Openingspostquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
:\'( ! :\'( ! :\'( !
Ik wil niet. Utrecht is mijn stadsjie.Ik wil mensen die op een tuinstoel voor hun huis zitten en aan de buurman vragen hoe hun \"vakaaaansjie\" was. Ik wil door de stad lopen op een zonovergoten Culturele Zondag, en dan als ik uit de EKKO kom tien minuten in de rij staan voor een ijsje bij Il Mulino. Ik wil achter de bar staan bij Tivoli, waar we in tegenstelling tot Paradiso ons bier niet aanlengen met water. Ik wil me op de Nieuwe Gracht verbazen over die mooie bomen, omdat ik daar nooit ben en me elke keer dat ik daar wel ben me weer opnieuw verbaas. Ik wil de zonnebloempittenschilfers op de Amsterdamsestraatweg horen knarsen onder mijn fietswiel. Ik wil die groep oudere jongens/jonge vaders zien voetballen in het Wilhelminapark op zondag. Ik wil \'s nachts uit Lunetten naar de stad fietsen, en dan op het viaduct naar de laatste treinen kijken in het oranje licht van de straatlantaarns. Ik wil dansen in een dampende EKKO. Ik wil over de Kanaalstraat fietsen op de vroege zaterdagmiddag en blij zijn dat ik het overleefd heb als ik uiteindelijk op de Groeneweg aankom. Ik wil bovenop de Tuindorpflat\'s foto\'s maken van de huizen in Overvecht terwijl de zon ondergaat achter het gebouw van de Belasting. Ik wil verdwalen in de Konmar AH XL in Overvecht. Ik wil diepgevroren zeevruchten kopen bij Toko Centraal. Ik wil voor een derde keer in 1 week bij Kaf� Belgi� gaan eten en dan lief bedankt worden door de barjongen omdat ik de glazen terugbreng naar de bar als ik wegga. Ik wil op mijn hippe fiets naar Leidse Rijn, en met andere Utrechtse mensen met hippe fietsen naar hippe Utrechtse bandjes staan te kijken op De Beschaving. Ik wil \'popje\' genoemd worden door de enthousiaste nichten van de sangriabar op het PANN-feest.
Ik wil geen Amsterdam. Ik wil Utrecht.
Binnenkort komt er in Wittevrouwen een parkeervergunning vrij. Ik ga verhuizen naar de ghetto van Utrechtquote:
de Wooquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:24 schreef hannekethemaster het volgende:
ok het wordt wrsl Kosten Koper met oud en nieuw, niet te duur, 80's en 90's muziek (dus dansen!!) en normale mensen. Goede keus? of zijn er leukere tenten met oud en nieuw te vinden??
corpskutjes zijn daarentegen*quote:Op woensdag 19 december 2007 11:07 schreef hannekethemaster het volgende:
uh ja... en dan zonder corpsballen
Ik zie daar het woord corpskutjes niet tussen staanquote:Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef Undergod het volgende:
[..]
corpskutjes zijn daarentegen*![]()
*van die rare spelling keek ik ook op toen ik ff checkte hoe de fak je dat schreef maar link
misschien ben ik opgehouden met lezen na corps omdat mijn gedachte even weg wasquote:Op woensdag 19 december 2007 20:20 schreef lost95 het volgende:
[..]
Ik zie daar het woord corpskutjes niet tussen staan
Mooi!quote:
Hij stond op nu.nlquote:Op zondag 23 december 2007 09:39 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Mooi!Heb je ook een grotere versie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |