn werk af. Dertien vierkante meter, begane grond, relaxete huisgenoten die meteen een joint bij wijze van ontmoeting in mijn mond propten, en niet ál te veel kwijt voor wat ik krijg.
Utrecht blijft mijn stad..
Kwartiertje vroeger opstaan, en het inderdaad zien als een onvrijwillige warming-up. Het gaat over de twee saaiste straten van heel Utrecht, dus het is niet zo alsof iedere ochtend gevuld wordt met spanning en gekkigheid.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nice en dat scheelt een hoop doekoes oppotten. Maar een half uur fietsen naar Herculesplein.
Dat is onderhand een dagje uit.
Al de luxe om vanuit Utreg zelf te kunnen zoeken wel iets wat het met een factor twaalf versoepeld. Moet er niet aan denken om eerst een uur te zenuwen over helemaal niets, en dan in de trein naar Meppel, of Roelaardsveen, of Terneuzen erachter te komen dat de beste mensen slechts een excuus zochten om gezamenlijk heel erg dronken te worden met wildvreemden. Been there, done that.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:27 schreef Sjoewe het volgende:
Ach joh, kamer vinden in Utreg is nou ook weer niet zo onmogelijk.
Een van mijn huisgenotes scheen rond te hangen in het loverboy-circuit, dealde coke vanuit haar kamer, had half Kanaleneiland haar huissleutel gegeven, en luisterde de godganse dag op stadionvolume naar André. Waarschijnlijk 'omdat hij zeg wat zij denkt'. Precies ook de reden dat er een kamer vrij gekomen is, en er een leuke collectie meubels af te halen is bij het grofvuildepot, als het zo doorgaat.quote:Of je gaat in een bouwval wonen met een huisgenoot die 22/7 z'n vriendin keihard doorsmeert, totdat je kapotgaat aan de fighclubesque insomnia. Om dan maar in je tuin een peuk te gaan roken samen met je Marokkaanse buurjongen, die de ruzie tussen z'n ouders in de tuin uitzit. Dat je elkaar even een kort knikje van wederzijds begrip geeft terwijl je in z'n woonkamer de servieskast hardhandig uitgeruimd ziet worden. Ja. Nee. Echt. Super.
Dat kost minimaal 5x zo veel. Betaal jij?quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:45 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen ze er niet gewoon een tunnel van maken trouwens?
bronquote:Ongeveer honderd krakers hebben vanmiddag gedemonstreerd in Amsterdam. Ze wilden een voorproefje geven van de actiedagen die krakers in de hele wereld organiseren op 11 en 12 april.
De actiedagen volgende week moeten de aandacht vestigen op de idealen en de levensstijl van de krakers en de vermeende repressie daartegen. In Nederland vinden dan manifestaties, open dagen en demonstraties plaats in Zaandam, Utrecht, Rotterdam, Nijmegen, Den Bosch en Amsterdam.
Ha dan worden we praktisch burenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:40 schreef zatoichi het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe huis!![]()
Goed het duurt nog ff, maar klussen in de zomer is 10 x beter dan in dit weer.
Helaas nauwelijks tuin (binnenplaatsje) maar wel een dakterras met uitzicht op de molen van de adelaarsstraat en de buurtkerk, midden in tuinwijk op 5 minuten van het Griftpark en met een mooie groenstrook recht voor de deur
Daar woon ik ook in de buurt, net een dorp: Utrechtquote:Op zondag 6 april 2008 01:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ha dan worden we praktisch buren(woon in de Willem van Noortstraat) Super buurt Tuinwijk
Vliegende? Ze lopen voor je fiets en als jij uitwijkt naar links gaan zij ook naar links.quote:Op maandag 7 april 2008 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
Vaag trouwens dat men er nu pas achterkwam dat dat een goed idee was.
Vliegende ratten...
Op de langere termijn wennen ze daarwel aan.quote:Op maandag 7 april 2008 18:35 schreef VoreG het volgende:
Ze hebben nu de spoortunnel 'duif-vrij' gemaakt, door alle hoekjes en gaatjes dicht te maken. Elke morgen als ik er langs fiets na m'n nachtdienst zitten op die reling al die duiven een partij chagerijnig voor zich uite staren.
Het is nu bijna levensgevaarlijk daar te fietsen, omdat je continu duiven moet ontwijken.
Van Sijpensteintunnel, mooiste plek van Utrecht.quote:Op maandag 7 april 2008 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
Vaag trouwens dat men er nu pas achterkwam dat dat een goed idee was.
Vliegende ratten...
Voor de mensen die daar 'rondhangen' wellichtquote:Op maandag 7 april 2008 18:55 schreef Q. het volgende:
Van Sijpensteintunnel, mooiste plek van Utrecht.
De Stationsstraat, de Westerstraat, de Mineurslaan. Opvallend veel plekken in het stationsgebied.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:03 schreef tgs. het volgende:
1 van de mooiste plekken. Er zijn natuurlijk veel meer mooie plekken in Utrecht he..
Op de Vredenburg zit de Revenge, bij de Oudegracht (donkere gaard) de Lilith, en verder op de Oude Gracht zit de Skunkfunk, waar ze ook leuke dingen hebben.quote:Op zondag 13 april 2008 17:05 schreef crossover het volgende:
Iemand tips voor leuke kledingwinkeltjes in de binnenstad? Ik wil graag een nieuwe broek en eventueel wat originele shirts..
Okay thanksquote:Op zondag 13 april 2008 17:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Op de Vredenburg zit de Revenge, bij de Oudegracht (donkere gaard) de Lilith, en verder op de Oude Gracht zit de Skunkfunk, waar ze ook leuke dingen hebben.
En verder natuurlijk tweemiljoen zaken die je overal hebt, ligt er net aan wat je zoekt.
Hmm ik vond de traditionele Japanse gerechten bij Kyushu niet zo denderend. De Katsudon in ieder geval was waterig en had de verkeerde rijstkorrel. Overigens had de sushi volgens mij ook niet echt de goede rijst, maar die was inderdaad prima te eten. Wordt ook gerund door Chinezen, dus ik houd het voortaan bij de standaard gerechten.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:21 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb er laatst met een groep van 12 personen gegeten en toen konden we een menu nemen. Dat is echt een aanrader, want je krijgt naast sushi en sashimi ook van alles en nog wat aan japanse gerechten; misschien dat ze dat ook wel voor minder dan 12 personen doen
Maar ja je moet wel van japans eten houden natuurlijk. (Collega van mij is net een weekje terug, en vertelde me dat hij het eten niet lekker vond; zit je drie weken lang te zoeken naar broodjeszaken en McDonalds)
In 2004: 41% laag inkomen, 15% hoog inkomen, 29% in-actiefquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:44 schreef speknek het volgende:
Ik ga vanavond kijken bij een huis in de Piet Heinstraat, maar twijfel over de prijs. Dus nu mijn vraag: Hoe kut is Abstede?
Hehe, ik had soortgelijk iets, was aan het wielrennen en op de heenweg fietste ik langs de overkant van het water zag allemaal woonboten in dezelfde kleur. Dacht zal wel een asielzoekeropvangplek zijn. Terug via de andere kant van t kanaal bleek het toch wat anders te zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 17:33 schreef speknek het volgende:
Ik zo onderweg naar het cbr fietsen voor m'n theorie-examen (gehaald, wel beetje suf met vier fout, maar maar tien van de bijna vijftig hadden het gehaald
), langs de vecht. Zie ik een hele stoet auto's op een kleine rotonde omkeren, ik denk whehe allemaal verkeerd gereden. Wel druk, zeker een recreatiegebied ofzo. Nouja dat klopte wel, bleek het de Rode Brug te zijn, had ik nog nooit goed gezien. Duidelijk lente gezien de drukte. Overigens best wel knappe vrouwen, had ik niet verwacht, bij de Hardebollenstraat is het toch altijd een beetje treurig.
Die straat, daar wil je echt net niet wonen. Al zitten er een paar voordelen aan die locatie: Wilheminapark, ijsjes in de van Ostadelaan en Ledig Erf op loopafstand.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:44 schreef speknek het volgende:
Ik ga vanavond kijken bij een huis in de Piet Heinstraat, maar twijfel over de prijs. Dus nu mijn vraag: Hoe kut is Abstede?
Hoezo, net niet?quote:Op donderdag 17 april 2008 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Die straat, daar wil je echt net niet wonen. Al zitten er een paar voordelen aan die locatie: Wilheminapark, ijsjes in de van Ostadelaan en Ledig Erf op loopafstand.
Hoe lang zullen ze erover gedaan hebben de deur uit te stappen?quote:
Doel je hiermee erop dat er een kazerne op ca 150 meter van de kidzcity zit?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoe lang zullen ze erover gedaan hebben de deur uit te stappen?
Toffe nickquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:27 schreef Utrecht het volgende:
quote:Squashen is weer mogelijk bij All Inn Squash.
Na de brand bij Kidzcity bleek al snel dat de schade bij All Inn Squash niet desastreus is. Natuurlijk is er wel schade!
Afgelopen zaterdag is er hard gewerkt om het squashen mogelijk te maken.
U bent dan vanaf vandaag, zondag weer welkom bij All Inn Squash.
Kim van de Bosch bedankt iedereen voor het meeleven.
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:44 schreef Sjoewe het volgende:
Die komt er ook weer uit.
Het zijn de kleine overwinningen die het 'm doen.quote:
Nee dat viel juist wel meequote:Op dinsdag 29 april 2008 08:40 schreef zatoichi het volgende:
Hmm dan was het vast een erg mooi huis?
Waar in Hoograven?quote:Op maandag 28 april 2008 13:56 schreef speknek het volgende:
Zelfs als ik in Hoograven boven de vraagprijs bied krijg ik het huis niet.
Studenten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:50 schreef speknek het volgende:
Rechtenstudenten zijn het ergste schorum.
S to the U Fquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Studenten..
Volgens mij woon ik in de verkeerde stad, in Amersfoort had ik altijd minder last van dat tuig..
Dit was dus een grapje, maar die paupers hebben echt m'n deur vol gebarricadeerd met doeken en tenten vol aftandse prullaria, sta je dan met je boodschappen tassenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:24 schreef speknek het volgende:
Vrijmarkt. Die begint voor mijn deur, dus ik hoop dat ik zo nog thuis kom.
Hahaquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit was dus een grapje, maar die paupers hebben echt m'n deur vol gebarricadeerd met doeken en tenten vol aftandse prullaria, sta je dan met je boodschappen tassen.
Wat een plebejers ook weer in de binnenstad, verschrikkelijk.
quote:UTRECHT - Een caféruzie is woensdagavond in Utrecht geëscaleerd tot een massale knokpartij met politieagenten. De ruzie ontstond in een café aan de Hoogravenseweg.
De politie werd gealarmeerd en verrichtte enkele aanhoudingen, meldde een woordvoerster woensdagavond. Daarop keerden andere cafébezoekers en later ook jongeren uit de wijk zich tegen de agenten. Het ging om een groep van veertig tot vijftig mensen, aldus de woordvoerster. De politiemensen sloegen alarm en kregen assistentie van onder meer agenten te paard en met honden.
Er vielen tijdens de ongeregeldheden voor zover bekend geen gewonden. De politie hield zeker tien personen aan.
Inderdaad, griftpark vind ik meer een vaders/moeders&kinderen park (no offence).quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:10 schreef speknek het volgende:
Is het Griftpark leuk? Het is bij mij om de hoek, maar de sfeer trekt me nooit zo. Ik vind het Wilhelminapark er altijd wat gezelliger uitzien.
Ik krijg het ook altijd voor elkaar om niet in mijn wijk te zijn als er rellen uitbreken.quote:
Hmm, moet je speknek even vragen...quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:02 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Gaan de meeste huizen voor de vraagprijs weg of juist voor meer / minder?
Als je heeeel langzaam loopt en het is markt 10 minuten. Vanaf het station dan. Loop je HC uit, dan ben je er binnen een paar minuten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:58 schreef Arek het volgende:
Goedemorgen!
Weet iemand toevallig hoe ver het lopen is van Hoog Catharijne naar de Bijenkorf??
Alvast bedankt !
Die paar minuten zijn dan ook als het markt is en de politie het plein heeft afgezet vanwege een terroristische dreiging.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:27 schreef ioko het volgende:
[..]
Als je heeeel langzaam loopt en het is markt 10 minuten. Vanaf het station dan. Loop je HC uit, dan ben je er binnen een paar minuten.
Die op de hoek bij het ex-muziekcentrum? Mits er geen markt is uiteraard en er niet te veel bussen over de Lange Viestraat crossen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:17 schreef Intergalactrick het volgende:
Als je rent doe je het in 20 seconden vanaf de meest gunstige uitgang.
Welkom in de buurtquote:Op zondag 11 mei 2008 00:20 schreef afterhourpower het volgende:
[..]
tis toch gelukt, vogelenbuurt nog wel, wel tijdelijk..
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:17 schreef Intergalactrick het volgende:
Als je rent doe je het in 20 seconden vanaf de meest gunstige uitgang.
Beter dat je gewoon even doorbijt en doorstoomt naar de Maarsseveense Plassen.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:35 schreef speknek het volgende:
Utrecht Beach gaat vandaag weer open, in Oog in Al. Iemand daar ervaring mee? Lijkt me niet zo om de hele dag in de hitte te bakken en dan niet het water in te kunnen springen, maar een strand is op zich wel leuk.
Hoezo nòg een voordeelquote:Op maandag 12 mei 2008 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah zie, nog een voordeel aan het wonen in Overvecht: vlakbij de Maarsseveense Plassen. Vorige week er nog een rondje omheen gelopen.
Je hebt het gevoel dat je altijd op vakantie bent. Alhoewel er op vakantie meer mensen zijn die nederlands spreken.quote:
Politiehonden ingezet, zo zo... Er staat alleen niet bij hoeveel lui er zijn opgepakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:28 schreef Q. het volgende:
Over de Utregse kansenwijken gesproken:
http://www.ad.nl/utrecht/(...)deren_brandweer.html
Thanks! Mn ouders wonen er al dus het voelt al wel een beetje als thuis. Ik had binnen drie dagen dat ik ging zoeken beet, het is helaas maar voor een paar maandjes maar, maar ik mag wel in mn handjes knijpen.quote:
Oppakken? Maar ze hebben toch niets mis gedaan? Dit is toch heel normaal gedrag? Het is gewoon wat kattekwaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Politiehonden ingezet, zo zo... Er staat alleen niet bij hoeveel lui er zijn opgepakt.
Ik heb zo'n vermoeden.... Zou Wolfsen ook thee blieven?
Eerst bij Juliana aan de straatweg lekker met zn allen om de bakplaat teppan-yakiën, en daarna 300 meter lopen naar parenclub La Clochequote:Op woensdag 14 mei 2008 02:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Ik ga een meeting organiseren voor een andere site, het gaat om ongeveer 20/25 stellen. We zoeken een leuk/gezellig (en evt thema) restaurant. Ook iets van een dansgelegenheid (erotisch is een mogelijkheid hoeft niet)
Wie heeft er tips, ook andere activiteiten als bowlen of wat dan ook kan aangebracht worden
Alvast bedankt
Ik heb je 10.000 euro bespaard.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:00 schreef speknek het volgende:
Iek! Dat was niet de bedoeling.
Q regelmatig door je straat, huiswaarde -10000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |