Ik weet niet of het zo slim is om met jou samen gitaar te gaan spelenquote:
Heel romantische, alhoewel wat tochtige, plaats voor sex hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 15:55 schreef zatoichi het volgende:
Niet dat homo's daar niet aan romantiek mogen doen, maar volgens mij was het gewoon eerder sex tussen die puinstenen van de domkerk dan romantiek..
Dus in de middeleeuwen wist de politie precies waar ze de homo's voor de steniging vandaan moesten halen?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:55 schreef zatoichi het volgende:
Romantiek onder de dom... dat was toch de homo ontmoetingsplek in de middeleeuwen?
Niet dat homo's daar niet aan romantiek mogen doen, maar volgens mij was het gewoon eerder sex tussen die puinstenen van de domkerk dan romantiek..
Ik las "plat Grolsch". Mijn inburgering is nog niet afgerond merk ik al.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:07 schreef Christine het volgende:
Vanmiddag kwam trouwens een monteur voor de CV langs, en die praatte echt met exact hetzelfde accent als mijn ex-zwager. Die overigens plat Gooisch praat. Dus ik vraag me af: is Utrechts en Gooisch (de platte, niet-bekakte variant) hetzelfde accent?
Tochtige seks. You gotta love it.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heel romantische, alhoewel wat tochtige, plaats voor sex hoor.
Leuk hoor!, moet best kunnen....quote:Op woensdag 13 december 2006 17:52 schreef TMan het volgende:
Het topic loopt storm vandaag
* TMan wil ook wel meejammenhoewel 3 gitaren misschien wat veel is
Was vandaag ook op de uithof btw (zoals elke dag), maar de bieb, daar houd ik mij verre van!
Dat is nou precies wat ik zelf ook wat meer wil doen, dus laten we gewoon een keer afsprekenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:53 schreef TMan het volgende:
[..]
Tof! Ik speel sowieso veel te weinig met anderen samen, dus lijkt me mooi
Ik ben supergoedquote:Op woensdag 13 december 2006 22:10 schreef Christine het volgende:
Ik kan er ook niks van.
Maar ik leer snel!.
Ik kan natuurlijk ook een bas meenemen, om de verdeling wat makkelijker te makenquote:
Ja, moet ik dan kuchen of spelen?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook een bas meenemen, om de verdeling wat makkelijker te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |